Gbcr 152 Skrevet 12. Januar, 2020 hej alle sammen jeg er ny her inde men har lovet skal vi sige nogle bekendte at høre om der var interesse for gb med en velholdt moden dame dette er kun en forspørgsel for at se hvad interrese der er ind til vider ingen billeder inu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 12. Januar, 2020 Hvilken del af landet er det i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 12. Januar, 2020 vi regner med omkring kolding hvis passende sted kan findes men det arbejdes der på nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor 187 Skrevet 12. Januar, 2020 vil gerne høre mere og billeder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 12. Januar, 2020 Selvfølgelig er der interesse; jeg er selv interesseret. Men det kræver noget mere info... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 12. Januar, 2020 det er som sagt først i planlægnings fasen inu og skal nok få lagt billede op men det er et modent par hvor kvinden tænder regtigt meget på gangbang og gerne mange mænd hun er erfaren det kan være uden gummi hvis man er 100 procent ren. og ja jeg ved godt at der er nogle der rynker på næsen af det men det vil jeg ikke til at diskutere her kan se andre tråde har haft det rigeligt op at vende men det er som sagt for at se om interresen er der 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JohnWayne83 Skrevet 12. Januar, 2020 Bestemt interesseret, da Kolding er oplagt for mig med forbehold af pris og kvindens udseende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 12. Januar, 2020 vi taler om ca 1200 kr og udseende fejler bestemt ikke noget men skal nok lægge billede op så snart jeg modtager dem med hensyn til tid plejer der ikke at blive kigget på klokken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tetra Skrevet 12. Januar, 2020 Kolding fin, pris ok hvis det er min 2 timer er meget interesseret hvis det er dagtimerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 12. Januar, 2020 det er min 2 timer jeg kan høre at der er stemning for at jeg eller vi arbejder videre med at få det det på benene og får billeder hun er ikke gp men en almindelig kvinde der tænder på gb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JohnWayne83 Skrevet 12. Januar, 2020 Det ser jeg kun som en fordel, så længe det er ægte lyst og ikke økonomi, som driver det. Håber tid og dato passer mig, når i er så vidt:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smoking 1 Skrevet 12. Januar, 2020 Spændende, lad os få flere oplysninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 12. Januar, 2020 det er af lyst. hvilke oplysninger vil du gerne have smoking Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 12. Januar, 2020 Det kunne være rat med oplysninger om: • Alder. • Højde. • Vægt. • Bryst størrelse. • Beskrivelse af udseende. • Sluger hun? • Er hun til anal? Godt initiativ, ser frem til et frækt GB med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voksen mand 49 Skrevet 12. Januar, 2020 Er også interesseeet hvis det bliver inde i Kolding og hvis jeg er i området på tidspunktet godt initiativ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 12. Januar, 2020 Bare rolig venner skal nok få hende beskrevet hun er ikke til anal men uden gummi med fri sprøjt og gerne 2 i samme hul for udsat at alle er sunde og raske der kommer en tilmelding nå alt er på plads 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 15. Januar, 2020 så er der kommet billeder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 15. Januar, 2020 Ingen billeder i dette Forum. Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 15. Januar, 2020 Undskyld er lige blevet opmærksom på at den tråd er blevet starte et forkert sted skulle havet været under event det beklager jeg er lidt ny inden for dette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor 187 Skrevet 15. Januar, 2020 Bestemt også interesseret.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 15. Januar, 2020 Gbcr skrev, for 1 time siden: Undskyld er lige blevet opmærksom på at den tråd er blevet starte et forkert sted skulle havet været under event det beklager jeg er lidt ny inden for dette Ok jeg flytter tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 15. Januar, 2020 Tak for hjælpen keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 15. Januar, 2020 https://annoncelight.dk/showad/171573 Det er nemmere at henvise til denne annonce. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 15. Januar, 2020 Det er jo Hottøs. Hun har da været på i en del år efterhånden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 15. Januar, 2020 det har du ret i men nu skal vi jyder måske have chancen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg