Hop til indhold

Recommended Posts

Kan bekræfte det positive andre har skrevet om Nikita. En ualmindelig søg og meget smuk pige. Besøgte hende da hun var i Nordjylland i søndags. Håber hun kommer til Nordjylland igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mig og min lille beste ven har set på Nikita et stykke tid. Er der nogen der kan fortælle lidt om hendes krops bygning.  Der er en der skriver hun er for tynd til ham  “enhver har jo heldigvis sin smag. Jeg foretrækker de ikke er for kraftige ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sergent-254 skrev, for 1 time siden:

link please

Har du overvejet at se på side 1, altså der hvor tråden starter, der er LINK...……………..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo , men der holder hun ikke mere desværre :/ Hun har også lige været i Viborg med der er hun heller ikke mere desværre :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Mon ikke hun fjerner tlf nr fra annoncen når hun ikke er aktiv mere? Det giver meget meninhg hvis hun ikke vil have gang i telefonen konstant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødt denne perle i nærheden af Vejle og kan kun give trådstarter ret. Der er bare et eller andet over hende der er magisk. Man glemmer helt holdninger og hvad der ellers kunne værre af forbehold. Og før det sædvanlige "Ny bruger, klart reklame" kommer frem, ja jeg er ny. Har fulgt jer andre et stykke tid, og ville bare give mit besyv med. Hun fortjener det sgu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrippleB skrev, den 17.5.2020 at 22:30:

Har mødt denne perle i nærheden af Vejle og kan kun give trådstarter ret. Der er bare et eller andet over hende der er magisk. Man glemmer helt holdninger og hvad der ellers kunne værre af forbehold. Og før det sædvanlige "Ny bruger, klart reklame" kommer frem, ja jeg er ny. Har fulgt jer andre et stykke tid, og ville bare give mit besyv med. Hun fortjener det sgu.

Velkommen til. Husk at hvis du har haft møder (gode eller dårlige) før du oprettede dig her, så er anmeldelserne stadig velkomne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er fucking fræk :P efter hun havde suttet min pik fantastisk.... så spurgte jeg om hun tænkt sig at prøve noget frækt som at blive slikket stående med lukkede øjne og fanme ja midt ude på gulvet stod hun så med den fantastiske nøgne krop gik direkte derhen tungekysset for vildt før jeg gik videre til hendes lækker lækker små bryster så som så fik en ordentlig suttetur så hun stønnede før jeg gik på knæ så jeg kunne slikke den smukkeste og mest velsmagende fisse som mest lignende en tissekone hvilket fik mig til at ubbryde om hun kunne tænke sig at få bollet sin lille tissekone af storebror og tror det eller ej hun blev fucking liderlig da jeg sagde det fløj ned på alle 4 imens hun nærmest stønnen fanme sagde jaaaa så stik din tissemand ind i min tissekone storebror så vi kan bolle og lege vi laver en baby ligesom mor og far såå det gjorde jeg selvfølgelig også bollet jeg hende så fucking hårdt og godt bagfra imens hun så frækt  og beskidt som det kan være .rigtig leget den lille pige som sagde av stop det gør ondt ikke så hårdt storebror stop ikke så hårdt imens jeg sagde joo vi skulle jo lave en baby så det lidt hårdt endnu er snart færdig også gav jeg den fulde knald så det klaskede så vildt imod hendes baller til jeg eksploderet en kæmpe ladning dybt oppe i hendes stramme fisse  åhhhh hvor var det frækt :Phun sagde selv at det var så beskidt en tanke at det gjorde hende drivvåd også tungekysse hun mig godt ..jeg sagde mange mange tak Nikita håber vi ses igen ........ps dagen efter blev jeg nød til at sutte slikke og fylde hendes lille stramme fisse op igen denne her gang med hende ridende fanme igen som lillesøster som den her gang var hendes idé at ride hendes storebror helt nøgen vildt og voldsomt så sengen knirkede imens han sov så hun stønned åhh ja rider storebror rider storebror i alt hemmelighed  imens jeg gled en finger dybt op i hendes pige stramme numse  så hun fanme fik så vild en orgasme  fuckkkk drenge hun er beskidt 

