Hop til indhold
Guest Indiske Devina

Spørgsmål fra en glædespige:-)

Recommended Posts

Guest Indiske Devina

Hej jeg har nogle spørgsmål som jeg håber at i måske kan hjælpe mig med.

Bare nogle ting jeg har tænkt på løbende.

Håber at hører fra jer.

Spørgsmål:

1: hvad er GP og GPE? 

( kan se det står mange gange herinde:-)

2: som mange af pigerne ved så er der en del mænd der bestiller end tid og ikke møder op. 

Hvordan forholder man sig til det?

Mener hvis man ikke hører fra ham og en anden beder om en tid , der ville ligge i hans tid. Man kan jo ikke bare sige ja hvis han så kommer alligevel, men det er også træls at sige nej hvis han ikke kommer. Hvad gør man? Håber det giver mening:-)

3: har set i nogen af jeres anmeldelser at der er nogen der er fornærmet over at deres glædes pige er ryger.

Er det noget i har spurgt om på forhånd, hvis det er et problem?

Eller er det noget man skal skrive i sin annonce om man er eller ikke er?

4: det sidste er mest til pigerne.

Jeg har altid fået afvide at jeg giver et godt blowjob, men kan ikke tage den til roden og tro mig har virkelig prøvet.

Hvordan gør man?

På forhånd tak for svar:-)

Håber det gav mening det jeg skrev er ordblind:-)

 

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg


Link til indlæg

2. Skriv i din annonce, at hvis man bestiller tid og udebliver, så er man ikke velkommen hos dig en anden gang.

3. Det generer ikke mig at en pige er ryger. I hvert fald ikke så længe det blot er cigaretter. Jeg har enkelte gange besøgt piger, hvor der har været en stank af hash. Det er jeg til gengæld ikke så vild med, men mest fordi jeg synes det lugter forfærdeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Val Venis skrev, for 4 minutter siden:

2. Skriv i din annonce, at hvis man bestiller tid og udebliver, så er man ikke velkommen hos dig en anden gang.

3. Det generer ikke mig at en pige er ryger. I hvert fald ikke så længe det blot er cigaretter. Jeg har enkelte gange besøgt piger, hvor der har været en stank af hash. Det er jeg til gengæld ikke så vild med, men mest fordi jeg synes det lugter forfærdeligt.

Jeg er lidt nervøs for at hvis man skriver at de ikke er velkommen igen, så er der flere der vil vælge mig fra:-)

Okay ja lugten af hash er forfærdelig, jeg ville aldrig ryge det. Men ryger smøger engang imellem:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @29babygirl29. Jeg kan da give det et skud med at svare på dine spørgsmål.

1: GP er glædespige. Jeg ved ikke hvad GPE er, men GFE er Girlfriend Experience, altså kærestesex hvor man forsøger virkelig at elske og forkæle hinanden mens man er sammen (sikkert flere definitioner på det).

2: Der er vist mange af de lyserøde der ser det som en af deres største frustrationer. Nogen kræver en lang og velskrevet mail eller sms i en ordentlig tone for at holde de fleste useriøse væk, men jeg ved ikke om nogen har fundet de vises sten.

3: Jeg er helt standard utro ægtemand fra et ikke-ryger hjem. Min kone har en næse som en blodhund. Jeg kan ikke komme hjem og lugte af røg eller parfume.

4: Det vil ikke være så vigtigt for mig om jeg bliver taget til roden, men hvis pigen kan give mig indtryk af at hun er så vild med min pik at hun bare må tage den i munden vil det virke bedre. Sikkert forskelligt fra mand til mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Hej @29babygirl29. Jeg kan da give det et skud med at svare på dine spørgsmål.

1: GP er glædespige. Jeg ved ikke hvad GPE er, men GFE er Girlfriend Experience, altså kærestesex hvor man forsøger virkelig at elske og forkæle hinanden mens man er sammen (sikkert flere definitioner på det).

2: Der er vist mange af de lyserøde der ser det som en af deres største frustrationer. Nogen kræver en lang og velskrevet mail eller sms i en ordentlig tone for at holde de fleste useriøse væk, men jeg ved ikke om nogen har fundet de vises sten.

3: Jeg er helt standard utro ægtemand fra et ikke-ryger hjem. Min kone har en næse som en blodhund. Jeg kan ikke komme hjem og lugte af røg eller parfume.

