aroma 9 Skrevet 11. Marts, 2013 Hej. Nogen der har prøvet "hende fra Hedensted" der annoncere på Annoncelight? https://annoncelight.dk/annonce/40289/he ... lbyder-500 Og ser hun lige sådan ud som på billederne? - Synes nemlig hun ser lidt spooky ud i ansigtet. Men et billede kan jo snyde Det jeg gerne vil høre erfaringer med er hendes anale ydelser? Er det godt, lever hun sig ind i det, eller er det bare på alle 4, og kør til man kommer? Mvh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 11. Marts, 2013 jo det du ser er det du får. der er anmedelser om hende herinde,mange negative beretninger, jeg har været der lejligheden roder overalt, selve sexen er ikke noget at skrive hjem om jeg kommer ikke igen se under liderlig kvinde hedensted vejle området hun kalder sig tigerpigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borebissen 42 Skrevet 13. Marts, 2013 Hej Knallert, Har du evt. et link til anmeldelserne? Har forgæves ledt efter dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pillefinger 6 Skrevet 13. Marts, 2013 Jeg fik en gang besøg af hende og hvor var jeg glad for jeg ikke valgte at betale noget. Hun virkede noget "tom" oveni og kunne godt fornemme at det kun var kr hun var ude efter og ikke give en fed oplevelse, så derfor dappede jeg bare videre på min færden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 13. Marts, 2013 Hej Knallert, Har du evt. et link til anmeldelserne? Har forgæves ledt efter dem. viewtopic.php?f=16&t=3094 Venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 7. Maj, 2013 er der nogle der har været hos hende efter hun er flyttet og kan fortælle lidt om hun er blevet bedrer både ti sex og oprydning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tigerpige 0 Skrevet 29. Maj, 2013 er der nogle der har været hos hende efter hun er flyttet og kan fortælle lidt om hun er blevet bedrer både ti sex og oprydning Hvad med at du kommer og besøger mig så kan du jo selv dømme det ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tigerpige 0 Skrevet 29. Maj, 2013 Jeg fik en gang besøg af hende og hvor var jeg glad for jeg ikke valgte at betale noget. Hun virkede noget "tom" oveni og kunne godt fornemme at det kun var kr hun var ude efter og ikke give en fed oplevelse, så derfor dappede jeg bare videre på min færden. Hvis du har syntes jeg virket tom i hoved så kan det jo være at jeg ikke tændte på dig desværre ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tigerpige 0 Skrevet 29. Maj, 2013 Hej. Nogen der har prøvet "hende fra Hedensted" der annoncere på Annoncelight? https://annoncelight.dk/annonce/40289/he ... lbyder-500 Og ser hun lige sådan ud som på billederne? - Synes nemlig hun ser lidt spooky ud i ansigtet. Men et billede kan jo snyde Det jeg gerne vil høre erfaringer med er hendes anale ydelser? Er det godt, lever hun sig ind i det, eller er det bare på alle 4, og kør til man kommer? øh hvad mener du med jeg ser spooky ud jeg ser da ganske normal ud. tage og kigge på min nye annonce Mvh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 29. Maj, 2013 det ligner da nogle gamle billeder på annoncelight, og de andre du linker til skal man jo være medlem for at se mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tigerpige 0 Skrevet 29. Maj, 2013 det ligner da nogle gamle billeder på annoncelight, og de andre du linker til skal man jo være medlem for at se mvh annoncelight er de men på xklub hvor jeg er sammen med manden er nye og der kommer flere ind i løbet af ugen på x søger jeg kun privat og gratis med manden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tigerpige 0 Skrevet 29. Maj, 2013 Jeg fik en gang besøg af hende og hvor var jeg glad for jeg ikke valgte at betale noget. Hun virkede noget "tom" oveni og kunne godt fornemme at det kun var kr hun var ude efter og ikke give en fed oplevelse, så derfor dappede jeg bare videre på min færden. øh jeg har ikke besøgt dig jeg køre ikke ud og jeg giver ikke gratis sex men som jeg skrev før du har nok ikke kunne tænde mig og så bliver det hurtig en flad fornemmelse for begge partner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tigerpige 0 Skrevet 29. Maj, 2013 er der nogle der har været hos hende efter hun er flyttet og kan fortælle lidt om hun er blevet bedrer både ti sex og oprydning hvorfor spørger du om der er nogle der har besøgt mig da du selv var utilfreds med mig så kan jeg ikke forstå du bliver ved med at spørge ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tigerpige 0 Skrevet 29. Maj, 2013 det ligner da nogle gamle billeder på annoncelight, og de andre du linker til skal man jo være medlem for at se mvh det er ganske gratis at være på xklub du kan chatte med folk og se fræk cam der inde det koster ikke noget Hedensted pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 29. Maj, 2013 Synes hende Hedensted pigen ser normal ud...ss...ud fra billedrne kunne man da godt blive fristet til at køre den vej... ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 29. Maj, 2013 hvorfor spørger du om der er nogle der har besøgt mig da du selv var utilfreds med mig så kan jeg ikke forstå du bliver ved med at spørge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tigerpige 0 Skrevet 29. Maj, 2013 hvorfor spørger du om der er nogle der har besøgt mig da du selv var utilfreds med mig så kan jeg ikke forstå du bliver ved med at spørge jeg spørger for at få at vide om du har fået rodet fjernet og for at høre om du har fået mere erfaring i at betjene kunderne det kunne jo være at jeg vil besøge dig igen,men der er jo ingen der vil skrive en ny anmeddelse af dig mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 29. Maj, 2013 jeg har da heller ikke sagt at du var dårlig til sex men at du var et rodehoved :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tigerpige 0 Skrevet 29. Maj, 2013 jeg har da heller ikke sagt at du var dårlig til sex men at du var et rodehoved det er jeg ikke mere så kig forbi hvis du har lyst men bestille tid da jeg har mit job så det skal lige passe sammen det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tigerpige 0 Skrevet 29. Maj, 2013 jeg har da heller ikke sagt at du var dårlig til sex men at du var et rodehoved du må gerne komme og besøg mig og se men der skal bestilles tid pga mit privat arbejde så kan du få en kop kaffe hvis du drikker det ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 29. Maj, 2013 det vil jeg da overveje :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusdreng 0 Skrevet 29. Maj, 2013 Jeg var nede og besøge hende i sidste uge. Og vil da gerne tage hende lidt i forsvar. Nuvel der var godt og grundigt rodet, men hun fortalte mig at hun luge var flyttet to døre ned pga svamp i den gamle lejlighed. Min eneste anke var manglen på gardiner, lidt en speciel oplevelse at få et blæs i offentlig skue Hun virkede bestemt ikke som om det bare var noget der skulle overståes, hun var sød og rar. Ikke verdens bedste blowjob, for der er stadig ingen der måler sig med slikkesisse. Men hun var dejlig stram og våd og ret dygtig til at ride. Jeg havde bestilt en time med hende, jeg var færdig efter en halv time, men hun var da helt indstillet på omgang nummer to, uden opfordring. Hun gik selv igang igen med at sutte. Så bestemt en oplevelse jeg gerne gentager. Men meget vil være vundet ved en oprydning og nogle gardiner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 29. Maj, 2013 tigerpigen har da ellers lige skrevet at hun ikke er et rodehoved mere. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg