Hop til indhold
Aarhuselsker

Avatar

Recommended Posts

Jeg har måttet skifte mit Avatar da en anden bruger har valgt at bruge en Avatar der lignede min til forveksling. Det er jo ikke alle man vil forveksles med :mrgreen:

Så nu må i kigge på noget hot and spicy :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo identitetstyveri. Det har jeg også været udsat for, og derudover eksisterer der BorendeX 1-4.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 58 minutter siden:

Jeg har måttet skifte mit Avatar da en anden bruger har valgt at bruge en Avatar der lignede min til forveksling. Det er jo ikke alle man vil forveksles med :mrgreen:

Så nu må i kigge på noget hot and spicy :wub:

Tror du ikke lige du bør runde skadestuen i morgen formiddag med den røde pjevert dér :ph34r:

 

Ja ja, jeg ved godt at en vovsediller ikke er særlig køn heller, men sårn’ er det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Borende X skrev, for 35 minutter siden:

Det er jo identitetstyveri. Det har jeg også været udsat for, og derudover eksisterer der BorendeX 1-4.

Kært barn har mange navne :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Jeg har måttet skifte mit Avatar da en anden bruger har valgt at bruge en Avatar der lignede min til forveksling. Det er jo ikke alle man vil forveksles med :mrgreen:

Så nu må i kigge på noget hot and spicy :wub:

På tide med en selfie af en del ad din krop. 

Den pjevert er der mange bagerjomfruer som har brændt sig på gennem årerne. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 33 minutter siden:

På tide med en selfie af en del ad din krop. 

Den pjevert er der mange bagerjomfruer som har brændt sig på gennem årerne. 

 

Er det ikke snarere bagerjomfruernes "ovn", der har svedet avlsredskabet rødt? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 39 minutter siden:

Kært barn har mange navne :D 

Ja, og der er navne nok til at kunne fylde en hel spionroman :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Ja, og der er navne nok til at kunne fylde en hel spionroman :D

Sålænge det ikke er en knaldroman :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Er det ikke snarere bagerjomfruernes "ovn", der har svedet avlsredskabet rødt? :D

Det er muligt, dog tikker der et rygte ind om, at han møver sig helst til, når bagerjomfruerne har menstruation, og med Kaninelskerens undskyld Aarhuselskerens iver, liderlighed er han set kører i fast rutefart i Aarhus, hvor han starter i Fru Nielsens Bageri på Trøjborg, så til Århus Bageri, Lagkagehuset, Schweizerbageriet og undervejs kneppes også de bagerjomfruer han kan støve op i Føtex og Kvicklys bagerudsalg.

Så tror fanden at den pjevert bliver rød med den iver og den lidt perverse  lyst.

Men det er nok bare et ondt rygte.

Sandheden er jo nok, som Aarhuselskeren implicit er inde på, at han er så satans “hot”, så pokkers varmblodig,  at det også ses på herrens varmrøde Pjevert, en pjevert som vil sætte gang i  brændende kærlighed, flammer og krydderi hos enhver kvinde der vil få den indenbords. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Aarhuselsker

Den røde diller daller der. Minder mig om min læretid på hotellet. Vi havde en kok, som havde skåret lidt chili og skulle ret hurtig på toilet. :D Og ja han fik ikke vasket hænder inden, han rørte ved diller daller. :lol: Og han var bestemt stille da kan kom ud. Indtil, han råbte efter Kærnemælk. Efter den tid. Har, han kun heddet Kærnediller. Men, han lærte da lidt om smerten. :D

God aften derude.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 22 minutter siden:

Det er muligt, dog tikker der et rygte ind om, at han møver sig helst til, når bagerjomfruerne har menstruation, og med Kaninelskerens undskyld Aarhuselskerens iver, liderlighed er han set kører i fast rutefart i Aarhus, hvor han starter i Fru Nielsens Bageri på Trøjborg, så til Århus Bageri, Lagkagehuset, Schweizerbageriet og undervejs kneppes også de bagerjomfruer han kan støve op i Føtex og Kvicklys bagerudsalg.

Så tror fanden at den pjevert bliver rød med den iver og den lidt perverse  lyst.

Men det er nok bare et ondt rygte.

Sandheden er jo nok, som Aarhuselskeren implicit er inde på, at han er så satans “hot”, så pokkers varmblodig,  at det også ses på herrens varmrøde Pjevert, en pjevert som vil sætte gang i  brændende kærlighed, flammer og krydderi hos enhver kvinde der vil få den indenbords. 

Jeg tror da pokker, at han opfører sig som en kanin. Ellers ville besøgene i alle de bagerier da alvorligt udfordre skalaen på badevægten :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror da pokker, at han opfører sig som en kanin. Ellers ville besøgene i alle de bagerier da alvorligt udfordre skalaen på badevægten :D

Touché :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 53 minutter siden:

Hej @Aarhuselsker

Den røde diller daller der. Minder mig om min læretid på hotellet. Vi havde en kok, som havde skåret lidt chili og skulle ret hurtig på toilet. :D Og ja han fik ikke vasket hænder inden, han rørte ved diller daller. :lol: Og han var bestemt stille da kan kom ud. Indtil, han råbte efter Kærnemælk. Efter den tid. Har, han kun heddet Kærnediller. Men, han lærte da lidt om smerten. :D

God aften derude.

KK

Ohh for hrelvede den har jeg også lavet. Det gør helt enorm herre nas - men så dagen efter optræder der en helt ny lyst følelse i den stadigt let opsvulmede pjover pjevs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Ohh for hrelvede den har jeg også lavet. Det gør helt enorm herre nas - men så dagen efter optræder der en helt ny lyst følelse i den stadigt let opsvulmede pjover pjevs. 

Tror hellere jeg vil ungå det. Har prøvet at spise en chili fra øverste hylde. Det gjorde herre nas 2 gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Jeg har måttet skifte mit Avatar da en anden bruger har valgt at bruge en Avatar der lignede min til forveksling. Det er jo ikke alle man vil forveksles med :mrgreen:

Så nu må i kigge på noget hot and spicy :wub:

Hvis jeg møder dig på vej ud fra badet, med den strittende pind bliver jeg aldrig til et helt menneske igen. Du bliver sgu nødt til at berette inden du tager på sjov, så jeg har en chance for ikke at se den satan.  :biggrin:
8000
ps hvem vil du ikke sammenlignes med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 10 minutter siden:

Tror hellere jeg vil ungå det. Har prøvet at spise en chili fra øverste hylde. Det gjorde herre nas 2 gange. 

Man skal heller ikke gnide sig i et kløende øje, når man hakker chilli. Skulle jeg hilse og sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 11 minutter siden:

Det gjorde herre nas 2 gange. 

Hvilket minder mig om en middag på en indisk restaurant, som involverede en del rød karry. Fajancen lignede det Stockholmske blodbad dagen efter og ringmusklen vred sig i smerte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

og ringmusklen vred sig i smerte. 

Ja de indiske mænd skal man passe på. Håber ringmusklen fik det bedre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 24 minutter siden:

Man skal heller ikke gnide sig i et kløende øje, når man hakker chilli. Skulle jeg hilse og sige.

Og så var der ham der trak trusserne af kæreste efter en god hot middag han havde lavet, smed hende op på køkkenbordet og de knaldede af hjertets lyst. Hun sad i mælk næste dag, efter hans chili hakken på selvsamme bordplade. Han sov med det ene øje åben de næste par nætter

Redigeret af Aarhuselsker
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Dit gamle logo var meget kønnere.

Skal lige vænne mig til det nye.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra https://www.lust.dk/blogs/tips-tricks-fra-lust/17264516-kaere-kvinde:

Hjælpemidler
Der findes forskellige former for stimulerende creme du kan komme på klitoris. Disse er oftest en blanding af chili, kanel eller rosmarin i en oliebase. Det øger både følsomhed og blodcirkulation, og så virker det pirrende og kilder på den helt rigtige måde i missen. Prøv f.eks. ON dråberne.

Så for mange herrens år siden et indslag i TV med en dame som havde "opfundet" sådan et hjælpemiddel, efter at have snittet chili, og så tisset og tørret sig i missen. "Afsmitningen" havde været tilstrækkelig til at hun var blevet... stimuleret dernde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Man skal heller ikke gnide sig i et kløende øje, når man hakker chilli. Skulle jeg hilse og sige.

Eller klø sig i røven når man lige har smurt Tigerbalsam på skinnebenene :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...