Hop til indhold
Guest Pepsa

Nygade 2, Vrå

Recommended Posts

Guest Pepsa

Jeg er helt spritnyt medlem, og har lige oprettet en profil, for at advare jer alle mod stedet og pigen. 

Jeg ringede på denne annonce:

https://annoncelight.dk/showad/286533

Pigen der lukkede op, var dog ikke hende fra annoncen, tror heller ikke det var nogen af de andre, der holder til der. Det gjorde nu ikke så meget, hun var en ret stor neger, det var sådan set fint nok - men det blev det værste besøg nogensinde.

Lad mig beskrive: Jeg havde bestilt lidt dominans, hun skulle dominere mig med sine tæer, spytte på mig, ride mit ansigt og pisse mig i munden. Havde ikke bestilt egentlig sex, eller BJ eller noget - jeg ville være hendes tilbeder. 

Vi fik aftalt en pris på 1500, men hun begyndte straks at presse mig for mere. Jeg sagde hun kunne få 200 ekstra, når hun havde pisset osv. Det accepterede hun modvilligt. Hun forsvandt med pengene (de 1500), jeg kunne fornemme der var en del negermænd på etagen ovenover, hvem hun vist gik op til for at aflevere. Så kom hun tilbage. Hun fik mig til at ligge på sengen, og gav sig så til - som aftalt - at spytte/snotte mig i munden, som jeg synes er lækkert. Da hun havde gjort det lidt, ganske OK iøvrigt, var det så meningen hun skulle ride mit lille uskyldige ansigt - men pludselig kostede det altså "big money" som hun sagde - 4000kr. Det ville jeg selvfølgelig ikke betale. Pludselig fløj hun ud af døren, da hendes tlf ringede. Hun kom tilbage med telefonen i øret, plaprende med den næste kunde. Da hun var færdig med det, gav hun sig til at snotte mig i munden igen. Igen ville jeg have hende til at ride mit ansigt, men nej. Det ville hun ikke. Hva så med at pisse mig i munden? Jamen OK - hun anbragte missen et stykke fra mit ansigt, men der skete ikke noget. Hun hverken kunne eller ville pisse. Hun begyndte at tale om "another customer" hvilket fik mig til at indse, at jeg ville afsted, stedet var iøvrigt også snusket og små-ulækkert, men pyt. Jeg brokkede mig over hendes elendige service, men hun sagde så "call me, I will piss for you" hvilket jeg svarede mmmm til - aldrig i livet. Vi blev dog "enige" om, at hvis jeg ringede (uvist hvornår) ville hun ordne pisseriet. Jeg sagde OK, men da jeg bor et stykke derfra, var jeg allerde klar over, at det ville jeg ikke. Jeg sagde, uden at mene det, at så kunne hun jo få de sidste 200 til den tid, hvilket hun fandt OK. Et øjeblikefter var jeg ude af døren, efter at være blevet røvrendt for 1500. Hvorfor forlanger man ikke pengene tilbage? Hmmmm man ved vel, at det får man ikke, med mindre man med magt tager dem op af lommen på flokken af negermænd, der står for stedet. Nej, det er jeg for lille til. Kort sagt er jeg aldrig blevet røvrendt så meget. Efter episoden ærgede det mig, at jeg ikke fandt et sted i nærheden af gadedøren, hvorfra jeg kunne stoppe den næste kunde, der var på vej, og advare ham mod den uærlige negerpige.

Besøget havde varet 15 minutter, helt til grin. Jeg fik ikke udløsning. Jeg havde altså betalt 1500 for at blive snottet i munden, og ellers høre hende plage om penge, og tale i tlf. HOLD JER LANGT, LANGT VÆK FRA NYGADE I VRÅ. 

Håber mit indlæg er OK - meldte mig ind for at advare Jer mod stedet, som sagt. Kind regards osv

Redigeret af Pepsa
skrivefejl/stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pepsa
Smiley5 skrev, for 5 minutter siden:

Der har været flere dårlige anmeldelser fra det sted, de mørke piger eller mørk pige er også sometider i Øster Brønderslev og skal hilse og sige det bliver det ikke bedre af, så korrekt HOLD FINGERNE FRA DEM, det er snyd og fidusmagere. engang jeg besøgte hende i Øster brslev ville hun ikke smide toppen, hun sagde der var koldt, jeg tror der var 27 grader på værelset, sprede benene ville hun heller ikke... DET ER SIMPELTHEN BARE ET NO GO

OK - ja man kvajer sig i ny og næ. Tak for venligt svar. Os kunder burde egentlig rotte os sammen - det er jo pigerne og alfonserne, der har den fulde magt. Hold kæft hvor er jeg sur lige nu.

Redigeret af Pepsa
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv for en oplevelse, efter jeg stoppede med de mørke piger i vrå/brønderlsev/hallund og lidt sindal har jeg sjov nok kun haft gode oplevelser, men det hjælper jo ikke meget hvis det er de mørke gp´er du tænder på, men op på hesten og husk og tjek om steder har gode anmeldelser, det hænger jo tit sammen med hvem der arbejder der (ikke det altid passer)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pepsa

Tak for medlidenheden, den er rar at føle. Nej, jeg tænder ikke mere på mørke piger end på andre, det er lidt hvad man er i humør til, men endnu mere hvilke muligheder der er. Jeg fandt hende i Vrå, fordi det var eet togstop væk, og min bil er "beslaglagt". Dog en lang gåtur fra min gadedør til stationen, så den lille togrejse, og omvendt rækkefølge hjemad.

Til gengæld tænder jeg på store piger, uanset farve. Negeren i Vrå tiltalte mig absolut fysisk, stor og godt i stnad, og ikke for ung. Men hendes "service" for Satan da. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pepsa skrev, for 1 minut siden:

Tak for medlidenheden, den er rar at føle. Nej, jeg tænder ikke mere på mørke piger end på andre, det er lidt hvad man er i humør til, men endnu mere hvilke muligheder der er. Jeg fandt hende i Vrå, fordi det var eet togstop væk, og min bil er "beslaglagt". Dog en lang gåtur fra min gadedør til stationen, så den lille togrejse, og omvendt rækkefølge hjemad.

Til gengæld tænder jeg på store piger, uanset farve. Negeren i Vrå tiltalte mig absolut fysisk, stor og godt i stnad, og ikke for ung. Men hendes "service" for Satan da. 

Okay, ved ikke om det er nord eller syd dit stop var, men ved i brønderslev er Tanja som os er en moden kvinde som er i god stand uden og være tyk dog, der har jeg ikke haft en dårlig oplevelse heller ;) hun annoncerer på Ekstra bladet normalt, er dog noget tid siden sidst jeg har været der. Og tror hun kan give dig alt du eftersøgte i første oplæg mere eller mindre :)  og hun snakker dansk os.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pepsa
HirtshalsFyr skrev, for 11 minutter siden:

Okay, ved ikke om det er nord eller syd dit stop var, men ved i brønderslev er Tanja som os er en moden kvinde som er i god stand uden og være tyk dog, der har jeg ikke haft en dårlig oplevelse heller ;) hun annoncerer på Ekstra bladet normalt, er dog noget tid siden sidst jeg har været der. Og tror hun kan give dig alt du eftersøgte i første oplæg mere eller mindre :)  og hun snakker dansk os.

Hehe - joh, jeg kender skam godt Tanja i Vetergårdsgade. Hun er nok en af de sødeste - nej SØØØDESTEEEE GPer i Danmark. Og yessir, jovist, Tanja har skam både pisset mig i munden, spyttet på mig, og smækket mig serievis af lussinger. Hun er 100% OK - det eneste problem med hende er alle hendes forbandede tusser, det ser jo forfærdeligt ud, gyseligt. Rent typemæssigt tænder jeg på hende, meget, hun er stor, en smule fed efterhånden, og pænt moden. Lige som jeg kan lide det - og hendes sødhed er bare SØD. Men de tusser der - og det bliver værre og værre. Hver gang hun har været hjemme i Letland, kommer hun hjem med nye tusser. Hun har dog lovet mig, at holde brysterne fri for dem. 

Ja jeg fortryder bitterligt, at jeg ikke tog et togstop mere, og besøgte hende i stedet for Vrå-negeren. Tanja er bare SÅ givende. Men de tusser der. akkeak, hvordan kan hun gøre det mod sig selv? 

Redigeret af Pepsa
småfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lactatingboy
Pepsa skrev, for 1 time siden:

Jeg er helt spritnyt medlem, og har lige oprettet en profil, for at advare jer alle mod stedet og pigen. 

Jeg ringede på denne annonce:

https://annoncelight.dk/showad/286533

Pigen der lukkede op, var dog ikke hende fra annoncen, tror heller ikke det var nogen af de andre, der holder til der. Det gjorde nu ikke så meget, hun var en ret stor neger, det var sådan set fint nok - men det blev det værste besøg nogensinde.

Lad mig beskrive: Jeg havde bestilt lidt dominans, hun skulle dominere mig med sine tæer, spytte på mig, ride mit ansigt og pisse mig i munden. Havde ikke bestilt egentlig sex, eller BJ eller noget - jeg ville være hendes tilbeder. 

Vi fik aftalt en pris på 1500, men hun begyndte straks at presse mig for mere. Jeg sagde hun kunne få 200 ekstra, når hun havde pisset osv. Det accepterede hun modvilligt. Hun forsvandt med pengene (de 1500), jeg kunne fornemme der var en del negermænd på etagen ovenover, hvem hun vist gik op til for at aflevere. Så kom hun tilbage. Hun fik mig til at ligge på sengen, og gav sig så til - som aftalt - at spytte/snotte mig i munden, som jeg synes er lækkert. Da hun havde gjort det lidt, ganske OK iøvrigt, var det så meningen hun skulle ride mit lille uskyldige ansigt - men pludselig kostede det altså "big money" som hun sagde - 4000kr. Det ville jeg selvfølgelig ikke betale. Pludselig fløj hun ud af døren, da hendes tlf ringede. Hun kom tilbage med telefonen i øret, plaprende med den næste kunde. Da hun var færdig med det, gav hun sig til at snotte mig i munden igen. Igen ville jeg have hende til at ride mit ansigt, men nej. Det ville hun ikke. Hva så med at pisse mig i munden? Jamen OK - hun anbragte missen et stykke fra mit ansigt, men der skete ikke noget. Hun hverken kunne eller ville pisse. Hun begyndte at tale om "another customer" hvilket fik mig til at indse, at jeg ville afsted, stedet var iøvrigt også snusket og små-ulækkert, men pyt. Jeg brokkede mig over hendes elendige service, men hun sagde så "call me, I will piss for you" hvilket jeg svarede mmmm til - aldrig i livet. Vi blev dog "enige" om, at hvis jeg ringede (uvist hvornår) ville hun ordne pisseriet. Jeg sagde OK, men da jeg bor et stykke derfra, var jeg allerde klar over, at det ville jeg ikke. Jeg sagde, uden at mene det, at så kunne hun jo få de sidste 200 til den tid, hvilket hun fandt OK. Et øjeblikefter var jeg ude af døren, efter at være blevet røvrendt for 1500. Hvorfor forlanger man ikke pengene tilbage? Hmmmm man ved vel, at det får man ikke, med mindre man med magt tager dem op af lommen på flokken af negermænd, der står for stedet. Nej, det er jeg for lille til. Kort sagt er jeg aldrig blevet røvrendt så meget. Efter episoden ærgede det mig, at jeg ikke fandt et sted i nærheden af gadedøren, hvorfra jeg kunne stoppe den næste kunde, der var på vej, og advare ham mod den uærlige negerpige.

Besøget havde varet 15 minutter, helt til grin. Jeg fik ikke udløsning. Jeg havde altså betalt 1500 for at blive snottet i munden, og ellers høre hende plage om penge, og tale i tlf. HOLD JER LANGT, LANGT VÆK FRA NYGADE I VRÅ. 

Håber mit indlæg er OK - meldte mig ind for at advare Jer mod stedet, som sagt. Kind regards osv

Forstår simpelthen ikke de piger, der giver så elendig services, at de kan have kunder

kin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op, hvor er der mange af de mørke piger som ikke leverer den service de lover på deres annoncer.  Frustrerende og uforståeligt at de fortsat bliver besøgt.  Så kør dog lidt længere og betal lidt mere og få den perfekte oplevelse i stedet for at smide penge ud af vinduet. 

Jeg personligt er færdig med at komme steder, hvor prisen er på discount niveau. Man ved jo på forhånd at det bliver en elendig oplevelse og totalt spild af tid og penge. 

