Hop til indhold
Gentlemand-Finn

GangBang, Moral og Debatniveau

Recommended Posts

Stabilizer skrev, for 6 minutter siden:

Det passer så ikke. Du har fået 9 advarsler for 9 forskellige forhold og i alt 11 advarselspoint. jeg skal da gerne nævne tid og sted og hvorfor for hver eneste hvis du mener at det ikke er korrekt.  Det er klart at vi troede folk forstod at havde de karantæne skulle de ikke bare oprette er nyt navn og forsætte med at skrive, for hvad er en karantæne så god for, vi satte det ind i reglerne  bagefter så ingen kunne være i tvivl. Men vi synes da at der er logisk at har man karantæne så opretter man ikke et nyt brugernavn og forsætter. 

Du må meget gerne nævne tid og sted, for min kugleramme siger noget andet. Hvis du da ikke mener, at du har andet at lave.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 1 minut siden:

det forstår jeg slet ikke din kugleramme siger, men du får dem om lidt incl begrundelse mv

Det behøver såmænd ikke gøre for min skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 8 minutter siden:

@Borende X vi gider ikke at stå model til at du skriver noget der slet ikke passer, så fastholder du det du påstår, så skal jeg gerne fortælle hvor, hvornår osv du har fået dine 9 advarsler og 11 advarselspoint

eller må du lade være med at skrive noget der slet ikke passer

Altså: Hvis 9 advarsler giver 11 advarselspoint, må i hvert fald en af advarslerne have vejet 3 point. Det er vel en bloc? Jeg medgiver dog, at blocken så ikke er oppe på 8.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 8 minutter siden:

du skrev du havde fået 8 advarselspoint for at oprette et nyt navn og skrive mens du havde karantæne, det gav et advarselspoint, men @Administrator blev så træt af dig i den forbindelse at han gav dig en yderligere længere karantæne oveni den du havde

du har fået i alt 9 advarsler, 6 af dem er for afsporing af tråde under anmeldelser og efterlysninger mod vores regler, 1 af dem er for at oprette et nyt brugernavn mens du havde karantæne .....

1 af advarslerne gav 4 point, den blev givet med følgende begrundelse til dig : "Du får 30 dages karantæne for at afspore en efterlysning. Du har tidligere fået advarsel og karantæne for samme forseelse og vil tydeligvis ikke respektere vores regler og henstillinger."

Jeg har jo allerede medgivet, at jeg tog fejl, da jeg skrev, at jeg fik 8 advarselspoint for en enkeltforseelse, men du medgiver jo så også, at jeg har ret i, at forseelsen gav flere point – ikke 3, som jeg hævdede, men 4 en bloc.

Derimod er det ikke rigtigt, at jeg oprettede en alternativ profil under karantænen. Den stammer fra midt i 2014, og er altså noget ældre end du hævder. Og jeg underrettede faktisk den tidligere Moderator om forholdet, da jeg oprettede den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ej X hvor har du været uartig i 15 godt du nu er mere artig.... bh Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden:

Ej X hvor har du været uartig i 15 godt du nu er mere artig.... bh Alko

Ja, jeg har været en slemmer dreng, men alle bliver jo ældre og mere affældig :D

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Du må meget gerne nævne tid og sted, 

Borende X skrev, 1 time siden:

Det behøver såmænd ikke gøre for min skyld.

Du fremstår lidt vægelsindet her. Først vil du have det, og to minutter efter vil du ikke. Du skulle vel ikke være min ex?

• Haha 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Du fremstår lidt vægelsindet her. Først vil du have det, og to minutter efter vil du ikke. Du skulle vel ikke være min ex?

Nej, det kan jeg ikke forestille mig. Men jeg troede faktisk ikke i første omgang, at Stabilizatoren ville bruge tid på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 1 time siden:

.... du har ret i at brugeren blev oprettet i 2014, i hvert fald den bruger der forsatte under karantænen, jeg har ikke gidet at undersøge om den anden eller var der to også forsatte ....

Så kan jeg heldigvis hjælpe dig lidt, selvom du jo ikke er så glad for historie. Jeg havde en meget tidlig profil, og dén bad jeg Administrator om at slette i november 2013, så dén har været ude af sagaen i lidt over 6 år.

I øvrigt mener jeg ikke, at jeg står på dårlig fod med den nuværende moderation, så slut herfra.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 51 minutter siden:

Nej, det kan jeg ikke forestille mig. Men jeg troede faktisk ikke i første omgang, at Stabilizatoren ville bruge tid på det.

Hokus pokus mig i fokus.

• Synes godt om 1
  • Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, den 20.1.2020 at 00:20:

...Jeg har selv på otte år 11 advarsler samt diverse karantæner bag mig, så jeg kan jo ryge ud, hvert øjeblik det skal være. Var der nogen rimelighed i systemet, skulle advarsler slettes efter – nu siger jeg bare et tal – to år.

Med evigtvarende advarsler lever man jo på en knivsspids herinde.

Livet ér en balancegang, såvel på Eroguide som ude i købesexmiljøet.

Selv har jeg modtaget i alt 3 advarsler, 2 på denne profil (én for at nævne at dagens side-9 var aktiv, og én for at skrive i en provokerende tone). Og én på en gammel profil, som har været inaktiv siden 2014.

Og trods det, at der er givet 825 advarselspoint - langt hovedparten på den gamle profil - balancerer jeg stadig. Så vær ikke så nervøs over at dine 11 advarselspoint ikke udløber. Det har ingen praktisk betydning. 

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rooster skrev, den 26.1.2020 at 11:00:

Det er mig der svarer, fordi vi moderatorer internt har aftalt at det primært er mig der tager mig af dialog med forum her i feedback. 

Jeg har sagt at vi lytter. Jeg har ikke lovet at vi ændre noget. Eroguide er suverænt det mest besøgte site for købesex i DK. Det er fordi at den måde vi gør tingene på, er den måde der rammer det største antal brugere, og derfor ændre vi selvfølgelig ikke på måden vi gør tingene på, bare fordi nogle enkelte er utilfredse. 

Jeg har givet dig en uddybende forklaring på hvorfor du fik din advarsel af @Keeper. Vi griber ind imod ballade i en tråd, når vi opdager det. At vi ikke har opdaget et problem i en tråd, og dermed får grebet ind, er ingen undskyldning for bare at fortsætte afsporingen. Alle moderatorer bakker op om din advarsel, og det er udelukket at vi sletter den! 

Jeg har sagt til dig at du kan klage til @Administrator, hvis du er utilfreds med en moderators handlinger. 

Jeg har sagt til dig at du må rette dig efter @Administrators retningslinjer, hvis du vil være herinde. 

Dine beskyldninger om hvad Eroguide understøtter af ulovligheder, gider jeg slet ikke kommentere på. 

Jeg gider ikke blive ved med at kværulere rundt i spørgsmål, som jeg allerede har svaret dig på. Hvis du laver et nyt indlæg med de samme ting, som jeg allerede har svaret dig på, så låser jeg altså tråden. 

Du kan svare lige hvad du vil...det er jo et frit forum, hvilket jeg bifalder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ene advarsels point jeg har, irriterer sgu mig nok til, at jeg siger gå nu væk hver gang jeg se den.

Men den går aldrig væk :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...