Hop til indhold
gry

Hash

Recommended Posts

Hej alle sammen

hvad er jeres holdning til at en kunde tilbyder en glædespige Hash som noget af betalingen

jeg har været ude for at personen ikke havde penge nok og tilbød og betale resten med hash

 

personligt tager jeg stor afstand fra det hvilket jeg også skriver i mine annoncer og synes derfor det er respektløst og stå og tilbyde det.

folk bliver hos mig hvis det kommer på tale bedt om og gå og ikke kontakte mig igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  samme  holdning  som  dig, og  har  tidligere  givet  udtryk  for  min  holdning  til  rusmidler og  risikoen for  varige skader  ved  brug  af  hash.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt generelt skal man som gæst dels altid have styr på hvad et besøg koster og dels have pengene med i kontanter.  Alle undtagelser bør afklares før man besøger GP´en.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
KnudSan skrev, for 1 minut siden:

Hvis man ikke har penge, så må man jo selv klare opgaven. Selvom I nu er et par dejlige piger @gry og @Nemtøs :P;)

Forstår  ikke din  hentydning.  Hash  er  fuldstændig  værdiløs  for  mig.. og  tilmed  ulovligt i  Danmark.  Så  vil  jeg  hellere  have  betalingen  i egen  avl  af  honning  eller  noget  i  den  duer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Forstår  ikke din  hentydning.  Hash  er  fuldstændig  værdiløs  for  mig.. og  tilmed  ulovligt i  Danmark.  Så  vil  jeg  hellere  have  betalingen  i egen  avl  af  honning  eller  noget  i  den  duer. 

Jeg tror, at han mener, at så må manden bruge sin hånd i stedet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Naturalier af den ene eller anden art er vel ikke helt ualmindeligt. Om man så er interesseret i lige netop det tilbudte er en anden sag.

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du beder om penge, som betaling, så er det dét du skal have.
Personligt ville jeg dog ikke have noget imod at tage noget cannabis med (af egen avl), hvis hun er til det. Det er gode sager :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 39 minutter siden:

Forstår  ikke din  hentydning.  Hash  er  fuldstændig  værdiløs  for  mig.. og  tilmed  ulovligt i  Danmark.  Så  vil  jeg  hellere  have  betalingen  i egen  avl  af  honning  eller  noget  i  den  duer. 

Nemtøs, tror nu bare at han mener at man må tage en spiller, hvis man ikke har penge til at besøge jer:D. Andet er der ikke i det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gry skrev, for 1 time siden:

Hej alle sammen

hvad er jeres holdning til at en kunde tilbyder en glædespige Hash som noget af betalingen

jeg har været ude for at personen ikke havde penge nok og tilbød og betale resten med hash

 

personligt tager jeg stor afstand fra det hvilket jeg også skriver i mine annoncer og synes derfor det er respektløst og stå og tilbyde det.

folk bliver hos mig hvis det kommer på tale bedt om og gå og ikke kontakte mig igen 

Jeg synes det er komplet respektløst at tilbyde andet end kontant betaling og den aftalte pris. 
Det med at tro man kan bytte sig for en anden varer er helt forkert. Det være sig service ydelser, mad, drikke eller sågar stoffer( hvilket nok er det værste). 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha få mig ikke begyndt her, han skal sparkes ud med beskeden Aldrig aldrig nogensinde at kontakte dig. :oops:

Jeg har et stramt forhold til fjolle tobak, jeg kan mærke det på 100 meters afstand, i form af kvalme. :( Så ingen hash her.

Hilsen

Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har man penge, kan man få.

Har man ingen, må man gå.

Sikke dog en klaphat, håber du smed ham ud på røv og albuer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 9 timer siden:

Forstår  ikke din  hentydning.  Hash  er  fuldstændig  værdiløs  for  mig.. og  tilmed  ulovligt i  Danmark.  Så  vil  jeg  hellere  have  betalingen  i egen  avl  af  honning  eller  noget  i  den  duer. 

Det jeg mener er, at hvis der ikke er råd til at betale for GP besøg, så må vi mænd selv sørge for HJ.

