Butch 5198 Skrevet 23. December, 2019 Varmemester skrev, Lige nu: @Butch hvorfor skal man nu opføre sig ordentligt???? Så er det jo ikke sjovt.. Du har tydeligvis aldrig set mig opføre mig u-ordentligt...... Der er iøvrigt børn til stede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. December, 2019 Butch skrev, Lige nu: Du har tydeligvis aldrig set mig opføre mig u-ordentligt...... Der er iøvrigt børn til stede Hahaha.. Se det gad jeg så godt en dag.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 23. December, 2019 Varmemester skrev, Lige nu: Hmm.. Straks kom jeg til at tænke på Emil fra Lønneberg.. De har også en del træfigurer efterhånden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sundance Kid Skrevet 23. December, 2019 Butch skrev, for 18 minutter siden: De har også en del træfigurer efterhånden Er du stamkunde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 23. December, 2019 Sundance Kid skrev, for 2 minutter siden: Er du stamkunde? Jeg er ihvertfald tit ude i det skur....... ....har nemlig fundet ud af hvor de gemmer øllene 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 23. December, 2019 Frække Tanja skrev, for 6 timer siden: Jeg skal ud til et vennepar så vores unger kan lege sammen hele nytåret Så det bliver et stille nytår i børnenes ånd og til de voksne lækkert mad og godt selskab Ansolut også en skøn måde at fejre nytåret på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 23. December, 2019 Skal holde nytårsaften med min yngste sønnike.. det bliver stille og roligt med noget god mad. Og så skyder vi nytåret ind kl. 24.00. Jeg har været til mine nytårsfester igennem livet, så nu vægter jeg en rolig aften højere end fest og mange mennesker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 23. December, 2019 Jesperdjensen skrev, for 42 minutter siden: Ansolut også en skøn måde at fejre nytåret på. Helt vildt hyggeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 23. December, 2019 Jeg skal bare være derhjemme alene. Så spiser jeg bøffer med bearnaisesovs, is til dessert, chips og slik om aftenen, og så kransekage omkring midnat. Jeg plejer gerne at bruge aftenen på at se film, spille konsol og lytte til musik. I mine yngre dage har jeg været til flere nytårsfester, men gider det ikke rigtigt længere. Så selvom jeg blev inviteret til en fest, så ville jeg nok takke pænt nej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 23. December, 2019 Val Venis skrev, for 5 minutter siden: Jeg skal bare være derhjemme alene. Så spiser jeg bøffer med bearnaisesovs, is til dessert, chips og slik om aftenen, og så kransekage omkring midnat. Jeg plejer gerne at bruge aftenen på at se film, spille konsol og lytte til musik. I mine yngre dage har jeg været til flere nytårsfester, men gider det ikke rigtigt længere. Så selvom jeg blev inviteret til en fest, så ville jeg nok takke pænt nej. Sådan en aften kan jeg godt bruge en gang imellem - bliver helt misundelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 166 Skrevet 24. December, 2019 Varmemester skrev, for 12 timer siden: AalborgLook @Tekla hvorfor er jeg ikke blevet inviteret?? Jeg er ikke blevet inviteret endnu... @Visti-Vistisen @Hunting for beaver @Aloholkeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 24. December, 2019 @Tekla vil du sige noget????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 166 Skrevet 24. December, 2019 Varmemester skrev, for 5 minutter siden: @Tekla vil du sige noget????? Ja! Se mit første svar i tråden Men du skal nu til fest? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 24. December, 2019 Tekla skrev, for 3 minutter siden: Ja! Se mit første svar i tråden Men du skal nu til fest? Kig i din mail.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 166 Skrevet 24. December, 2019 Jeg kigger og kigger... Mon jeg er blind(foldet)? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 24. December, 2019 Tekla skrev, for 1 minut siden: Jeg kigger og kigger... Mon jeg er blind(foldet)? Er det så en blinde(folded) telefon du har dig?????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 166 Skrevet 24. December, 2019 Så har @Varmemester endelig inviteret mig og os til Nytårs-GB i Darkroom! Vi varmer op inden alle parties den 31/12 og genoptager efter lidt søvn den 1/1. På svensk siger man "Gott slut, god fortsättning på det nya året!" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 166 Skrevet 24. December, 2019 PS Der skal altså være flere end at der et plads i det tidligere omtalte røde lille fængsel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. December, 2019 Tekla skrev, 1 time siden: Så har @Varmemester endelig inviteret mig og os til Nytårs-GB i Darkroom! Vi varmer op inden alle parties den 31/12 og genoptager efter lidt søvn den 1/1. På svensk siger man "Gott slut, god fortsättning på det nya året!" Tråden hører til under sex-event. Vi må ikke lave reklame andre steder end i den tråd. God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 166 Skrevet 24. December, 2019 Mange tak @Nemtös! Vil finde ud af hvordan jeg fjerner det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 757 Skrevet 25. December, 2019 Tekla skrev, for 16 timer siden: Så har @Varmemester endelig inviteret mig og os til Nytårs-GB i Darkroom! Vi varmer op inden alle parties den 31/12 og genoptager efter lidt søvn den 1/1. På svensk siger man "Gott slut, god fortsättning på det nya året!" Lyder super spændende. Kan andre deltage? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg