Hop til indhold

Recommended Posts

 

https://annoncelight.dk/showad/281055

Har idag besøgt denne godte, det var dælme svært og få en aftale, nå men det lykkedes og hun er ligeså fræk og liderlig som da jeg besøgte hende i Vejle.

Startede med lækker sex hvor alt er incl derefter en gang super massage , kan dog fåes bedre, men fint nok.

Derefter var der tid til et bj og det mestre hun altså til ug med kryds og slange.

Ja hun er absolut en der skal besøges flere gang dejligt hun er i aarhus.

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 21 minutter siden:

Hvor i Århus holder hun til, er det stadigvæk ude i Egå, hvor hun var sidst

Det er på silkeborgvej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"rose, Just arrived today" 

Jeg faldt over samme annonce linket til af @dickens

Dog opdagede jeg først senere at han havde lavet en anmeldelse, så jeg klistre min ind i samme tråd. 

Skrev til Rose og fik hurtigt svar, hun havde tid kort efter, og jeg troppede op på adressen på silkeborgvej, blev lukket ind af den sødeste og smilende lille thai pige. Helt som på billederne, dog måske et år eller 2 siden, men stadigvæk meget tro til hendes udseende. Vi aftalte 1 time og jeg fik et bad. 

Hun er meget petit og fræk, lige i min smag. Dejlig "fast men blød bagdel" som man gerne må smække og kysse dybt. Faktisk var hun med på alt hvad jeg foreslog, og hun har arrangement. Vi var igennem et større antal frække stillinger, hun ville gerne skifte når jeg ville. På intet tidspunkt følte jeg tidspres, kun i 69 ville hun lige side lidt extra hvor efter hun fik den sødeste orgasme, det var virkeligt "one of a kind" Jeg har prøvet lidt af hvert, men kun en som denne. 

Jeg forsøgte at foreslå græsk, og hun var klar, med en stram lille popo, ville gerne ha' nået mega french, men jeg kunne ikke holde mig tilbage under doggy i 2'eren. Jeg faldt om på, den faktisk store og dejlige seng, og hun lagde sig tæt ind til mig men den lille varme krop. Vi kyssede lidt og hun vaskede mig meget grundigt. Så massage, lidt blødt men over standarten. Vi snakkede lystigt og hun viste sig fra en meget "chatty" side, rigtig rart.

Jeg fik uventet et blow job mere med kraftigt sug, tunge og indlevelse, jeg kommer sjældent 2 gange... men uha det gjorde jeg i dag.. 

Fik et bad mere og vi sagde farvel. 

Sted: 7/10

Seng: 9/10

Pigen: 10/10 

Service : 11/10

Beliggenhed: 6/10

Gentagelse: 100%

Kan kraftigt anbefales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, 1 time siden:

"rose, Just arrived today" 

Jeg faldt over samme annonce linket til af @dickens

Dog opdagede jeg først senere at han havde lavet en anmeldelse, så jeg klistre min ind i samme tråd. 

Skrev til Rose og fik hurtigt svar, hun havde tid kort efter, og jeg troppede op på adressen på silkeborgvej, blev lukket ind af den sødeste og smilende lille thai pige. Helt som på billederne, dog måske et år eller 2 siden, men stadigvæk meget tro til hendes udseende. Vi aftalte 1 time og jeg fik et bad. 

Hun er meget petit og fræk, lige i min smag. Dejlig "fast men blød bagdel" som man gerne må smække og kysse dybt. Faktisk var hun med på alt hvad jeg foreslog, og hun har arrangement. Vi var igennem et større antal frække stillinger, hun ville gerne skifte når jeg ville. På intet tidspunkt følte jeg tidspres, kun i 69 ville hun lige side lidt extra hvor efter hun fik den sødeste orgasme, det var virkeligt "one of a kind" Jeg har prøvet lidt af hvert, men kun en som denne. 

