Hop til indhold
kristensen2201

afpresning

Recommended Posts

Christina ssbbw skrev, for 16 minutter siden:

Hvis det er ham. Det kan jo være han har skrevet navn og adresse på en person han ikke kan lide, fordi han håber at vedkommende får røvfuld. Lad være med at begå selvtægt. Så bliver det hele meget værre. 

Det er måske B.arnerøv? Det kunne ligne hans metoder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Det er måske B.arnerøv? Det kunne ligne hans metoder.

Jeg har aldrig oplevet at han har prøvet at afpresse mig, og har heller ikke hørt andre fortælle det. Tager man kunder hjemme og han får adressen, så melder han en. Og han truer med det, selvom vi ikke gør det. Men ikke afpresning. Men man kan selvfølgelig aldrig vide? Han har heller aldrig sendt mig dødstrusler, og det gør han desværre mod andre piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har aldrig oplevet at han har prøvet at afpresse mig, og har heller ikke hørt andre fortælle det. Tager man kunder hjemme og han får adressen, så melder han en. Og han truer med det, selvom vi ikke gør det. Men ikke afpresning. Men man kan selvfølgelig aldrig vide? Han har heller aldrig sendt mig dødstrusler, og det gør han desværre mod andre piger. 

Det er godt nok også et stort skridt at tage, hvis man går fra at ville melde nogen og så til direkte afpresning.... så det er ikke sikkert det er ham. Til gengæld er jeg ret sikker på at politiet vil reagere langt hurtigere mht afpresning end de "sædvanlige tossestreger". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
tvr skrev, for 10 minutter siden:

Det er godt nok også et stort skridt at tage, hvis man går fra at ville melde nogen og så til direkte afpresning.... så det er ikke sikkert det er ham. Til gengæld er jeg ret sikker på at politiet vil reagere langt hurtigere mht afpresning end de "sædvanlige tossestreger". 

Jeg synes det er sygt nok at han anmelder piger til boligselskaber, og afslører dem til deres familier. Hvis han har taget skridtet videre og afpresser en pige nu, så håber jeg denne tråd får ham til at indse, at han er gået alt alt for langt, og det er på tide at få noget professionel hjælp. Det var det allerede den gang han sendte den første dødstrussel, men han kan ikke have nogen selvindsigt, siden han ikke selv kan se det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er ham Hængemulen, må han være blæksprutte.

Nej, jeg tror, at der er tale om en eller flere personer her fra EG der har øjnert en chance for halløj på bordellet.

Det er bindegalt og total ude i hegnet med disse hademails.

Stå dog frem og bekendt kulør din kujon!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg egentlig let og elefant sprunget alle indlæg om bjarne-barne-røv over, idet der kun kan være tale om gætterier og spekulationer. Desuden har sådanne ting let ved at eskalere, er min erfaring. Både mht de oplevelser nogen har og også fra foruretter, når ting får al for meget opmærksomhed. 
 

Her tænker jeg mere der er tale om en ex kæreste eller mand. Her lyder det i mine øre, som en der har noget personligt i klemme og noget som skal hævnes. Ikke jeg har meget erfaring med dette. Dog har min virksomhed afdelinger steder hvor afpresninger og beskyttelsespenge er normalt. Der møder folk personligt op, eller nærmere, sender en sf stikirend drengene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Æ´Synderjyde skrev, for 22 minutter siden:

Nu har jeg egentlig let og elefant sprunget alle indlæg om bjarne-barne-røv over, idet der kun kan være tale om gætterier og spekulationer. Desuden har sådanne ting let ved at eskalere, er min erfaring. Både mht de oplevelser nogen har og også fra foruretter, når ting får al for meget opmærksomhed. 
 

Skriv din email adresse her i tråden. Så er jeg sikker på du har en stalker der kalder sig alt andet end sit eget navn (B.arnerøv) i morgen eller senest onsdag. Og han bliver ved og ved og ved uanset om du skriver til ham eller ignorerer ham. Prøver du at skrive pænt med ham og spørger ind til hans interesse for mad, så kan han skrive pænt i højest 1 døgn. Så går det galt for ham, og han sviner dig til, og bliver ved med det igen og igen og igen. Jeg hverken gætter eller spekulerer. Jeg ser det i min spam mappe. Dvs det gør jeg ikke engang, for der er ingen grund til at kigge derind. Jeg ved han sidder der, som det ensomme menneske med en diagnose, som han ikke vil have udreddet. Og derfor kommer han ikke til at få den hjælp han så inderligt trænger til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 timer siden:

Hvis indkomsten årligt er over kr. 50.000 skal der betales moms af den fulde indkomst.

Blot for at præcisere. (Håber at det er OK @TheVoice)

Hvis og når det er tydeligt at omsætningen (ikke indkomsten) vil overstige 50.000.- i en hvilken som helst sammenhængende 12-måneders periode (ikke nødvendigvis årligt) skal man lade sig momsregistrere.

- Så: Nærmer man sig 3500-4000kr i omsætning pr. måned, bør man kraftigt overveje at lade sig momsregistrere. (Hvis det skal være "By the book")

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden:

Skriv din email adresse her i tråden. Så er jeg sikker på du har en stalker der kalder sig alt andet end sit eget navn (B.arnerøv) i morgen eller senest onsdag. Og han bliver ved og ved og ved uanset om du skriver til ham eller ignorerer ham. Prøver du at skrive pænt med ham og spørger ind til hans interesse for mad, så kan han skrive pænt i højest 1 døgn. Så går det galt for ham, og han sviner dig til, og bliver ved med det igen og igen og igen. Jeg hverken gætter eller spekulerer. Jeg ser det i min spam mappe. Dvs det gør jeg ikke engang, for der er ingen grund til at kigge derind. Jeg ved han sidder der, som det ensomme menneske med en diagnose, som han ikke vil have udreddet. Og derfor kommer han ikke til at få den hjælp han så inderligt trænger til. 

Jeg påstår ikke han ikke findes, slet ikke. Jeg siger bare, at noget og nogen, skal bare ties ihjæl. Jo mere opmærksomhed, jo større problem. Og det ene indlæg kan sagtens have en smittende effekt på andre - Måske en let måde at få opmærksomhed på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Æ´Synderjyde skrev, for 49 minutter siden:

Jeg påstår ikke han ikke findes, slet ikke. Jeg siger bare, at noget og nogen, skal bare ties ihjæl. Jo mere opmærksomhed, jo større problem. Og det ene indlæg kan sagtens have en smittende effekt på andre - Måske en let måde at få opmærksomhed på. 

Og som jeg har skrevet mange mange gange før: manden er så psykisk syg, at det ikke hjælper at tie ham ihjel. Han bliver ved uanset hvad. Vi er nødt til at gøre opmærksom på at han findes, så piger der pludselig bliver udsat for hans sindssyge hetch, ikke føler de er alene i verden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 9 timer siden:

Og som jeg har skrevet mange mange gange før: manden er så psykisk syg, at det ikke hjælper at tie ham ihjel. Han bliver ved uanset hvad. Vi er nødt til at gøre opmærksom på at han findes, så piger der pludselig bliver udsat for hans sindssyge hetch, ikke føler de er alene i verden. 

Som jeg skrev tidligere, har jeg ikke lige fulgt debatten om problemet barnerøv. Men har jo stødt på omtale om ham i flere tråde. Syntes bare jeg har set ret meget hysteri og folk som så spøgelser alle steder. Velkendte fænomener i sådanne sammenhænge. Lidt ligesom den berømte Veri pige, som også florerer lystigt, nogle gange. Og nej, negligerer eller bort forklarer ikke, at der er et problem. Siger heller ikke det ikke er forfærdeligt for dem det rammer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

Det er selvfølgelig ikke okay at han afpresser hende, og hvis det påvirker hende skal det meldes - især hvis det også går ud over andre piger.

Men hvis hun anmelder det må hun så tage konsekvensen af, at hun har begået socialt kriminalitet ved at have en sort indkomst ved siden af kontanthjælp. Så det er jo lidt op til hende, hvad hun vil gøre

men denne mand der står bag det er nok mest bluffer, der bare gerne vil udnytte pigen økonomisk og have lidt opmærksomhed. Og det går jo godt for ham, så hvis du også kontakter ham vil i bare være to der bliver slagtet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann
tvr skrev, den 3/2/2020 at 12:53:

Skal det forståes sådan at vi her bliver bedt om råd til at hjælpe en pige - der selv begår socialt bedrag - mod ulovligheder, uden at hun selv bliver opdaget???

Det bliver et nej herfra.

Jeg er enig, jeg kan ikke heller ikke støtte op om en pige som er på offentlig ydelse samtidig med hun tjerner penge på at sælge sex.

Hun ligger som hun har redt, selvom jeg selvfølgelig tar stor afstand for afpresning som selvfølgelig skal meldes til politiet da det er strafbart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...