Hop til indhold
Svendsenaalborg

Sexklub i Nordjylland?

Recommended Posts

Hmm, det er en efterlysning, så mon ikke det er det rette forum, selv om det er lidt mere generelt; det satser jeg på. 
 

Som overskriften siger:

findes der en ordentlig sexklub i det nordjyske, hvor man kan møde andre med lyst til noget frækt; evt. hvor man kan mødes med en GP eller en ven/veninde eller lign.?

Der har været lignende tråde, men jeg synes ikke rigtig, der er noget klart svar, så nu prøver jeg at høre:smile:

På forhånd tak og på forhånd undskyld til de, som måtte føle sig stødte over, at jeg evt. ikke har været dygtig nok til at bruge søgefunktionen...

/Svendsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 2 timer siden:

Hmm, det er en efterlysning, så mon ikke det er det rette forum, selv om det er lidt mere generelt; det satser jeg på. 
 

Som overskriften siger:

findes der en ordentlig sexklub i det nordjyske, hvor man kan møde andre med lyst til noget frækt; evt. hvor man kan mødes med en GP eller en ven/veninde eller lign.?

Der har været lignende tråde, men jeg synes ikke rigtig, der er noget klart svar, så nu prøver jeg at høre:smile:

På forhånd tak og på forhånd undskyld til de, som måtte føle sig stødte over, at jeg evt. ikke har været dygtig nok til at bruge søgefunktionen...

/Svendsen

Det eneste der er tilbage i nord er pussycat sex bio som er swingerclub i weekenden.

Du søger bare på Google på sexbio pussycat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene:smile:

Jeg overvejede godt nok at skrive “bortset fra Pussycat Club”, men tænkte, at den måske godt kunne få et par ord med på vejen fra nogen (en mindre venlig person kunne indvende,  at formuleringen “en ordentlig sexklub osv.”, udelukker Pussycat, men sådan kunne jeg aldrig finde på at tænke...).

Jeg har ikke været i Pussycat i mange år; sker der overhovedet noget i weekenden?

Og hvis det virkelig er den eneste, så står det lige så sløjt til, som jeg frygtede...

Var det ikke noget at starte sådan en, @Frodige Ida?:smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej der er ingen her nordpå .

Bella fantasia lukkede for flere år siden men det var da også et røv kedeligt sted og ejeren var absolut ikke kundevenlig .

Man kan jo også starte bilen op og køre til Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sand skrev, for 2 timer siden:

hvad klubben i ringe ?

Den kunne jeg også have nævnt men valgte det ikke, da han søger i Nordjylland og tænkte at Århus var inden for en overkommelig afstand .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 49 minutter siden:

Den kunne jeg også have nævnt men valgte det ikke, da han søger i Nordjylland og tænkte at Århus var inden for en overkommelig afstand .

spurgte da jeg selv har haft kik på klubben i ringe

og tænkte om den var god at besøge ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sand skrev, for 26 minutter siden:

spurgte da jeg selv har haft kik på klubben i ringe

og tænkte om den var god at besøge ?

 

De år jeg brugte den var jeg godt tilfreds. Det kommer også an på hvad man er til af type af klub . 
Jeg er mest til joys i Århus, syntes at den er tilpas skummel på den gode måde.

Afrodite i Ringe er hyggelig og meget social hvor man kommer hinanden ved da den ikke er ret stor.

Tucanen i Kolding er for mig lidt som at være den nye sorte får i klassen. Rent snob og ikke for de alm dødelig.

 Men vi er alle forskellige og det skal der være plads til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i Tucan én gang, jeg kom alene mand og det var absolut en dårlig ide. De små grupper lukkede sig om hinanden, og der var ingen der bød mig med til sjov. Ja, det virkede snobbet og indspist.   

Redigeret af sejer
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, den 4.1.2020 at 14:22:

Hmm, det er en efterlysning, så mon ikke det er det rette forum, selv om det er lidt mere generelt; det satser jeg på. 
 

