Hop til indhold
Ungetøsser

Dorthe i Aalborg.

Recommended Posts

Hej jeg vil gerne anbefale Dorthe fra Aalborg.

Jeg har tit haft besøg af hende på mit motel værelse og hun er en rigtig sød ung pige på 18.

Hun er nem og snakke med om ønsker og hun nyder sig arbejde og er altid frækt påklædt.

Hun er os en billig pige 1/2 time er 800 og 1 time er 1200 og man er tilfreds når hun går.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja jeg kunne osse være meget interesseret. Så du må gerne vise hvor man kan se eller komme i kontakt med hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej "ungetøsser".

Nu må du altså lige hjælpe lidt med kontaktinfo.

Det lyder meget interessant for en nordjyde.

Hvis kantaktinfo skal "beskyttes" så send en PM

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen en Q som ikke vil svare igen på mail..typisk

Det er alfonsen - der har alle de andre - der har oprettet annoncen - læs ordlyden - priser - samt ordstillingen på teksten.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er alfonsen - der har alle de andre - der har oprettet annoncen - læs ordlyden - priser - samt ordstillingen på teksten.

Venligst

Åh det er derfor..Det er jo efterhånden en hverdagsting

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må man håbe at du holder dig væk Århusman...(hvilket du sandsynligvis også gør - dine smileys indikerer at du ved at det er et no-go) ingen grund til at komme på kant med loven ...

http://www.psykiatri-regionh.dk/menu/Ce ... ger+loven/

Citat 2. En voksen må heller ikke medvirke til prostitution ved for eksempel at betale eller give gaver købe sex hos en person, der er under 18 år.

Jeg forstår ( men det er nok en aldersrelateret ting - samt det faktum at jeg har 3 teenagedøtre) slet ikke at voksne mænd interesserer sig for helt unge piger... Hvad enten der er tale om 15 eller 18...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må man håbe at du holder dig væk Århusman...(hvilket du sandsynligvis også gør - dine smileys indikerer at du ved at det er et no-go) ingen grund til at komme på kant med loven ...

http://www.psykiatri-regionh.dk/menu/Ce ... ger+loven/

Citat 2. En voksen må heller ikke medvirke til prostitution ved for eksempel at betale eller give gaver købe sex hos en person, der er under 18 år.

Jeg forstår ( men det er nok en aldersrelateret ting - samt det faktum at jeg har 3 teenagedøtre) slet ikke at voksne mænd interesserer sig for helt unge piger... Hvad enten der er tale om 15 eller 18...

Absolut.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...