4: Det vil ikke være så vigtigt for mig om jeg bliver taget til roden, men hvis pigen kan give mig indtryk af at hun er så vild med min pik at hun bare må tage den i munden vil det virke bedre. Sikkert forskelligt fra mand til mand.

Tak for svar:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

3. Jeg hader lugten af tobak, og jeg spørger altid om hun ryger, når jeg bestiller tid. Hvis jeg kommer ind fra gaden, og hun lugter af røg, så går jeg igen.
Tobakslugt og dårlig hygienje er noget, jeg går langt udenom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. 

1. Gp=glædespige GFE=girlfriend experience altså kæresteoplevelse. 

2. Nu er jeg af den holdning at hvis man booker en tid uden lyd eller at dukke op, så er det så meget spild af min tid at jeg efter endt aftale skriver en SMS for at sikre mig han ikke er på trapperne. Hvor jeg gør ham opmærksom på at han må hygge sig på min ignoreliste og derfor ikke igen får mulighed for at besøge mig. Eller også blokere jeg ham bare uden lyd. 

3. Nu kan god mundhygiejne gøre en del. Og jeg hilser altid med et frisk stk tyggegummi i munden. Så om jeg røg eller ej gør ikke mine gæster mere eller mindre hooked. 

4. Prøv at lægge dig på ryggen på sengen, med hovedet ud over kanten med hovedet bagud. Det plejer at hjælpe da du derved åbner helt op i hals og svælget. 

God fornøjelse :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Landsbytossen skrev, for 3 minutter siden:

3. Jeg hader lugten af tobak, og jeg spørger altid om hun ryger, når jeg bestiller tid. Hvis jeg kommer ind fra gaden, og hun lugter af røg, så går jeg igen.
Tobakslugt og dårlig hygienje er noget, jeg går langt udenom.

Det er jo også en fair holdning at have:-) ville nok have det på samme måde hvis jeg var ikke ryger. Men vil dog sige at rygning og dårlig hygienje er ikke noget der hænger sammen.

Inden en kunde kommer tager jeg altid et bad og børster tænder og bruger mundskyld;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Frække Tanja skrev, for 4 minutter siden:

Hejsa. 

1. Gp=glædespige GFE=girlfriend experience altså kæresteoplevelse. 

2. Nu er jeg af den holdning at hvis man booker en tid uden lyd eller at dukke op, så er det så meget spild af min tid at jeg efter endt aftale skriver en SMS for at sikre mig han ikke er på trapperne. Hvor jeg gør ham opmærksom på at han må hygge sig på min ignoreliste og derfor ikke igen får mulighed for at besøge mig. Eller også blokere jeg ham bare uden lyd. 

3. Nu kan god mundhygiejne gøre en del. Og jeg hilser altid med et frisk stk tyggegummi i munden. Så om jeg røg eller ej gør ikke mine gæster mere eller mindre hooked. 

4. Prøv at lægge dig på ryggen på sengen, med hovedet ud over kanten med hovedet bagud. Det plejer at hjælpe da du derved åbner helt op i hals og svælget. 

God fornøjelse :wub:

Tusind tak for dit råd det vil jeg prøve:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tobakslugt er fæl og aftændende. Lige så slem er imidlertid massageolie med parfume. Jeg husker især den fra 505 i Hvidovre, hvor jeg var vis på, at hele bussen på hjemvejen kunne lugte "mig".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

2. Mænd der bestiller  tid og  Ikke  møder op, laver  jeg ikke  en  aftale  med  igen. Har  de  en  god  forklaring  får  de  som  regel en  chance  til.  Mænd  der  bare  skal  have  lidt  lir  chat  sortere  jeg  også  fra. Måske  fordi  jeg  kun  anvender  mails  til  kontakt  oplever  jeg  stort  set  ikke  nogen  seriøse  henvendelser.  Er  ved  at  være  pænt  træt  af  wankere  og  tidsrøvere. 

3. Skriv  at  du  er  ryger  det  er  mest  fair.  Jeg  er  ikke  selv  ryger, foretrækker  selv  ikke  rygere  eller  i det  mindste  en  nybørstet  mund.

