Hop til indhold
Styrvolt

Humor som "våben"

Recommended Posts

Jeg kan kun bekræfte / krone danske med en af verdens bedste humøret, min begejstring med danske humør starte med I Kina spise de hunde, og forsætter med mange virkelig godt dansk film, De grønne slagter, Gamle mand i ny biler, Blinkende lygte osv. En af verdens bedste humøret, I hvert fald for mig, måske fordi dansk humør ligne humøret hvor jeg kommer fra, og jeg kan giver ret til @Styrvoltmed humøret vi kan opnå meget, både hos pigerne både i selve dagligt livet, og @Nemtøsdu skal ikke bliver ked af at andre mobber din dansk, (ironi), uha hvor mange gange jeg var "mobbet" for min danske, men med tiden men vender sig til det ;), jeg tror at det er på tide at vi to skal snart udveksler erfaringer og....... mange andre ting, de andre påstå at jeg er også dejligt mand;)

Ønsker alle en go dag med masser humør og grin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 6 minutter siden:

Jeg kan kun bekræfte / krone danske med en af verdens bedste humøret, min begejstring med danske humør starte med I Kina spise de hunde, og forsætter med mange virkelig godt dansk film, De grønne slagter, Gamle mand i ny biler, Blinkende lygte osv. En af verdens bedste humøret, I hvert fald for mig, måske fordi dansk humør ligne humøret hvor jeg kommer fra, og jeg kan giver ret til @Styrvoltmed humøret vi kan opnå meget, både hos pigerne både i selve dagligt livet, og @Nemtøsdu skal ikke bliver ked af at andre mobber din dansk, (ironi), uha hvor mange gange jeg var "mobbet" for min danske, men med tiden men vender sig til det ;), jeg tror at det er på tide at vi to skal snart udveksler erfaringer og....... mange andre ting, de andre påstå at jeg er også dejligt mand;)

Ønsker alle en go dag med masser humør og grin

Nu bliver jeg jo nysgerrig. Hvor mon i verden kommer du fra? Svar gerne i en PM :), hvis du ikke vil fortælle det til alle og enhver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...