Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

Er der snart et sted tilbage i randers som kan anbefales hvor man får 60 min massage over hele kroppen uden at man er ude af døren efter 35.40 minutter.

Må sige de er blevet lidt grådige i deres behandling.

gode oplevelser eller anbefalinger tak?

Jeg er selv kørt lidt sur i randers men måske har jeg ikke været grundig nok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jfj skrev, for 6 timer siden:

Hej alle

Er der snart et sted tilbage i randers som kan anbefales hvor man får 60 min massage over hele kroppen uden at man er ude af døren efter 35.40 minutter.

Må sige de er blevet lidt grådige i deres behandling.

gode oplevelser eller anbefalinger tak?

Jeg er selv kørt lidt sur i randers men måske har jeg ikke været grundig nok

Hej Jfj,

Hvis jeg skal tage dig bogstaveligt, er det den kvalificerede massage, du efterlyser.

På mit stamsted gennem et par år, Jiramon i Vestergade, er jeg aldrig blevet snydt på tid og altid fået byens imo bedste (Sa) og næstbedste (Lun, indehaver) massage. Sa er flyttet til Bua i Adelgade (og jeg er flyttet med!), mens Lun har sat prisen op til 400,-/t og måske har skruet lidt op for det frække også, at dømme efter at hun nu er på AnnonceLight, med lidt udfordrende billeder?

Oue i Vester Kirkestræde, giver en god, pirrende massage, i den lidt blødere afdeling, med et dejligt HJ om ønsket. Besøgt 4-5 gange og altid en fuld time.

Kat har jeg også tidligere besøgt en 3-4 gange, når jeg på forhånd har været opsat på at det skulle være frækt (udover god massage). Jeg har været heldig, aldrig at opleve de numre andre omtaler, med at Kat starter op og lader en anden afløse. Imidlertid tænder hun mig ikke som type, så det er kun blevet til hendes specielle HJ, krydret med lidt BJ, mens man ligger på maven (hvordan fa'en gør hun..?), rimming og pillen lidt i stjernen. Her er jeg heller aldrig blevet snydt på tid.

Og for lige at præcisere: Bua i Adelgade, er en grøn/blå klinik, uden frække ekstraydelser. Til gengæld er det dér,  man efter min ydmyge mening, nu får byens bedste massage (Sa), men Bua selv er også knalddygtig - og en time er en time!

God fornøjelse!

/Curiosity

Redigeret af Curiosity

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, for 17 timer siden:

Hej Jfj,

Hvis jeg skal tage dig bogstaveligt, er det den kvalificerede massage, du efterlyser.

På mit stamsted gennem et par år, Jiramon i Vestergade, er jeg aldrig blevet snydt på tid og altid fået byens imo bedste (Sa) og næstbedste (Lun, indehaver) massage. Sa er flyttet til Bua i Adelgade (og jeg er flyttet med!), mens Lun har sat prisen op til 400,-/t og måske har skruet lidt op for det frække også, at dømme efter at hun nu er på AnnonceLight, med lidt udfordrende billeder?

Oue i Vester Kirkestræde, giver en god, pirrende massage, i den lidt blødere afdeling, med et dejligt HJ om ønsket. Besøgt 4-5 gange og altid en fuld time.

Kat har jeg også tidligere besøgt en 3-4 gange, når jeg på forhånd har været opsat på at det skulle være frækt (udover god massage). Jeg har været heldig, aldrig at opleve de numre andre omtaler, med at Kat starter op og lader en anden afløse. Imidlertid tænder hun mig ikke som type, så det er kun blevet til hendes specielle HJ, krydret med lidt BJ, mens man ligger på maven (hvordan fa'en gør hun..?), rimming og pillen lidt i stjernen. Her er jeg heller aldrig blevet snydt på tid.

Og for lige at præcisere: Bua i Adelgade, er en grøn/blå klinik, uden frække ekstraydelser. Til gengæld er det dér,  man efter min ydmyge mening, nu får byens bedste massage (Sa), men Bua selv er også knalddygtig - og en time er en time!

God fornøjelse!

/Curiosity

Oue i vesterkirkestræde er der et nummer og hvilken er det?

hvordan ser hun ud og alder?

tak for anbefalinger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Konsulen skrev, for 16 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/229889

Her har jeg været flere gange. Bestiller altid 1 times massage og har ikke været udefor, at hun snyder med tiden. Efter massagen spørger hun altid, om jeg vil have noget ekstra, så jeg har altid været der et pænt stykke over en time. 

Har du pris på dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jfj skrev, for 38 minutter siden:

Oue i vesterkirkestræde er der et nummer og hvilken er det?

hvordan ser hun ud og alder?

tak for anbefalinger

Selv tak!

OUE ligger i nr.6 og har tlf nr. 52 72 24 85

Hun er en flot, slank, smilende pige. Thai'er er for mig, svære at aldersbedømme, men vil skyde på sidst i trediverne, måske 40. Uanset, holder hun sig godt!

Fine lokaler og massage foregår på madras på gulvet.

God weekend :)

P.S. kan også godt medgå @Konsulen's anbefaling af Nana på Nørrebrogade, som jeg har besøgt 4-5 gange. Sød, køn pige, men jeg savner dén hoved/nakke/ansigtsmassage, jeg virkelig holder af som afslutning.

Redigeret af Curiosity

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, den 23/1/2020 at 16:03:

På mit stamsted gennem et par år, Jiramon i Vestergade, er jeg aldrig blevet snydt på tid og altid fået byens imo bedste (Sa) og næstbedste (Lun, indehaver) massage. Sa er flyttet til Bua i Adelgade (og jeg er flyttet med!), mens Lun har sat prisen op til 400,-/t og måske har skruet lidt op for det frække også, at dømme efter at hun nu er på AnnonceLight, med lidt udfordrende billeder

/Curiosity

Hej.

Jeg har selv været ved Jiramon et par gange, men aldrig mødt Lun og har indtil Curiositys henvisning til annoncelight, kun troet at hun gav HJ.

Er der nogen der kender noget til Lun fra Jiramon (hun ser dejlig ud på annoncelight) og vil beskrive massage og anden service? 

Har hun f.eks skruet op for hendes egene ydelser? Eller er det kun assistenten der giver mere end HK?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, den 25/1/2020 at 13:52:

Hej.

Jeg har selv været ved Jiramon et par gange, men aldrig mødt Lun og har indtil Curiositys henvisning til annoncelight, kun troet at hun gav HJ.

Er der nogen der kender noget til Lun fra Jiramon (hun ser dejlig ud på annoncelight) og vil beskrive massage og anden service? 

Har hun f.eks skruet op for hendes egene ydelser? Eller er det kun assistenten der giver mere end HK?

 

Lun er, efter forlydender og iht. hendes egen FB-side blevet single, så måske er det årsagen til det forhøjede aktivitetsniveau, eller hvad man nu skal kalde det..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Konsulen skrev, den 24.1.2020 at 16:27:

1000 for fuld pakke

Hej Konsul.

Kan du beskrive Nana?

Højde, drøjde, alder og udseende........

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamr skrev, for 12 timer siden:

Hej Konsul.

Kan du beskrive Nana?

Højde, drøjde, alder og udseende........

150-155 cm høj, en kropsbygning som jeg vil beskrive som "tæt bygget". Hun er på ingen måde overvægtig, men heller ikke åle slank. Alder, et gæt slut trediverne. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kukkellukk skrev, den 12.2.2020 at 23:17:

Lun er, efter forlydender og iht. hendes egen FB-side blevet single, så måske er det årsagen til det forhøjede aktivitetsniveau, eller hvad man nu skal kalde det..

Har lige set billederne og selv om det er en del år siden jeg sidst har været kan jeg kende hende. Hun gav en super massage og et sindssygt frækt HJ. Hun var en stjerne i min bog. Er nok nødt til at prøve hende igen snart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskylder spørgsmålet, men jeg synes Jiramon ser meget sød, men drenget ud på flere af billederne. Er hun pige? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hanning
fila skrev, for 20 minutter siden:

Undskylder spørgsmålet, men jeg synes Jiramon ser meget sød, men drenget ud på flere af billederne. Er hun pige? 

Hun er kvinde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Konsulen skrev, den 14/2/2020 at 10:05:

150-155 cm høj, en kropsbygning som jeg vil beskrive som "tæt bygget". Hun er på ingen måde overvægtig, men heller ikke åle slank. Alder, et gæt slut trediverne. 

 

Hvordan er hendes udseende og bryster?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...