Jeg ved at der er gode smukke mørke piger - ihvertfald 1 eller 2, som er opsatte på at levere Hver gang, og dem holder jeg mig til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pepsa
Smiley5 skrev, for 34 minutter siden:

Kan du komme til Randers, så er jeg sikker på du kan få hende her til det hele.... plus hun er ikke ublu med hendes priser

https://annoncelight.dk/showad/240800

Arrr, Randers er sgu for langt væk fra Hjørring - små 2 timer i bil (når ellers jeg har min egen bil til rådighed lol) eller øhhh små 2 timer med tog ligeså, incl skifte i Aalborg både ud og hjem. Plus at det jo er station til station, ikke dør til dør. I bil er det dør til dør, men for langt væk. Nej Aalborg er der sydligste for mig. Men godtnok ikke ret mange GPer her i Vendsyssel. Har ellers haft helt OK oplevelser med negerpiger (ikke mange, men et par stykker) som jeg syntes var kanon liderlige. Som sagt er jeg ligeglad med farven på damen, bare hun tænder mig. Bare der er et eller andet frækt ved hende. Så ikke nødvendigt at køre helt til  Randers for at finde lige netop en sort gp. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pepsa skrev, for 46 minutter siden:

Arrr, Randers er sgu for langt væk fra Hjørring - små 2 timer i bil (når ellers jeg har min egen bil til rådighed lol) eller øhhh små 2 timer med tog ligeså, incl skifte i Aalborg både ud og hjem. Plus at det jo er station til station, ikke dør til dør. I bil er det dør til dør, men for langt væk. Nej Aalborg er der sydligste for mig. Men godtnok ikke ret mange GPer her i Vendsyssel. Har ellers haft helt OK oplevelser med negerpiger (ikke mange, men et par stykker) som jeg syntes var kanon liderlige. Som sagt er jeg ligeglad med farven på damen, bare hun tænder mig. Bare der er et eller andet frækt ved hende. Så ikke nødvendigt at køre helt til  Randers for at finde lige netop en sort gp. 

Der er bare ikke nogle steder op af offentligt transport vi piger kan arbejde ud fra i Vendsyssel. Måske du kan låne dig frem til en bil når du har den rigtige pige i kikkerten. 

Håber du får løst dit problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pepsa
Frodige Ida skrev, for 33 minutter siden:

Der er bare ikke nogle steder op af offentligt transport vi piger kan arbejde ud fra i Vendsyssel. Måske du kan låne dig frem til en bil når du har den rigtige pige i kikkerten. 

Håber du får løst dit problem.

Altså ud over Nygade i Vrå, lol. Det ligger klods op ad stationen. Ja og så søde Tanja i Brønderslev, hun ligger 3 min gang fra stationen. Ellers ikke. Nej jeg låner ikke biler, har en, når den ellers ikke er optaget. 

Ja og så er der dig. Jeg ved at folk (mænd) er vilde med dig, men du er nok ikke noget for mig. Du ser lækker ud, men jeg ved at dit speciale er BJ - og jeg er ikke interesseret i netop det, da jeg er tilbeder, som du kan læse ud fra min OP. Måske det lyder sært i dine øren - men jeg har den (sikkert aparte) ide, at stikke sin pik ind i munden, ned i halsen, på en kvinde, sprøjte hendes mund fuld af sperm, og forvente at hun sluger det - er en forbrydelse. Til gengæld drømmer jeg om at blive sådan rigtig spulepisset i MIN mund, og drikke løs med vildt begær. 

Det er faktisk aldrig rigtig lykkedes mig at få en kvinde til det, sådan helt som jeg drømmer om. Tanja kan som regel kun tisse lidt, til gengæld smager det vildt lækkert - men det er noget af det sværeste at få opfyldt, underligt nok. Negerpigen fra Vrå er ikke mit førte mislykkede forsøg i den retning, bare langt, langt det værste. 

Men hold kæft hvor har det hjulpet på mit humør, at oprette den her profil, og hælde vand (ikke pis) ud af ørene. Og nu taler (skriver) jeg med selveste Ida Fyldigmås. Utroligt. 

De bedste tissetåre jeg har modtaget - er fra min søde, søde kæreste, men hun kan ikke lide det, så vil ikke plage hende om det, højst en gang hvert halve år eller sån. Men - min tørst er ever present - konstant. Lykkelig er den mand, der har en kæreste, der deler hans fetish. Jeg ELSKER mn kæreste - men er bare meget mere tørstig end hvert halve år, ak ak ak. Men mange tak for dit lille skriv. Tænk, her kommunikrer jeg  men en berømthed... hej...

