Hop til indhold

gangbang med moden kvinde

Featured Replies

Skrevet

hej alle sammen jeg er ny her inde men har lovet skal vi sige nogle bekendte at høre om der var interesse for gb med en velholdt moden dame dette er kun en forspørgsel for at se hvad interrese der er ind til vider ingen billeder inu

Skrevet

Hvilken del af landet er det i?  :-)  

Skrevet
  • Author

vi regner med omkring kolding hvis passende sted kan findes men det arbejdes der på nu:)

Skrevet

vil gerne høre mere og billeder...

Skrevet
  • Author

det er som sagt først i planlægnings fasen inu og skal nok få lagt billede op men det er et modent par hvor kvinden tænder regtigt meget på gangbang og gerne mange mænd hun er erfaren det kan være uden gummi hvis man er 100 procent ren. og ja jeg ved godt at der er nogle der rynker på næsen af det men det vil jeg ikke til at diskutere her kan se andre tråde har haft det rigeligt op at vende men det er som sagt for at se om interresen er der 

Skrevet

Bestemt interesseret, da Kolding er oplagt for mig med forbehold af pris og kvindens udseende.

Skrevet
  • Author

vi taler om ca 1200 kr og udseende fejler bestemt ikke  noget men skal nok lægge billede op så snart jeg modtager dem med hensyn til tid plejer der ikke at blive kigget på klokken 

Skrevet

Kolding fin, pris ok hvis det er min 2 timer er meget interesseret hvis det er dagtimerne

Skrevet
  • Author

det er min 2 timer jeg kan høre at der er stemning for at jeg eller vi arbejder videre med at få det  det på benene og får billeder hun er ikke gp men en almindelig kvinde der tænder på gb

Skrevet

Det ser jeg kun som en fordel, så længe det er ægte lyst og ikke økonomi, som driver det.

Håber tid og dato passer mig, når i er så vidt:-)

Skrevet
  • Author

det er af lyst. hvilke oplysninger vil du gerne have smoking:)

Skrevet

Det kunne være rat med oplysninger om: 

• Alder.

• Højde.

• Vægt.

• Bryst størrelse. 

• Beskrivelse af udseende. 

• Sluger hun?

• Er hun til anal?

Godt initiativ,  ser frem til et frækt GB med hende :) 

Skrevet

Er også interesseeet hvis det bliver inde i Kolding og hvis jeg er i området på tidspunktet

godt initiativ

Skrevet
  • Author

Bare rolig venner skal nok få hende beskrevet hun er ikke til anal men uden gummi med fri sprøjt og gerne 2 i samme hul for udsat at alle er sunde og raske der kommer en tilmelding nå alt er på plads 

Skrevet
  • Author

a5e0c6317c187156c7d45a8f265c4544e79029f7.jpg          så er der kommet billeder8a37054ed68327bdc40e1cd45781c4cac54287d7.jpg13845feba40534c2e96b53ec51c9cde829d09a5b.jpg

Skrevet

Ingen billeder i dette Forum. 
Keeper

Skrevet
  • Author

Undskyld er lige blevet opmærksom på at den tråd er blevet starte et forkert sted skulle havet været under event det beklager jeg er lidt ny inden for dette

Skrevet

Bestemt også interesseret..

Skrevet
Gbcr skrev, for 1 time siden:

Undskyld er lige blevet opmærksom på at den tråd er blevet starte et forkert sted skulle havet været under event det beklager jeg er lidt ny inden for dette

Ok jeg flytter tråd.  

Skrevet
  • Author

Tak for hjælpen keeper

Skrevet
  • Author

det har du ret i men nu skal vi jyder måske have chancen:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.