Hop til indhold

Laura mature lady

Featured Replies

Skrevet

Der må sgu da være grænser... 

Skrevet

uhhh. Der havde det været godt med en advarsel INDEN man klikkede på linket. 

Skrevet

Fy for satan, der skulle seriøst mange penge til før jeg hoppet på det 

Men hver sine lyster :)

Skrevet
average joe skrev, for 29 minutter siden:

Men hver sine lyster :)

Netop!

Eroguide´s mål har altid været at skribenter når det ikke drejer sig om egentlige ulovligheder og lovovertrædelser skal udvise tolerance overfor dels andre skribenter, dels overfor andres præferencer udi den sexuelle verden, jrf. Retningsliniernes § 3.1 og 3.8.

Det bærer indlæg i denne tråd ikke præg af.

Redigeret af Tatra

Skrevet

Find tilbage til mindre fordumsfulde og mere respektfulde indlæg i denne tråd. 

Bryan Mills

Skrevet

Jeg har været forbi, da jeg tænder utroligt meget på ældre mature damer. BBW ect. Fantastiske bryster og er meget sød dog et minus med sproget. Jeg vile bare mærke de store bløde bryster og tage hende missionær og doggystile. kæmpe blød og lækker røv. love it. 

Skrevet
  • Author
SonnyCheapAss skrev, for 3 timer siden:

Jeg har været forbi, da jeg tænder utroligt meget på ældre mature damer. BBW ect. Fantastiske bryster og er meget sød dog et minus med sproget. Jeg vile bare mærke de store bløde bryster og tage hende missionær og doggystile. kæmpe blød og lækker røv. love it. 

Når jeg kigger på hende i escourtguide er det ligesom der er 2 forskellige damer? Så er det de første fotos eller de sidste du har besøgt? eller er jeg helt galt på den.  

Skrevet
SonnyCheapAss skrev, for 5 timer siden:

Forresten, hvordan fik du fat i Laura? ringede du til hende ? Eller sendte du en besked? Hvis hun ikke kan engelsk.

Skrevet
Boy skrev, for 2 timer siden:

Når jeg kigger på hende i escourtguide er det ligesom der er 2 forskellige damer? Så er det de første fotos eller de sidste du har besøgt? eller er jeg helt galt på den.  

Hold da op, har du ikke prøvet hende endnu? se at komme igang.

Skrevet
  • Author
SonnyCheapAss skrev, for 4 timer siden:

Fik du en dejlig oplevelse. Det hende på alle billederne vil jeg mene. 

Nej, har ikke haft fornøjelsen enu men har snart et par fridage

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.