Hop til indhold
Gentlemand-Finn

GangBang, Moral og Debatniveau

Recommended Posts

Egentlig vil jeg godt rose administratorerne generelt her på siden.

Der er sikkert ikke nemt at følge med i trådene og dele sol og vind lige.

Samtidig er det også en underholdende side, som jeg mest frekventerer på grund at de gode historier.

Jeg kommenterede et gangbang-arrengement som omhandlede en reklame med 1 pige med op til 15 mænd i op til 3 timer.

Her kommenterede jeg ”At jeg nægter at tro, at pigen nyder dette”. Det mener jeg stadig!

Herefter kom en del kommentarer, nogle var nedladende og personlige, mens andre brugere havde en konstruktiv kommentar.

I den pågældende tråd om gangbang må jeg erkende at selvom jeg giver min mening til kende om antal deltagere i forhold til pigen der skal deltage, samt den tid der er afsat og som jeg finder problematisk, er det i princippet ikke så meget min kommentar, men mere de negative kommentarer fra andre brugere virker det mere som om at @keeper finder det relevant at påpege at DET´ er en afsporing af tråden.

Kunne det tænkes at jeg havde et opmærksomhedspunkt i forhold til om en pige på ca. 20 år kan håndtere 15 mænd i 3 timer ? Men selvfølgelig skal jeg påduttes moralske værdier, og som jeg oplyses, ikke hører under den pågældende tråd.

Det er bemærkelsesværdigt hvor meget den pågældende administrator udbasunerer sin holdning til min moral, uden overhovedet at have opmærksom på diverse uhensigtsmæssige afvigende kommentarer fra andre brugere.

Min kommentar til den føromtalte GangBang udløste en advarsel og banned fra tråden fra @keeper med ordlyden: ”Hold din moral i generel debat”.

Det giver en fin anledning til at debattere moral, som altid er spændene – ikke mindst på denne side.

Havde jeg skrevet at jeg syntes det kunne være superduper med 20 mænd i 5 timer tænker jeg ikke at jeg havde haft noget moralsk problem fra den pågældende administrator.

Jeg er blevet klogere på Erouguide. Således at en enkelt kommentar, som får flere afsporede kommentarer fra andre brugere, og som i den grad afsporer tråden, er Ifølge @keeper mit problem.

Jeg er helt på det rene med, at alle naturligvis ikke mener det samme, det handler nok mere om måden at være uenig på, og herunder måden at se uenigheden på.

Generelt prøver jeg prøver altid at skrive hvad JEG mener og holde bolden på egen banehalvdel.

Dog kan der komme kommentarer, som giver svar på tiltale fra min side. Det er vel ganske naturligt!

Blot til info så anede jeg ikke at jeg skulle linke til tråden over i ”Generel Debat” og så herefter kommentere det i den gruppe. Jeg har før set henstillinger fra @keeper´s side, hvor han enten maner til besindighed eller beder om at få tråden tilbage på sporet - men her var det en væsentlig mere aggressiv og negativ attitude.

Der er tydeligvis forskel på brugerne her på siden fra den pågældende administrator.

På den anden side er administratorerne også kun mennesker og har naturligvis også deres ”ynglings-brugere” blandt medlemmerne her på siden. Der er måske meget menneskeligt.

Et spørgsmål kunne være i forhold til den pågældende tråd..: Hvorfor var den ikke lukket med det samme, da jeg kommenterede den, med en vejledning om at den skulle over i generel debat. I stedet for at lade tråden køre..?

Hvorfor får andre brugere lov til at svine til og når jeg så svarer de pågældende, skal jeg holde min moral et andet sted. Der skal vel flere til at afspore en tråd - det er trods alt meget svært at gøre alene!

Og ellers tak for en fremragende side.

God aften.

Gentlemand-Finn

• Synes godt om 6
  • Tak 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Been there.

Jeg har selv modtaget en "livsvarig" advarsel for en kommentar om det moralsk problematiske ved køb af sex fra narkomaner og åbenlyst handlede kvinder på Vesterbro.

Min kommentar var til en beretning fra en begejstret kunde om hans vellykkede - og ikke mindst billige - oplevelser med GPer fra miljøet på Vesterbro.

Og EGs begrundelse for advarslen var, at min kommentar afsporede debatten.