 

Redigeret af Pepsa
skrivefejl/stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pepsa skrev, for 9 minutter siden:

Altså ud over Nygade i Vrå, lol. Det ligger klods op ad stationen. Ja og så søde Tanja i Brønderslev, hun ligger 3 min gang fra stationen. Ellers ikke. Nej jeg låner ikke biler, har en, når den ellers ikke er optaget. 

Ja og så er der dig. Jeg ved at folk (mænd) er vilde med dig, men du er nok ikke noget for mig. Du ser lækker ud, men jeg ved at dit speciale er BJ - og jeg er ikke interesseret i netop det, da jeg er tilbeder, som du kan læse ud fra min OP. Måske det lyder sært i dine øren - men jeg har den (sikkert aparte) ide, at stikke sin pik ind i munden, ned i halsen, på en kvinde, sprøjte hendes mund fuld af sperm, og forvente at hun sluger det - er en forbrydelse. Til gengæld drømmer jeg om at blive sådan rigtig spulepisset i MIN mund, og drikke løs med vildt begær. 

Det er faktisk aldrig rigtig lykkedes mig at få en kvinde til det, sådan helt som jeg drømmer om. Tanja kan som regel kun tisse lidt, til gengæld smager det vildt lækkert - men det er noget af det sværeste at få opfyldt, underligt nok. Negerpigen fra Vrå er ikke mit førte mislykkede forsøg i den retning, bare langt, langt det værste. 

Men hold kæft hvor har det hjulpet på mit humør, at oprette den her profil, og hælde vand (ikke pis) ud af ørene. Og nu taler (skriver) jeg med selveste Ida Fyldigmås. Utroligt. 

De bedste tissetåre jeg har modtaget - er fra min søde, søde kæreste, men hun kan ikke lide det, så vil ikke plage hende om det, højst en gang hvert halve år eller sån. Men - min tørst er ever present - konstant. Lykkelig er den mand, der har en kæreste, der deler hans fetish. Jeg ELSKER mn kæreste - men er bare meget mere tørstig end hvert halve år, ak ak ak. Men mange tak for dit lille skriv. Tænk, her kommunikrer jeg  men en berømthed... hej...

 

Du kan skam være helt rolig.

Vi to er så langt fra hinanden som vi kan komme.

Jeg kommer aldrig til at snotte, pisse eller slå en mand. Det lader jeg andre om.

Dejligt at vi er forskellige med forskellige lyster.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smiley5 skrev, for 7 minutter siden:

Berømthed ligefrem :-) okay sådan på både godt og ondt ;-) 

Men du kan jo så lave en annonce inde på annoncelight og skrive lige det du søger, og hvad du betaler osv så skal der nok være nogle søde GPere der melder sig er jeg sikker på... 

Berømthed ligefrem :-) okay sådan på både godt og ondt ;-) 

Jeps.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pepsa
Frodige Ida skrev, for 15 minutter siden:

Du kan skam være helt rolig.

Vi to er så langt fra hinanden som vi kan komme.

Jeg kommer aldrig til at snotte, pisse eller slå en mand. Det lader jeg andre om.

Dejligt at vi er forskellige med forskellige lyster.

 

Du måtte ellers gerne. Gad vide om du forstår mine antipatier mod BJ/spermerier å det? Hvis jeg kunne vælge mig en skæbne - tror jeg at jeg ville vælge at være en lesbisk kvinde - de pisser hinanden i munden dagen lang. Suk.

EDIT: Arj er sgu ikke sikker - hvis de pisser gensidigt, er det ikke for mig, jeg er kun modtager. Og hvis de har gang i påspændings... NEJ - er det OK at jeg alligevel ikke vil væte en lebberkvinde? 

Redigeret af Pepsa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pepsa
Smiley5 skrev, for 13 minutter siden:

Berømthed ligefrem :-) okay sådan på både godt og ondt ;-) 

Men du kan jo så lave en annonce inde på annoncelight og skrive lige det du søger, og hvad du betaler osv så skal der nok være nogle søde GPere der melder sig er jeg sikker på... 

Tjoh - men der popper jo ikke nye GPer op af den grund - der er dem, der er. Hvilket er få, her i Vendsyssel. Nede i Midtjylland vrimler det med lækre, modne damer, der endda averterer med det, jeg kan lide - DANSKE modne damer endda. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pepsa
Smiley5 skrev, for 7 minutter siden:

Det kunne jo være at hvis du lavede en annonce der dukkede nogle op der ikke ligefrem annoncere med det, men som tænker "Det sgu da nemt tjente penge" det kan jeg da godt! jeg ved det ikke det er ikke lige min boldgade det der, jeg tror nok jeg ville blive noget knotten hvis jeg fik sådan en behandling, men hver sin lyst ;-) 

Hmmm - ja sgu. Du må undskylde, jeg så først efter din besked, at du skrev Annocelight, ikke Eroguide. Ideen er fin, og jeg ved, at der er andre der har gjort præcis det, men jeg ved ikke om de har haft succes med det. Men yes, jeg vil overvej det påny, har faktisk tænkt på det før, men tror at een af grundene til, at jeg har fravalgt det er, at man evt kunne blive offer for skoledrenge, der gav sig ti at spamme een. Men ideen er god, og vil sgu overveje det. 

Redigeret af Pepsa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pepsa
Smiley5 skrev, for 8 minutter siden:

Det kan du sikkert nemt risikere, men skriv i opslaget du kommer til at kræve nogle beviser ved henvendelse, for at sikre dig mod netop sådan personer... for dem er der masser af, tænker også GPere ville kunne bekræfte dette.

Ja... Kunne blive træls. Men man kunne prøve at kontakte en af de andre, der har netop sådan en annnce-efterlysning der, ved ikke om der er nogen lige for tiden, men har set 2-3 sådanne annoncer gennem tiden. Maile og spørge høfligt om succes rate, og spammerier.  Du får et like, det har du i hvert flad fortjent

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øvøv... hvis det skal være en mørk pige så ... forstår jeg dit valg ellers gå til en prof domina som kan det her for en fast timepris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pepsa
bifyr71 skrev, for 9 timer siden:

Øvøv... hvis det skal være en mørk pige så ... forstår jeg dit valg ellers gå til en prof domina som kan det her for en fast timepris

Har nogle gange overvejet en rigtig domina - dog er jeg lidt i tvivl. Deres klicheer med lak og læder og piske interesserer mig ikke. Jeg ønsker mig egentlig bare en max vulgær "mær", gerne ældre/gammel, gerne stor og frodig. Nåja, i går aftes i Vrå fandt jeg bare hende der snyderen i en fart. Nej, det behøver ikke være en mørk/negerpige. Hun var der bare, og jeg lod mig røvrende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pepsa
Frække Tanja skrev, for 7 timer siden:

Hvis du engang kommer til Støvring eller haderup, så kan jeg klart anbefale Lina BBW. Hun kan bare det der :D

OK tak. Har tjekket hendes profil. Hun var ikke i Støvring i går, ellers havde jeg måske valgt hende. Dog, jeg havde jo ikke min bil i aftes, så det betød tog, og derfor valgte jeg Vrå. Man skal skifte tog i Aalborg for at komme til Støvring, så det betyder vist ca 2x20 min ventetid i Aalborg, plus "resten" men hunser dejlig ud, hende BBW Lina. 

Men tak...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Pepsa skrev, for 1 time siden:

Har nogle gange overvejet en rigtig domina - dog er jeg lidt i tvivl. Deres klicheer med lak og læder og piske interesserer mig ikke. Jeg ønsker mig egentlig bare en max vulgær "mær", gerne ældre/gammel, gerne stor og frodig. Nåja, i går aftes i Vrå fandt jeg bare hende der snyderen i en fart. Nej, det behøver ikke være en mørk/negerpige. Hun var der bare, og jeg lod mig røvrende. 

Hende  du  stødte  ind  i  må  da  siges  at  være  en  mær, men  øv  at  du  ikke  fik  urinen  med 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pepsa
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Hende  du  stødte  ind  i  må  da  siges  at  være  en  mær, men  øv  at  du  ikke  fik  urinen  med 

 

Lige præcis. Skarp analyse der. Dog; det var hendes varme pis jeg ønskede mig, ikke "urinen". Jeg er jo ikke læge, lol. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Pepsa skrev, for 1 minut siden:

Lige præcis. Skarp analyse der. Dog; det var hendes varme pis jeg ønskede mig, ikke "urinen". Jeg er jo ikke læge, lol. 

Leg  med  ord  giver  mig  meget  forskellige  billeder  for  nethinden;

Skal jeg  urinere udover dig?

Jeg  skal  tisse 

Jeg  pisser 

Når  du  er  artig får  du  lov til at  nyde  min  champagne/gyldne  dråber. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...