Hop til indhold
Guest Indiske Devina

Spørgsmål fra en glædespige:-)

Recommended Posts

Guest Indiske Devina
Zaq skrev, for 1 minut siden:

Det manglende da bare, hvis jeg bliver forsinket eller bliver syg, så melder man da afbud det er da det mindste man bør gøre

Ja det vil jeg da også mene det er på sin plads

Del dette indlæg


Link til indlæg
29babygirl29 skrev, for 1 minut siden:

Nej det gør jeg ikke men det lyder da som en god ide.

Hvordan skal jeg kunne vide om han er syg? Hvis han er syg hvorfor så lave en aftale?

Hvis han er forsinket, hvorfor skal jeg minde ham om at han er forsinket det ved han vel selv?

Jeg er begyndt at blokerer hvis jeg ikke har hørt fra en flere timer efter vi skulle mødes. Ja

Men nu var mit spøgsmål hvad man skulle gøre hvis man ikke ved om han kommer og en anden vil have hans tid?

Jeg har selv kommet til at lave en aftale hvor jeg senere på dagen har fået dårlig mave, det kan ske, du bør ikke blokerer ham hvis han melder afbud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Zaq skrev, for 1 minut siden:

Jeg har selv kommet til at lave en aftale hvor jeg senere på dagen har fået dårlig mave, det kan ske, du bør ikke blokerer ham hvis han melder afbud

Problemet er at han ikke meldte afbud, han blev bare væk. Hørte intet. 

Jeg ville ikke blokere nogen bare sådan uden videre

Del dette indlæg


Link til indlæg
29babygirl29 skrev, for 5 minutter siden:

 

Men nu var mit spøgsmål hvad man skulle gøre hvis man ikke ved om han kommer og en anden vil have hans tid?

Hvis du har en, der har bookede en tid, så må du regne med at han kommer så vil det være rigtigt dårlig stil at give tiden ud til en anden.

Men det der er flere der har skrevet er et løsningsforslag til dit problem, enten bekræfte sin tid 1 time før, og blokker dem der ikke kan overholde den aftalte tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Zaq skrev, Lige nu:

Hvis du har en, der har bookede en tid, så må du regne med at han kommer så vil det være rigtigt dårlig stil at give tiden ud til en anden.

Men det der er flere der har skrevet er et løsningsforslag til dit problem, enten bekræfte sin tid 1 time før, og blokker dem der ikke kan overholde den aftalte tid.

Nemlig det er også det jeg vil gøre for eftertiden:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
29babygirl29 skrev, for 3 minutter siden:

Problemet er at han ikke meldte afbud, han blev bare væk. Hørte intet. 

Jeg ville ikke blokere nogen bare sådan uden videre

Så vil han blive ved med det, saml kun på gode kunder, du vil kunne have givet tiden ud til en anden en, så du mister penge, det er din forretning. Du skal være professionel i dine handlinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Zaq skrev, for 2 minutter siden:

Så vil han blive ved med det, saml kun på gode kunder, du vil kunne have givet tiden ud til en anden en, så du mister penge, det er din forretning. Du skal være professionel i dine handlinger.

Jeg tror han er blokeret, ellers ville han ikke skrive sådan? :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber at det giver mening, men gør hvad der din stil, dette er bare min holdning. Jeg vil altid bestræbe mig på at vise pigen respekt, enten ved at komme eller melde afbud, og hvis jeg melder afbud så vil jeg altid bestille en ny tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløjsa og velkommen til herinde.. Kan se at du er forholdsvis ny.. 

Første spørgsmål er blevet besvaret så mange gange at jeg tror du har forstået det så det lader jeg være med:P.. 

Til nummer to: Jeg tænker "fuck it" og er man mere end 10 min forsinket og en anden venter så giver jeg hans tid væk.. Især hvis han ikke har givet besked om evt forsinkelser.. 

Tre: Det er allernemmest hvis man ligger på ryggen i sengen med hovedet ud over kanten.. Så der mere åbent og ingen "sving".. Og så synes jeg det er nemmest hvis man prøver i en udånding.. Det som om en udånding åbner mere op.. Så man trækker vejret ind imens man kan og udånder når man tager pikken længere ned.. Det svært at forklarer så det giver mening:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
29babygirl29 skrev, for 3 timer siden:

Jeg er lidt nervøs for at hvis man skriver at de ikke er velkommen igen, så er der flere der vil vælge mig fra:-)

Okay ja lugten af hash er forfærdelig, jeg ville aldrig ryge det. Men ryger smøger engang imellem:-)

Du kan jo slukke smøgen imens der udføres sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Den flittige skrev, for 6 minutter siden:

Du kan jo slukke smøgen imens der udføres sex.

Som i kan læse så har jeg svært ved at tage denne tråd alvorlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
29babygirl29 skrev, 1 time siden:

Nej det gør jeg ikke men det lyder da som en god ide.

Hvordan skal jeg kunne vide om han er syg? Hvis han er syg hvorfor så lave en aftale?

Hvis han er forsinket, hvorfor skal jeg minde ham om at han er forsinket det ved han vel selv?

Jeg er begyndt at blokerer hvis jeg ikke har hørt fra en flere timer efter vi skulle mødes. Ja

Men nu var mit spøgsmål hvad man skulle gøre hvis man ikke ved om han kommer og en anden vil have hans tid?

Her er hvad jeg ved fra de enkel piger jeg besøger:

De laver en aftale og beder fyre om at skrive igen 1 time eller 2 timer før de skal komme, så får de en adresse og bliver lukket ind. Hvis fyren ikke skriver ( hvilket en pæn del gør ) så giver du bare tiden til en anden.

At du giver tiden til en anden, det kan du ikke gøre ret meget ved.

Med den indsigt jeg har fået i den piges email, der korser jeg mig langt ind i helvede hvordan fyre kan være. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Boon Lott
Den flittige skrev, for 6 minutter siden:

Som i kan læse så har jeg svært ved at tage denne tråd alvorlig.

Kan du ikke bare lave noget andet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan Kaspersen
29babygirl29 skrev, for 4 timer siden:

3: har set i nogen af jeres anmeldelser at der er nogen der er fornærmet over at deres glædes pige er ryger.

Er det noget i har spurgt om på forhånd, hvis det er et problem?

Eller er det noget man skal skrive i sin annonce om man er eller ikke er?

Der er da sikkert nogen der bliver hys hvis de ikke ved det inden et besøg, så jeg ville helt sikkert skrive det i annoncen.

Jeg er selv ikke-ryger og har aldrig røget. Men jeg havde engang en kæreste som røg. Og som absolut 100% GFE-gæst tror jeg faktisk at lige præcis den der lette smag af røg man får når man kysser en ryger (ikke ektrem askebæger) får min hjerne til at  linke det til førnævnte kæreste, og det tænder mig faktisk. Det er en balance, men med mindre det er meget slemt, så siger jeg ikke nej til en GP der ryger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

2. Undlad en helt nøjagtigt adresse før han ringer of fortæller at han står ved aftalestedet. Det gør de fleste danske piger og alle de udenlandske. Så undgår du at de useriøse dukker op uanmeldt.

3. To af mine yndlings GP'er er rygere. Jeg hader røg, men de sørger for aldrig at ryge indendørs og heller ikke nogen tid før vi mødes. Ja, jeg kan godt fornemme det, men det bliver ikke er problem. Gør ligesådan, så får du nok heller ikke problemer ;)

4. Øv dig med en røget medister til du kender dig selv helt, hvad det angår :mrgreen:. Og den kan spises bag efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Den flittige skrev, for 1 time siden:

Du kan jo slukke smøgen imens der udføres sex.

Haha ja det er da en god ide, ej ryger jo ikke imens jeg har besøg hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
mignuigen skrev, 1 time siden:

2. Undlad en helt nøjagtigt adresse før han ringer of fortæller at han står ved aftalestedet. Det gør de fleste danske piger og alle de udenlandske. Så undgår du at de useriøse dukker op uanmeldt.

3. To af mine yndlings GP'er er rygere. Jeg hader røg, men de sørger for aldrig at ryge indendørs og heller ikke nogen tid før vi mødes. Ja, jeg kan godt fornemme det, men det bliver ikke er problem. Gør ligesådan, så får du nok heller ikke problemer ;)

4. Øv dig med en røget medister til du kender dig selv helt, hvad det angår :mrgreen:. Og den kan spises bag efter.

Tak for dit råd:-)

Haha tror ikke jeg ville kunne gøre det med medister haha er flad af grin:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Halløjsa og velkommen til herinde.. Kan se at du er forholdsvis ny.. 

Første spørgsmål er blevet besvaret så mange gange at jeg tror du har forstået det så det lader jeg være med:P.. 

Til nummer to: Jeg tænker "fuck it" og er man mere end 10 min forsinket og en anden venter så giver jeg hans tid væk.. Især hvis han ikke har givet besked om evt forsinkelser.. 

Tre: Det er allernemmest hvis man ligger på ryggen i sengen med hovedet ud over kanten.. Så der mere åbent og ingen "sving".. Og så synes jeg det er nemmest hvis man prøver i en udånding.. Det som om en udånding åbner mere op.. Så man trækker vejret ind imens man kan og udånder når man tager pikken længere ned.. Det svært at forklarer så det giver mening:lol:.. 

Tak for svar og råd:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, for 3 timer siden:

2. Undlad en helt nøjagtigt adresse før han ringer of fortæller at han står ved aftalestedet. Det gør de fleste danske piger og alle de udenlandske. Så undgår du at de useriøse dukker op uanmeldt.

3. To af mine yndlings GP'er er rygere. Jeg hader røg, men de sørger for aldrig at ryge indendørs og heller ikke nogen tid før vi mødes. Ja, jeg kan godt fornemme det, men det bliver ikke er problem. Gør ligesådan, så får du nok heller ikke problemer ;)

4. Øv dig med en røget medister til du kender dig selv helt, hvad det angår :mrgreen:. Og den kan spises bag efter.

4. Nu kommer jeg pludselig til at tænke på een af mine gamle tyske VHS favoritfilm - der indgik også en stor røget medister som blev spist bagefter - hrrrm - den blev vist temmelig krydret af anvendelsen - ha ha.

Glimrende film - men ikke for sarte sjæle.

Men det givne råd er sikkert glimrende :-)

Nå - skal nok lade være med at afspore debatten - vi er jo trods alt seriøse mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bloker hvis der ikke meldes afbud.

Vedrørende røg, så vil det være en god service at skrive ryger eller ikke ryger.

Jeg har slikket en GP der var ryger og det kunne jeg smage da jeg slikkede hende.

Jeg har været sammen med flere GP der var rygere og har vidst det på forhånd, så er det ok, men vil gerne vide det.

Jeg har også været sammen med GP der afviser rygere, jeg ryger ikke så jeg fik hvad jeg kom efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, den 26.1.2020 at 17:29:

Som i kan læse så har jeg svært ved at tage denne tråd alvorlig.

Really? - En tråd hvor GP'er giver hinanden gode råd om hvordan man tager en mand til roden... What's not to like? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...