Hop til indhold
Coronado

Prøve gangbang

Recommended Posts

Hej alle!

Jeg kunne godt tænke mig at prøve et GB. Tanken om det tænder mig vildt. Men jeg er rimelig overvægtig og har ikke en "over gennemsnittet" pik. Er der nogen der kan fortælle mig om jeg vil passe ind eller evt. ødelægge noget for andre? :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coronado skrev, for 9 minutter siden:

Hej alle!

Jeg kunne godt tænke mig at prøve et GB. Tanken om det tænder mig vildt. Men jeg er rimelig overvægtig og har ikke en "over gennemsnittet" pik. Er der nogen der kan fortælle mig om jeg vil passe ind eller evt. ødelægge noget for andre? :unsure:

Hej

 

jeg har deltaget i 8 - 10 GB alle er bestemt ikke ens, du vil møde flere der er som dig, og se andre der ikke er som dig.

Det vigtigste  er at du er frisk, åben og giver plads til andre - at du ikke vil være alene om hende... vær social og snak med de andre fyre, før og under sexèn - når der er en god stemning, er det ikke hvordan man ser ud, der er det vigtigste - men hele stemningen der sætte niveauet for en god oplevelse, for dig og de andre fyre - og bestemt også for den frække pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, Lige nu:

Hej

 

jeg har deltaget i 8 - 10 GB alle er bestemt ikke ens, du vil møde flere der er som dig, og se andre der ikke er som dig.

Det vigtigste  er at du er frisk, åben og giver plads til andre - at du ikke vil være alene om hende... vær social og snak med de andre fyre, før og under sexèn - når der er en god stemning, er det ikke hvordan man ser ud, der er det vigtigste - men hele stemningen der sætte niveauet for en god oplevelse, for dig og de andre fyre - og bestemt også for den frække pige 

Det lyder så fedt! Det er nemlig også det sociale jeg vil. Hvis jeg ville være alene bookede jeg jo bare det. :-) Jeg tænker det er det samme, om det er gangbang eller sexparty hos de store danske klinikker?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De GB's jeg har været til har der været alle størrelser - både krop og pik. Det er meget sjældent, som i aldrig, jeg har oplevet et GB med en der havde en monster pik. Det er ofte de lidt mindre GB's der har den bedste stemning hvad det sociale angår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 8 timer siden:

De GB's jeg har været til har der været alle størrelser - både krop og pik. Det er meget sjældent, som i aldrig, jeg har oplevet et GB med en der havde en monster pik. Det er ofte de lidt mindre GB's der har den bedste stemning hvad det sociale angår.

Cool! Jeg tror jeg er mest på sådan en model med mere end én kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare spring ud i det :), når du først har prøvet det 1 gang  kan man godt gå hen og blive lidt afhængig smf, kommer selv til en del som er lavet i privat regi med en fast q fra et par som hænger oppe i en gynge og bliver kneppet godt og grundigt smf.

 

fraekmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...