Jeg mistænker ikke EG for at gå ind for udnyttelse af narkomaner og handlede kvinder, men kritik af dem, der synes, at den slags er OK, skal  åbenbart ikke skives der, hvor udnytterne beskriver deres bedrifter. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ligeledes modtaget en livslang advarsel fordi jeg, meget uskyldigt syntes jeg selv, stilles spørgsmål ved en ny bruger der havde lagt en meget rosende anmeldelse op.

Jeg skrev til pågældende moderator for at få uddybet grundlaget for advarslen, han har dog valgt ikke at svare mig.

Generelt synes jeg at moderatorerne gør et godt stykke arbejde herinde, men på det seneste forekommer det mig at ytringsfriheden er blevet sat lidt i bås. 

Jeg forstår fuldt ud at personlig hetz og fornærmelser ikke hører til herinde, men jeg synes de er blevet lidt for dygtige til at uddele livslange advarsler.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
mester4u skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har ligeledes modtaget en livslang advarsel fordi jeg, meget uskyldigt syntes jeg selv, stilles spørgsmål ved en ny bruger der havde lagt en meget rosende anmeldelse op.

Jeg skrev til pågældende moderator for at få uddybet grundlaget for advarslen, han har dog valgt ikke at svare mig.

Generelt synes jeg at moderatorerne gør et godt stykke arbejde herinde, men på det seneste forekommer det mig at ytringsfriheden er blevet sat lidt i bås. 

Jeg forstår fuldt ud at personlig hetz og fornærmelser ikke hører til herinde, men jeg synes de er blevet lidt for dygtige til at uddele livslange advarsler.

Ikke godt nok at der ikke blev svaret på din henvendelse. Jeg fik dog et meget 'træt' svar, som egentlig bare var en standardbesked. Ytringsfriheden er en sjov størrelse her på siden, når jeg eksempelvis tænker på hvordan nogle brugere får lov til at angribe andre brugere mv.

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fynbomanden

Jeg har fået 1 point i livslang advarsel. Tjaaa - det synes jeg også var uretfærdigt, men der er jo ikke noget at gøre ved det. Jeg forsøger ellers at være sober :) - men hvis man vil bruge dette site til at ytre sig, så må man også acceptere, at der er moderatorer, der overvåger og forsøger at overholde nogle mere eller mindre ret klare retningslinier. Så - jeg modtager med glæde en over nallerne, også selvom jeg ikke synes det var så alvorligt, at det skulle være et livslangt point. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 21 minutter siden:

Jeg har fået 1 point i livslang advarsel. Tjaaa - det synes jeg også var uretfærdigt, men der er jo ikke noget at gøre ved det. Jeg forsøger ellers at være sober :) - men hvis man vil bruge dette site til at ytre sig, så må man også acceptere, at der er moderatorer, der overvåger og forsøger at overholde nogle mere eller mindre ret klare retningslinier. Så - jeg modtager med glæde en over nallerne, også selvom jeg ikke synes det var så alvorligt, at det skulle være et livslangt point. 

Ærligt svar. Respekt for det.

Jeg anerkender dog ikke den advarsel jeg har fået. Der skal være en hvis form for rimelighed i tingenes tilstand. Det er kun rimeligt..!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle advarsler der gives, er livsvarige. Sådan er systemet i EG, der er ikke noget vi som moderator bestemmer. Der er også nogle automatikker der i udgangspunktet udløses, alt efter hvor mange karantæne point man får raget til sig. Disse går vi ind og regulere på, når vi har bestemt om en person skal have karantæne oveni de advarsels point man er tildelt. 

Det burde nok være @Administrator der svare i forhold til jeres spørgsmål ang afsporinger. Men EG forholder sig overordnet set til dansk lovgivning. Og da dansk lovgivning ikke siger noget om hvor mange mænd en pige må have sex med ad gangen, eller om der skal dyrkes sikker sex, så er det altså en afsporing, når man moralisere i trådene over dette. 

Hvad vi moderatorer selv måtte mene, blander vi udenom når vi moderer i forum. Vi forholder os udelukkende efter de retninglinjer der er os udstukket til at moderer efter. 

Vi tilstræber at komme med en kommentar i tråde, der er kørt af sporet, så de kan komme tilbage igen. Men der er ikke altid tiden lige er til det, eller det kan være en forglemmelse i forbindelse med at man er optaget af at få tildelt en advarsel korrekt. 

