Hop til indhold
Guest Trinetease

Baglandet.

Recommended Posts

Guest DaddyKbh
Trinetease skrev, for 47 minutter siden:

Jeg, Domina Dark, og Dina G har deltaget i Radioprogrammet Baglandet.

Jeg vedhæfter lige et link: https://www.dr.dk/radio/p1/baglandet/baglandet-2020-01-21

♥️

Har lige hørt det og blev meget positiv overrasket, især over dig Trine, som lyder til at være en pige som elsker det hun laver, men samtidig også meget velformulerende kvinde med ben i næsen, dig kunne jeg faktisk godt have lyst til at besøge en dag, da du også tilbyder lige det jeg bedst kan lide, nemlig nærvær, krops kontakt og kæreste sex  ... Kram 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Respekt for jeres forsøg på at give befolkningen lidt indsigt jeres arbejde :)

Kæft man bliver til stadighed sur og træt af, at den arbejdsgruppe partout skulle aflives :( 

 

Kæft jeg sidder og får en griner af Dina G´s ret bramfrie omtale af sin påklædning :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Prinz skrev, for 13 minutter siden:

Respekt for jeres forsøg på at give befolkningen lidt indsigt jeres arbejde :)

Kæft man bliver til stadighed sur og træt af, at den arbejdsgruppe partout skulle aflives :( 

 

Kæft jeg sidder og får en griner af Dina G´s ret bramfrie omtale af sin påklædning :D 

:D

Men DOG var der begrænsninger mht Anal hvis han var FOR stor........:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Trinetease

Jeg, har hørt udsendelsen. Og må give dig ret i mange ting som du siger, Og som du og andre. Undre det virkelig også mig, at Astrid Krarup. Har nedlagt gruppen. Det synes jeg personligt er ret underligt. Og især på de begrundelser der er kommet fra hende. 

Jeg tror så ved, at der er piger som jer. Der står frem og fortæller om arbejdet, rettigheder osv. Gør branchen mere åben. Og jeg synes det er en fin udvikling. Mere åbenhed, tror jeg gør, at i er med til, at ændre manges billede af branchen. Ja det er min mening. 

God aften til jer alle.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 4 timer siden:

:D

Men DOG var der begrænsninger mht Anal hvis han var FOR stor........:lol:

Bare der ikke er den slags begrænsninger for missen, så er jeg ret ligeglad :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaddyKbh skrev, for 8 timer siden:

Har lige hørt det og blev meget positiv overrasket, især over dig Trine ....

Kender man Trine, bliver man ikke det mindste overrasket :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Socialdemokratiet og den øvrige venstrefløj er desværre meget prostitutionsforskrækkede. Det passer ikke ind i deres verdensbillede at der findes kvinder der er i branchen helt frivilligt og ligefrem nyder deres arbejde. De mandlige politikere er berøringsangste, da de selv er potentielle kunder og de kvindelige lever bare i en helt anden verden. Man må håbe at medierne vil sætte endnu mere fokus på området, så bliver det svært for Astrid Krag at opretholde status quo for forholdene er helt urimelige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt program, hvor pigerne gjorde et rigtigt godt indtryk på lytterne.

Ja det er da bare at få den arbejdsgruppe sat i søen, udenom regeringen.

Hvorfor ikke få den tidligere Socialminister med i gruppen, og som bindeled mellem gruppen og Folketinget.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 33 minutter siden:

.... Ja det er da bare at få den arbejdsgruppe sat i søen, udenom regeringen ...

Det kan jo være svært, når regeringen plus støttepartier har flertal.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 21.1.2020 at 15:01:

Jeg, Domina Dark, og Dina G har deltaget i Radioprogrammet Baglandet.

Jeg vedhæfter lige et link: https://www.dr.dk/radio/p1/baglandet/baglandet-2020-01-21

♥️

Hej Trine.

Hørte programmet.

Både dig og Dinag, var gode, i prøvede virkeligt at få her fru danmark til at forstå,

at det ikke er sort hvidt i denne branche.

Men om Astrid Kragh forstår det er mere tvivlsomt

Jeg er jo så heldig at jeg har mødt dig Trine og også Dinag,

og kender jer begge som 2 stærke kvinder

Vi ses .. Godt gået piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...