Hop til indhold
Zaq

Hvorfor IMPLANTATER ?

Recommended Posts

Lige en advarsel til de kvinder, der overvejer en ansigtsløftning. Jeg så for nylig et videnskabsprogram om hjernen. To grupper blev sat til at se en række ansigter, hvor de skulle vurdere pågældendes humør. Den ene gruppe af "almindelige" mennesker var gode til at ramme rigtigt, mens den anden gruppe med ansigtsløftninger var væsentligt dårligere.

Konklusionen var at vi ubevidst efterligner et ansigtsudtryk og derved genskaber personens sindstilstand i vores egen hjerne, så vi derved kan opnå empati. Men hvis ansigtsmusklerne er blokeret, betyder det nedsat empati.

Og det vil jo ikke være smart for gp'erne. Eller nogen andre for den sags skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

<3 Silikone bryster <3

Silikone babser er det bedste der findes i hele verden. Det ser kanongodt ud og de er super dejlige. Jeg ville ønske alle piger havde dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Styrvolt skrev, for 3 minutter siden:

Lige en advarsel til de kvinder, der overvejer en ansigtsløftning. Jeg så for nylig et videnskabsprogram om hjernen. To grupper blev sat til at se en række ansigter, hvor de skulle vurdere pågældendes humør. Den ene gruppe af "almindelige" mennesker var gode til at ramme rigtigt, mens den anden gruppe med ansigtsløftninger var væsentligt dårligere.

Konklusionen var at vi ubevidst efterligner et ansigtsudtryk og derved genskaber personens sindstilstand i vores egen hjerne, så vi derved kan opnå empati. Men hvis ansigtsmusklerne er blokeret, betyder det nedsat empati.

Og det vil jo ikke være smart for gp'erne. Eller nogen andre for den sags skyld.

En ansigtsløftning blokere  ikke  ansigtsmusklerne, det  gør  derimod  botox. 

Mon  skuespillere  snart  mister  deres  job, hvis  de  ikke  er  i stand  til  at  udvise  den  mindste  mimik i  deres  ansigt.   Spændende  undersøgelse  du  referere  til  - vil  du  indsætte  et  link? Vil  gerne  læse  den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 29 minutter siden:

En ansigtsløftning blokere  ikke  ansigtsmusklerne, det  gør  derimod  botox. 

Mon  skuespillere  snart  mister  deres  job, hvis  de  ikke  er  i stand  til  at  udvise  den  mindste  mimik i  deres  ansigt.   Spændende  undersøgelse  du  referere  til  - vil  du  indsætte  et  link? Vil  gerne  læse  den. 

Ok, nu er jeg ikke den store ekspert i den slags. Men det er selvfølgelig botox der menes. Jeg så programmet på DR1 eller 2. Et i rækken af flere fremragende og tankevækkende amerikanske udsendelser om vores forunderlige hjerne. Måske de ligger der endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 44 minutter siden:

En ansigtsløftning blokere  ikke  ansigtsmusklerne, det  gør  derimod  botox. 

Mon  skuespillere  snart  mister  deres  job, hvis  de  ikke  er  i stand  til  at  udvise  den  mindste  mimik i  deres  ansigt.   Spændende  undersøgelse  du  referere  til  - vil  du  indsætte  et  link? Vil  gerne  læse  den. 

Her er et link. Der er mange flere, hvis du googler botox empati. https://www.berlingske.dk/samfund/botox-fjerner-baade-rynker-og-empati

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Sidder  med  en  stor  undren  over  din  udtalelse  i dag  og  din  hæftige  modstand  mod  en  anden brugers  indlæg  i  går. 

Du  skrev  i går, at  man  ikke  skal nedgøre  og  hænge  andre  ud..  men  dit  indlæg  i dag  hænger  da  voldsomt  mange  gp'er  ud  da  rigtig  mange  af  de  populære  gp'er  har  de  omtalte  andenæb, når  der  kigges  på  deres photoredigeret  salgsbilleder. 

Hvorfor  er  det  ok  i dag  at  du  hænger  en  bestemt  gruppe  ud, mens  andre  må  udtrykke  deres  holdninger  uden  de  træder  på  andre. 

Synes  du  plejer  at  være  meget  fornuftig  men  forstår  ikke  lige  denne  her  kovending. 

