Hop til indhold
Lauersen

Blinkende reklamebannere på siden

Recommended Posts

Sjovt nok, så erindrer jeg for år tilbage, at jeg selv har opfordret EG til at omsætte værdien af trafikken på siden, til alle mulige andre annoncer, end blot annoncer for sex og købesex.

Jeg brugte Venusmessen i Berlin som argument, da jeg her har oplevet stande for både vinfirmaer og plastic kirurger etc.

Jeg argumenterede med, at mindre annoncører kunne fristes af en lav pris på EG's høje trafik tal, som større spillere ikke ville lægge navn til som annoncør.

Admin afviste det dengang kategorisk, men det glæder mig at han nu har skiftet mening, og efter min mening er det, det helt rigtige at gøre.

Måske det skyldes de 5000 kr han skrev, at EG tabte under Coronakrisen hver dag, og nu kan siden ligeså godt fortsætte med at tjene penge på de annoncer, der kan sælges.

Mig bekendt er det den eneste gang han har ændret mening, efter at han en gang har afvist mine forslag :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ros til de nye reklamer for sexlegetøj. Glad for at der ikke længere reklameres for tvivlsomme datingtjenester. Lad os håbe at der bliver holdt fast i det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, den 28.8.2021 at 19:40:

Ros til de nye reklamer for sexlegetøj. Glad for at der ikke længere reklameres for tvivlsomme datingtjenester. Lad os håbe at der bliver holdt fast i det. 

Nå, det var vist så længe det varede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt med vintilbehør og lingeri. Man kan jo håbe der ikke kommer mere af det der "Bedre end Tinder" fupmageri. Det burde siden altså holde sig for god til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men så gik der ikke længe før det blev til hotte lokale singler (yeah right). På med adblocker igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Reklamer tjenes der penge på, hvilket er godt, men bliver det for meget så skærmen på den stationære Windows computer oversvømmes af reklamer som dækker hele skærmen, så findes der mulighed for det:

Officielt:

https://adguard.com/da/adguard-windows/overview.html

Uofficielt:

https://ltsoft.xyz/adguard-premium-download-for-pc/

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...