Hop til indhold
gry

Hash

Recommended Posts

Kysseglade Molly skrev, den 15.1.2020 at 11:06:

 

@Nemtøs Sjovt du siger det med hjemme avlet Honning, får du også det i gave? Jeg har nok 4 glas i skabet, nu har han også fået stop, til jeg får tømt dem :lol:

Kan det ikke bruges i legen med kunderne? :P

Tror jeg vil prøve at foreslå pigerne, at de som modydelse kan få en dejlig, afslappende massage... :D

Redigeret af Liderbukken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 13 timer siden:

Kan det ikke bruges i legen med kunderne? :P

Tror jeg vil prøve at foreslå pigerne, at de som modydelse kan få en dejlig, afslappende massage... :D

Det kunne være godt, jeg tro at jeg vil spørge om hun vil have 1 time ekstra massage på hendes regning næste gang jeg skal på besøg :-P men det bliver dyrt :P da jeg ikke er billig. lol

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, den 17.1.2020 at 19:19:

Kan det ikke bruges i legen med kunderne? :P

Tror jeg vil prøve at foreslå pigerne, at de som modydelse kan få en dejlig, afslappende massage... :D

Man kunne også tilbyde en omgang nøgen-rengøring - så får glædespigen hytten rengjort og kan nyde synet af en nøgen mand imens - det må da sælge billetter ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Man kunne også tilbyde en omgang nøgen-rengøring - så får glædespigen hytten rengjort og kan nyde synet af en nøgen mand imens - det må da sælge billetter ;-)

Jeg lavede engang morgenmad til en GP efter en overnatning, inden jeg endnu havde fået tøj på. Hun blev helt fornøjet over at en nøgen mand lavede scrambled eggs til hende. Men ikke om det gav nogen rabat, næh. Jeg skulle have trukket det fra i betalingen næste gang, kan jeg godt se nu :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 15.1.2020 at 09:39:

Sjovt at han havde penge nok til hash, men ikke nok til glædespigen ;-)

Jeg har været ude for en glædespige, der fortalte at de møbler vi sad i, var hælervarer - og der må jeg sige, at jeg synes det er for langt ude at understøtte indbrudstyve :wacko:

Man ser det for sig: kunden der banker på hos en GP med en sofa under armen og tilbyder den som betaling....:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 24 minutter siden:

Man ser det for sig: kunden der banker på hos en GP med en sofa under armen og tilbyder den som betaling....:lol:

Hvorefter hun så siger: desværre jeg har ikke nogen byttepenge, men du kan få retur i honning :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Midtvestagurken skrev, for 5 timer siden:

Man ser det for sig: kunden der banker på hos en GP med en sofa under armen og tilbyder den som betaling....:lol:

Er  den  i ægte læder  og  med  chaiselong?? Så  skal  han  være  velkommen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte
Jernsvinet skrev, for 18 timer siden:

Man kunne også tilbyde en omgang nøgen-rengøring - så får glædespigen hytten rengjort og kan nyde synet af en nøgen mand imens - det må da sælge billetter ;-)

Så er vi vist ude i en rigtig BFE.

Boy Friend Experience.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Fik lige  sådan  en  mail 

 

kunne en byttehandel med morfin eller oxapax være en mulighed ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nemtøs skrev, for 58 minutter siden:

Fik lige  sådan  en  mail 

 

kunne en byttehandel med morfin eller oxapax være en mulighed ?

 

 

Han skrev samme mail til mig igår, han har nok stadig ikke fået det afsat :wacko: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kysseglade Molly skrev, for 28 minutter siden:

Han skrev samme mail til mig igår, han har nok stadig ikke fået det afsat :wacko: 

Jeg  håber ikke  der  er  nogen  som  lader sig friste 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, 1 time siden:

Han skrev samme mail til mig igår, han har nok stadig ikke fået det afsat :wacko: 

Han bør da næsten anmeldes til ordensmagten!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...