Redigeret af Badboy 83
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står i hendes annonce at hun har små bryster, men under annonceprofilen står der bh størrelse F. På nogle af billederne ser det ud som om hun har store bryster og på andre er de små. Har hun fået lavet større bryster for nyligt eller er der billeder af 2 forskellige kvinder på profilen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboy 83 skrev, for 3 timer siden:

Hun er fucking fræk :P efter hun havde suttet min pik fantastisk.... så spurgte jeg om hun tænkt sig at prøve noget frækt som at blive slikket stående med lukkede øjne og fanme ja midt ude på gulvet stod hun så med den fantastiske nøgne krop gik direkte derhen tungekysset for vildt før jeg gik videre til hendes lækker lækker små bryster så som så fik en ordentlig suttetur så hun stønnede før jeg gik på knæ så jeg kunne slikke den smukkeste og mest velsmagende fisse som mest lignende en tissekone hvilket fik mig til at ubbryde om hun kunne tænke sig at få bollet sin lille tissekone af storebror og tror det eller ej hun blev fucking liderlig da jeg sagde det fløj ned på alle 4 imens hun nærmest stønnen fanme sagde jaaaa så stik din tissemand ind i min tissekone storebror så vi kan bolle og lege vi laver en baby ligesom mor og far såå det gjorde jeg selvfølgelig også bollet jeg hende så fucking hårdt og godt bagfra imens hun så frækt  og beskidt som det kan være .rigtig leget den lille pige som sagde av stop det gør ondt ikke så hårdt storebror stop ikke så hårdt imens jeg sagde joo vi skulle jo lave en baby så det lidt hårdt endnu er snart færdig også gav jeg den fulde knald så det klaskede så vildt imod hendes baller til jeg eksploderet en kæmpe ladning dybt oppe i hendes stramme fisse  åhhhh hvor var det frækt :Phun sagde selv at det var så beskidt en tanke at det gjorde hende drivvåd også tungekysse hun mig godt ..jeg sagde mange mange tak Nikita håber vi ses igen ........ps dagen efter blev jeg nød til at sutte slikke og fylde hendes lille stramme fisse op igen denne her gang med hende ridende fanme igen som lillesøster som den her gang var hendes idé at ride hendes storebror helt nøgen vildt og voldsomt så sengen knirkede imens han sov så hun stønned åhh ja rider storebror rider storebror i alt hemmelighed  imens jeg gled en finger dybt op i hendes pige stramme numse  så hun fanme fik så vild en orgasme  fuckkkk drenge hun er beskidt 

Jeg tænker du har brug for hjælp. Massiv hjælp.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboy 83 skrev, for 6 timer siden:

Hun er fucking fræk :P efter hun havde suttet min pik fantastisk.... så spurgte jeg om hun tænkt sig at prøve noget frækt som at blive slikket stående med lukkede øjne og fanme ja midt ude på gulvet stod hun så med den fantastiske nøgne krop gik direkte derhen tungekysset for vildt før jeg gik videre til hendes lækker lækker små bryster så som så fik en ordentlig suttetur så hun stønnede før jeg gik på knæ så jeg kunne slikke den smukkeste og mest velsmagende fisse som mest lignende en tissekone hvilket fik mig til at ubbryde om hun kunne tænke sig at få bollet sin lille tissekone af storebror og tror det eller ej hun blev fucking liderlig da jeg sagde det fløj ned på alle 4 imens hun nærmest stønnen fanme sagde jaaaa så stik din tissemand ind i min tissekone storebror så vi kan bolle og lege vi laver en baby ligesom mor og far såå det gjorde jeg selvfølgelig også bollet jeg hende så fucking hårdt og godt bagfra imens hun så frækt  og beskidt som det kan være .rigtig leget den lille pige som sagde av stop det gør ondt ikke så hårdt storebror stop ikke så hårdt imens jeg sagde joo vi skulle jo lave en baby så det lidt hårdt endnu er snart færdig også gav jeg den fulde knald så det klaskede så vildt imod hendes baller til jeg eksploderet en kæmpe ladning dybt oppe i hendes stramme fisse  åhhhh hvor var det frækt :Phun sagde selv at det var så beskidt en tanke at det gjorde hende drivvåd også tungekysse hun mig godt ..jeg sagde mange mange tak Nikita håber vi ses igen ........ps dagen efter blev jeg nød til at sutte slikke og fylde hendes lille stramme fisse op igen denne her gang med hende ridende fanme igen som lillesøster som den her gang var hendes idé at ride hendes storebror helt nøgen vildt og voldsomt så sengen knirkede imens han sov så hun stønned åhh ja rider storebror rider storebror i alt hemmelighed  imens jeg gled en finger dybt op i hendes pige stramme numse  så hun fanme fik så vild en orgasme  fuckkkk drenge hun er beskidt 

Du har da en livlig fantasi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Har besøgt hende, og hvis Nikita har små bryster, så har jeg en KÆÆÆÆMPE pik :P

Kan dog kun anbefale at besøge hende, jeg var i hvert fald tilfreds ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende først på sommeren. Der sagde hun til mig at hun skulle have taget sine implantater ud . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboy 83 skrev, for 23 timer siden:

Hun er fucking fræk :P efter hun havde suttet min pik fantastisk.... så spurgte jeg om hun tænkt sig at prøve noget frækt som at blive slikket stående med lukkede øjne og fanme ja midt ude på gulvet stod hun så med den fantastiske nøgne krop gik direkte derhen tungekysset for vildt før jeg gik videre til hendes lækker lækker små bryster så som så fik en ordentlig suttetur så hun stønnede før jeg gik på knæ så jeg kunne slikke den smukkeste og mest velsmagende fisse som mest lignende en tissekone hvilket fik mig til at ubbryde om hun kunne tænke sig at få bollet sin lille tissekone af storebror og tror det eller ej hun blev fucking liderlig da jeg sagde det fløj ned på alle 4 imens hun nærmest stønnen fanme sagde jaaaa så stik din tissemand ind i min tissekone storebror så vi kan bolle og lege vi laver en baby ligesom mor og far såå det gjorde jeg selvfølgelig også bollet jeg hende så fucking hårdt og godt bagfra imens hun så frækt  og beskidt som det kan være .rigtig leget den lille pige som sagde av stop det gør ondt ikke så hårdt storebror stop ikke så hårdt imens jeg sagde joo vi skulle jo lave en baby så det lidt hårdt endnu er snart færdig også gav jeg den fulde knald så det klaskede så vildt imod hendes baller til jeg eksploderet en kæmpe ladning dybt oppe i hendes stramme fisse  åhhhh hvor var det frækt :Phun sagde selv at det var så beskidt en tanke at det gjorde hende drivvåd også tungekysse hun mig godt ..jeg sagde mange mange tak Nikita håber vi ses igen ........ps dagen efter blev jeg nød til at sutte slikke og fylde hendes lille stramme fisse op igen denne her gang med hende ridende fanme igen som lillesøster som den her gang var hendes idé at ride hendes storebror helt nøgen vildt og voldsomt så sengen knirkede imens han sov så hun stønned åhh ja rider storebror rider storebror i alt hemmelighed  imens jeg gled en finger dybt op i hendes pige stramme numse  så hun fanme fik så vild en orgasme  fuckkkk drenge hun er beskidt 

Det lyder satme crazy! Men noget af en tur :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Nikita, som denne gang var i Fredericia. Jeg kan kun give hende de bedste anbefalinger med på vejen!

Hun er en sød og helt igennem naturlig dansk kvinde. Hun er samtidig pissefræk og forstår virkelig at gøre en mand tilfreds med et vådt og dybt blowjob og er meget opmærksom på ens ønsker undervejs, hvor hun samtidig formår at holde en intens øjenkontakt. Det var enormt pirrende! Jeg fik lov til at komme i hendes dejligt velsmagende og glatbarberede våde fisse, og så endda uden kondom!

De lækre tungekys fuldendte i den grad oplevelsen af en perfekt gang kærestesex!

De billeder hun tidligere havde på sin profil, samt oplysningen om brysternes størrelse som en E/F skål, er dog en saga blot. Hun har fået fjernet sine implantater, som hun fortalte havde været på hver 800 ml! :shock: Nu har hun de sødeste små ungpige bryster istedet.

For sådan en som mig, som har lidt af en fodfetichist i mig, kan jeg oplyse at hun efter min mening har de yndigste og yderst velformede små størrelse 37. Helt naturel uden neglelak, lige som jeg bedst kan lide det.
 

Nikita har fået en stor fan i mig og jeg besøger hende helt klart igen, når jeg får chancen for det! :)

Redigeret af Snadremanden
Rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...