Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Tatra
average joe skrev, for 29 minutter siden:

Men hver sine lyster :)

Netop!

Eroguide´s mål har altid været at skribenter når det ikke drejer sig om egentlige ulovligheder og lovovertrædelser skal udvise tolerance overfor dels andre skribenter, dels overfor andres præferencer udi den sexuelle verden, jrf. Retningsliniernes § 3.1 og 3.8.

Det bærer indlæg i denne tråd ikke præg af.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi, da jeg tænder utroligt meget på ældre mature damer. BBW ect. Fantastiske bryster og er meget sød dog et minus med sproget. Jeg vile bare mærke de store bløde bryster og tage hende missionær og doggystile. kæmpe blød og lækker røv. love it. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SonnyCheapAss skrev, for 3 timer siden:

Jeg har været forbi, da jeg tænder utroligt meget på ældre mature damer. BBW ect. Fantastiske bryster og er meget sød dog et minus med sproget. Jeg vile bare mærke de store bløde bryster og tage hende missionær og doggystile. kæmpe blød og lækker røv. love it. 

Når jeg kigger på hende i escourtguide er det ligesom der er 2 forskellige damer? Så er det de første fotos eller de sidste du har besøgt? eller er jeg helt galt på den.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
SonnyCheapAss skrev, for 5 timer siden:

Forresten, hvordan fik du fat i Laura? ringede du til hende ? Eller sendte du en besked? Hvis hun ikke kan engelsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Boy skrev, for 2 timer siden:

Når jeg kigger på hende i escourtguide er det ligesom der er 2 forskellige damer? Så er det de første fotos eller de sidste du har besøgt? eller er jeg helt galt på den.  

Hold da op, har du ikke prøvet hende endnu? se at komme igang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SonnyCheapAss skrev, for 4 timer siden:

Fik du en dejlig oplevelse. Det hende på alle billederne vil jeg mene. 

Nej, har ikke haft fornøjelsen enu men har snart et par fridage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...