Hop til indhold
Rejsenetværk

Tøj og sex shopping i Hamborg

Recommended Posts

Rejsenetværk skrev, for 13 minutter siden:

.... Men byen og stederne er jo så gennem omtalt, at jeg ikke rigtig bringer noget nyt under solen ....

Her tager du så fejl. Stederne ligger der rent objektivt, og andre har berettet om dem, men denne oplevelse er helt din egen og kan ikke opleves af andre. Og det er nyt under solen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, den 26.1.2020 at 20:48:

Gaaaaaaaabbbbb :-)

Jeg synes der skal være plads til gøre opmærksom på, at man føler sig overset, som du gør her. Men kan du ikke nøjes med at skrive kommentaren uden citatet, så vi andre, der er interesseret i at læse tråden, ikke kommer til at tænke, at du er en kæmpenar, fordi du tvinger os til at scrolle helt unødigt? På den måde opnår du jo ikke det, du gerne vil, nemlig at vi skal synes at du er sjov og fed på den fede måde? Måske skal du være obs på, at det opnår du nok heller ikke ved bare at poste kommentaren uden citat - det får nok bare de fleste til at tænke at du er et fjols i stedet for en kæmpenar. Men det er altsammen blot gæt fra min side. Måske ville du opnå noget, jeg ikke kan gætte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til mulig inspiration, til egen rejse til Hamborg for at besøge Saunaclub Harmony?

Husk at hver fredag er FKK dag på Harmony, hvor alle pigerne er helt nøgne.

Søg så tidligt som muligt, og chancen er størst for de billigste billetter.

Søge eksempel:

Med Flixbus
https://www.flixbus.dk/ 

Udrejse 
Fredag den 21/2

08:05
Københavns Hovedbanegård
13:45
Hamborg busterminal
5:40 TIMERDirekte
149 kr 

11:45
Københavns Hovedbanegård
17:45
Hamborg busterminal
6 TIMERDirekte
149,00 kr.

Hjemrejse
Søndag den 23/1

10:00
Hamborg busterminal
15:40
Københavns Hovedbanegård
5:40 TIMERDirekte
189,00 kr.

13:15
Hamborg busterminal
19:40
Københavns Hovedbanegård
6:25 TIMERDirekte
149,00 kr.

16:00
Hamborg busterminal
21:35
Københavns Hovedbanegård
5:35 TIMERDirekte
189,00 kr.

Billigst tur retur
338 kr

------------------------------

Med DSB.dk
https://www.dsb.dk/

Oplev Europa med tog
https://www.dsb.dk/kampagner/tog-til-udlandet/

Med DSB
Billigste billet, uden mulighed for afbestilling, eller ændringer.

Udrejse
Fredag 21 februar 2020,direkte - Rejsetid 4:36
07:26
4København H
IC 393
12:02
12Hamburg Hbf 
2 kl 228 kr

Hjemrejse
Søndag 23 februar 2020,direkte - Rejsetid 4:40

16:53
5D-EHamburg Hbf (De)
IC 392
21:33
2København H
266 kr

Billigst tur retur på 2 kl
566 kr

Muligt valg af sted til overnatning, en pæn lille spadsere tur til og fra Harmony:

Maack's Gasthaus
Hauptstraße 22
21228 Harmstorf
http://www.maacksgasthaus.de/ 

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Hauptstraße+22,+21228+Harmstorf,+Tyskland/@53.3463632,9.9839513,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47b195d8b4065c67:0xcc639adba285f8e4!8m2!3d53.34636!4d9.98614 

Overnatning fra 24 euro pr nat.

Saunaclub Harmony
Ramelsloher Allee 120
21220 Seevetal
https://www.saunaclub-harmony.com/ 

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Ramelsloher+Allee+120,+21220+Seevetal,+Tyskland/@53.3443362,10.0013193,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47b195c38641d473:0x6112ed51eaf97b13!8m2!3d53.344333!4d10.003508 

Umiddelbart, ser det ud til at forbindelserne med den offentlig trafik fra Hamburg til og fra Maack's Gasthaus, er lidt nemmere end med samme til og fra Harmony? 

1 -1,5 timer hver vej

Tjek selv op på:

HVV.de
- deres rejseplan
https://www.hvv.de/de 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Her tager du så fejl. Stederne ligger der rent objektivt, og andre har berettet om dem, men denne oplevelse er helt din egen og kan ikke opleves af andre. Og det er nyt under solen.

Enig. Og med @Rejsenetværk's grundighed og detaljesans, er det stadig en fornøjelse at læse om hans oplevelse af selv velkendte og velbeskrevne steder......

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, den 26.1.2020 at 20:48:

Men jeg skal nok ikke bestille Dürum igen, jeg kan slet ikke styre det, og griser for meget, når jeg forsøger 

Problemet er ofte at sælgerne vil gøre det for godt og overfylder dem, så man ikke kan starte med at klemme brødet sammen og holde på det hele - så man skal bare bede dem om ikke at fylde for meget i  ;-)

Men det er et godt, hurtigt og billigt alternativ til at gå på en rigtig restaurant og spise med kniv og gaffel - og mere rigtig og sund mad end burgere og hotdogs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 26.1.2020 at 19:47:

Jeg bad om et nyt håndklæde 1 gang, og fik det, men anden gang jeg bad om et nyt, fik jeg at vide at jeg måtte bruge de små håndklæder, der ligger ved saunaen.

Det håndklæde, der ligger i garderobeskabene er ikke beregnet til aftørring - kun til at tage omkring dig og skjule det væsentligste.

Jeg plejer på Fantasy (og i andre sexklubber) at medbringe min egen badekåbe og clogs, så jeg er fri for at fryse fødderne og over skuldrene - og fordi jeg synes det er dybt uøkologisk og uøkonomisk med al den vask af badekåber og badetøfler - og ofte er et lille håndklæde også nok til aftørring.

På f.eks. Harmony kan man se at de har et helt rum kun til vasketøj og de må have flere ansatte til kun at fodre vaskemaskiner og tørretumblere og bagefter folde badekåber, håndklæder, lagner mm., decinficere badetøfler og supplere op i baderummene. Nogle steder får de vasket og tørret ude i byen og det må altsammen koste en formue.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

På f.eks. Harmony kan man se at de har et helt rum kun til vasketøj og de må have flere ansatte til kun at fodre vaskemaskiner og tørretumblere og bagefter folde badekåber, håndklæder, lagner mm., decinficere badetøfler og supplere op i baderummene. Nogle steder får de vasket og tørret ude i byen og det må altsammen koste en formue.

Det er rigtigt, men det er også den service, som udgør forskellen på en discount klub som Fantasy, og en mellemklasse til top klub som Harmony.

Og det er den forskel i service, som det også er værd at betale mere for.

Jeg giver som regel 5 euro i tips, nogen gange 10 til det personale, for de er af så stor betydning for helheds oplevelsen af et klub besøg, og det betyder intet i ens budget for sådan en tur.

Men det kan mærkes af de få ansatte der får pengene, hvis vi gør det, og de fortjener lidt ekstra for det gode arbejde de gør.

Der er jo ikke tale om brug og smid væk, men om genbrug af håndklæder, kåber og tøfler, og så giver det beskæftigelse til de ansatte der har det som deres job at gøre rent, og vaske vores forbrug.

I stedet for at se det som et overforbrug, så kommer der nok generelt en øget fokus på miljøvenlig vask, skånsomme rengøringsmidler, metoder etc.

Og så gør det ikke så meget med hele det forbrug, når det er genbrug.

Vi kan nok gøre mere for miljøet, ved at køre i dele bil, end hver for sig, tage tog eller bus i stedet for fly når det er muligt.

Der er mange måder at vise omtanke på, uden at vi behøver at gå på kompromis med ens komfort.

Ja man kan tage sin egen kåbe med, det gør jeg når jeg er på Erlebniswohnung i Berlin, hvor du blot får et håndklæde.

Men det er simpelthen utilfredsstillende, at skulle genbruge et vådt håndklæde flere gange under et besøg, som også er dit slå om håndklæde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Men det er simpelthen utilfredsstillende, at skulle genbruge et vådt håndklæde flere gange under et besøg, som også er dit slå om håndklæde.

Ja, men det er jo ikke meningen at du skal bruge det som andet end slå om håndklæde, da der normalt ligger mindre håndklæder parat til at tørre sig med efter et brusebad - det kan selvfølgelig ske at pigerne ikke lige har fået suppleret op og tømt vasketøjskurven, da de gør det når de har tid - men så er det som regel blot at fange en af dem eller henvende sig i baren, før man går i bad og gøre opmærksom på problemet.

Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Der er jo ikke tale om brug og smid væk, men om genbrug af håndklæder, kåber og tøfler,

Al vask - og især tørretumbling slider utrolig meget på stofferne og de må derfor ofte købe nyt, hvis de skal undgå at det hele ikke kommer til at se slidt og nusset ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Ja, men det er jo ikke meningen at du skal bruge det som andet end slå om håndklæde, da der normalt ligger mindre håndklæder parat til at tørre sig med efter et brusebad

Ok, man får hvad man betaler for, og vores behov er forskellige.

De små håndklæder er ikke tilfredsstillende, og jeg bruger altid store håndklæder.

Men det er fint på hotel, over flere dage at bruge det samme stadigt rene, men  tørre håndklæde fra gang til gang.

Men med så lange besøg i klub, flere ture med pigerne, brug af sauna og spa etc, er det i min optik simpelthen en præmis, at man kan få lov til at bruge flere håndklæder.

Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden:

Al vask - og især tørretumbling slider utrolig meget på stofferne og de må derfor ofte købe nyt, hvis de skal undgå at det hele ikke kommer til at se slidt og nusset ud.

Sikkert, men meget kan gøres ved at tænke i genbrug mv.

Eksempelvis sortering til genbrug, i stedet for forbrænding, hvor det er muligt.

Jeg gør det selv, og jeg synes ikke at vi skal til at leve, det her fuldstændig simple liv, af bare klima skam.

Meget kan forbedres med nye ideer og udviking, uden at alternativet er helt at lade være.

Jeg vægter komfort meget højt, så længe jeg har råd.

Og der skal forbud og afgiftforhøjelser til, så jeg ikke har råd, for at jeg skal lade være.

Du lever gerne på en sten, og sparer på alt det basale.

Som at gå til bageren, i stedet for at bo hotel med morgenmad, eller spise en dürum for at spare at gå på restaurant.

For mig, er det ikke til at holde ud, men sådan er vi heldigvis så forskellige :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 21.2.2020 at 16:53:

Du lever gerne på en sten, og sparer på alt det basale.

Som at gå til bageren, i stedet for at bo hotel med morgenmad, eller spise en dürum for at spare at gå på restauran

Ja, og jeg vil hellere undvære nyt tøj, flyve til Thailand og være sammen med en ny pige hver nat i en hel måned istedetfor - og snart skal jeg på en verdensomrejsning ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 26.1.2020 at 19:47:

Vi entrerede en kedeligt indrettet klub, hvor der vel var 5 - 6 piger hele aftenen, hvoraf kun den ene var en rigtig model, hende valgte jeg selvfølgelig.
Ankommet tog jeg en blå pille, klar til at vi kunne gå ombord i deres buffet, vi var sultne.

Alt der var, var rugbrød og ost, jeg spurgte til den varme mad, men det har de kun i weekenden.
Så vores aftensmad bestod af et par rugbrøds madder med ost.

Love var på fra begyndelsen, og nåede at få fuld valuta for pengene, mens jeg suttede i kaffe og sodavand, til jeg kunne beslutte mig.

Hende modellen vimsede rundt, og Love og jeg kunne sammen se hvordan hun bøjede sig forover, når hun ryddede borde for askebægre, og samlede glas ind, det så frækt ud, når kjolen trak op  over trussen.

Til sidst var min udkårne ledig, hun havde nok mere end halvdelen af alle gæsterne den aften.

Hun er høj, slank og har et meget smukt ansigt, sort halv langt hår, og ser noget yngre ud end sin alder på 30 år.

Hun Hedder Violetta, er fra Bulgarien og kl 21 45 var hun ledig, jeg hilste på, og spurgte om vi kunne gå på rum, det kunne vi, og det gjorde vi så.

På rummet smed jeg tøjet, hun afførte sig sin stramme kjole, og jeg nød synet af hendes smukke nøgne krop.

Vi lå og nussede kort, hvorefter at hun rutineret kom et kondom på, og lagde sig hen over min mave med ryggen til mig, og gik igang med et ihærdig blowjob.

Det virkede ikke nok, jeg kunne ikke blive stiv til at gennemføre et samleje, så jeg bad hende afslutte med olie svensk.

Det gjorde hun til ug, og jeg sprøjtede med velbehag over min egen mave, og hun gav mig køkkenrullen, som jeg selv brugte.

Det var alt i alt en ok oplevelse, som varede 10 minutter fra start til slut.

På Fantasy skal man smile og spille lidt op til alle pigerne - så smiler de tilbage og bliver meget kønnere - og kommer selv hen og gør sig til - eller virker ikke negative, hvis man selv vælger at gå hen og byde dem op til "dans" og spørger lidt ind til hvad de hedder og hvor de kommer fra - så kan man være heldig at få sex både 6 og 7 gange - min rekord er vist 11, selvom der var rigelig gang i butikken - men der var en del fulde og cigaretrygende russere, der førte sig frem og som pigerne ikke gad.

Hvis der er en enkelt rigtig flot model imellem - så må man regne med at hun som regel er rimelig optaget og det kan være svært at få kontakt med hende før man har fået armbåndet godt dekoreret - jeg ville ihvertfald ikke turde sidde hele aftenen for kun at opnå en enkelt tur med med den flotteste pige i klubben, da hun nemt kan være en nitte.

Det er rigtigt at deres "buffet" er meget spartansk - men jeg har før haft både grovkernerugbrød og Kærgården med til dem, da jeg ikke bryder mig så meget om fint rugbrød eller papfranskbrød og Lätta - men der plejer da både at være ost og spegepølse + lidt tomater og grønt - og så er jeg sådan set dækket ind - og jeg er jo heller ikke kommet pga. maden ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jernsvinet

:)

Det er jo fantastisk, at du kan udgøre en opponent til min beskrivelse af Fantasy.

Forskellen på dig og mig, er jo at Fantasy er lige dig, fordi at konceptet er så skrabet som det er.

Og du derfor også har mulighed for, at få mest af det, som du basalt set kun kommer for.

Jeg har det stik modsat.

Jeg kan have en fantastisk dag i en FKK klub, hvor rammerne om mit besøg gør, at jeg hellere vil have en enkelt top oplevelse med en pige, for en højere udgift, end jeg i princippet kunne have fået 5 ture på rum med 5 forskellige piger på Fantasy.

Vil i dag ikke gerne have undværet mit besøg på Fantasy, nu er den prøvet, og så ved jeg at jeg ikke behøver at besøge den klub igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, den 26.1.2020 at 20:48:

Gaaaaaaaabbbbb :-)

At tage heeeele indlægte med i sit reply og så skrive "Gaaaaaaaabbbbb".... det er altså no go'.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...