Hop til indhold
Guest Pepsa

Nygade 2, Vrå

Recommended Posts

Guest Pepsa
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Leg  med  ord  giver  mig  meget  forskellige  billeder  for  nethinden;

Skal jeg  urinere udover dig?

Jeg  skal  tisse 

Jeg  pisser 

Når  du  er  artig får  du  lov til at  nyde  min  champagne/gyldne  dråber. 

Nu gør du mig svimmel...

Tis mig i munden gør.  Må jeg ikke nok få lov at drikke, hvis jeg lover ikke at spilde?  Øhhh du må altså gerne tisse til, sådan rigtig pisse.   

Det er det jeg ønsker. Men du er vist alt for langt væk...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pepsa fordi det er en domina behøver det ikke være lak og læder. Yssa i kbh som til tider er i Århus kan også dette og her får du rigeligt med urin. Blot et eksempel.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pepsa
bifyr71 skrev, den 27.1.2020 at 21:48:

Pepsa fordi det er en domina behøver det ikke være lak og læder. Yssa i kbh som til tider er i Århus kan også dette og her får du rigeligt med urin. Blot et eksempel.

 

Hov, kom fra at svare, sorry. Jamen det er nok rigtigt, hvad du siger, og har da også overvejet en domina. Dog ikke Yssa seføli, hun er for langt væk. Der bor en i Aalbprg, der heder Lady Stella, har overvejet hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr CL

Pepsa:

Hvorfor tager du ikke i en BDSM klub, eller finder i det "Mørke Univers" med hang til de tendenser.  Dem findes der mange af, også uden lak og læder..

Eller ligger der også et tændings punkt i betalingen??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pepsa
Mr CL skrev, for 2 timer siden:

Pepsa:

Hvorfor tager du ikke i en BDSM klub, eller finder i det "Mørke Univers" med hang til de tendenser.  Dem findes der mange af, også uden lak og læder..

Eller ligger der også et tændings punkt i betalingen??

Tak for input. Jeg kender ikke nogen BDSM klubber, og hvor finder jeg det "Mørke Univers" -  Jeg ved ikke rigtig hvad du mener med tændingspunkt i betalingen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...