Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Tak til jer moderatorer

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Kære moderatorer.

Tak for jeres indsats der, som jeg er oplyst er ulønnet, på trods af selv at have fået (velfortjent) en eller to over næsen har jeg oplevet det som straigt og retfærdigt, tak for i holder "højre og venstre begrænsning" så anmeldere og Gp er kan være her, tak for jeres fine måde at udøve jeres magt på og give supplerende svar ved direkte henvendelse per PM,  og jeg håbe rpå bagkanten af store gave aften og ædegilde at I hver i sær har haft præcis den gode jul i ønskede jer, og med ønsket om et forrygende godt nytår. Med tak for 2019.

Venligst

Alko 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når det kører så godt, så håber jeg at Admin han også smører godt ;)

Håber at I har fået en pæn kurv, eller andet som tak for indsatsen.

Venlig hilsen

- en glad gratist, der også godt ved hvorfor vi kan være gratister.

Tak for indsatsen, også herfra

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare lige for at afklare spekulationer, så er moderator jobbet ganske ulønnet. Vores løn er at se et forum der er (relativt) velfungerende :) 

Vi skal nok alle bare være @Administrator taknemmelig, for de beløb han år efter år kaster efter Eroguide og de løbende opdateringer. 

Tak til alle jer der har liket @Alkoholikerens indlæg. 

Fortsat god og fræk jul derude :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Når det kører så godt, så håber jeg at Admin han også smører godt ;)

Håber at I har fået en pæn kurv, eller andet som tak for indsatsen.

Venlig hilsen

- en glad gratist, der også godt ved hvorfor vi kan være gratister.

Tak for indsatsen, også herfra

Rejsenetværk

En god tanke @Rejsenetværk. Det er så nemt at sidde herinde og tænke at det er en selvfølge at EG skal findes og fuck hvor sur jeg bliver hvis jeg bliver bandet fra den eller den tråde eller noget andet. Ligesom at aviserne på Internet selvfølgelig  skal være gratis, og gode skal de også være - ellers gider jeg ikke læse dem.
Men sådan fungerer det jo ikke rigtigt - forstår man hvis man en gang imellem gider reflektere lidt. Ingenting er gratis, enten koster det penge, eller så koster det nogen andens tid og energi og arbejde.


EG er altså noget lort hvor jeg bruger alt for meget tid og kraft. Men også temmelig fantastiskt og unikt. Personligt ville jeg overleve uden EG, men er på samme gang meget glad og taknemmelig for det jeg har fået herinde. Uden EG ville jeg være en hel del erfaringer og reflektioner fattigere.

Så det der med kurv, @Rejsenetværk.... Det er jo lidt sent nu, men til næste år.... skal vi ikke samle till nogle rigtigt dejlige kurve? Hvis du arrangerer det hele - og jeg tror ikke der findes nogen mere superior end dig til det - så skal jeg gerne bidrage med mine kroner. 

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 19 minutter siden:

Så det der med kurv, @Rejsenetværk.... Det er jo lidt sent nu, men til næste år.... skal vi ikke samle till nogle rigtigt dejlige kurve? Hvis du arrangerer det hele - og jeg tror ikke der findes nogen mere superior end dig til det - så skal jeg gerne bidrage med mine kroner. 

Det gør jeg meget gerne :)

Jeg siger også tak for tilliden, men jeg vil helst ikke gøre det på en måde, hvor der ikke er transparens.

Jeg vil gerne kunne bevise hvor mange penge der kommer ind, og at jeg bruger dem til formålet.

Ellers bliver det jo rent på tro og love, og det vil jeg ikke bryde mig, selvom jeg måtte blive vist denne tillid.

Jeg er på trods af alt sluppet med 1 advarselspoint, men den forfølger i modsætning til ens eventuelle straffeattest, en til evig tid på EG :cry:

Nå jeg overlever nok, og håber at vi alle sammen også er her hele næste år :)

Venlig hlsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...