Hop til indhold
Lille-mig

Kontakt til GLÆDESPIGER / m.m.

Recommended Posts

Hvornår man med fordel kan/skal bestille tid, afhænger jo ikke kun ens egen lyst, men også om kvindens koncept.   Nogle har et koncept, hvor man kun i begrænset omfang modtager gæster.  Nogle af disse skriver ligefrem at tid skal bestilles i god tid, så det giver vel sig selv.   Andre har et koncept hvor man så at sige kun kan håndtere aftaler på dagen

Så...…. hvornår man skal skrive kan man nok ikke generalisere på.  Læs annoncen og vurder på baggrund af teksten vurder hvad der er dels er relevant at oplyse og dels hvornår man skal kontakte kvinden

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte
keitel skrev, for 4 timer siden:

 kunne aldrig finde på at bestille dagen før, det er som regel max 1 til 2 timer før. man kan jo ikke vide om man har lyst så længe før.jeg bestiller tid når jeg er in the mood og har den udkårne ikke tid finder jeg bare et andet sted.

Jeg bestiller/booker gerne tid flere dage i forvejen, de rigtige piger/damer er dét værd.

Om jeg er i det rigtige humør er intet problem, vi taler her forventningens glæde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gil3tte skrev, for 57 minutter siden:

Jeg bestiller/booker gerne tid flere dage i forvejen, de rigtige piger/damer er dét værd.

Om jeg er i det rigtige humør er intet problem, vi taler her forventningens glæde...

Det er også sådan jeg har det - og så er det nogen gange nødvendigt med de populære piger :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Det  er  en  fin  og  høflig  henvendelse, dog  ville  jeg  helt  klart  stå af  på  den  første  hvor  du  spørger  om  priserne  på  de  forskellige  ting.  Det  lyder  som  om  du  er  i gang  med  at  indhente  det  billigste  tilbud. 

Jeg  vil  foretrække  en  konkret henvendelse  og  husk  at  læse  annoncen  så  du  besvarer  annoncen  og  ikke  spørger  efter  noget  som  allerede fremgår  af  annoncen. 

 

Det  har  aldrig  skadet  at  være  høflig  <3

Den første var også skrevet som om det var til en annonce fra en GLÆDESPIGER hvor hun først ville give informationer når man skrev. Min tanke var nu også mere med man kun være for høflig. Eller mvh. (undertegnet rigtig navn dæk navn?) @Nemtøs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Gil3tte skrev, for 1 time siden:

Jeg bestiller/booker gerne tid flere dage i forvejen, de rigtige piger/damer er dét værd.

Om jeg er i det rigtige humør er intet problem, vi taler her forventningens glæde...

#MeToo. Jeg bestiller som regel overnatningsarrangementer, og så er jeg "presset ud i" at bestille i forvejen. Til mit næste besøg i KBH er en dejlighed allerede booket til den 6. marts. Ja Ja, og jeg ved godt, at det er laaang tid ud i fremtiden. MEN at angive begrundelsen for ikke at bestille i god tid til at være risiko for "manglende lyst" -- hahahhahaha -- dén lystfølelse med manglende lyst, den har jeg ALDRIG følt i min krop :)

 

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
McFarlane skrev, for 6 timer siden:

Hold da helt ferie. Skal curling generationen nu også have hjælp til at kontakte glædespiger? :shock:

Det var nu ikke ment med at få hjælp. Nu mere ment med et passende sprog brug. Da min fornemmelse nogen gp'er godt vil have at man skriver lidt mere end om få en tid idag og ønsker 30 sex. Fif altid bruge os dig kan jeg se Mcfarlane ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 20 timer siden:

Du skal nok være opmærksom på, at en del kvinder ikke modtager helt unge mænd. Åbenbart fordi mange af disse har svært ved at opføre sig respektfuldt. Så det er måske en god ide, at skrive et par ord om, at du opfører dig som en gentleman. Jeg selv plejer at oplyse min alder på +60, så de har muligheden for at sige nej, hvis de synes jeg er lidt for gammel. Hvilket heldigvis aldrig sker :)

Som skrev jeg skrev i min tråd. Var det kun eksempeler. Alder, højde, vægt og hårfave, holder jeg for mig selv og til glædespiger. Angående mit spørgsmål var det kun med at få nogen fif. Evt ideer. Til mig selv samt nye klienter ;)

men tak for responsen Styrvolt

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, den 15.1.2020 at 13:35:

Det er da også det bedste og mest almindelige, hvorfor bestille tid dagen i forvejen, så ved man jo ikke om man har lyst den pågældende dag alligevel .. 

Nu er vi jo alle forskellige - gudskelov :-)

Jeg kan godt lide at planlægge - og glæde mig til dagen. Så kan man nå at “spare op”. Og med visse piger er det  et must hvis de ikke har så mange vagter - der bliver tiderne hurtigt taget...
 

Andre er mere impulsive - og fred være med det.

Jeg selv kunne aldrig finde på at tage en anden pige den dag, hvis jeg har sat snabelen op efter en bestemt :-)

Det er der så andre som gør - helt fint med mig - det er jo som man er skruet sammen til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Den Gamle Greve skrev, for 7 timer siden:

Nu er vi jo alle forskellige - gudskelov :-)

Jeg kan godt lide at planlægge - og glæde mig til dagen. Så kan man nå at “spare op”. Og med visse piger er det  et must hvis de ikke har så mange vagter - der bliver tiderne hurtigt taget...
 

Andre er mere impulsive - og fred være med det.

Jeg selv kunne aldrig finde på at tage en anden pige den dag, hvis jeg har sat snabelen op efter en bestemt :-)

Det er der så andre som gør - helt fint med mig - det er jo som man er skruet sammen til.

Hva kommer det egenligt mig ved hva du gør ?

Jeg skrev til trådstarter og ikke til dig.

Iøvrigt, hvis du skriver, at andre må gøre som de har lyst til, hvorfor så dine forvirret og sørgelige smiley ved mine udtalelser ?

Det hænger ikke helt sammen, skal vi konkluderer at du, blir ved med at være en provokatør ved mine udtaler ? 

Redigeret af TattooGuy
Han er kun ude på at provokere

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 1 time siden:

Hva kommer det egenligt mig ved hva du gør ?

Jeg skrev til trådstarter og ikke til dig.

Iøvrigt, hvis du skriver, at andre må gøre som de har lyst til, hvorfor så dine forvirret og sørgelige smiley ved mine udtalelser ?

Det hænger ikke helt sammen, skal vi konkluderer at du, blir ved med at være en provokatør ved mine udtaler ? 

Jeg er jo netop IKKE ude på at provokere.

Nu kan jeg ikke frit vælge mellem et utal af smileys - og jeg fik vist også valgt forvirret smiley så vidt jeg husker.

Der er forskellige måder at gribe vores lille hobby an på - og det er da helt fint.

Du synes måske ikke om mit indlæg, det er der så andre der gør.

Nyd livet - det er for kort til at lade sig gå på af bagateller 

Ideen med vores Forum er jo netop at udveksle synspunkter - og her kan vi jo selvsagt ikke være enige allesammen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...