Hop til indhold
Guest Expo

Diana - årets første KNALD

Recommended Posts

underdog40 skrev, for 12 minutter siden:

Og fremover besøger jeg kun piger der sidder i IKEA-møbler....tør sq da ikke andet :( 

Og jeg besøger fremover kun piger iklædt Bilkas seneste slagtilbud. Så ved jeg da, at tøserne ikke øder mine penge væk på tant og fjas samt overflødig luksus!

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 33 minutter siden:

Og fremover besøger jeg kun piger der sidder i IKEA-møbler....tør sq da ikke andet :( 

Jeg vil fremover udelukkende besøge piger iklædt Bilkas seneste slagtilbud. Så ved jeg da at tøserne ikke øder mine penge væk på tant og fjas samt overflødig luksus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 4 timer siden:

Ja, i pladderland, fordi du pladrer og får svar som du pladrer. Alle er helt ligeglade med at du synes en kvinde ser smuk ud på billeder, når tråden handler om folk der har mødt hende, og vi alle kan se de samme billedersom du "anmelder". Mit bidrag er også pladder, men i modsætning til dit indeholder det altså viden, som ikke er en subjektiv vurdering af, hvad billederne viser.

At denne her meget unge pige som af kyniske bagmænd er lokket til Danmark, faktisk sidder på en dansk stol på de overpolerede billeder, som du anmelder. Det tror jeg bare er et utilsigtet sammentræf, som er sjovt.

Bebop på slap line,. Bliver rart når der kommer noget fornuftigt en dag. Men tvivler på at det kan lade sig gøre

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 5 timer siden:

"Alle er helt ligeglade med at du synes en kvinde ser smuk ud på billeder, når tråden handler om folk der har mødt hende, og vi alle kan se de samme billedersom du "anmelder"." 

---

"Mit bidrag er også pladder"

 

Jeg mener det vil fremme debatniveauet hvis pågældende bruger skriver "Jeg er helt ligeglad" istedet for: "Alle er helt ligeglade".

Jeg er helt enig med pågældende bruger i, at hans bidrag er noget pladder. Så noget kan vi faktisk blive enige om, og det er jo dejligt og positivt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck! hvor ser hun dejlig ud, sq lige før jeg får jerne på af at se på hindes billeder.

Men vis der mangler øjen kontakt er det et stort minus for mig. Men tror sq jeg må forbi hinde for jeg syntes hun virkelig er smuk og sex 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo

Afsløring: Expo er dagen "ovenpå" Diana - voldsom øm i arme/biceps..;) Den ømhed har jeg ikke oplevet før, selv med flere smuksakker på 1 dag.. Tænker det er det skridsikre gulv, hænderne om taljen - og max power training.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Det er vel indlysende, at en gruppe Lettiske piger på 18-19år der ikke mestrer dansk eller engelsk, ikke selvstændigt står for alt logistik, transport og markedsføring på danske platforme..

Dem jeg har besøgt virker dog til at være i Danmark af egen vilje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
Aandersen skrev, for 7 timer siden:

Dem jeg har besøgt virker dog til at være i Danmark af egen vilje.

Meget enig Andersen.. Pigerne de booker selv igennem en central - der sørger for lejl, rejse, tlf, besvarelser etc. Så dem jeg har besøgt - som er en del - har været her af egen vilje.. Faktisk vigtigt for Expo - så "tjekkes" altid..;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv prøvet Diana d. 2. Jeg må indrømme hun ER smuk. Men det bliver forhåbenligt 2020's dårligste oplevelse. På 90 min (jeg bookede en time og kørte hjemmefra i god tid) havde jeg været i bad 4 gange... En gang derhjemme, en gang før leg, en gang efter 1. runde og igen efter 2. runde... Samtalen bestod af "No english"... "Money first, then shower", "shower again", "shower again"  & "bye, bye.."

Jeg var ude igen efter 45 min og brugte mere tid under bruseren end med Diana. Det i sig selv var faktisk ikke et problem for hun brugte også en del tid på mobilen før/efter med en personlighed, som var omvendt proportional med hårdheden af hendes bryster og fornøjelsen af hendes selvskab. At hun så også er lidt berøringskold gjorde det ikke sjovere.

Udseende 10 (Body 8, er mere til naturlige bryster)

Kommunikation 1

Personlighed 1

Indlevelse 2

Sex 3

Bad 8

Jeg kommer ikke på besøg igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 17 timer siden:

@sulten det er altså kongegriner, at du også giver “bad” en karakter! Tak for skrivet i øvrigt.

Badefaciliteterne imponerede tydeligvis markant mere end den triste (ked af det eller ligeglade) russiske teenager, der var taget til Wonderful Copenhagen, uden at kunne sige andet en finish og shower, for at lægge mund, kusse og røv til sex på en slidt madras.

Kære pimp: den casting kan du vist ikke være ret stolt af?

Tror du pigen havde det ok under dine vinger? Eller er du ligeglad?

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...