Hop til indhold
Hitmann1234

Flere Anmeldelser tak

Recommended Posts

kære brødre

Dette er en opfordring både til de brødre der har en profil og de mange der følger med på sidelinjen anonymt.

En anmeldelsestråd den anden dag for en populær GP i københavn fik mig til at tænke og idag til tasterne:

En af deltagerne i tråden skrev: "jeg anmelder kun de gode og de dårlige oplevelser, ikke leverpåstegen ind i mellem".

Det er naturligvis hans ret at anmelde hvad det passer ham og det er ikke det som denne tråd handler om.

Det jeg godt kunne tænke mig, var at flere anmeldte flere af de oplevelser de har, således at det er muligt at danne sig et indtryk af en GP

inden man kaster sig ud i noget med hende. Et eksemple herpå var en oplevelse jeg selv havde før jul: jeg havde søgt en lokation hvor der er flere GP'er samlet og hvor mange af dem kommer igen og igen (kan jeg se af annoncerne) alligevel var en GP der havde optrådt på stedet jævnligt i min 12 måneder ikke anmeldt en eneste gang!

Underligt ikke??

jeg kender dog stedet og da de plejer at holde "vand", tog jeg chancen og det var da også en udemærket oplevelse. MEN det ville sku da have været fantastisk hvis enkelte af de flere hundrede kunder damen må have haft i årets løb havde smidt et par ord om hende. Så havde jeg haft et bedre grundlag for at træffe min beslutning.

Derfor denne opfordring til at brødre laver flere anmeldelser af flere af deres oplevelser, både de gode, de dårlige og de helt igennem leverpåstegsagtige.

I øvrigt er det spændende og morsomt at læse nogle af de mere vittige indlæg der er her på siden, så en stor tak til de flittige og vittige :-)

Happy hunting

Hitman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hitmann1234 skrev, for 4 minutter siden:

Et eksemple herpå var en oplevelse jeg selv havde før jul: jeg havde søgt en lokation hvor der er flere GP'er samlet og hvor mange af dem kommer igen og igen (kan jeg se af annoncerne) alligevel var en GP der havde optrådt på stedet jævnligt i min 12 måneder ikke anmeldt en eneste gang!

Underligt ikke??

Kunne det ikke tænkes at pigen ikke har lyst til at få en anmeldelse eller at de fyre som besøger hende ikke kommer herinde?

For mit vedkommende har jeg haft 3 rigtige dejlige kvinder jeg har holdt mig til. Den ene er her ikke længere, hun fik kæreste på

Den anden ønsker ikke på nogen måder og blive udstillet

Den sidste er næsten på vej ud af det her og ønsker kun at hun med meget få gange har lyst til at knalde med de fyre hun har det godt sammen med, du-ved-på hobbyplan, ejer ingen annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hitmann1234 skrev, for 28 minutter siden:

MEN det ville sku da have været fantastisk hvis enkelte af de flere hundrede kunder damen må have haft i årets løb havde smidt et par ord om hende. Så havde jeg haft et bedre grundlag for at træffe min beslutning.

Det er ikke biler eller mobiltelefoner vi anmelder :)

De piger du så smukt omtaler som "leverpostejen"... oplevelsen kan variere meget fra gæst til gæst på grund af kemi, alder på gæsten, pigens "dagshumør" osv. Så jeg synes den type anmeldelser kan bruges til forholdsvis lidt, udover at forsikre at man ikke går helt galt i byen.

Det vigtigste er derimod at de rene katastrofer kommer frem i lyset!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Send flere penge tak, så skal jeg nok skrive flere anmeldelser :biggrin::biggrin:

Jeg har lært, hvis man ikke har noget godt at sige, så hold kæft.

Jeg synes ofte at enten er det godt eller også er det bare skidt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Hvis man skriver to gange om den samme pige, bliver man svinet til .

Derfor er der ikke så mange anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og er man ny bruger der kommer med en rosenrød anmeldelse, så råbes der højt.

Dårlige anmeldelser af godt opreklarede GP'er, så finder man de røde cykler frem.

Næeeee, det med anmeldelser skal man vare sig lidt med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak "Slip"

jeg er ikke uenig i din pointe om at katastoferne skal frem som advarsel, jeg ville bare gerne have flere på banen, så det er nemmere at træffe et valg.

antallet af muligheder er stort: tag bare Københavns området, der er vel mellem 500 og 1500 aktive GP, det bliver derfor tit "en for holdet" da ingen andre har skrevet noget som helst, selvom en GP må have haft mange brødre før dig, der alle kunne have sendt et par ord.

min pointe er bare: hvis jeg skriver, gør jeg andre en tjeneste og dermed mig selv en tjeneste (fordi de så gør det samme).

jeg synes iøvrigt ikke der er noget galt med at man bruger anmeldelser til at forsikre sig om at man ikke går galt i byen. Det er i min optik netop en del af pointen ved nærværende hjemmeside og andet naturligvis..

 

Hitman

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 3 timer siden:

Kunne det ikke tænkes at pigen ikke har lyst til at få en anmeldelse..

 

Hej 2cool

det kan meget vel være at nogen har det sådan, men EG er vel ikke umiddelbart til for pigens skyld alene, det er vel lige så meget til for din og min skyld, altså brugerne af GP ydelser. er det ikke rigtigt?

uden anmeldelser er det svært at træffe kvalificerede valg. uden kvalificerede valg, mange fejlbeslutninger og dermed dårlige oplevelser for dig og mig.

H

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle anmeldelser kan også advare mod noget der lugter af trafficking, åger og andet uvæsen. Og den slags vil vi jo alle gerne være foruden.

Jeg ved godt at mange nye anmeldere bliver mistænkeliggjort. Men det bør ikke afskrække. Et par tips til at øge troværdigheden er fx at nævne nogle andre damer, man har besøgt. Og gerne hurtigt følge op med en anmeldelse af en anden chick.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hitmann1234 skrev, for 41 minutter siden:

Hej 2cool

det kan meget vel være at nogen har det sådan, men EG er vel ikke umiddelbart til for pigens skyld alene, det er vel lige så meget til for din og min skyld, altså brugerne af GP ydelser. er det ikke rigtigt?

uden anmeldelser er det svært at træffe kvalificerede valg. uden kvalificerede valg, mange fejlbeslutninger og dermed dårlige oplevelser for dig og mig.

H

EG er primært til for køber, ikke sælger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 8 timer siden:

Jeg har lært, hvis man ikke har noget godt at sige, så hold kæft.

Så ryger ideen med anmeldelser da på gulvet. Vi skal have både godt og skidt frem i lyset. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernet skrev, for 1 time siden:

Så ryger ideen med anmeldelser da på gulvet. Vi skal have både godt og skidt frem i lyset. 

Man kan sagtens skrive en anmeldelse uden at svine pigen til, hvad med ikke den store indlevelse, hende figur var ikke som billedet.

Sagtens uden at støde pigen eller der var ingen gnist. Alle du her ting er sagt i respekt for kvinden

Mvh 

Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
People Pleaseren skrev, for 8 timer siden:

EG er primært til for køber, ikke sælger.

Næææh :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hitmann1234 skrev, for 9 timer siden:

Hej 2cool

det kan meget vel være at nogen har det sådan, men EG er vel ikke umiddelbart til for pigens skyld alene, det er vel lige så meget til for din og min skyld, altså brugerne af GP ydelser. er det ikke rigtigt?

uden anmeldelser er det svært at træffe kvalificerede valg. uden kvalificerede valg, mange fejlbeslutninger og dermed dårlige oplevelser for dig og mig.

H

Hvis jeg havde besøgt en pige, og haft en dejlig oplevelse, men pigen havde bedt mig om at ikke skrive nogen steder om vores møde,.......så ville jeg da respektere dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er da bestemt enig i at det kun er en ret lille del af lagengymnastikken for penge der resulterer i anmeldelser her på sitet. Til gengæld synes jeg alligevel der bliver skrevet så mange at jeg ikke kan nå at læse dem alle og "hjerte" dem jeg synes er gode. Jeg synes typisk at en anmeldelse er god hvis den tager udgangspunkt i de følelser mødet har vakt hos anmelderen, men at for meget objektivitet og 10-skala ikke er noget jeg er vild med (arme 2/2, ben 2/2).  Men jo, det ville da være optimalt hvis der blev skrevet lidt mere om de piger der ikke var så meget fremme i lyset.

Gløden skrev, for 2 timer siden:

Hvis jeg havde besøgt en pige, og haft en dejlig oplevelse, men pigen havde bedt mig om at ikke skrive nogen steder om vores møde,.......så ville jeg da respektere dette.

Jeg spørger altid selv pigen om jeg må lave et lille skriv om vores møde. Jeg har aldrig fået et nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hitmann1234 skrev, for 21 timer siden:

kære brødre

Dette er en opfordring både til de brødre der har en profil og de mange der følger med på sidelinjen anonymt.

En anmeldelsestråd den anden dag for en populær GP i københavn fik mig til at tænke og idag til tasterne:

En af deltagerne i tråden skrev: "jeg anmelder kun de gode og de dårlige oplevelser, ikke leverpåstegen ind i mellem".

Det er naturligvis hans ret at anmelde hvad det passer ham og det er ikke det som denne tråd handler om.

Det jeg godt kunne tænke mig, var at flere anmeldte flere af de oplevelser de har, således at det er muligt at danne sig et indtryk af en GP

inden man kaster sig ud i noget med hende. Et eksemple herpå var en oplevelse jeg selv havde før jul: jeg havde søgt en lokation hvor der er flere GP'er samlet og hvor mange af dem kommer igen og igen (kan jeg se af annoncerne) alligevel var en GP der havde optrådt på stedet jævnligt i min 12 måneder ikke anmeldt en eneste gang!

Underligt ikke??

jeg kender dog stedet og da de plejer at holde "vand", tog jeg chancen og det var da også en udemærket oplevelse. MEN det ville sku da have været fantastisk hvis enkelte af de flere hundrede kunder damen må have haft i årets løb havde smidt et par ord om hende. Så havde jeg haft et bedre grundlag for at træffe min beslutning.

Derfor denne opfordring til at brødre laver flere anmeldelser af flere af deres oplevelser, både de gode, de dårlige og de helt igennem leverpåstegsagtige.

I øvrigt er det spændende og morsomt at læse nogle af de mere vittige indlæg der er her på siden, så en stor tak til de flittige og vittige :-)

Happy hunting

Hitman

Så linker jeg lige et link til en middel anmeldelse af en rigtig flot pige

https://www.eroguide.dk/forum/topic/115757-besøg-hos-flotte-lima/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes godt nok det er svært med anmeldelser lige for tiden. Der bliver bøvl, næsten uanset af hvilken karakter anmeldelsen har. Jeg forstår sådan set godt hvis nogle træder på æggeskaller eller helt afholder sig fra at skrive. 

Hvis det er en nyoprettet bruger, er det så sikkert som amen i kirken at det er det tråden kommer til at være domineret af. Specielt hvis det er en god anmeldelse. Hvis en bruger skriver at hun virkede træt og gav dårlig service, kommer der med statsgaranti en anden bruger og proklamerer at hun er der under tvang og at trådstarter burde have ageret som Liam Neeson i Taken 1, 2 og 3. Ja, bare det er hun måske ikke taler særlig godt engelsk og endda ung, kan få andre brugere til at se hende som værende her mod sin vilje og trukket til landet i lænker. Gud nåde og trøste den bruger der anmelder en pige der har sex uden kondom på sit menukort. Links til artikler, åbningstider på Bispebjerg, eder og forbandelser. Hvis du skriver en lang anmeldelse får du bullshit for det. Og er den kort, får du sq også bullshit for det. Så er der en der er for dyr og så er der en der er for billig.....

