Hop til indhold
Gæst

Lise - honeygirls

Recommended Posts

Gæst

Var et smut forbi Lise (http://www.honeygirls.dk/Lise.htm) til en standard omgang dansk/fransk.

Har tidligere været gæst hos Lise. Derfor er jeg også riimelig sikker på at hun ikke er 24 - nok nærmere sidst i tyverne. Billederne på hjemmesiden er ægte, men pyntede. Lise er dog i mine øjne både køn og meget velformet - ægte bryster (B/C), laaange ben og en ganske betagende røv.

Lise leverer stadig varen. Tidligere var jeg stor tilhænger af hendes megafransk, men efter min naivitet udi kønssygdomme forsvandt som dug for solen står den nu alene på alm. fransk, hvilket jo desværre ikke rigtig giver samme oplevelse. Fred være med det - Lise er lækker og dansk i diverse stillinger er en fest. Skulle jeg ligge vejen forbi igen tror jeg næsten jeg skal prøve en omgang med Lise op ad væggen.....de der lange ben ser perfekte ud til formålet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lyder spændende, hvad måtte du slippe for en omgang dansk/fransk?

standardpris - 700kr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vil lige foreslå d'herrer at have et opdateret antivirus inden I logger ind på siden

Den er smækfyldt med trojaner... :twisted:

Mit ( købeprogram ) gik ihvertfald amok, så bare for jeres egen skyld... :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil lige foreslå d'herrer at have et opdateret antivirus inden I logger ind på siden

Tak for advarslen, bkg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja helt korrekt at de har lagt en trojaner på sitet, sådan noget svineri.

Hosten er >NettoNet< i Køge.

Hvis i får det på computeren er dette stedet hvor der ligger værktøjer til at fjerne det

http://www.avgthreatlabs.com/webthreats ... 34410884-1

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja helt korrekt at de har lagt en trojaner på sitet, sådan noget svineri.

Hosten er >NettoNet< i Køge.

Hvis i får det på computeren er dette stedet hvor der ligger værktøjer til at fjerne det

http://www.avgthreatlabs.com/webthreats ... 34410884-1

Venligst

Det er vel ikke nødvendigvis dem der har lagt trojaneren på siden. Jeg tror nærmere at siden er blevet hacket med henblik på at sprede trojanere.

Resten af sitet er jo stærkt præget af simpelt og hjemmelavet design, så det ligger sgu' nok over deres formåen at have et formål med at skulle lægge malware på jeres pc'ere.

Hvorfor hosten så ikke har styr på hvad der ligger af skrammel hos deres kunder, det er så en anden diskusion.

BB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel ikke nødvendigvis dem der har lagt trojaneren på siden. Jeg tror nærmere at siden er blevet hacket med henblik på at sprede trojanere.

Resten af sitet er jo stærkt præget af simpelt og hjemmelavet design, så det ligger sgu' nok over deres formåen at have et formål med at skulle lægge malware på jeres pc'ere.

Hvorfor hosten så ikke har styr på hvad der ligger af skrammel hos deres kunder, det er så en anden diskusion.

BB

Selv de simpleste hjemmesidebyggere, kan få hjælp til det de ønsker at lave desangående.

Det er da underligt at de har fået lavet en ny hjemmeside uden malware i dag, da både bkg1394 og undertegnede fik truslerne efter besøg på siden, ellers var der jo ikke nogen grund til at lave en anden som der ikke er skrammel på. Vel.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selv de simpleste hjemmesidebyggere, kan få hjælp til det de ønsker at lave desangående.

Det er da underligt at de har fået lavet en ny hjemmeside uden malware i dag, da både bkg1394 og undertegnede fik truslerne efter besøg på siden, ellers var der jo ikke nogen grund til at lave en anden som der ikke er skrammel på. Vel.

Venligst

Jeg er ikke helt med?

For mig at se er siden stadig den samme grimme side der ligner noget der er lavet i hånden engang i 90'erne.

Hvis man kigger på sidens kildekode kan man se det er bygget i Frontpage, man kan også se der henvises til en gratis besøgstæller som ligger på internettet, det kunne også være denne som jeres programmer har været knapt så begejstrede for.

BB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke helt med?

For mig at se er siden stadig den samme grimme side der ligner noget der er lavet i hånden engang i 90'erne.

Hvis man kigger på sidens kildekode kan man se det er bygget i Frontpage, man kan også se der henvises til en gratis besøgstæller som ligger på internettet, det kunne også være denne som jeres programmer har været knapt så begejstrede for.

BB

Undskyld men jeg fik ikke udtrykt mig så det blev forståeligt. Det jeg mente var at, ja det er den samme side bare uden malware i denne omgang. Har du evt. adressen på det sted hvor de har fået counteren så er det til at kontrollere om de tilbringer malware.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld men jeg fik ikke udtrykt mig så det blev forståeligt. Det jeg mente var at, ja det er den samme side bare uden malware i denne omgang. Har du evt. adressen på det sted hvor de har fået counteren så er det til at kontrollere om de tilbringer malware.

Venligst

Jeg kan se henvisninger til http://www.appletrendsonline.com, det kunne godt ligne noget malwaresite og der er en noget med http://www.blackjack-hunter.com et site der slet ikke svarer.

Men jeg har ikke gravet dybere i tingene, det er bare min erfaring at tingene som regel stikker dybere end en alarm fra et overvågningsprogram.

BB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan se henvisninger til http://www.appletrendsonline.com, det kunne godt ligne noget malwaresite og der er en noget med http://www.blackjack-hunter.com et site der slet ikke svarer.

Men jeg har ikke gravet dybere i tingene, det er bare min erfaring at tingene som regel stikker dybere end en alarm fra et overvågningsprogram.

BB

ok. ja det har du ret i, men samtidig synes jeg at det er helt fint at det kommer op som en advarsel. Hellere en gang for meget, som falsk alarm, end en virkelig trussel mod ens Pc.

venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...