Jeg hverken kan eller vil kommentere på de enkelte advarsler som i omtaler. I kan altid klage til @Administrator, hvis i mener at en advarsel er urimelig. 

Jeg vil heller ikke kommentere på om specifikke tråde evt skulle have været låst. Mit personlige indtryk er faktisk at vi mest får hug for at være lidt for ivrige til at låse. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rooster skrev, for 7 timer siden:

Alle advarsler der gives, er livsvarige. Sådan er systemet i EG, der er ikke noget vi som moderator bestemmer. Der er også nogle automatikker der i udgangspunktet udløses, alt efter hvor mange karantæne point man får raget til sig. Disse går vi ind og regulere på, når vi har bestemt om en person skal have karantæne oveni de advarsels point man er tildelt. 

Det burde nok være @Administrator der svare i forhold til jeres spørgsmål ang afsporinger. Men EG forholder sig overordnet set til dansk lovgivning. Og da dansk lovgivning ikke siger noget om hvor mange mænd en pige må have sex med ad gangen, eller om der skal dyrkes sikker sex, så er det altså en afsporing, når man moralisere i trådene over dette. 

Hvad vi moderatorer selv måtte mene, blander vi udenom når vi moderer i forum. Vi forholder os udelukkende efter de retninglinjer der er os udstukket til at moderer efter. 

Vi tilstræber at komme med en kommentar i tråde, der er kørt af sporet, så de kan komme tilbage igen. Men der er ikke altid tiden lige er til det, eller det kan være en forglemmelse i forbindelse med at man er optaget af at få tildelt en advarsel korrekt. 

Jeg hverken kan eller vil kommentere på de enkelte advarsler som i omtaler. I kan altid klage til @Administrator, hvis i mener at en advarsel er urimelig. 

Jeg vil heller ikke kommentere på om specifikke tråde evt skulle have været låst. Mit personlige indtryk er faktisk at vi mest får hug for at være lidt for ivrige til at låse. 

Det er fair nok, jeg synes dog stadig at det er træls at moderator ignorerer en henvendelse fra min side, hvor jeg beder om en uddybende forklaring på min advarsel.

Redigeret af mester4u
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rooster skrev, for 9 timer siden:

Alle advarsler der gives, er livsvarige. Sådan er systemet i EG

Det er muligt, at systemet er sådan. Men ethvert system er bestemt af mennesker.

Problemet er bare, at os, der har været med siden 2012 og dermed har været herinde længst og således involveret i langt flere debatter, løber en langt større risiko end yngre elementer.

Jeg har selv på otte år 11 advarsler samt diverse karantæner bag mig, så jeg kan jo ryge ud, hvert øjeblik det skal være. Var der nogen rimelighed i systemet, skulle advarsler slettes efter – nu siger jeg bare et tal – to år.

Med evigtvarende advarsler lever man jo på en knivsspids herinde.

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg

det med advarsler er den største grund til at jeg ikke skriver så meget mere herinde når de ikke slettes igen

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Det er muligt, at systemet er sådan. Men ethvert system er bestemt af mennesker.

Jeg er ikke en haj til programmering, og jeg kender heller ikke til Invision Community sofwaren, som forummet kører på, men lidt hurtig søgning viste, at det var muligt (i hvert fald i 2015), at lade advarslerne "udløbe" efter en periode. Dog ville årsagerne til advarslerne dog blive stående. Der var også en mulighed for at tilkøbe et plug-in, som skulle kunne klare opgaven.
Nu er det 5 år senere, så om det stadigvæk fungerer, eller om der er kommet andre og bedre løsninger ved jeg ikke, men er der vilje til det, burde det ikke tage langt tid at finde ud af, om det er muligt.

Edit: Det ser også ud til, at man manuelt kan ændre lidt i en fil og dermed fjerne evt. advarsler - DOG er det jo nok tidskrævende at skulle gøre det for alle brugere, der skal have fjernet advarsler løbende.

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 11 timer siden:

Problemet er bare, at os, der har været med siden 2012 og dermed har været herinde længst og således involveret i langt flere debatter, løber en langt større risiko end yngre elementer.

Jeg har selv på otte år 11 advarsler samt diverse karantæner bag mig, så jeg kan jo ryge ud, hvert øjeblik det skal være. Var der nogen rimelighed i systemet, skulle advarsler slettes efter – nu siger jeg bare et tal – to år.

