Lille-mig 44 Skrevet 15. Januar, 2020 Hej gutter og gutinder. Hvordan skriver i til gp'er. Uden man fremstår forkert. Eller bliver misforstået (forstået korakt) Eksempel? Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk.Hvad tager du for 30 min.? Og hvad er dine priser på de forskellige ting?. Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk. Kan jeg booke en tid idag kl 12:00. Ønsker 30 min. Med megafransk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Gamle Greve 230 Skrevet 15. Januar, 2020 Lille-mig skrev, for 6 minutter siden: Hej gutter og gutinder. Hvordan skriver i til gp'er. Uden man fremstår forkert. Eller bliver misforstået (forstået korakt) Eksempel? Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk.Hvad tager du for 30 min.? Og hvad er dine priser på de forskellige ting?. Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk. Kan jeg booke en tid idag kl 12:00. Ønsker 30 min. Med megafransk Din tekst er fin - men bestil tid dagen i forvejen. Eller lidt mere. Bekræft på dagen at du kommer. God fornøjelse ! 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TattooGuy Skrevet 15. Januar, 2020 Den Gamle Greve skrev, for 10 minutter siden: Din tekst er fin - men bestil tid dagen i forvejen. Eller lidt mere. Bekræft på dagen at du kommer. God fornøjelse ! Hvorfor skal han bestille tid dagen i forvejen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 15. Januar, 2020 Den Gamle Greve skrev, for 11 minutter siden: Din tekst er fin - men bestil tid dagen i forvejen. Eller lidt mere. Bekræft på dagen at du kommer. God fornøjelse ! Nu stopper jeg så godt nok på fredag, men jeg har hele tiden kørt med, at man har skulle bestille tid samme dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TattooGuy Skrevet 15. Januar, 2020 Lille-mig skrev, for 17 minutter siden: Hej gutter og gutinder. Hvordan skriver i til gp'er. Uden man fremstår forkert. Eller bliver misforstået (forstået korakt) Eksempel? Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk.Hvad tager du for 30 min.? Og hvad er dine priser på de forskellige ting?. Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk. Kan jeg booke en tid idag kl 12:00. Ønsker 30 min. Med megafransk så fint, jeg skriver blot om den pågældende pige har tid kl det el det, og hvis ja, beder jeg om adresse og skriver 20 min i forvejen at jeg er på vej . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TattooGuy Skrevet 15. Januar, 2020 Sdrj6500 skrev, for 1 minut siden: Nu stopper jeg så godt nok på fredag, men jeg har hele tiden kørt med, at man har skulle bestille tid samme dag. Det er da også det bedste og mest almindelige, hvorfor bestille tid dagen i forvejen, så ved man jo ikke om man har lyst den pågældende dag alligevel .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 15. Januar, 2020 Det er i mine øjne en absolut ok tekst, men du skal lige huske på at måske ikke alle forstår dansk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 15. Januar, 2020 TattooGuy skrev, for 8 minutter siden: Det er da også det bedste og mest almindelige, hvorfor bestille tid dagen i forvejen, så ved man jo ikke om man har lyst den pågældende dag alligevel .. Du skal nok være opmærksom på, at en del kvinder ikke modtager helt unge mænd. Åbenbart fordi mange af disse har svært ved at opføre sig respektfuldt. Så det er måske en god ide, at skrive et par ord om, at du opfører dig som en gentleman. Jeg selv plejer at oplyse min alder på +60, så de har muligheden for at sige nej, hvis de synes jeg er lidt for gammel. Hvilket heldigvis aldrig sker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TattooGuy Skrevet 15. Januar, 2020 Styrvolt skrev, for 1 minut siden: Du skal nok være opmærksom på, at en del kvinder ikke modtager helt unge mænd. Åbenbart fordi mange af disse har svært ved at opføre sig respektfuldt. Så det er måske en god ide, at skrive et par ord om, at du opfører dig som en gentleman. Jeg selv plejer at oplyse min alder på +60, så de har muligheden for at sige nej, hvis de synes jeg er lidt for gammel. Hvilket heldigvis aldrig sker Jeg er nu ingen ung mand, var den til mig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest keitel Skrevet 15. Januar, 2020 kunne aldrig finde på at bestille dagen før, det er som regel max 1 til 2 timer før. man kan jo ikke vide om man har lyst så længe før.jeg bestiller tid når jeg er in the mood og har den udkårne ikke tid finder jeg bare et andet sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 15. Januar, 2020 TattooGuy skrev, Lige nu: Jeg er nu ingen ung mand, var den til mig ? Nej, den var til ts. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TattooGuy Skrevet 15. Januar, 2020 Styrvolt skrev, Lige nu: Nej, den var til ts. ok, den var bare skrevet til min kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 15. Januar, 2020 TattooGuy skrev, for 1 minut siden: ok, den var bare skrevet til min kommentar Ok, det var en fejl. Beklager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 15. Januar, 2020 (edited) Lille-mig skrev, 1 time siden: Hej gutter og gutinder. Hvordan skriver i til gp'er. Uden man fremstår forkert. Eller bliver misforstået (forstået korakt) Eksempel? Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk.Hvad tager du for 30 min.? Og hvad er dine priser på de forskellige ting?. Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk. Kan jeg booke en tid idag kl 12:00. Ønsker 30 min. Med megafransk Syns det er så fint at du gør dig en overvejelse over hvordan du skal kontakte en GP, begge dine tekster er fine. Er der mange som godt kunne lære lidt af Redigeret 15. Januar, 2020 af Candy Cane 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McFarlane 262 Skrevet 15. Januar, 2020 Hold da helt ferie. Skal curling generationen nu også have hjælp til at kontakte glædespiger? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Martin1234 Skrevet 15. Januar, 2020 Mine erfaringer er ikke mange, men er det normalt at præsentere sig selv når GP'en ikke efterspørger det i annoncen? Jeg plejer bare at skrive noget i stil med "Hi XXX, do you have an available hour tomorrow evening. Best regards M" eller tilsvarende på dansk. Og så tager vi den derfra, hvis GP'en vil vide mere, så tænker jeg hun vil spørger Mvh. Martin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 15. Januar, 2020 McFarlane skrev, for 5 minutter siden: Hold da helt ferie. Skal curling generationen nu også have hjælp til at kontakte glædespiger? Syns da det er fint han spørger, istedet for han bare fyrer et eller andet ligegyldigt afsted, og deraf blive opfattet som useriøs eller andet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. Januar, 2020 TattooGuy skrev, for 3 timer siden: Hvorfor skal han bestille tid dagen i forvejen ? Efter min erfaring er det ingen god ide at komme brasende ind på en klinik efter en pludselig indskydelse eller efter en pludseligt opstået liderlighed. Ved at bestille tid er man (mere) sikker på: 1) at få tid. 2) at få det tidspunkt, man ønsker og kan. 3) at få den pige man eventuelt ønsker. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Januar, 2020 Lille-mig skrev, for 4 timer siden: Hej gutter og gutinder. Hvordan skriver i til gp'er. Uden man fremstår forkert. Eller bliver misforstået (forstået korakt) Eksempel? Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk.Hvad tager du for 30 min.? Og hvad er dine priser på de forskellige ting?. Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk. Kan jeg booke en tid idag kl 12:00. Ønsker 30 min. Med megafransk Det er en fin og høflig henvendelse, dog ville jeg helt klart stå af på den første hvor du spørger om priserne på de forskellige ting. Det lyder som om du er i gang med at indhente det billigste tilbud. Jeg vil foretrække en konkret henvendelse og husk at læse annoncen så du besvarer annoncen og ikke spørger efter noget som allerede fremgår af annoncen. Det har aldrig skadet at være høflig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TattooGuy Skrevet 15. Januar, 2020 Borende X skrev, for 39 minutter siden: Efter min erfaring er det ingen god ide at komme brasende ind på en klinik efter en pludselig indskydelse eller efter en pludseligt opstået liderlighed. Ved at bestille tid er man (mere) sikker på: 1) at få tid. 2) at få det tidspunkt, man ønsker og kan. 3) at få den pige man eventuelt ønsker. Hvem har skrevet " at komme brasende " ind på en klinik ? Hvis jeg skal besøge en GP, så plejer jeg at skrive eller ringe på dagen og høre om hun har tid på det bestemte tidspunkt . Det har da fungeret fint i over 20 år for mig, har hun ikke tid, er det så bare ærgeligt . Det er da ikke det samme at komme brasende ind på en klinik ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 15. Januar, 2020 Nemtøs skrev, for 31 minutter siden: Det er en fin og høflig henvendelse, dog ville jeg helt klart stå af på den første hvor du spørger om priserne på de forskellige ting. Det lyder som om du er i gang med at indhente det billigste tilbud. Jeg vil foretrække en konkret henvendelse og husk at læse annoncen så du besvarer annoncen og ikke spørger efter noget som allerede fremgår af annoncen. Det har aldrig skadet at være høflig når jeg spørger til priser er det for at have penge nok med.og for at se om jeg har råd til pigen den dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. Januar, 2020 (edited) TattooGuy skrev, for 4 minutter siden: Hvem har skrevet " at komme brasende " ind på en klinik ? Hvis jeg skal besøge en GP, så plejer jeg at skrive eller ringe på dagen og høre om hun har tid på det bestemte tidspunkt . Det har da fungeret fint i over 20 år for mig, har hun ikke tid, er det så bare ærgeligt . Det er da ikke det samme at komme brasende ind på en klinik ? At "komme brasende ind" betyder i min terminologi at komme uanmeldt. Altså blot at troppe op på adressen uden forudgående. Redigeret 15. Januar, 2020 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Januar, 2020 knallert skrev, for 6 minutter siden: når jeg spørger til priser er det for at have penge nok med.og for at se om jeg har råd til pigen den dag Hvis prisen ikke fremgår af annoncen er det jo helt fint at spørge. Men at bede om at få oplyst alle priserne på de forskellige ydelser virker useriøst. Hvorfor ikke spørger om prisen på det man ønsker ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TattooGuy Skrevet 15. Januar, 2020 Borende X skrev, for 8 minutter siden: At "komme brasende ind" betyder i min terminologi at komme uanmeldt. Altså blot at troppe op på adressen uden forudgående. Hvem kommer uanmeldt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TattooGuy Skrevet 15. Januar, 2020 McFarlane skrev, for 3 timer siden: Hold da helt ferie. Skal curling generationen nu også have hjælp til at kontakte glædespiger? Sad faktisk og tænkte det samme, troede egenligt først det var en joke .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg