Hop til indhold

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har jo også mødt en del, og deres familie bor ikke i penthouse. 

De bor på landet og dyrker jorden, som slet ikke giver nok udbytte til familien kan leve af det. Derfor rejser en eller flere af pigerne ud i verden og knalder penge sammen. Alle ved det, men lader som om de ikke gør. 

Måske er det "mutter" hun fortalte mig om eller retter sagt mente at bor i de pæne lejligheder.

Jeg er enig med dig om de piger der bor på landet, og fik samme historie af dem som du gjort.

:) :) 

Redigeret af basba

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, den 4.2.2020 at 16:42:

Hvor i Århus holder hun til, er det stadigvæk ude i Egå, hvor hun var sidst

Viborgvej - et lille nr. ;-) siden hun kom tilbage fra coronapause i mandags. Samme pris som i Vejle for øvrigt - i hvert fald for en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Who skrev, 1 time siden:

Viborgvej - et lille nr. ;-) siden hun kom tilbage fra coronapause i mandags. Samme pris som i Vejle for øvrigt - i hvert fald for en time.

Har du haft held med og besøge hende??

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, 1 time siden:

Har du haft held med og besøge hende??

Jeg har skrevet med hende i eftermiddag om at mødes i morgen ved 14-tiden, da jeg har andet ærinde forinden i nærheden. Det var hun med på, så der kommer en melding i morgen hen under aften, når jeg er hjemme igen. :-)  Men jeg har ikke haft problemer med at opnå kontakt, som andre åbenbart har! Pigerne har måske heller ikke så travlt lige p.t. som tidligere - situationen taget i betragtning. Dog blev jeg - af ren kedsomhed og frustration - ligeglad med coronahysteriet (min personlige mening!) - da både danske og udenlandske piger vendte tilbage i hobetal i mandags.Selv har jeg ikke haft noget, der bare ligner en forkølelse i syv år, så NU skulle det være, så jeg startede med tilbagevendte Cherry i Århus https://annoncelight.dk/showad/290284!  fuld pakke i en time i mandags.

Det var lige hvad jeg manglede!! En vidunderlig, sød, indlevende og dejlig pige, som ser bedre ud end fotos - så er det sagt. Jeg nærmest dansede og smilede fjoget hele vejen hjem med den skønneste følelse i kroppen! :-) :-)  Allerede i dag meldte en krævende fornemmelse i underlivet sig igen. Det var som satan!! Tænkte jeg. Den gynter bliver min ruin en dag! Men så så jeg at Rose er tilbage, og så er vi tilbage til i morgen. ;-)  Rose har jeg længe gernet villet møde, men enten har hun været uden for geografisk eller økonomisk rækkevidde.Men nu er hun inden for begge dele, så nu skal det sgu være! Jeg har læst atder er lidt delte meninger om hende herinde, men vist flest positive, så dem læner jeg op imod. Så må vi jo se ad, hvad MIN oplevelse med hende bliver!?

Som tidligere nævnt, så kommer der en melding under aften i morgen.

Beklager,  hvis dit spørgsmål nærmest udviklede sig til en hel novelle! :-) 

 

Redigeret af Who

Del dette indlæg


Link til indlæg
Who skrev, den 22.4.2020 at 19:25:

Jeg har skrevet med hende i eftermiddag om at mødes i morgen ved 14-tiden, da jeg har andet ærinde forinden i nærheden. Det var hun med på, så der kommer en melding i morgen hen under aften, når jeg er hjemme igen. :-)  Men jeg har ikke haft problemer med at opnå kontakt, som andre åbenbart har! Pigerne har måske heller ikke så travlt lige p.t. som tidligere - situationen taget i betragtning. Dog blev jeg - af ren kedsomhed og frustration - ligeglad med coronahysteriet (min personlige mening!) - da både danske og udenlandske piger vendte tilbage i hobetal i mandags.Selv har jeg ikke haft noget, der bare ligner en forkølelse i syv år, så NU skulle det være, så jeg startede med tilbagevendte Cherry i Århus https://annoncelight.dk/showad/290284!  fuld pakke i en time i mandags.

Det var lige hvad jeg manglede!! En vidunderlig, sød, indlevende og dejlig pige, som ser bedre ud end fotos - så er det sagt. Jeg nærmest dansede og smilede fjoget hele vejen hjem med den skønneste følelse i kroppen! :-) :-)  Allerede i dag meldte en krævende fornemmelse i underlivet sig igen. Det var som satan!! Tænkte jeg. Den gynter bliver min ruin en dag! Men så så jeg at Rose er tilbage, og så er vi tilbage til i morgen. ;-)  Rose har jeg længe gernet villet møde, men enten har hun været uden for geografisk eller økonomisk rækkevidde.Men nu er hun inden for begge dele, så nu skal det sgu være! Jeg har læst atder er lidt delte meninger om hende herinde, men vist flest positive, så dem læner jeg op imod. Så må vi jo se ad, hvad MIN oplevelse med hende bliver!?

Som tidligere nævnt, så kommer der en melding under aften i morgen.

Beklager,  hvis dit spørgsmål nærmest udviklede sig til en hel novelle! :-) 

 

Du skylder vist et indlæg WHO - eneste undskyldning må være at du udånede i selskab med den dejlige Rose :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
PeterG skrev, for 2 timer siden:

Du skylder vist et indlæg WHO - eneste undskyldning må være at du udånede i selskab med den dejlige Rose :-)

Aah jo skylder, det er saa ej foerste gang, (taenker her paa den gl gaade, hva er ligheden mellem Villy Soevndal og et HTH Koekken) jo hvis vi sku indkassere saa vil der komme et overflod af Anmeldelser? Jo det kan faktisk godt betale sig at skrive NAAR man har besoegt, fremfor inden :huh: men saadan er der saa meget skriv herinde som er overfloedig!

