klarpådet 86 Skrevet 23. Januar, 2020 (edited) Da jeg kom hjem fra job igår var jeg en smule kåd, så skimmede lige AL igennem, faldt over et godt tilbud til 300 for sex. tænkte det var det værd frem for at sidde og prygle aben foran computeren, så fik en aftale i stand uden de store forhåbninger. Men må sige jeg blev positivt overrasket da jeg kom indenfor døren. Hun så mega lille og sød ud og det levede hun bestemt også op til, virkelig sød pige. Meget flottere end billederne antyder efter min smag. Og værelset var hyggeligt og rent. Fik hva' jeg kom efter og gik derfra med et smil så må sige det var et fund til de penge. Skal sku nok et smut forbi igen snart https://annoncelight.dk/showad/288419 Redigeret 23. Januar, 2020 af klarpådet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stregen 2 Skrevet 23. Januar, 2020 Var det en gang dansk og ud af døren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 23. Januar, 2020 Jeg troede det var en thaipige ? Det var det så ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klarpådet 86 Skrevet 23. Januar, 2020 Stregen skrev, for 1 time siden: Var det en gang dansk og ud af døren startede med lidt b2b og pillen hist og her, da jeg har svært ved at komme med kondom og glidecreme fik jeg hende til at afslutte med et handjob som hun var super til.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klarpådet 86 Skrevet 23. Januar, 2020 Den flittige skrev, 1 time siden: Jeg troede det var en thaipige ? Det var det så ikke. Jo hun er thai ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Januar, 2020 Den flittige skrev, 1 time siden: Jeg troede det var en thaipige ? Det var det så ikke. Jo, jo. Det er det gule hus hvor der tilsyneladende er mange thaipiger når man ser på alle deres annoncer. Koden er "tæt på Søren Frichsvej" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 23. Januar, 2020 klarpådet skrev, for 21 minutter siden: Jo hun er thai ? Er du sikker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basba 107 Skrevet 24. Januar, 2020 Ham med den sløv Aygo skal ordentligt parkere sin bil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaJe8000 102 Skrevet 24. Januar, 2020 Troede at det var 300 for b2b, og så 200 ekstra hvis der skulle sex meed. Men er det 300, og så 200 ekstra hvis blowjob skal med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 24. Januar, 2020 basba skrev, for 7 timer siden: Ham med den sløv Aygo skal ordentligt parkere sin bil. Han havde vel travlt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 24. Januar, 2020 DaJe8000 skrev, for 41 minutter siden: Troede at det var 300 for b2b, og så 200 ekstra hvis der skulle sex meed. Men er det 300, og så 200 ekstra hvis blowjob skal med? Når man læser annoncen, står der 15 min 300Kr sex med kondom. Og sex betyder pik i fisse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Januar, 2020 Den flittige skrev, for 1 time siden: Og sex betyder pik i fisse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
diller666 0 Skrevet 26. Januar, 2020 (edited) Hun har åbenbart ændret annoncen. Nu står der ikke noget om sex, men 'færdig med håndjob' - gid hun kunne bestemme sig Redigeret 26. Januar, 2020 af diller666 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 26. Januar, 2020 diller666 skrev, for 13 minutter siden: Hun har åbenbart ændret annoncen. Nu står der ikke noget om sex, men 'færdig med håndjob' - gid hun kunne bestemme sig Hun har nok læst det vi har skrevet, dygtig pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sabha 0 Skrevet 29. Januar, 2020 Den flittige skrev, den 26.1.2020 at 17:13: Hun har nok læst det vi har skrevet, dygtig pige. Kender hende fra Vejle. Du kan få det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Henrik Peder Skrevet 21. Februar, 2021 Det gule hus i Åbyhøj. HOLD nu det er godt nok narrefisse kan ikke lige finde tidligere anmeldelse, men de før som fortjent virkelig dårlige anmeldelser. Det er VIRKELIG dårligt, og har været ved mange hundrede igennem tiden, og det her topper alt ! Når du er liderlig og finder Åbyhøj annoncen, så tag den næste i stedet, med mindre du bare gerne vil fodre en thai med penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 24. Februar, 2021 For guds skyld, find et andet sted. Har været der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 430 Skrevet 24. Februar, 2021 Henrik Peder skrev, den 21.2.2021 at 14:43: Det gule hus i Åbyhøj. HOLD nu det er godt nok narrefisse kan ikke lige finde tidligere anmeldelse, men de før som fortjent virkelig dårlige anmeldelser. Det er VIRKELIG dårligt, og har været ved mange hundrede igennem tiden, og det her topper alt ! Når du er liderlig og finder Åbyhøj annoncen, så tag den næste i stedet, med mindre du bare gerne vil fodre en thai med penge tilslutter mig helt din anmeldelse og jeg har prøvet alle 3 der har været der de sidste par år det skal dog siges tilbage i 2017 var der en super lækker kvinde der, som gav totalt GFE service hun flyttede til randers og siden der, forsvandt hun men det er også den eneste der har været noget værd der 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Februar, 2021 peter.c skrev, for 31 minutter siden: tilslutter mig helt din anmeldelse og jeg har prøvet alle 3 der har været der de sidste par år det skal dog siges tilbage i 2017 var der en super lækker kvinde der, som gav totalt GFE service hun flyttede til randers og siden der, forsvandt hun men det er også den eneste der har været noget værd der Deres annoncer var normalt også mere en opremsning af hvad de ikke ville, tilbød og gjorde, end en orientering om hvad de tilbød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Henrik Peder Skrevet 20. Marts, 2021 Til orientering så får man sig en ikke så rar gave med når man bruger det gule hus fortiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 22. Marts, 2021 Hvad mener du med det Henrik? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 430 Skrevet 22. Marts, 2021 Sødmand skrev, for 35 minutter siden: Hvad mener du med det Henrik? tror han mener en std ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 22. Marts, 2021 Henrik Peder skrev, den 20.3.2021 at 18:30: Til orientering så får man sig en ikke så rar gave med når man bruger det gule hus fortiden Øv! Så da kan godt tilføje i annoncen: En oplevelse du sent vil glemme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 22. Marts, 2021 peter.c skrev, for 44 minutter siden: tror han mener en std ! Hva står std for? Stød til damen eller stop tidligt døren er åben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg