Coronado 61 Skrevet 4. Februar, 2020 Hej alle! Jeg kunne godt tænke mig at prøve et GB. Tanken om det tænder mig vildt. Men jeg er rimelig overvægtig og har ikke en "over gennemsnittet" pik. Er der nogen der kan fortælle mig om jeg vil passe ind eller evt. ødelægge noget for andre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 4. Februar, 2020 Coronado skrev, for 9 minutter siden: Hej alle! Jeg kunne godt tænke mig at prøve et GB. Tanken om det tænder mig vildt. Men jeg er rimelig overvægtig og har ikke en "over gennemsnittet" pik. Er der nogen der kan fortælle mig om jeg vil passe ind eller evt. ødelægge noget for andre? Hej jeg har deltaget i 8 - 10 GB alle er bestemt ikke ens, du vil møde flere der er som dig, og se andre der ikke er som dig. Det vigtigste er at du er frisk, åben og giver plads til andre - at du ikke vil være alene om hende... vær social og snak med de andre fyre, før og under sexèn - når der er en god stemning, er det ikke hvordan man ser ud, der er det vigtigste - men hele stemningen der sætte niveauet for en god oplevelse, for dig og de andre fyre - og bestemt også for den frække pige 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coronado 61 Skrevet 4. Februar, 2020 fræk6 skrev, Lige nu: Hej jeg har deltaget i 8 - 10 GB alle er bestemt ikke ens, du vil møde flere der er som dig, og se andre der ikke er som dig. Det vigtigste er at du er frisk, åben og giver plads til andre - at du ikke vil være alene om hende... vær social og snak med de andre fyre, før og under sexèn - når der er en god stemning, er det ikke hvordan man ser ud, der er det vigtigste - men hele stemningen der sætte niveauet for en god oplevelse, for dig og de andre fyre - og bestemt også for den frække pige Det lyder så fedt! Det er nemlig også det sociale jeg vil. Hvis jeg ville være alene bookede jeg jo bare det. Jeg tænker det er det samme, om det er gangbang eller sexparty hos de store danske klinikker? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coronado 61 Skrevet 4. Februar, 2020 Jeg tænder specielt på tanken om de store sexparties man har kunne læse så meget om herinde. Det lyder både hyggeligt og frækt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 4. Februar, 2020 De GB's jeg har været til har der været alle størrelser - både krop og pik. Det er meget sjældent, som i aldrig, jeg har oplevet et GB med en der havde en monster pik. Det er ofte de lidt mindre GB's der har den bedste stemning hvad det sociale angår. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coronado 61 Skrevet 4. Februar, 2020 AalborgLook skrev, for 8 timer siden: De GB's jeg har været til har der været alle størrelser - både krop og pik. Det er meget sjældent, som i aldrig, jeg har oplevet et GB med en der havde en monster pik. Det er ofte de lidt mindre GB's der har den bedste stemning hvad det sociale angår. Cool! Jeg tror jeg er mest på sådan en model med mere end én kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 4. Februar, 2020 Bare spring ud i det , når du først har prøvet det 1 gang kan man godt gå hen og blive lidt afhængig smf, kommer selv til en del som er lavet i privat regi med en fast q fra et par som hænger oppe i en gynge og bliver kneppet godt og grundigt smf. fraekmand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg