Hop til indhold

Recommended Posts

Filippa (Anastasia) 22-årig dansk studine i Gentofte

Hun er en sand smuksak. In my eyes.

En guldklump. Af den frække og fascinerende slags 

Slank, nul fedt, langlemmet, små naturlige bryster, lille dejlig røv, frække øjne, dejligt smil og hår.

Dertil en hel del hjemme på toppen, så hun er interessant at snakke med. Og så er fem procent af hendes hjerne lige så skør og dejlig, sådan som French elsker det :-)

Jeg kan kun sige wauuuuu. Hun er guld. Dansk guld.

Filippa (som en særdeles smagfuld og velduftende danske æblesort også hedder) stryger direkte ind i min Superliga over aktive glædespiger.

Filippa er uden diskussion et klart genbesøg værd. Og det skal være snart :-) 

Hun har topklasse på rigtig mange parametre.

Jeg komme ikke i detaljer ind på, hvad vi lavede sammen. Men hold da op, hvor er hun lækker, fræk :-) og sød :-).

Billederne er et hundrede procent hende. Du møder den pige du ser :-) Ingen brug af Photoshop her. 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må have givet værdi at skifte navn, hold op der er kommet en del om hende den seneste tid :-)

Har stadig mit første besøg til gode desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen hanky  panky... hahahaha, ja jeg brugte nok udtrykket forkert :-)  mente ingen fis og ballade med billederne - som i ingen brug af Photoshop.. retter det lige :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 1 time siden:

Må have givet værdi at skifte navn, hold op der er kommet en del om hende den seneste tid :-)

ja hun må have travlt for tiden. Håber hun kan holde den stram.   (snoren altså) :D

Hver anden anmeldelse er jo om hende. Det nye navn virker hi hi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 51 minutter siden:

ja hun må have travlt for tiden. Håber hun kan holde den stram.   (snoren altså) :D

Hver anden anmeldelse er jo om hende. Det nye navn virker hi hi

Jeg tror også jeg prøver navneskifte. 
 

venligtst trebenet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle har spurgt mig, om jeg ved, hvorfor Anastasia har skiftet navn.

Jeg spurgte hende faktisk, og svaret var, at der var/er nogle østeuropæiske piger, der hedder Anastasia, og hun gerne ville hedde noget, ingen andre hedder.

Såre enkelt :-) og fornuftigt :-) 

I øvrigt er hendes nye navn pæredansk - eller rettere sagt æbledansk :-) 

For Filippa er nemlig navnet på en særdeles smagfuld og velduftende dansk æblesort.

Og det er netop det Filippa er: Særdeles smagfuld og velduftende. En dejlig frugt man gerne vil smage og dufte til igen  :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor har du været French;)

Jeg har skrevet mindst 3 anmeldelser af Anastasia inden for det seneste år.  

Og hun er helt unik. Smukkeste danske babe på markedet:wub:

Og for mig må hun sgu også hedde hvad som helst, bare hun er her<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, @cobham, Jeg har stor respekt for dine indlæg og anmeldelser, men jeg har bare været helt væk.

For hun er da helt vidunderlig.

Jeg har haft kig på hende længe, men ikke besøgt hende før i dag, fordi.... jeg seriøst troede, at jeg havde besøgt hende to gange i Slagelse for 3-4 år siden med hendes fyr på et motel. Det var sådan set fedt, men ikke en oplevelse det SKULLE gentages. Heller ikke med hende alene.

Men nu bød lejligheden sig tilfældigvis, og så viste det sig sgu, st det ikke var hende, jeg troede det var. Og st hun altså er en super lækker crazysita lige efter min smag :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er forvirringen til at overse,,,:)

@Miller's Crossing er nok den som har anmeldt hende mest sidste år, dog under andet navn,  også lidt med en veninde til hende, ja han er jo damernes ven den gode mand ;)

At ts troede at hun måske var en anden profil er jo så mindre vigtigt nu :),, men flot er hun sku da 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
cobham skrev, for 38 minutter siden:

Min højstærede @frenchlover1

Du ved, at beundringen er lige over, min ven. Men Anastasia-wise tilkommer æren (også og som med så meget andet) @Miller's Crossing

Cob

Omg... jeg tog fejl. Sorry @cobham :-( 

Æren bør et hundrede procent tilfalde @Miller's Crossing- hvis indlæg jeg også i den grad nyder at læse hver eneste gang :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, den 2.1.2020 at 16:15:

ja hun må have travlt for tiden. Håber hun kan holde den stram.   (snoren altså) :D

Hun er en sød pige uden tvivl, men fissen er ikke stram af en 22-årig.. tror nu også, hun er lidt ældre i “virkeligheden” ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 8 minutter siden:

Sød kommentar, alligevel.

Er det et problem, at den ikke er sød? Det er et forum der retter sig imod køberne af en ydelse. Det er da relevant om en ret væsentlig del af den ydelse ikke er som forventet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Filippa

Mr. Succes har haft travlt med sine negative kommentarer og usande udsagn. Intet andet end en troll.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gabriel skrev, for 28 minutter siden:

Er det et problem, at den ikke er sød? Det er et forum der retter sig imod køberne af en ydelse. Det er da relevant om en ret væsentlig del af den ydelse ikke er som forventet.

Ja det er det faktisk. Jeg er enig i at det er en meget lav og respektløs kommentar over for en ung sød pige som tydeligvis gør sit bedste. Jeg har læst 95% indlæg herinde.. og jeg synes ovenstående kommentar udmærker sig som en af de laveste. Man kan sige tingene på mange måder. 

Får helt lyst til at besøge hende i sympati :-)

Redigeret af nielst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielst skrev, for 16 minutter siden:

Ja det er det faktisk. Jeg er enig i at det er en meget lav og respektløs kommentar over for en ung sød pige som tydeligvis gør sit bedste. Jeg har læst 95% indlæg herinde.. og jeg synes ovenstående kommentar udmærker sig som en af de laveste. Man kan sige tingene på mange måder. 

Får helt lyst til at besøge hende i sympati :-)

Så vidt jeg kan læse mig til, så siges der ikke noget om hendes evner. Der siges dog noget om hendes krop, og det er vel mildest talt relevant. Eller hvad?

Om vedkommende er en troll aner jeg ikke. Det er muligt. Men essensen i at yde kritik imod en del af det man køber sig til kan jeg ikke se problemet i. Det burde være det forummet her er til, hvis det skal tjene brugerne. Det er hovedløst, at man blot er her for at rose sælgerne til skyerne og se kritikløst på det de tager penge for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TysTys
Mr. Succes skrev, for 2 timer siden:

Hun er en sød pige uden tvivl, men fissen er ikke stram af en 22-årig.. tror nu også, hun er lidt ældre i “virkeligheden” ;)

Uha' er glad for jeg ikke er pige og lægger navn til den bedømmelse.!

Redigeret af TysTys

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como
Mr. Succes skrev, for 2 timer siden:

Hun er en sød pige uden tvivl, men fissen er ikke stram af en 22-årig.. tror nu også, hun er lidt ældre i “virkeligheden” ;)

Uenig hun er absolut dejlig stram og ægte liderlig. Tror det er din diller der er lille;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun at træffe i disse tider? Hun er da modbydelig lækker, hvis billederne er retvisende ;-) Er hun at træffe i disse tider? Hun er da modbydelig lækker, hvis billederne er retvisende ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gabriel skrev, for 3 timer siden:

Er det et problem, at den ikke er sød? Det er et forum der retter sig imod køberne af en ydelse. Det er da relevant om en ret væsentlig del af den ydelse ikke er som forventet.

Jeg vil sige jeg forventede strammer mis i og med hun er ung. Jeg forstår ikke hvorfor pigen skriver, jeg er en troll, når jeg netop skriver hun var sød.. intet ondt om pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...