Hop til indhold
Gbcr

gangbang med moden kvinde

Recommended Posts

hej alle sammen jeg er ny her inde men har lovet skal vi sige nogle bekendte at høre om der var interesse for gb med en velholdt moden dame dette er kun en forspørgsel for at se hvad interrese der er ind til vider ingen billeder inu

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er som sagt først i planlægnings fasen inu og skal nok få lagt billede op men det er et modent par hvor kvinden tænder regtigt meget på gangbang og gerne mange mænd hun er erfaren det kan være uden gummi hvis man er 100 procent ren. og ja jeg ved godt at der er nogle der rynker på næsen af det men det vil jeg ikke til at diskutere her kan se andre tråde har haft det rigeligt op at vende men det er som sagt for at se om interresen er der 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne83

Bestemt interesseret, da Kolding er oplagt for mig med forbehold af pris og kvindens udseende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi taler om ca 1200 kr og udseende fejler bestemt ikke  noget men skal nok lægge billede op så snart jeg modtager dem med hensyn til tid plejer der ikke at blive kigget på klokken 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tetra

Kolding fin, pris ok hvis det er min 2 timer er meget interesseret hvis det er dagtimerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er min 2 timer jeg kan høre at der er stemning for at jeg eller vi arbejder videre med at få det  det på benene og får billeder hun er ikke gp men en almindelig kvinde der tænder på gb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne83

Det ser jeg kun som en fordel, så længe det er ægte lyst og ikke økonomi, som driver det.

Håber tid og dato passer mig, når i er så vidt:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være rat med oplysninger om: 

• Alder.

• Højde.

• Vægt.

• Bryst størrelse. 

• Beskrivelse af udseende. 

• Sluger hun?

• Er hun til anal?

Godt initiativ,  ser frem til et frækt GB med hende :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare rolig venner skal nok få hende beskrevet hun er ikke til anal men uden gummi med fri sprøjt og gerne 2 i samme hul for udsat at alle er sunde og raske der kommer en tilmelding nå alt er på plads 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld er lige blevet opmærksom på at den tråd er blevet starte et forkert sted skulle havet været under event det beklager jeg er lidt ny inden for dette

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gbcr skrev, for 1 time siden:

Undskyld er lige blevet opmærksom på at den tråd er blevet starte et forkert sted skulle havet været under event det beklager jeg er lidt ny inden for dette

Ok jeg flytter tråd.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...