Hop til indhold

Recommended Posts

Da jeg kom hjem fra job igår var jeg en smule kåd, så skimmede lige AL igennem, faldt over et godt tilbud til 300 for sex. tænkte det var det værd frem for at sidde og prygle aben foran computeren, så fik en aftale i stand uden de store forhåbninger. Men må sige jeg blev positivt overrasket da jeg kom indenfor døren. Hun så mega lille og sød ud og det levede hun bestemt også op til, virkelig sød pige. Meget flottere end billederne antyder efter min smag. Og værelset var hyggeligt og rent.

Fik hva' jeg kom efter og gik derfra med et smil så må sige det var et fund til de penge. Skal sku nok et smut forbi igen snart :D

https://annoncelight.dk/showad/288419

Redigeret af klarpådet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stregen skrev, for 1 time siden:

Var det en gang dansk og ud af døren 

startede med lidt b2b og pillen hist og her, da jeg har svært ved at komme med kondom og glidecreme fik jeg hende til at afslutte med et handjob som hun var super til..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, 1 time siden:

Jeg troede det var en thaipige ?

Det var det så ikke.

Jo, jo. Det er det gule hus hvor der tilsyneladende er mange thaipiger når man ser på alle deres annoncer. :) 

Koden er "tæt på Søren Frichsvej"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
basba skrev, for 7 timer siden:

Ham med den sløv Aygo skal ordentligt parkere sin bil. :) :) 

Han havde vel travlt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
DaJe8000 skrev, for 41 minutter siden:

Troede at det var 300 for b2b, og så 200 ekstra hvis der skulle sex meed. Men er det 300, og så 200 ekstra hvis blowjob skal med? 

Når man læser annoncen, står der 15 min 300Kr  sex med kondom.

Og sex betyder pik i fisse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har åbenbart ændret annoncen.

Nu står der ikke noget om sex, men 'færdig med håndjob' - gid hun kunne bestemme sig ;-)

Redigeret af diller666

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
diller666 skrev, for 13 minutter siden:

Hun har åbenbart ændret annoncen.

Nu står der ikke noget om sex, men 'færdig med håndjob' - gid hun kunne bestemme sig ;-)

Hun har nok læst det vi har skrevet, dygtig pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, den 26.1.2020 at 17:13:

Hun har nok læst det vi har skrevet, dygtig pige.

Kender hende fra Vejle. Du kan få det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder

Det gule hus i Åbyhøj. HOLD nu det er godt nok narrefisse

kan ikke lige finde tidligere anmeldelse, men de før som fortjent virkelig dårlige anmeldelser. Det er VIRKELIG dårligt, og har været ved mange hundrede igennem tiden, og det her topper alt !

Når du er liderlig og finder Åbyhøj annoncen, så tag den næste i stedet, med mindre du bare gerne vil fodre en thai med penge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik Peder skrev, den 21.2.2021 at 14:43:

Det gule hus i Åbyhøj. HOLD nu det er godt nok narrefisse

kan ikke lige finde tidligere anmeldelse, men de før som fortjent virkelig dårlige anmeldelser. Det er VIRKELIG dårligt, og har været ved mange hundrede igennem tiden, og det her topper alt !

Når du er liderlig og finder Åbyhøj annoncen, så tag den næste i stedet, med mindre du bare gerne vil fodre en thai med penge

tilslutter mig helt din anmeldelse 

og jeg har prøvet alle 3 der har været der de sidste par år 

 

det skal dog siges tilbage i 2017 var der en super lækker kvinde der, som gav totalt GFE service

hun flyttede til randers og siden der, forsvandt hun men det er også den eneste der har været noget værd der 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 31 minutter siden:

tilslutter mig helt din anmeldelse 

og jeg har prøvet alle 3 der har været der de sidste par år 

 

det skal dog siges tilbage i 2017 var der en super lækker kvinde der, som gav totalt GFE service

hun flyttede til randers og siden der, forsvandt hun men det er også den eneste der har været noget værd der 

Deres annoncer var normalt også mere en opremsning af hvad de ikke ville, tilbød og gjorde, end en orientering om hvad de tilbød :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder

Til orientering så får man sig en ikke så rar gave med når man bruger det gule hus fortiden :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik Peder skrev, den 20.3.2021 at 18:30:

Til orientering så får man sig en ikke så rar gave med når man bruger det gule hus fortiden :-(

Øv!

Så da kan godt tilføje i annoncen: En oplevelse du sent vil glemme :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
peter.c skrev, for 44 minutter siden:

tror han mener en std !

Hva står std for? Stød til damen eller stop tidligt døren er åben :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...