Nyd dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gry skrev, for 10 timer siden:

Jeg har været ude for at personen ikke havde penge nok og tilbød og betale resten med hash

Sjovt at han havde penge nok til hash, men ikke nok til glædespigen ;-)

Jeg har været ude for en glædespige, der fortalte at de møbler vi sad i, var hælervarer - og der må jeg sige, at jeg synes det er for langt ude at understøtte indbrudstyve :wacko:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 57 minutter siden:


Jeg har været ude for en glædespige, der fortalte at de møbler vi sad i, var hælervarer - og der må jeg sige, at jeg synes det er for langt ude at understøtte indbrudstyve :wacko:

Så er man jo lige så dum som kunden der vil betale med hash for sex.

Tænk at hun kunne finde på det, det er langt ude i min verden.

Tænk hvis du ser dinne Børge Mogensen møbel hos en gp'er jeg ville springe i luften.

 

Hilsen

Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad koster sådanne en klump hash nu om dage? I mine unge teenager dage kostede det en 50’er. Det kan man ikke få mange sekunder for hos en glædespige nu om stunder :lol:
 

Jeg prøvede det to gange, fandt ud af det slet ikke var mig noget for mig.
 

Jeg tror sku egentligt ikke jeg var blevet sur, havde nok bare takket pænt nej tak, vist ham døren hurtigt, kodet ham ind og videre i teksten. 
 

@Nemtøs Sjovt du siger det med hjemme avlet Honning, får du også det i gave? Jeg har nok 4 glas i skabet, nu har han også fået stop, til jeg får tømt dem :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 28 minutter siden:

Jeg har nok 4 glas i skabet, nu har han også fået stop, til jeg får tømt dem 

Der er vist overproduktion af honning og producenterne leder med lys og lygte efter aftagere, da folk nu om dage ikke forbruger så maeget honning som tidligere, da madvanerne har ændret sig fra franskbrød med honning til en burger eller nudeln ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 37 minutter siden:

Der er vist overproduktion af honning 

Jeg har hørt det er de udenlandske der presser de danske honningavlere på priser  :( 
Iøvrigt er det bedst på rugbrød og ikke franskbrød :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kysseglade Molly skrev, for 3 timer siden:

Hvad koster sådanne en klump hash nu om dage? I mine unge teenager dage kostede det en 50’er. Det kan man ikke få mange sekunder for hos en glædespige nu om stunder :lol:
 

Jeg prøvede det to gange, fandt ud af det slet ikke var mig noget for mig.
 

Jeg tror sku egentligt ikke jeg var blevet sur, havde nok bare takket pænt nej tak, vist ham døren hurtigt, kodet ham ind og videre i teksten. 
 

@Nemtøs Sjovt du siger det med hjemme avlet Honning, får du også det i gave? Jeg har nok 4 glas i skabet, nu har han også fået stop, til jeg får tømt dem :lol:

Nej  jeg har  desværre  ikke  modtaget  lækker  honning  men  vil  ikke  sige  nej  til  det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stof til eftertanke. Jeg har nogle kuponer med gratis happy meals og kaffe til macdonalds. Jeg kunne være heldig og ramme en brødflov eller kaffetørstig gp. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Det er forhåbentlig ikke efter hyrdetimen :huh: – så er man en rigtig skiderik hvis man bagefter ikke kan betale :angry:

Men ellers er vel bare et spørgsmål om at sige nej tak hvis man ikke bruger hash :P – mener jeg har læst tidligere at nogle af pigerne osse er blevet tilbudt kokain, der er tilsyneladende nogle som tror at alle prostituerede bruger euforiserende stoffer :-o

Min faste GP har osse fået tilbudt lidt af hvert – især tøj, sko og parfume – sikkert hælervarer.

Men igen sig da bare nej tak – jeg er da osse blevet tilbudt en masse mærkelige ting på bla. værtshuse og arbejdspladser – det bliver jeg altså ikke tøsesur over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, 1 time siden:

Stof til eftertanke. Jeg har nogle kuponer med gratis happy meals og kaffe til macdonalds. Jeg kunne være heldig og ramme en brødflov eller kaffetørstig gp. 

Klasse !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 20 timer siden:

Jeg plejer at få halv pris ved at tilbyde mig som vinduespudser :rolleyes:

Det er sgu skægt, jeg har tit tilbudt mig selv som vindueskigger, men det har aldrig smidt nogle rabatter af :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Male skrev, for 16 timer siden:

Har man penge, kan man få.

Har man ingen, må man gå.

Sikke dog en klaphat, håber du smed ham ud på røv og albuer.

Ja det gjorde jeg

fortalte min holdning til det og sagde at han var yderst respektløs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...