 

næ kan du have ret i. Sorry. Men de andenæb jeg taler om er megastore læber som ser ud som om personen er blevet slået i ansigtet. Jeg tror ikke vi taler om de samme " andenæb" for at få fylde i læberne er ikke det samme som andenæb. Andenæb er når de ( læberne ) bliver så store at personen vitterligt kunne minde om en and.  Deraf navnet " andenæb "  Så tror ikke vi ser det samme billede foran os når vi taler om andenæb.

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Sidder  med  en  stor  undren  over  din  udtalelse  i dag  og  din  hæftige  modstand  mod  en  anden brugers  indlæg  i  går. 

Du  skrev  i går, at  man  ikke  skal nedgøre  og  hænge  andre  ud..  men  dit  indlæg  i dag  hænger  da  voldsomt  mange  gp'er  ud  da  rigtig  mange  af  de  populære  gp'er  har  de  omtalte  andenæb, når  der  kigges  på  deres photoredigeret  salgsbilleder. 

Hvorfor  er  det  ok  i dag  at  du  hænger  en  bestemt  gruppe  ud, mens  andre  må  udtrykke  deres  holdninger  uden  de  træder  på  andre. 

Synes  du  plejer  at  være  meget  fornuftig  men  forstår  ikke  lige  denne  her  kovending. 

 

Jeg hænger ingen ud, jeg synes det er syndt at der er nogle der følger sig presset til at lave om på sig selv, jeg elsker naturlige piger.

Jeg prøver bare at sætte mig ind i folks tankegang, jeg dømmer ingen. Men derfor kan jeg da godt have en holdning til det, det ved jeg også at du har.

Jeg respekterer dem der tør at have en mening.

Så skyd bare løs.

Hilsen

Zaq

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 2 timer siden:

 

Konklusionen var at vi ubevidst efterligner et ansigtsudtryk og derved genskaber personens sindstilstand i vores egen hjerne, så vi derved kan opnå empati. Men hvis ansigtsmusklerne er blokeret, betyder det nedsat empati.

Og det vil jo ikke være smart for gp'erne. Eller nogen andre for den sags skyld.

Her forleden var jeg inden på hovedbanegården i en 7/11 der var 3 kasser åbne 2 af dem var fyldt, der skod en arme pige som var blevet lidt for stræmmet op, der var Botox i hele ansigtet, men ingen kunder hos hende.

Det er et tydeligt tegn på nedsat empati.

Som du skriver, hvis ikke der er noget mimik så virker man føleseskold.

Hilsen

Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zaq skrev, for 10 minutter siden:

Jeg hænger ingen ud, jeg synes det er syndt at der er nogle der følger sig presset til at lave om på sig selv, jeg elsker naturlige piger.

Jeg prøver bare at sætte mig ind i folks tankegang, jeg dømmer ingen. Men derfor kan jeg da godt have en holdning til det, det ved jeg også at du har.

Jeg respekterer dem der tør at have en mening.

Så skyd bare løs.

Hilsen

Zaq

 

Mit  indlæg  var  rettet  til  en  anden  bruger  herinde.  Det  vil  du  også  kunne  se. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Mit  indlæg  var  rettet  til  en  anden  bruger  herinde.  Det  vil  du  også  kunne  se. 

 

Undskyld det så jeg ikke, min fejl

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zaq skrev, for 16 minutter siden:

Undskyld det så jeg ikke, min fejl

Ingen  grund til  at  undskylde .

 Tror  det  er  de  færreste  almindelige  danske  kvinder  som  får så meget   botox  i hele  ansigtet  så  alt  mimik  forsvinder.   Jeg  har  ikke  mødt  nogen, men  nu  bor  jeg  jo  også  i det  mørke  Jylland 

Redigeret af Nemtøs
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Ingen  grund til  at  undskylde .

 Tror  det  er  de  færreste  almindelige  danske  kvinder  som  får så meget   botox  i hele  ansigtet  så  alt  mimik  forsvinder.   Jeg  har  ikke  mødt  nogen, men  du  bor  jeg  jo  også  i det  mørke  Jylland 

Der er mange af dem her på Djævleøen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er ikke rart at tænke på, at man på sin vis frivilligt gør sig mere afstumpet. Og artiklen bygger på solid forskning helt tilbage i 2011. Så det er jo ikke ligefrem en nyhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...