Hop til indhold

Recommended Posts

Thaimig skrev, for 1 minut siden:

Hva står std for? Stød til damen eller stop tidligt døren er åben :P

Sexual Transmitted Disease !

men jeg kender ikke til den "Gave" man får med for tiden,  har ikke været på den adresse i lang lang tid.

service niveauet var virkelig dårligt og i bedstefald, hvad jeg vil kalde uengageret -  

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
peter.c skrev, for 6 minutter siden:

Sexual Transmitted Disease !

men jeg kender ikke til den "Gave" man får med for tiden,  har ikke været på den adresse i lang lang tid.

service niveauet var virkelig dårligt og i bedstefald, hvad jeg vil kalde uengageret -  

 

 

 

Tak for svar, men nu er jeg så beskeden at jeg ej besøger steder fortiden, på den anden side slipper jeg så også for Hadegaver :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik Peder skrev, den 20.3.2021 at 18:30:

Til orientering så får man sig en ikke så rar gave med når man bruger det gule hus fortiden :-(

Man får jo kun en kønssygdom såfremt man dyrker usikker sex. Det er ok man gør det, men så er det sgu patetisk at jamre om det på denne måde. Man gambler, og af og til taber man. 

I øvrigt er det min erfaring at når nogen kommer med sådanne antydninger, uden i øvrigt at oplyse hvilken sygdom du har fået, og uden konkrete fakta, så er der mere fantasi end virkelighed i det. 
Hvis du vitterligt har fået en kønssygdom, og du er sikker på det er pigen du refererer til, medfører det jo at du ikke har haft nogen former for seksuel kontakt i måneden op til dit besøg? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Man får jo kun en kønssygdom såfremt man dyrker usikker sex. Det er ok man gør det, men så er det sgu patetisk at jamre om det på denne måde. Man gambler, og af og til taber man. 

I øvrigt er det min erfaring at når nogen kommer med sådanne antydninger, uden i øvrigt at oplyse hvilken sygdom du har fået, og uden konkrete fakta, så er der mere fantasi end virkelighed i det. 
Hvis du vitterligt har fået en kønssygdom, og du er sikker på det er pigen du refererer til, medfører det jo at du ikke har haft nogen former for seksuel kontakt i måneden op til dit besøg? 

Hvorfor ? er det ok man gør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 33 minutter siden:

Hvorfor ? er det ok man gør det.

Nå nu forstår jeg hvad du mener. Skulle læse det et par gange :)
Om det er ok at have ubeskyttet sex eller ej vil jeg ikke forholde mig til, andet en jeg ikke vil være andres moralske vogter. Jeg konstaterer blot at man kun kan få en kønssygdom såfremt man har ubeskyttet sex. 
Men den egentlige grund til mit opslag er en kritik af de manglende fakta. I mange af livets situationer har jeg oplevet at når folk nøjes med at antyde, istedet for at komme med detaljer, så er det en fis i en hornlygte. Det er sådan sladder opstår i damefrisør saloner :D
Men lad os nu se om TS kommer med lidt oplysninger som sandsynliggør hans påståede oplevelse. 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder
Den flittige skrev, for 18 timer siden:

Hvorfor ? er det ok man gør det.

Du aner da ikke hvad du taler om.

jeg kunne aldrig drømme om at dyrke noget som helst uden kondom, og dem der også er så dumme og reklamere med det, der er jeg kørt langt uden om.

jeg har fået en kønssygdom ved at jeg desværre accepterede at hun satte sig på mit ansigt, og ja havde heller ikke regnet med at jeg skulle have noget med derfra ved det, men desværre :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik Peder skrev, for 9 timer siden:

Du aner da ikke hvad du taler om.

jeg kunne aldrig drømme om at dyrke noget som helst uden kondom, og dem der også er så dumme og reklamere med det, der er jeg kørt langt uden om.

jeg har fået en kønssygdom ved at jeg desværre accepterede at hun satte sig på mit ansigt, og ja havde heller ikke regnet med at jeg skulle have noget med derfra ved det, men desværre :-(

så den skal jeg lige forstå - altså du har fået en kønssygdom i hovedet ??? ;) 

 

hvilken en er det ?

herpes ?  - den kunne du reelt set have fået et andet sted for lang tid siden og så er den først kommet i udbrud nu !

 

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg


Link til indlæg
klarpådet skrev, den 23.1.2020 at 17:02:

Da jeg kom hjem fra job igår var jeg en smule kåd, så skimmede lige AL igennem, faldt over et godt tilbud til 300 for sex. tænkte det var det værd frem for at sidde og prygle aben foran computeren, så fik en aftale i stand uden de store forhåbninger. Men må sige jeg blev positivt overrasket da jeg kom indenfor døren. Hun så mega lille og sød ud og det levede hun bestemt også op til, virkelig sød pige. Meget flottere end billederne antyder efter min smag. Og værelset var hyggeligt og rent.

Fik hva' jeg kom efter og gik derfra med et smil så må sige det var et fund til de penge. Skal sku nok et smut forbi igen snart :D

https://annoncelight.dk/showad/288419

Ja hun er dejlig.. været hos hende 3 gange nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder

Har de ikke lukket? Kørte forbi i fredags mener jeg, og der så jeg en Politibil hvor en betjent stod uden for. Ved selvfølgelig ikke om han skulle på besøg :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...