Med evigtvarende advarsler lever man jo på en knivsspids herinde.

Jeg kan ikke kommentere på systemet. Det er udelukkende @Administrators område, og hvis ikke han vil indgå i en debat omkring dette, må i jo respektere det. 

Jeg vil godt afsløre at med 11 advarsler, så har du for længst passeret det antal, hvor systemet automatisk ville smide dig ud. I ledelsen har vi dog noget vi kalder for "respekterede brugere". Det er brugere der har været her i længere tid og medvirker til at gøre forum levende, med debatter, anmeldelser og måske hjælper med en rapport hist og pist. Disse brugere bliver normalt ikke smidt ud, selv om de over tid skulle få samlet nogle advarsler sammen over årene. De får dog stadig den karantæne, vi i de enkelte sager finder passende. 

Jeg tænker der er ca en håndfuld der har det på denne måde med advarsler herinde. Så mange er det altså ikke, og langt de fleste aktive herinde, har enten slet ikke advarsler, eller også er der år imellem de rager en advarsel til sig. 

Det skal dog siges at da vi to, for vel henved 2 år siden havde en pm samtale, som du vist fandt ret uforsonlig, så var du faktisk meget tæt på at ryge ud, fordi vi var godt trætte af de ting vi snakkede om. Siden da har du faktisk lyttet og forbedret dig, så det har du hermed hermed min ros for :) Men lad nu værre med at falde tilbage i samme rille ;) 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rooster skrev, den 20.1.2020 at 12:20:

I mine øjne er der en moderator der ikke kan tåle den lille magt der er blevet tildelt vedkommende.

Videre kan det være en fordel at starte med at komme med en henstilling, i stedet for at være aggressiv og give advarsel. 

Og så er det vist kun i diktatoriske forummer at en advarsel aldrig forsvinder.

Det er altid forbundet med troværdighed at behandle brugere ens.

En opfordring herfra er at gøre brug af lidt aktiv lytning. 

Bortset fra det, så tak for en god side!

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 12 timer siden:

Hvis det kan være nogle trøst, så har jeg også fået en, jeg er enlig ikke klar over hvorfor, men jeg ser det sådan, når man skriver en del her inde så rammer man forkert en gang i mellem.

Det har du gjort, og jeg har så må vi bare tage ved lære af det.

Men jeg er enig om at de måske skulle først sige i forummet at tråden er ved at løbe af sporet, før at de giver advarsler.

Zaq

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 18 timer siden:

I mine øjne er der en moderator der ikke kan tåle den lille magt der er blevet tildelt vedkommende.

Videre kan det være en fordel at starte med at komme med en henstilling, i stedet for at være aggressiv og give advarsel. 

Og så er det vist kun i diktatoriske forummer at en advarsel aldrig forsvinder.

Det er altid forbundet med troværdighed at behandle brugere ens.

En opfordring herfra er at gøre brug af lidt aktiv lytning. 

Bortset fra det, så tak for en god side!

@Administrator har lavet nogle retningslinjer for hvordan han ønsker man opfører sig her på Eroguide. Det er dem vi moderere efter, og det kan absolut anbefales at man læser dem inden man slår sig løs herinde :)  

Under et opslag om Gangbang, skal man altså ikke begynde en overordnet diskussion om en pige nyder at være sammen med flere mænd, eller ej. 

3.5 Indlæg til anmeldelser og efterlysninger skal forholde sig til den konkrete anmeldelse eller efterlysning. Giver en anmeldelse eller efterlysning anledning til debat omkring overordnede emner, skal disse oprettes som en ny debat under enten Generel debat eller Hyggesnak. Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via private beskeder.

Hvis du syntes at det er så diktatorisk herinde, så er jeg sikker på at @Administrator er ret rundhåndet med at slette din profil, såfremt du skulle anmode om det. 

Du er selvfølgelig også velkommen til at blive, så længe du opfører dig ordentligt :) 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rooster skrev, for 5 timer siden:

@Administrator

Hvis du syntes at det er så diktatorisk herinde, så er jeg sikker på at @Administrator er ret rundhåndet med at slette din profil, såfremt du skulle anmode om de

Du er selvfølgelig også velkommen til at blive, så længe du opfører dig ordentligt :) 

Det er alt for pænt af dig at agere støttepædagog..!

En fin serviceoplysning der egentligt bare indikerer hvilken arrogance der florerer. Så ingen aktiv lytning, kan jeg forstå.

Husk selv at være forbilledelig i din kommunikation.

Bortset fra det, så tak for en god side. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 11 timer siden:

En fin serviceoplysning der egentligt bare indikerer hvilken arrogance der florerer. Så ingen aktiv lytning, kan jeg forstå.

I ledelsen tror vi på at grunden til at de fleste, giver udtryk for at Eroguide er et godt site, der er rart at være på, er fordi vi har plads til alle der respektere og taler ordentligt til hinanden. 

Det betyder selvfølgelig at man måske somme tider, godt kan syntes der er lidt kedeligt herinde. Det betyder ganske givet også at der er nogle med rebel tendenser, der syntes at det er lidt diktatorisk herinde. 

Jeg syntes faktisk at denne tråd er udtryk for at vi både lytter og forklare os. Vi kommer aldrig til at kunne gøre alle glade, men vi mener at den linje vi føre, gør at rigtig mange har lyst til at følge med her på Eroguide,  og forhåbentlig også har (eller får) lyst til at bidrage positivt i de forskellige forums herinde.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rooster skrev, for 3 timer siden:

Vi kommer aldrig til at kunne gøre alle glade, men vi mener at den linje vi føre, gør at rigtig mange har lyst til at følge med her på Eroguide,  og forhåbentlig også har (eller får) lyst til at bidrage positivt i de forskellige forums herinde.

Hørt!

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 19 timer siden:

Synes simpelthen ikke du kan være bekendt at skrive sådanne noget.  De grønne udføre et frivillig stykke arbejde, og jeg synes de gør det godt.  De er med til at holde sådan nogle negative og primitive personer som dig i skakt, så vi får en nogen lunde tone på forummet.

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rooster skrev, for 15 timer siden:

I ledelsen tror vi på at grunden til at de fleste, giver udtryk for at Eroguide er et godt site, der er rart at være på, er fordi vi har plads til alle der respektere og taler ordentligt til hinanden. 

Det betyder selvfølgelig at man måske somme tider, godt kan syntes der er lidt kedeligt herinde. Det betyder ganske givet også at der er nogle med rebel tendenser, der syntes at det er lidt diktatorisk herinde. 

Jeg syntes faktisk at denne tråd er udtryk for at vi både lytter og forklare os. Vi kommer aldrig til at kunne gøre alle glade, men vi mener at den linje vi føre, gør at rigtig mange har lyst til at følge med her på Eroguide,  og forhåbentlig også har (eller får) lyst til at bidrage positivt i de forskellige forums herinde.

Jeg er er enig i at du/I forklarer…men at påstå at du/I lytter må stå for egen regning.

Ellers må du vise mig hvor i denne tråd der en (påstået) aktiv lytning.

Jeg tænker at det uden tvivl kan være svært at være moderator her på siden, men det udelukker ikke at moderatorerne skal gøre hvad de kan, for at dele sol og vind lige.

Nu svarer du i øvrigt for en anden moderator (@keeper), hvilket mudrer billedet.

Nu er det generelt nemt, når man er den ”lovgivende, udøvende, dømmende magt”, at styre tingende og fortælle hvad der er rigtigt og forkert. Der er ligesom intet reelt modspil.

Din pointe med at du ”mellem linjerne” påpeger at jeg er en rebel, passer ingenlunde. Jeg siger blot min mening.

Med hensyn til tråden og konsekvensen, så opponerer jeg IKKE imod at jeg skulle flytte min argumentation over i en anden tråd, men jeg er stærk utilfreds med at tråden bliver holdt kørende med stærke personangreb til følge, OG som sagt får lov til at køre - og som jeg selvfølgelig besvarer, i øvrigt uden at bruge et eneste bandeord.

At tråden får lov til at køre uden at jeg bliver vejledt i, at tage den til en anden tråd, for så pludseligt at få at vide at der bliver tildelt en advarsel, er ganske enkelt ikke godt nok!

At moderatorerne ikke er nærværende nok eller at de ikke kan følge med er ikke et lødigt argument.

Så må I være mere på – eller i det mindste lade være med at dømme i datid!!!

Det er altid en fornøjelse når ordet ”moral” bliver nævnt her på siden.

Der er maser af ting der er lovlige i dette land, men som der er en mulighed for at finde betænkelig eller direkte uhensigtsmæssigt. Derfor ytrede jeg min mening og tvivl, om en 20 årige kvinde virkelig ville nyde at have sex med op til 15 mænd i op til 3 timer.

Apropos moral, (som jeg bliver anklaget for), så er er sort arbejde ikke lovligt i dette land.

Hvor mange annoncer på denne side eller diverse opslag, indbefatter sorte penge. Mon ikke de fleste!

Hvor mange annoncer omhandler handlede kvinder. Det ved vi ikke. Men ingen tvivl om at Eroguide understøtter dette.

Dette blot for at sige: fri mig for at blive anklaget for at dyrke moral i den pågældende tråd.

Dette er også får at illustrere, at når jeg får at vide at jeg skal holde min moral et andet sted, så skal det vel holdes op i mod den generelle moral her på siden.

I øvrigt en side, hvor man snildt kan komme med personangreb på hvem som helst - uden konsekvenser!

Sidst men ikke mindst..: at tale til voksne mennesker, hvori der nævnes ”hvis du kan opføre dig ordentligt” er direkte nedladende tale. Derfor påpegede jeg din egen måde at tale på, som jeg mener bør være forbilledlig, men som jeg faktisk syntes du retter op på i dit seneste opslag. Ros for det.

Jeg er nødt til at gentage…det mest reelle er at slette advarslen.

Ellers er jeg faktisk meget glad for siden - og det mener jeg oprigtigt..!

God aften.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, for 7 timer siden:

Synes simpelthen ikke du kan være bekendt at skrive sådanne noget.  De grønne udføre et frivillig stykke arbejde, og jeg synes de gør det godt.  De er med til at holde sådan nogle negative og primitive personer som dig i skakt, så vi får en nogen lunde tone på forummet.

Jeg er hverken primitiv eller negativ. Op med humøret.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 9 timer siden:

Jeg er er enig i at du/I forklarer…men at påstå at du/I lytter må stå for egen regning.

Ellers må du vise mig hvor i denne tråd der en (påstået) aktiv lytning.

Jeg tænker at det uden tvivl kan være svært at være moderator her på siden, men det udelukker ikke at moderatorerne skal gøre hvad de kan, for at dele sol og vind lige.

Nu svarer du i øvrigt for en anden moderator (@keeper), hvilket mudrer billedet.

Nu er det generelt nemt, når man er den ”lovgivende, udøvende, dømmende magt”, at styre tingende og fortælle hvad der er rigtigt og forkert. Der er ligesom intet reelt modspil.

Din pointe med at du ”mellem linjerne” påpeger at jeg er en rebel, passer ingenlunde. Jeg siger blot min mening.

Med hensyn til tråden og konsekvensen, så opponerer jeg IKKE imod at jeg skulle flytte min argumentation over i en anden tråd, men jeg er stærk utilfreds med at tråden bliver holdt kørende med stærke personangreb til følge, OG som sagt får lov til at køre - og som jeg selvfølgelig besvarer, i øvrigt uden at bruge et eneste bandeord.

At tråden får lov til at køre uden at jeg bliver vejledt i, at tage den til en anden tråd, for så pludseligt at få at vide at der bliver tildelt en advarsel, er ganske enkelt ikke godt nok!

At moderatorerne ikke er nærværende nok eller at de ikke kan følge med er ikke et lødigt argument.

Så må I være mere på – eller i det mindste lade være med at dømme i datid!!!

Det er altid en fornøjelse når ordet ”moral” bliver nævnt her på siden.

Der er maser af ting der er lovlige i dette land, men som der er en mulighed for at finde betænkelig eller direkte uhensigtsmæssigt. Derfor ytrede jeg min mening og tvivl, om en 20 årige kvinde virkelig ville nyde at have sex med op til 15 mænd i op til 3 timer.

Apropos moral, (som jeg bliver anklaget for), så er er sort arbejde ikke lovligt i dette land.

Hvor mange annoncer på denne side eller diverse opslag, indbefatter sorte penge. Mon ikke de fleste!

Hvor mange annoncer omhandler handlede kvinder. Det ved vi ikke. Men ingen tvivl om at Eroguide understøtter dette.

Dette blot for at sige: fri mig for at blive anklaget for at dyrke moral i den pågældende tråd.

