Hop til indhold
Varmemester

Nytårsaften....

Recommended Posts

Varmemester skrev, Lige nu:

@Butch hvorfor skal man nu opføre sig ordentligt???? Så er det jo ikke sjovt.. ;) :lol:

Du har tydeligvis aldrig set mig opføre mig u-ordentligt......B)

Der er iøvrigt børn til stede :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, Lige nu:

Du har tydeligvis aldrig set mig opføre mig u-ordentligt......B)

Der er iøvrigt børn til stede :ph34r:

Hahaha.. Se det gad jeg så godt en dag.. ;) :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, Lige nu:

Hmm.. Straks kom jeg til at tænke på Emil fra Lønneberg.. :lol: :lol:

De har også en del træfigurer efterhånden ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sundance Kid
Butch skrev, for 18 minutter siden:

De har også en del træfigurer efterhånden ;)

Er du stamkunde? :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sundance Kid skrev, for 2 minutter siden:

Er du stamkunde? :biggrin:

Jeg er ihvertfald tit ude i det skur.......

....har nemlig fundet ud af hvor de gemmer øllene :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 6 timer siden:

Jeg skal ud til et vennepar så vores unger kan lege sammen hele nytåret :wub:

Så det bliver et stille nytår i børnenes ånd og til de voksne lækkert mad og godt selskab <3

Ansolut også en skøn måde at fejre nytåret på. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal holde nytårsaften med min yngste sønnike.. det bliver stille og roligt med noget god mad. Og så skyder vi nytåret ind kl. 24.00.

Jeg har været til mine nytårsfester igennem livet, så nu vægter jeg en rolig aften højere end fest og mange mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal bare være derhjemme alene. Så spiser jeg bøffer med bearnaisesovs, is til dessert, chips og slik om aftenen, og så kransekage omkring midnat. Jeg plejer gerne at bruge aftenen på at se film, spille konsol og lytte til musik. 

I mine yngre dage har jeg været til flere nytårsfester, men gider det ikke rigtigt længere. Så selvom jeg blev inviteret til en fest, så ville jeg nok takke pænt nej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Val Venis skrev, for 5 minutter siden:

Jeg skal bare være derhjemme alene. Så spiser jeg bøffer med bearnaisesovs, is til dessert, chips og slik om aftenen, og så kransekage omkring midnat. Jeg plejer gerne at bruge aftenen på at se film, spille konsol og lytte til musik. 

I mine yngre dage har jeg været til flere nytårsfester, men gider det ikke rigtigt længere. Så selvom jeg blev inviteret til en fest, så ville jeg nok takke pænt nej. 

Sådan en aften kan jeg godt bruge en gang imellem - bliver helt misundelig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har @Varmemester endelig inviteret mig og os til Nytårs-GB i Darkroom! Vi varmer op inden alle parties den 31/12 og genoptager efter lidt søvn den 1/1. På svensk siger man "Gott slut, god fortsättning på det nya året!" :biggrin:B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Tekla skrev, 1 time siden:

Så har @Varmemester endelig inviteret mig og os til Nytårs-GB i Darkroom! Vi varmer op inden alle parties den 31/12 og genoptager efter lidt søvn den 1/1. På svensk siger man "Gott slut, god fortsättning på det nya året!" :biggrin:B)

Tråden  hører  til  under  sex-event.  Vi  må  ikke  lave  reklame  andre  steder  end  i den  tråd. 

God  fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tekla skrev, for 16 timer siden:

Lyder super spændende. Kan andre deltage? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...