Go Weekend :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, 1 time siden:

Aah jo skylder, det er saa ej foerste gang, (taenker her paa den gl gaade, hva er ligheden mellem Villy Soevndal og et HTH Koekken) jo hvis vi sku indkassere saa vil der komme et overflod af Anmeldelser? Jo det kan faktisk godt betale sig at skrive NAAR man har besoegt, fremfor inden :huh: men saadan er der saa meget skriv herinde som er overfloedig!

Go Weekend :P

Pas på at at råbe "ulven kommer" når den endelig kommer tror ingen på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 18 timer siden:

(taenker her paa den gl gaade, hva er ligheden mellem Villy Soevndal og et HTH Koekken)

Låger, låger, låger, skuffer skuffer, skuffer. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødmand skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen af jer der har pådraget jer en kønssygdom efter at have være sammen med hende?

Jeg tror at de fleste af os ikke ville være istand til at sige præcist hvilken pige der evt. havde smittet os. Inkubations tiden er væsentligt længere end pauserne mellem vi besøger forskellige piger :) .  Inkubationstiden varierer iøvrigt fra tilfælde  til tilfælde. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødmand skrev, for 10 timer siden:

Er der nogen af jer der har pådraget jer en kønssygdom efter at have være sammen med hende?

Nej.
Er du da, siden du spørger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vil gerne advare alle herinde mod Rose !!!

idag havde hun lagt screen dump up med et telefon nummer af en kunde fordi hun mente han havde skrevet dårligt om hendes på eroguide 

det er total dårlig stil af hende ... 

ingen kan jo vide sig sikre,  hvis hun af en eller anden grund syntes at vi som kunder så ikke har givet hendes thai temperament grund 

til at gå amok !

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 13 minutter siden:

jeg vil gerne advare alle herinde mod Rose !!!

idag havde hun lagt screen dump up med et telefon nummer af en kunde fordi hun mente han havde skrevet dårligt om hendes på eroguide 

det er total dårlig stil af hende ... 

ingen kan jo vide sig sikre,  hvis hun af en eller anden grund syntes at vi som kunder så ikke har givet hendes thai temperament grund 

til at gå amok !

 

 

Lagt op hvor? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Lagt op hvor? 
 

på annoncelight, det var på hendes annonce 

på ingen måde iorden !!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 2 minutter siden:

på annoncelight, det var på hendes annonce 

på ingen måde iorden !!!

 

Det kan kun have været i meget kort tid. Jeg så hendes annoncer i morges og for lidt siden. De er helt som de plejer. Mon ikke du har set forkert, eller tog du et screendump ;)?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 18 minutter siden:

Det kan kun have været i meget kort tid. Jeg så hendes annoncer i morges og for lidt siden. De er helt som de plejer. Mon ikke du har set forkert, eller tog du et screendump ;)?

 

ja , jeg har ikke set forkert og der er også lagt screendumps up !

 

 

1671878343_Skrmbillede2020-04-28kl_13_22_47.thumb.png.6e78a02bed3abbf40dcdefe5ff218dee.png118854300_Skrmbillede2020-04-28kl_13_24_28.thumb.png.d720b813047fb804070905af6d4f9b8d.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 20 minutter siden:

Det kan kun have været i meget kort tid. Jeg så hendes annoncer i morges og for lidt siden. De er helt som de plejer. Mon ikke du har set forkert, eller tog du et screendump ;)?

 

og inden du siger noget

så er det mig som nu har lagt sort hen over telefon nummeret 

imorges var der fuldt telefon nummer og man kun slå ham op på DGS 

med navn og adresse  

det er sgu ikke iorden , INGEN kan føle sig sikre og anonyme ved at besøge hende !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 25 minutter siden:

og inden du siger noget

Jamen jeg er helt tavl ;) 

Det er rigtigt fint du opretter dig for at komme med denne advarsel. 
Hvilken dårlig omtale er det hun er gal over. Jeg kan ikke mindes at have set nogen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Jamen jeg er helt tavl ;) 

Det er rigtigt fint du opretter dig for at komme med denne advarsel. 
Hvilken dårlig omtale er det hun er gal over. Jeg kan ikke mindes at have set nogen

ja det ved jeg ikke -

kan kun se hvad hun skriver jo :) 

men hun er jo blevet sur over et eller andet, det sker jo med kvinder generelt og thai kvinder specielt  :) 

 

det kan være ham med telefon nummeret med 24..... kan uddybe det lidt ?

han læser jo nok med herinde på et eller andet tidspunkt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Thai skrev, for 5 timer siden:

Mon ikke det er ‘sødmands’ indlæg vedrørende kønssygdomme, der har pisset hende af... 

Det kan jeg faktisk godt forstå.

Han havde jo ikke fået resultat af den test han siger han har fået foretaget, men vælger alligevel at lufte mistanken. Det er altså ikke i orden.

Mange vil læse det som om han har fået sygdommen, og efter nogen tid vil mange huske at der var noget med hun havde smittet en, ikke at der var en der spurgte om nogen havde fået noget. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Thai skrev, for 5 timer siden:

Mon ikke det er ‘sødmands’ indlæg vedrørende kønssygdomme, der har pisset hende af... 

Selvom hun er ikke den type jeg er interesseret i, jeg synes at det er @Aarhuselsker der skal stå for og give et grundigt og konkrete svar på hendes "vaginas" tilstand.

Han er jo vores forums Gynækolog. ;);) 

:) :) :) 

Redigeret af basba

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...