Som overskriften siger:

findes der en ordentlig sexklub i det nordjyske, hvor man kan møde andre med lyst til noget frækt; evt. hvor man kan mødes med en GP eller en ven/veninde eller lign.?

Der har været lignende tråde, men jeg synes ikke rigtig, der er noget klart svar, så nu prøver jeg at høre:smile:

På forhånd tak og på forhånd undskyld til de, som måtte føle sig stødte over, at jeg evt. ikke har været dygtig nok til at bruge søgefunktionen...

/Svendsen

decideret i nordjylland er der vist ikke mere....men som der skrives er Joy i Aarhus et alternativ...men der er også en club i Simmelkjær ved Herning...

Skal til herrefrokost der på lørdag med tøsen....6 tøser skal betjene 35 mænd...

ved ikke om den endnu er officiel åben men ellers hold ø'je med den...for den ¨åbner lige om snart....

hilsen

herfra det midtjydske...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pussycat i Aalborg er nok jordens tørreste sted, der sker nada. Der sidder 4 stamkunder i baren og det er så det. Dog sker der noget kæmpe GB med et par fra scor, hvor konen bliver kneppet af alle som dukker op, der har jeg observeret fra sidelinjen at der har nok været 25 stk omkring hende og når de er væk, så ligner klubben igen noget fra en westernfilm

Men Afrodite i Ringe, Swingland i Ishøj dem sætter jeg min lid til, der er så mange søde mennesker, de er til at snakke med og til tider sker der også en del ting.

Har da deltaget i et 12 mands orgie i Ringe for en del tid siden med en utrolig smuk tøs som bare ville have tistrold

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, den 23.1.2020 at 00:46:

decideret i nordjylland er der vist ikke mere....men som der skrives er Joy i Aarhus et alternativ...men der er også en club i Simmelkjær ved Herning...

Skal til herrefrokost der på lørdag med tøsen....6 tøser skal betjene 35 mænd...

ved ikke om den endnu er officiel åben men ellers hold ø'je med den...for den ¨åbner lige om snart....

hilsen

herfra det midtjydske...

det var et fantasisk arrangment i lørdags i den nye klub.

det var privat men de åbnede lørdag aften for første gang offentligt...

omtalte arrangment var lørdag middag kl 12.30 til ca kl 18.30 og det var helt kanan oplevelse med gode tøser i en rigtig dejlig klub med rigtig gode lokaler 

Klubben hedder 

www.bellafantasia.dk

og kan varmt anbefales...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, for 3 timer siden:

det var et fantasisk arrangment i lørdags i den nye klub.

det var privat men de åbnede lørdag aften for første gang offentligt...

omtalte arrangment var lørdag middag kl 12.30 til ca kl 18.30 og det var helt kanan oplevelse med gode tøser i en rigtig dejlig klub med rigtig gode lokaler 

Klubben hedder 

www.bellafantasia.dk

og kan varmt anbefales...

 

 

Hvis det er med samme indehaver som var i Ålborg for år tilbage.  Så håber jeg han er blevet kundevenlig med tiden. Han har kunne køre 2 klubber i sænk med bla hans træls væsen. Rigtig ærgerligt da vi i den grad mangler en klub i det nordjyske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 27.1.2020 at 06:43:

Hvis det er med samme indehaver som var i Ålborg for år tilbage.  Så håber jeg han er blevet kundevenlig med tiden. Han har kunne køre 2 klubber i sænk med bla hans træls væsen. Rigtig ærgerligt da vi i den grad mangler en klub i det nordjyske.

Jeg kom også i det gamle BellaFantasia og har ikke noget at klage over....der var orden i tingene og folk skulle opføre sig ordentligt....det kan ingen vel ha noget imod.

Klubben i Nr.Sundby som han havde i flere blev ikke kørt ned....direkte løgn om en person...du kender ikke til det når du kan sige sådan....

Den klub blev udsat for vandskade - klimahændelser 4 gange på kort tid og derfor blev den lukket.