4. Prøv  på  hug  foran  manden, så  kan  du  selv  styre  indtil  du  bliver  fortrolig. Har  oplevet pikke  der  enten  er  skæve  eller krummer  kan  være svære  at  tage  til  roden.  En lige  forholdsvis  stor  pik  på  22 cm  kan  jeg  sagtens  tage  til  roden i siddende  stilling  eller som  Tanja  beskriver  med  hovedet  udover  sengekanten. Den  sidste  stilling  løber  alt  spyttet  ud  over  dit  ansigt  og  fornemmelsen  af  at  blive  "kvalt" er  væsentligt  nemmere  at  få  i den  stilling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 29Babygirl29

Dejligt at du aktivt søger hjælp til dine spørgsmål ;-)

M.h.t. røg så er der intet forgjort i at du skriver det i annoncen. Så er man advaret og jeg vil I så fald ikke besøge dig. Jeg syntes helt ærligt det er et stort turn off. Sådan tror jeg mange (bevares ikke alle) ikke-rygere har det. Så jeg vil anbefale at du ikke ryger op til du har gæster. Men det er naturligvis dit valg.

skriv da også at du blacklister gæster der ikke dukker op. Det har nok en god og opdragende effekt - og du slipper for at de brænder dig af igen.

m.h.t. Blowjob så er det for mig ikke vigtigt at du kan tage den til roden. Som en skriver her over så er det meget vigtigere at du viser du virkelig gerne vil have den i munden ;-)

Prøv iøvrigt når du tager den langt ind at klemme hårdt med fingrene om dine tommelfingre - det kan mindske gag-refleksen. Det virker for mange piger (ved ikke med mænd).

god søndag

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

2. Mænd der bestiller  tid og  Ikke  møder op, laver  jeg ikke  en  aftale  med  igen. Har  de  en  god  forklaring  får  de  som  regel en  chance  til.  Mænd  der  bare  skal  have  lidt  lir  chat  sortere  jeg  også  fra. Måske  fordi  jeg  kun  anvender  mails  til  kontakt  oplever  jeg  stort  set  ikke  nogen  seriøse  henvendelser.  Er  ved  at  være  pænt  træt  af  wankere  og  tidsrøvere. 

3. Skriv  at  du  er  ryger  det  er  mest  fair.  Jeg  er  ikke  selv  ryger, foretrækker  selv  ikke  rygere  eller  i det  mindste  en  nybørstet  mund.

4. Prøv  på  hug  foran  manden, så  kan  du  selv  styre  indtil  du  bliver  fortrolig. Har  oplevet pikke  der  enten  er  skæve  eller krummer  kan  være svære  at  tage  til  roden.  En lige  forholdsvis  stor  pik  på  22 cm  kan  jeg  sagtens  tage  til  roden i siddende  stilling  eller som  Tanja  beskriver  med  hovedet  udover  sengekanten. Den  sidste  stilling  løber  alt  spyttet  ud  over  dit  ansigt  og  fornemmelsen  af  at  blive  "kvalt" er  væsentligt  nemmere  at  få  i den  

Okay tak for svar og råd:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Kanon1 skrev, for 4 minutter siden:

Hej 29Babygirl29

Dejligt at du aktivt søger hjælp til dine spørgsmål ;-)

M.h.t. røg så er der intet forgjort i at du skriver det i annoncen. Så er man advaret og jeg vil I så fald ikke besøge dig. Jeg syntes helt ærligt det er et stort turn off. Sådan tror jeg mange (bevares ikke alle) ikke-rygere har det. Så jeg vil anbefale at du ikke ryger op til du har gæster. Men det er naturligvis dit valg.

skriv da også at du blacklister gæster der ikke dukker op. Det har nok en god og opdragende effekt - og du slipper for at de brænder dig af igen.

m.h.t. Blowjob så er det for mig ikke vigtigt at du kan tage den til roden. Som en skriver her over så er det meget vigtigere at du viser du virkelig gerne vil have den i munden ;-)

Prøv iøvrigt når du tager den langt ind at klemme hårdt med fingrene om dine tommelfingre - det kan mindske gag-refleksen. Det virker for mange piger (ved ikke med mænd).

god søndag

K

Tak for råd og svar:-) det med tommelfingre har jeg aldrig hørt om det skal prøves:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
29babygirl29 skrev, for 27 minutter siden:

Tak for råd og svar:-) det med tommelfingre har jeg aldrig hørt om det skal prøves:-)

Hej hvor holder du til, vil da gerne besøge dig, jeg lader altid pigen bestemme hvor dybt hun vil tage den i halsen, men frækt er det sku når hun kan tage den til roden. Du skal bare sige til dine gæster ar du selv vil styre hvor dybt, er de ikke med på det så skal de ikke besøge dig da det er mangel på respekt over for dig.