Og så de tusinde spørgsmål der kommer bagefter. "Er hun stram?" "Hvordan kysser hun?" "har hun store eller små brystvorter?" "hvordan ser hendes skamlæber ud?" "er stedet diskret?" "kan man komme dertil med offentlig transport?" "ved du om hun tilbyder analsex mens hun står på et ben og synger God Save The Queen?" Aaaargh. Som sagt. Jeg forstår godt at der er nogle der bare holder oplevelsen for sig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, 1 time siden:

Jeg synes godt nok det er svært med anmeldelser lige for tiden. Der bliver bøvl, næsten uanset af hvilken karakter anmeldelsen har. Jeg forstår sådan set godt hvis nogle træder på æggeskaller eller helt afholder sig fra at skrive. 

Hvis det er en nyoprettet bruger, er det så sikkert som amen i kirken at det er det tråden kommer til at være domineret af. Specielt hvis det er en god anmeldelse. Hvis en bruger skriver at hun virkede træt og gav dårlig service, kommer der med statsgaranti en anden bruger og proklamerer at hun er der under tvang og at trådstarter burde have ageret som Liam Neeson i Taken 1, 2 og 3. Ja, bare det er hun måske ikke taler særlig godt engelsk og endda ung, kan få andre brugere til at se hende som værende her mod sin vilje og trukket til landet i lænker. Gud nåde og trøste den bruger der anmelder en pige der har sex uden kondom på sit menukort. Links til artikler, åbningstider på Bispebjerg, eder og forbandelser. Hvis du skriver en lang anmeldelse får du bullshit for det. Og er den kort, får du sq også bullshit for det. Så er der en der er for dyr og så er der en der er for billig.....

Og så de tusinde spørgsmål der kommer bagefter. "Er hun stram?" "Hvordan kysser hun?" "har hun store eller små brystvorter?" "hvordan ser hendes skamlæber ud?" "er stedet diskret?" "kan man komme dertil med offentlig transport?" "ved du om hun tilbyder analsex mens hun står på et ben og synger God Save The Queen?" Aaaargh. Som sagt. Jeg forstår godt at der er nogle der bare holder oplevelsen for sig selv. 

Jeg er nok en af dem der nogen gang bøvlet rundt. :mellow: Undskyld.

Men sig mig nu: Er hun stram?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er nok en af dem der nogen gang bøvlet rundt. :mellow: Undskyld.

Men sig mig nu: Er hun stram?

 

Der findes ikke slappe skeder, kun små tissemænd ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 2 timer siden:

Der findes ikke slappe skeder, kun små tissemænd ;)

Ellers må man tage armen til hjælp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hitmann1234 skrev, den 8.1.2020 at 19:03:

det var da også en udemærket oplevelse. MEN det ville sku da have været fantastisk hvis enkelte af de flere hundrede kunder damen må have haft i årets løb havde smidt et par ord om hende

Nu har jeg pløjet dine indlæg igennem og jeg kan ikke se du har anmeldt den gp selv?

 

slip skrev, den 8.1.2020 at 19:42:

De piger du så smukt omtaler som "leverpostejen".

Du begår to fejl: Det er ikke Hitman, der bruger udtrykket "leverpostej", han citerer en anden. Og det er ikke et udtryk om piger, men om oplevelser. Din foragt er derfor dobbelt malplaceret.

underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Og så de tusinde spørgsmål der kommer bagefter.

Dem kan anmelder da bare ignorere (hvilket ofte ses).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, den 10.1.2020 at 15:58:

Dem kan anmelder da bare ignorere (hvilket ofte ses).

Så hvis man formaster sig til at lave en anmeldelse skal det være fire and forget?

Jeg er selv en af dem som ikke længere laver anmeldelser, da jeg ofte besøger piger som tilbyder sex både med og uden gummi. Jeg orker simpelthen ikke diskutionen for og imod sex uden gummi igen og igen og igen og igen og igen og igen.........................

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 1 time siden:

Så hvis man formaster sig til at lave en anmeldelse skal det være fire and forget?

Jeg ved ikke hvorfor du siger "formaster sig"?

Men, ja - hvorfor ikke? 

Det med den forudsigelige brok eller afsporing behøver ikke være træls, netop fordi den er forudsigelig. 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...