 

klubben i Svenstrup blev lukket fordi udlejer snød med varmeforsyningen - derfor lukkede han klubben, så håber du vil modere din måde at skrive på for det er jo injurerende at han skulle have kørt dem ned. til gengæld 

men han var imod GP der brugte klubben i stedet for at leje et værelse....måske det er grunden til du er sur...eller ?..

Redigeret af biker

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, for 5 timer siden:

Jeg kom også i det gamle BellaFantasia og har ikke noget at klage over....der var orden i tingene og folk skulle opføre sig ordentligt....det kan ingen vel ha noget imod.

Klubben i Nr.Sundby som han havde i flere blev ikke kørt ned....direkte løgn om en person...du kender ikke til det når du kan sige sådan....

Den klub blev udsat for vandskade - klimahændelser 4 gange på kort tid og derfor blev den lukket.

 

klubben i Svenstrup blev lukket fordi udlejer snød med varmeforsyningen - derfor lukkede han klubben, så håber du vil modere din måde at skrive på for det er jo injurerende at han skulle have kørt dem ned. til gengæld 

men han var imod GP der brugte klubben i stedet for at leje et værelse....måske det er grunden til du er sur...eller ?..

Hold da op en smørre du fik tørt af.

Jeg ved intet privat om ejeren men det gør du sandelig.

Jeg var på ingen måde alene om at man følte sig som en 10 årig når ejeren selv havde barvagt. Han kunne både være grov,dum og højtråbende overfor os som bruger uden grund. Det er ikke professionelt og skaber ikke grundlag for mange besøg. 

Hvorfor i himlens navn skulle jeg bruge klubben til at arbejde ud fra.

Du ved godt at vi gp'er er helt alm mennesker uden for arbejdstiden eller hvad?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 30.1.2020 at 06:20:

Hold da op en smørre du fik tørt af.

Jeg ved intet privat om ejeren men det gør du sandelig.

Jeg var på ingen måde alene om at man følte sig som en 10 årig når ejeren selv havde barvagt. Han kunne både være grov,dum og højtråbende overfor os som bruger uden grund. Det er ikke professionelt og skaber ikke grundlag for mange besøg. 

Hvorfor i himlens navn skulle jeg bruge klubben til at arbejde ud fra.

Du ved godt at vi gp'er er helt alm mennesker uden for arbejdstiden eller hvad?

 

nej netop du ved intet om ejeren , men alligevel tillader du dig at udtale dig om ham....så stik nu piben ind og udtal dig når du ved noget og ikke kun tror du ved noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, for 3 timer siden:

nej netop du ved intet om ejeren , men alligevel tillader du dig at udtale dig om ham....så stik nu piben ind og udtal dig når du ved noget og ikke kun tror du ved noget.

Hans private vedkommer ikke bruger af klubben men hans opførsel var uacceptabelt. 

Sidder og får fornemmelsen af at det er dig der driver klubben.

Jeg har swinget i over 20 år i mange forskellige klubber mm og aldrig har jeg oplevet noget mere uprofessionelt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, den 30.1.2020 at 01:04:

Jeg kom også i det gamle BellaFantasia og har ikke noget at klage over....der var orden i tingene og folk skulle opføre sig ordentligt....det kan ingen vel ha noget imod.

Klubben i Nr.Sundby som han havde i flere blev ikke kørt ned....direkte løgn om en person...du kender ikke til det når du kan sige sådan....

Den klub blev udsat for vandskade - klimahændelser 4 gange på kort tid og derfor blev den lukket.

 

klubben i Svenstrup blev lukket fordi udlejer snød med varmeforsyningen - derfor lukkede han klubben, så håber du vil modere din måde at skrive på for det er jo injurerende at han skulle have kørt dem ned. til gengæld 

men han var imod GP der brugte klubben i stedet for at leje et værelse....måske det er grunden til du er sur...eller ?..

Årh jo, der var jeg sammen med konen een enkelt gang og det var både første og eneste gang. Vi følte os på ingen måde velkommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...