Redigeret af Kim 0240

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Kim 0240 skrev, for 19 minutter siden:

Hej hvor holder du til, vil da gerne besøge dig, jeg lader altid pigen bestemme hvor dybt hun vil tage den i halsen, men frækt er det sku når hun kan tage den til roden. Du skal bare sige til dine gæster ar du selv vil styre hvor dybt, er de ikke med på det så skal de ikke besøge dig da det er mangel på respekt over for dig.

Er i Skive:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@29babygirl29

Nu ved jeg udemærket godt hvem du er og det spørgsmål er stillet en del gange og jeg ved også godt hvad du gør når en fyr bestiller tid hos dig og udebliver, dem er der en pæn del af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange piger beder os om at bekræfte en aftale fx 1 time før, man har meldt sin ankomst. Det er ikke en garanti, men kan vel sortere nogle useriøse fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
2cool skrev, for 14 minutter siden:

@29babygirl29

Nu ved jeg udemærket godt hvem du er og det spørgsmål er stillet en del gange og jeg ved også godt hvad du gør når en fyr bestiller tid hos dig og udebliver, dem er der en pæn del af.

 

Hvad mener du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
29babygirl29 skrev, for 2 timer siden:

Hej jeg har nogle spørgsmål som jeg håber at i måske kan hjælpe mig med.

Bare nogle ting jeg har tænkt på løbende.

Håber at hører fra jer.

Spørgsmål:

1: hvad er GP og GPE? 

( kan se det står mange gange herinde:-)

2: som mange af pigerne ved så er der en del mænd der bestiller end tid og ikke møder op. 

Hvordan forholder man sig til det?

Mener hvis man ikke hører fra ham og en anden beder om en tid , der ville ligge i hans tid. Man kan jo ikke bare sige ja hvis han så kommer alligevel, men det er også træls at sige nej hvis han ikke kommer. Hvad gør man? Håber det giver mening:-)

3: har set i nogen af jeres anmeldelser at der er nogen der er fornærmet over at deres glædes pige er ryger.

Er det noget i har spurgt om på forhånd, hvis det er et problem?

Eller er det noget man skal skrive i sin annonce om man er eller ikke er?

4: det sidste er mest til pigerne.

Jeg har altid fået afvide at jeg giver et godt blowjob, men kan ikke tage den til roden og tro mig har virkelig prøvet.

Hvordan gør man?

På forhånd tak for svar:-)

Håber det gav mening det jeg skrev er ordblind:-)

 

1 GP =glædespige 

GPE det udtryk kender jeg ikke

2= der er mange hvor man skal skrive 1 time før ens tid, gør kunden ikke det, kan du roligt give tiden til en anden, hvis ikke andet er aftalt.

3= skriv at man er ryger, jeg er ikke vild med at komme hjem, og lugte af røg, lige meget hvor meget i prøver at børste tænder og gurle hals i mundskyld så kan det stadig smages.

4= med mig kan du, men min erfaring siger mig at der skal godt med spyt, ingen hast værk, træk vejret langsom, ikke have fokus på at få den helt ned, betyder det så meget for dig, jeg er sådan set ligeglad med det.

Jeg tror at det er dig selv at du skal arbejde med.

 

Du er ikke den eneste der er ordblind, det er jeg også, derfor har jeg ingen problemer med at læse hvad at du skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
29babygirl29 skrev, Lige nu:

Hvad mener du?

Du blokkere ham hvis han udebliver uden at nævne han er forsinket eller syg, det er hvad du gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 1 minut siden:

Du blokkere ham hvis han udebliver uden at nævne han er forsinket eller syg, det er hvad du gør.

Det manglende da bare, hvis jeg bliver forsinket eller bliver syg, så melder man da afbud det er da det mindste man bør gøre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
2cool skrev, Lige nu:

Du blokkere ham hvis han udebliver uden at nævne han er forsinket eller syg, det er hvad du gør.

Nej det gør jeg ikke men det lyder da som en god ide.

Hvordan skal jeg kunne vide om han er syg? Hvis han er syg hvorfor så lave en aftale?

Hvis han er forsinket, hvorfor skal jeg minde ham om at han er forsinket det ved han vel selv?

Jeg er begyndt at blokerer hvis jeg ikke har hørt fra en flere timer efter vi skulle mødes. Ja

Men nu var mit spøgsmål hvad man skulle gøre hvis man ikke ved om han kommer og en anden vil have hans tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...