Jeg forsøgte at foreslå græsk, og hun var klar, med en stram lille popo, ville gerne ha' nået mega french, men jeg kunne ikke holde mig tilbage under doggy i 2'eren. Jeg faldt om på, den faktisk store og dejlige seng, og hun lagde sig tæt ind til mig men den lille varme krop. Vi kyssede lidt og hun vaskede mig meget grundigt. Så massage, lidt blødt men over standarten. Vi snakkede lystigt og hun viste sig fra en meget "chatty" side, rigtig rart.

Jeg fik uventet et blow job mere med kraftigt sug, tunge og indlevelse, jeg kommer sjældent 2 gange... men uha det gjorde jeg i dag.. 

Fik et bad mere og vi sagde farvel. 

Sted: 7/10

Seng: 9/10

Pigen: 10/10 

Service : 11/10

Beliggenhed: 6/10

Gentagelse: 100%

Kan kraftigt anbefales. 

Nogle af billederne er helt up todate da et par af dem har hendes sidste nye tattoo som hun lige har fået i thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, Lige nu:

Nogle af billederne er helt up todate da et par af dem har hendes sidste nye tattoo som hun lige har fået i thailand.

Enig, jeg har senere set dem allesammen igennem, og der er helt sikkert nye billeder i blandt dem. Ville egentlig ikke opdatere om denne detalje, men når nu @dickens påpeger det.. Kan jeg kun give ham ret. Hun har ret mange billeder på begge annoncer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Fine anmeldelser, pigen er helt sikker dygtig.

Jeg synes bare en pige er kønnere uden tattoo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 3 timer siden:

 

https://annoncelight.dk/showad/281055

Har idag besøgt denne godte, det var dælme svært og få en aftale, nå men det lykkedes og hun er ligeså fræk og liderlig som da jeg besøgte hende i Vejle.

Startede med lækker sex hvor alt er incl derefter en gang super massage , kan dog fåes bedre, men fint nok.

Derefter var der tid til et bj og det mestre hun altså til ug med kryds og slange.

Ja hun er absolut en der skal besøges flere gang dejligt hun er i aarhus.

Hej all inclusive

Er blow uden og sex med? Eller hvad mener du med all inclusive?

Del dette indlæg


Link til indlæg
barrøv skrev, for 4 minutter siden:

Hej all inclusive

Er blow uden og sex med? Eller hvad mener du med all inclusive?

Hun sagde at der ikke var nået der koster ekstra som jeg forstod hende.

Men nu var det for mit vedkommende også kun "normalt" sex.

 

For mit vedkommende var der gummi på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"alt er med i prisen" der er selvfølgelig grænser, men alt det gængse og det der er beskrev et i annoncen er med i priser. Blow er uden (kan sikkert være ned hvis man vil) med sex er helt sikkert med condom. Fik slet ikke indtryk af at hun dyrker sex uden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Øberbøv skrev, for 14 timer siden:

Hvad tager Rose egentlig for en times tid i Aarhus? 

Da hun var i Vejle var det en "tusse" for en time med det hele - og det er trods alt ikke så længe siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 19 timer siden:

Vejle var det en "tusse" for en time med det hele -

Ikke kun tid, men også geografi, spiller ofte en rolle i prissætningen. Så at prisen for kort tid siden var x i Vejle betyder ikke at den også er det i Aarhus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
sleipnir skrev, for 3 timer siden:

Hmm, nogen der har haft held med at komme igennem til pigen på det sidste? Jeg har forsøgt siden i går aftes på telefon og sms.. 

Jeg ser hende ikke på AL i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 10 timer siden:

Hun er umulig at komme i kontakt med. At møde hende må være som at vinde i Lotto.

Jeg vandt i lotto. Da jeg have forsøgt mig en del dage uden held, spurgte jeg om vi kunne mødes i dag eller i morgen, og vi blev enige om i morgen kl 15.00. I morgen oprandt og jeg fik en sms med 15.10 og senere en med 16.00, fordi hun havde glemt en aftale. Da jeg så var fremme lidt før kl 16.00 skrev hun 16.10, hvor jeg kom ind. Så ville hun vide om jeg er 100 % dansk eller semi, som hun  sagde. Jeg grinede lidt, da det er første gang nogen har betvivlet, at jeg er pæredansk. Nå vi startede med massage og her fandt hun så et modersmærke på min ryg, hvilket medførte at hun var nødt til at bruge kondom ved blow. Det tog et par minutter at finde kondomet, som var i en plastiksæk sammen med mange andre ting og ikke lige klar. Vi havde så sex, men ind imellem skulle hun lytte efter en mand, der skulle hente hende gamle seng, da hun havde købt en ny i Ikea. Hun kunne ikke forstå hvor han blev af. Al forvirringen betød at jeg mistede så meget af gejsten, at jeg ikke kunne få udløsning, hvilket til hendes ære måtte siges at berøre hende.

Men jeg køber ikke flere lottokuponer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
barrøv skrev, for 7 timer siden:

Jeg vandt i lotto. Da jeg have forsøgt mig en del dage uden held, spurgte jeg om vi kunne mødes i dag eller i morgen, og vi blev enige om i morgen kl 15.00. I morgen oprandt og jeg fik en sms med 15.10 og senere en med 16.00, fordi hun havde glemt en aftale. Da jeg så var fremme lidt før kl 16.00 skrev hun 16.10, hvor jeg kom ind. Så ville hun vide om jeg er 100 % dansk eller semi, som hun  sagde. Jeg grinede lidt, da det er første gang nogen har betvivlet, at jeg er pæredansk. Nå vi startede med massage og her fandt hun så et modersmærke på min ryg, hvilket medførte at hun var nødt til at bruge kondom ved blow. Det tog et par minutter at finde kondomet, som var i en plastiksæk sammen med mange andre ting og ikke lige klar. Vi havde så sex, men ind imellem skulle hun lytte efter en mand, der skulle hente hende gamle seng, da hun havde købt en ny i Ikea. Hun kunne ikke forstå hvor han blev af. Al forvirringen betød at jeg mistede så meget af gejsten, at jeg ikke kunne få udløsning, hvilket til hendes ære måtte siges at berøre hende.

Men jeg køber ikke flere lottokuponer.

Det gør jeg heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg hos Rose i dag, da det lykkedes mig at få en aftale. Jeg har tidligere besøgt Rose, da hun holdt til i Vejle. Når man endelig får en aftale, er Rose god til at svare og bekræfte aftalen. Jeg havde valgt et besøg på 1 time. I dag skrev hun 1½ time i forvejen, om jeg kunne komme 10 minutter senere. Hvis man kommer lidt for tidligt er der god mulighed for at slentre en tur på den nærliggende kirkegård uden at det virker akavet. Desuden er der fine parkeringsmuligheder.

Rose lukker hurtigt op, så jeg blev modtaget af den lille skønhed. Hun var iklædt en lille sag og viste mig ind i et værelse med en stor seng med rene håndklæder. Rose spurgte, om jeg ville have lidt at drikke inden vi gik i gang. Startede med en let omgang massage, som hurtigt gik over i et skønt blowjob. Herefter en god gang pussyslide og derefter blev der gået til den i flere forskellige stillinger. Rose havde fået mig tændt godt, så kanonen gik af med et brag.
Efter lidt nussen tilbød Rose massage, hvilket jeg både har prøvet værre og bedre versioner af. Da hun kunne mærke, at der var liv i banditten igen, gav hun den en god suttetur, inden hun spurgte, om jeg ville bolle hende i fissen eller røven. Hendes røv er to die for, så jeg valgte selvfølgelig den stramme toer. Hun kan tage den helt i bund, så man kan virkelig hugge igennem.
På trods af Roses anstrengelser lykkedes det ikke at komme anden gang, men det skyldes på ingen måde Rose.

Hun får mine helt klare anbefalinger herfra. Behandl hende pænt, drenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...