Dette er også får at illustrere, at når jeg får at vide at jeg skal holde min moral et andet sted, så skal det vel holdes op i mod den generelle moral her på siden.

I øvrigt en side, hvor man snildt kan komme med personangreb på hvem som helst - uden konsekvenser!

Sidst men ikke mindst..: at tale til voksne mennesker, hvori der nævnes ”hvis du kan opføre dig ordentligt” er direkte nedladende tale. Derfor påpegede jeg din egen måde at tale på, som jeg mener bør være forbilledlig, men som jeg faktisk syntes du retter op på i dit seneste opslag. Ros for det.

Jeg er nødt til at gentage…det mest reelle er at slette advarslen.

Ellers er jeg faktisk meget glad for siden - og det mener jeg oprigtigt..!

God aften.

Det er mig der svarer, fordi vi moderatorer internt har aftalt at det primært er mig der tager mig af dialog med forum her i feedback. 

Jeg har sagt at vi lytter. Jeg har ikke lovet at vi ændre noget. Eroguide er suverænt det mest besøgte site for købesex i DK. Det er fordi at den måde vi gør tingene på, er den måde der rammer det største antal brugere, og derfor ændre vi selvfølgelig ikke på måden vi gør tingene på, bare fordi nogle enkelte er utilfredse. 

Jeg har givet dig en uddybende forklaring på hvorfor du fik din advarsel af @Keeper. Vi griber ind imod ballade i en tråd, når vi opdager det. At vi ikke har opdaget et problem i en tråd, og dermed får grebet ind, er ingen undskyldning for bare at fortsætte afsporingen. Alle moderatorer bakker op om din advarsel, og det er udelukket at vi sletter den! 

Jeg har sagt til dig at du kan klage til @Administrator, hvis du er utilfreds med en moderators handlinger. 

Jeg har sagt til dig at du må rette dig efter @Administrators retningslinjer, hvis du vil være herinde. 

Dine beskyldninger om hvad Eroguide understøtter af ulovligheder, gider jeg slet ikke kommentere på. 

Jeg gider ikke blive ved med at kværulere rundt i spørgsmål, som jeg allerede har svaret dig på. Hvis du laver et nyt indlæg med de samme ting, som jeg allerede har svaret dig på, så låser jeg altså tråden. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, den 18.1.2020 at 23:04:

Begrundelserne for "afsporing af tråden" er efter min mening for letkøbte..! 

Hvordan er det mere letkøbt end det du skriver her?

Det eksempel du indleder med er klassisk, ligesom fx når du kommenterer sex uden kondom i en anmeldelsestråd. Reglen er helt simpel, at du bare kan oprette en debat om det samme i det rette forum - du kan jo endda linke til den tråd, der ansporer dig, så alle kan følge med, ligesom du kan vælge at tagge alle trådens deltagere, så de ser dit indlæg.

Borende X skrev, den 20.1.2020 at 00:20:

Jeg har selv på otte år 11 advarsler

Jeg har på syv år 1. Jeg synes ikke det er så svært at overskue, hvad der giver advarsler og hvorfor man får dem, så hvad er problemet egentlig? Med hele 11 advarsler må du have opbygget en anseelig erfaring, så hvor svært kan det være at undgå fremover?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 12 minutter siden:

Hvordan er det mere letkøbt end det du skriver her?

Det eksempel du indleder med er klassisk, ligesom fx når du kommenterer sex uden kondom i en anmeldelsestråd. Reglen er helt simpel, at du bare kan oprette en debat om det samme i det rette forum - du kan jo endda linke til den tråd, der ansporer dig, så alle kan følge med, ligesom du kan vælge at tagge alle trådens deltagere, så de ser dit indlæg.

Jeg har på syv år 1. Jeg synes ikke det er så svært at overskue, hvad der giver advarsler og hvorfor man får dem, så hvad er problemet egentlig? Med hele 11 advarsler må du have opbygget en anseelig erfaring, så hvor svært kan det være at undgå fremover?

Nu fik jeg de 8 af advarslerne en bloc. Det var fordi, jeg under en karantæne debatterede færdig i en tråd under et andet alias, hvilket ikke på daværende tidspunkt var forbudt. Og det skabte da også lidt forvirring i moderationen. Det er først efterfølgende kommet ind i reglerne, at karantæner gælder alle alias'er.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...