Hop til indhold

Recommended Posts

Como skrev, for 2 timer siden:

Uenig hun er absolut dejlig stram og ægte liderlig. Tror det er din diller der er lille;)

Kære ven, 10 centimeter er hvad der til for at støde i bund, men hvis muskulaturen i skeden er svækket, så har det intet med størrelsen at gøre. Og noget helt andet, i alle de anmelder der er blevet lavet af Filippa står der intet om hendes mis er stram ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como
Mr. Succes skrev, for 2 timer siden:

Kære ven, 10 centimeter er hvad der til for at støde i bund, men hvis muskulaturen i skeden er svækket, så har det intet med størrelsen at gøre. Og noget helt andet, i alle de anmelder der er blevet lavet af Filippa står der intet om hendes mis er stram ;-)

Jeg har været sammen med Filippa en del gange nu og hun er bestemt stram og har en veltrænet muskulatur i skeden som hun i øvrigt bruger rigtig fint....når hun arbejder:biggrin:

Filippa er en topklasse pige, håber ikke du booker hende fremadrettet, så er der mere plads til os der sættet pris på selskab med en af branchens smukkeste og sødeste piger, med en dejlig stram krop og lille lækker mis<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como

Filippa har rigtig mange faste kunder - Dette betyder hun kan være selektiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Como skrev, for 4 minutter siden:

Filippa har rigtig mange faste kunder - Dette betyder hun kan være selektiv.

Como skrev, for 45 minutter siden:

Jeg har været sammen med Filippa en del gange nu og hun er bestemt stram og har en veltrænet muskulatur i skeden som hun i øvrigt bruger rigtig fint....når hun arbejder:biggrin:

Filippa er en topklasse pige, håber ikke du booker hende fremadrettet, så er der mere plads til os der sættet pris på selskab med en af branchens smukkeste og sødeste piger, med en dejlig stram krop og lille lækker mis<3

Det lyder næsten som reklame - eller Filippa selv, der skriver <_<

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Succes skrev, for 21 timer siden:

Jeg vil sige jeg forventede strammer mis i og med hun er ung. Jeg forstår ikke hvorfor pigen skriver, jeg er en troll, når jeg netop skriver hun var sød.. intet ondt om pigen.

Jeg skal også se lidt mere tydelige beviser end at du på en ellers afslappet måde vælger at yde relevant kritik i et opslag til samme formål.

At det kan være "hård" læsning for den anmeldte burde desværre være sagen uvedkommende. Tråden og forummet generelt er til køberne og ikke til sælgerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man kan lide det man ser på billederne så bliver man ikke skuffet. Filippa har også et meget smukt ansigt og hun virker oprigtigt liderlig. 
Jeg har haft mange superlækre stunder med hende. Og jeg har planer om mange flere :-)

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hightower10 skrev, for 19 minutter siden:

Hvordan kommer man bedst i kontakt med hende? Er det sms, whatsapp, mail eller at ringe? :)

Jeg SMS’er bare på dagen. Det virker fint :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Filippa
Mr. Succes skrev, den 21.5.2020 at 13:44:

Jeg vil sige jeg forventede strammer mis i og med hun er ung. Jeg forstår ikke hvorfor pigen skriver, jeg er en troll, når jeg netop skriver hun var sød.. intet ondt om pigen.

Du påstår at du fik lov til at filme mig. Jeg har aldrig ladet mig filme, og derfor tvivler jeg stærkt på at vi nogensinde har mødt hinanden.
Jeg er i hvert fald meget interesseret i at se din såkaldte film..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville så gerne besøge den pige....

Vægt? Flueben. Højde? Flueben. Alder? Flueben.

Blowjob med kondom? Det har den samme virkning på mig som at blive sparket i nosserne af en bulgarsk vægtløfter med træskostøvler på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, 1 time siden:

Jeg ville så gerne besøge den pige....

Vægt? Flueben. Højde? Flueben. Alder? Flueben.

Blowjob med kondom? Det har den samme virkning på mig som at blive sparket i nosserne af en bulgarsk vægtløfter med træskostøvler på. 

Hvis du gerne vil lege med pigen selvom hun ikke tilbyder superfransk, så har jeg et råd:

Gå på apoteket og køb en pakke af de tynde kondomer, de er stærke og giver en fin følelse , har brugt mærket i mange år (de er tandard størrelse)  

Spørg pigen om det er ok, at du tager den egne kondomer med og fortæl at du tager den uåbnede pakke med.

Bare et forslag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filippa skrev, den 21.5.2020 at 10:51:

Mr. Succes har haft travlt med sine negative kommentarer og usande udsagn. Intet andet end en troll.

 

@Filippa  jeg synes ikke, at du behøver at bruge din energi på trollen Mr. Succes her på EG.

I min verden - hvor jeg har mødt Filippa flere gange - kan jeg sket ikke genkende Mr. Succes’ beskrivelse af Filippa.

Filippa er intet mindre end en af de pt. lækreste GP på den danske scene.

Jeg anbefaler, at Mr. Succes ignoreres.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 23 minutter siden:

@Filippa  jeg synes ikke, at du behøver at bruge din energi på trollen Mr. Succes her på EG.

I min verden - hvor jeg har mødt Filippa flere gange - kan jeg sket ikke genkende Mr. Succes’ beskrivelse af Filippa.

Filippa er intet mindre end en af de pt. lækreste GP på den danske scene.

Jeg anbefaler, at Mr. Succes ignoreres.

Venligst

French

Hvorfor bliver jeg kaldt en troll fordi jeg ikke deler samme glæde for pigens talenter som jer, der tydligt laver reklame for hende... det er da fuldstændig skandaløst at jeg ikke kan ytre min mening om en GP i en Forum der er lavet til dette. Jeg har læst alle anmeldelser igennem og kan se, jeg ikke er den eneste, der ikke har været begejstret. Synes virkelig det er over grænsen at blive kaldt en troll...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Succes skrev, 1 time siden:

Hvorfor bliver jeg kaldt en troll fordi jeg ikke deler samme glæde for pigens talenter som jer, der tydligt laver reklame for hende... det er da fuldstændig skandaløst at jeg ikke kan ytre min mening om en GP i en Forum der er lavet til dette. Jeg har læst alle anmeldelser igennem og kan se, jeg ikke er den eneste, der ikke har været begejstret. Synes virkelig det er over grænsen at blive kaldt en troll...

Du nævner bl.a. at have optaget en video med hende; noget hun ikke reklamerer med, og som hun selv siger, at hun ikke har gjort med en kunde før. Udover det, er din bruger sprit ny, og skyder med det samme et par negative kommentarer hendes vej. Det gør det bare svært at tro du er andet end en, der af en eller anden grund, er ude efter hende uden at have været hos hende, eller ihvertfald ikke siger sandheden.

Hele situationen minder om den der var med Exchange Student for en måneds tid siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lavede et opslag hvor jeg søgte gfe og så blev hun anbefalet og så kom jeg med min mening om pigen. Var der intet ondt i.. kig min historik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik lov at filme hende mod ekstra betaling på 500,- og jeg er ikke ude efter hende overhovedet. Hun er en sød pige som jeg også skriver, men det levede ikke op til min forventning.. troede man kunne ytre sin mening her, men Åbenbart ikke <_<

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 5 timer siden:

Hvis du gerne vil lege med pigen selvom hun ikke tilbyder superfransk, så har jeg et råd:

Gå på apoteket og køb en pakke af de tynde kondomer, de er stærke og giver en fin følelse , har brugt mærket i mange år (de er tandard størrelse)  

Spørg pigen om det er ok, at du tager den egne kondomer med og fortæl at du tager den uåbnede pakke med.

Bare et forslag

tak for tippet. 

Det er sikkert bare mig......jeg er også lidt underlig. Jeg har intet problem med at knalde med kondom. Men når det kommer til blow med kondom kan det ødelægge resten af oplevelsen for mig. Jeg kender mig selv og mine begrænsninger....så det bliver desværre nok bare ved tanken om et besøg. Too bad for me. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er begyndt selv at tage kondomer med når jeg besøger GP'erne. De fleste er heldigvis med på at vi kan knalde med de medbragte kondomer, men.... blowjob med et "tyndt" kondom giver for mig på ingen måde den samme nydelse som ægte superfransk! 

 

 

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como
Mr. Succes skrev, for 12 timer siden:

Hvorfor bliver jeg kaldt en troll fordi jeg ikke deler samme glæde for pigens talenter som jer, der tydligt laver reklame for hende... det er da fuldstændig skandaløst at jeg ikke kan ytre min mening om en GP i en Forum der er lavet til dette. Jeg har læst alle anmeldelser igennem og kan se, jeg ikke er den eneste, der ikke har været begejstret. Synes virkelig det er over grænsen at blive kaldt en troll...

Du må selvfølgelig have din holdning, den er jeg bare lodret uenig i. Jeg synes din anmeldelse er tarvelig og lugter af et personlig hævntogt. Dit indlæg er efter min mening “dårlig stil”

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterN skrev, for 4 timer siden:

Jeg er begyndt selv at tage kondomer med når jeg besøger GP'erne. De fleste er heldigvis med på at vi kan knalde med de medbragte kondomer, men.... blowjob med et "tyndt" kondom giver for mig på ingen måde den samme nydelse som ægte superfransk! 

 

 

Næ det har du ret i, blowjob uden gummi føles mere intenst end med gummi.

Men efter min opfattelse, så er et tyndt kondom så meget bedre end de der ret tykke London kondomer!

Så når der skal gummi på anbefaler jeg helt klart de gode tynde kondomer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig i at blow uden er at foretrække. Filippa har bare så mange andre kvaliteter. Jeg ville aldrig bytte hendes skønhed og nærvær for superfransk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...