Bananas 17683 Skrevet 19. December, 2019 Du forstår mig ret i at alt er ok, men at der ikke er meget der falder i min smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 19. December, 2019 Må sige at indtil for en måned siden har jeg holdt det for mig selv alle mine oplevelser. Ihvertfald når det drejer sig om mennesker jeg kender. For siden jeg har oprettet mig herinde har jeg da delt en del oplevelser som har været fantastiske. Men for en måned siden fandt mine kollegaer jo ud af det og så er den ene af dem begyndt at tjekke hver gang jeg skriver herinde. Og så bliver der spurgt LYSTIGT om hvordan og hvorledes.. Og det er sq meget sjovt.. Han har endda sagt at med de oplevelser han læser om herinde, så er han på nippet til at ta springet.. Men lad os nu se.. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13980 Skrevet 19. December, 2019 Rejsenetværk skrev, 1 time siden: Men Jernsvinet kan selvfølgelig også have en interesse i, at pigerne tror at de er den eneste ene, så kan det jo være at de gør sig ekstra umage for ar forblive det De to faste jeg har og som dagligt sender hilsner både morgen og aften - og midt om natten, når de står op - ved godt jeg har en lady, som jeg holder mig til - og hun ved også godt jeg ser flere, men ikke at jeg har nogen faste. Men hun vil gerne være den eneste ene og sørger for jeg får udløsning 2 gange om dagen, så jeg ikke har så meget lyst til at "go butterfly". Men det med at bede om penge, synes jeg ikke nogen af dem gør, udover at jeg betaler dem 1000 - 2000 bath for den tid vi er sammen, mad og drikkevarer når vi går ud at spise, men ved at være sammen med dem i flere dage, får jeg jo en del rabat - så det udligner sig lidt. En af dem trængte også til at gå til frisør og blive klippet - det blev så noget dyrere end beregnet, da hun pludselig også fik lavet krøller og håret farvet vha. farve i sølvpapir mv. - og det tog laaaang tid - men jeg måtte indrømme at resultatet var 2000 bath værd og jeg fik et stort smil og fuld valuta for pengene 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13980 Skrevet 19. December, 2019 Varmemester skrev, for 4 minutter siden: Men for en måned siden fandt mine kollegaer jo ud af det og så er den ene af dem begyndt at tjekke hver gang jeg skriver herinde. Og så bliver der spurgt LYSTIGT om hvordan og hvorledes.. Og det er sq meget sjovt.. Ellers kunne do jo lave en ekstra profil og ændre lidt på dine historier, skrivemåde mv. så det ikke er så nemt at gennemskue. Af og til ser jeg nogen skrive herinde, hvor jeg tænker at de nok burde have holdt nogle detaljer for sig selv - evt. bare ændre en dato eller lade være med at oplyse rejseselskab, hotelnavn, mv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 19. December, 2019 Jernsvinet skrev, for 1 minut siden: Ellers kunne do jo lave en ekstra profil og ændre lidt på dine historier, skrivemåde mv. så det ikke er så nemt at gennemskue. Af og til ser jeg nogen skrive herinde, hvor jeg tænker at de nok burde have holdt nogle detaljer for sig selv - evt. bare ændre en dato eller lade være med at oplyse rejseselskab, hotelnavn, mv. Hmm.. Ændre skrivestil ER PRØVET.. Og det kan jeg fanme ikke.. Falder direkte tilbage i det gamle igen.. Det er jeg nok for stort et vanedyr til.. Men de har fået interessen pga jeg jo gik offentligt med det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 19. December, 2019 Gerrard skrev, for 1 time siden: For mig er det på linje med at dele begejstringen over en bog, film eller koncert osv. Det samme behov. At det så her er en seksuel oplevelse, er på sin vis underordnet. Men jo mere tabubelagt end femstjernede kunstoplevelser. Det er helt sikkert tabubelagt end en kulturel oplevelse på operaen, i teatret eller biografen. Men når alt kommer til alt er det svært at dele oplevelser med andre, som ikke var en del af dem. Fx en ferierejse, eller en forestilling med fx Ørkenens Sønner. Man kan fortælle om den, men de kan ikke rigtig relatere til den. Et besøg hos en skøn GP (det er snart to måneder jeg sidst var på grissebassen ) er en meget intim oplevelse. Er ret sikker på, at 99,9% af min omgangskreds vil have sig frabedt at blive delagtiggjort i detaljerne vedr. dette. Også derfor omtaler jeg det aldrig for nogen, undtagen lejlighedsvis herinde. Men igen, det er helt mit eget valg, og jeg har det bedst med, at det forbliver sådan. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 19. December, 2019 niels6663 skrev, for 8 minutter siden: Det er helt sikkert tabubelagt end en kulturel oplevelse på operaen, i teatret eller biografen. Men når alt kommer til alt er det svært at dele oplevelser med andre, som ikke var en del af dem. Fx en ferierejse, eller en forestilling med fx Ørkenens Sønner. Man kan fortælle om den, men de kan ikke rigtig relatere til den. Et besøg hos en skøn GP (det er snart to måneder jeg sidst var på grissebassen ) er en meget intim oplevelse. Er ret sikker på, at 99,9% af min omgangskreds vil have sig frabedt at blive delagtiggjort i detaljerne vedr. dette. Også derfor omtaler jeg det aldrig for nogen, undtagen lejlighedsvis herinde. Men igen, det er helt mit eget valg, og jeg har det bedst med, at det forbliver sådan. Men igen, jeg tænker ikke på anbefalinger og slibrige detaljer. Men helt fundamentalt det enkle behov at få afløb for en særlig glæde. Jeg glæder mig jo også på andres vegne, når de fortæller om en særlig oplevelse, selv om jeg ikke selv ville følge i deres spor. Fik fx en anbefaling af en ny bog om Niklas Bænkner. Og selv om jeg er fodboldidiot, så orker jeg ikke at læse om hans eskapader. Til gengæld kan jeg anbefale Jeg er Zlatan. Men den er også skrevet af en af Sveriges førende litterater Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17683 Skrevet 19. December, 2019 Gerrard skrev, for 5 minutter siden: Til gengæld kan jeg anbefale Jeg er Zlatan. Men den er også skrevet af en af Sveriges førende litterater Nu er vi der igen David Lagercrantz er ok, men lige førende....?? Hans far var dog. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. December, 2019 (edited) Bananas skrev, 1 time siden: Ja, Joan Armatrading. Må jeg spørge om du vidste eller om du faktiskt er bekendt med hende? @Toddy Selvfølgelig den første. Joan har aldrig synget andet end hendes egne sanger. Jeg vidste det. Jeg havde en nabo på kollegiet i begyndelsen af 80'erne, som spillede den uafbrudt. Det var nu "Turn out the Lihts", der mest fangede min opmærksomhed. Og så gjorde det jo heller ikke noget, at hun var en F...... flot kvinde. Redigeret 19. December, 2019 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 19. December, 2019 (edited) Bananas skrev, for 6 minutter siden: Nu er vi der igen David Lagercrantz er ok, men lige førende....?? Hans far var dog. Ok, det ved du mere om end jeg, men han er da en ferm ordsnedker. Nu ved jeg ikke om det er dig der har skændet statuen af Malmös nu fortidige folkehelt. Men jeg tvivler. Ved ikke engang om det er der du bor, selv om sandsynligheden taler for det. Redigeret 19. December, 2019 af Gerrard Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. December, 2019 Bananas skrev, 1 time siden: Jeg tænker at behovet nok er naturligt, men måske ikke lige så stærkt hos alle. At leve i forhold er desuden at lære sig at alt ikke går at dele, og heller ikke skal deles. Hverken den ene eller den anden vej. Nej, et forhold er som to cirkler, der skærer hinanden: Der er en fællesmængde, og så er der to særmængder. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17683 Skrevet 19. December, 2019 Borende X skrev, for 4 minutter siden: Jeg vidste det. Jeg havde en nabo på kollegiet i begyndelsen af 80'erne, som spillede den uafbrudt. Det var nu "Turn out the Lihts", der mest fangede min opmærksomhed. Og så gjorde det jo heller ikke noget, at hun var en F...... flot kvinde. Du er jo ikke helt håbløs alligevel BX. "Turn out the light", er en fremragende sang. De som de fleste ellers kender er de tidligere hits: "Willow" og "Love and Affection". Husker stadig hvor jeg flyvede til stjernerne på koncerterne den gang. Siden des er det Love and Affection for Joan. For ever and ever. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17683 Skrevet 19. December, 2019 Gerrard skrev, for 2 minutter siden: Ok, det ved du mere om end jeg, men han er da en ferm ordsnedker. Nu ved jeg ikke om det er dig der har skændet statuen af Malmös nu fortidige folkehelt. Men jeg tvivler. Ved ikke engang om det er der du bor, selv om sandsynligheden taler for det. Han er allermest en god storysnedker. Nej jeg skender ikke statuer. De er jo latterlige, hvad fanden tror de om Zlatan? Han er jo Zlatan - det er ikke Malmø som har lavet Zlatan, det er Zlatan der har lavet Malmø. En indstilling jeg godt kan lide. MFF er mit hold, men hvad fanden bilder folk sig ind? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. December, 2019 Bananas skrev, for 1 minut siden: Han er allermest en god storysnedker. Nej jeg skender ikke statuer. De er jo latterlige, hvad fanden tror de om Zlatan? Han er jo Zlatan - det er ikke Malmø som har lavet Zlatan, det er Zlatan der har lavet Malmø. Nej, den grundlagde vi, og så har I hugget den. Med eller uden Zlatan. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17683 Skrevet 19. December, 2019 Borende X skrev, for 1 minut siden: Nej, den grundlagde vi, og så har I hugget den. Med eller uden Zlatan. Sig det til Zlatan du 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 19. December, 2019 Bananas skrev, for 3 minutter siden: Han er allermest en god storysnedker. Nej jeg skender ikke statuer. De er jo latterlige, hvad fanden tror de om Zlatan? Han er jo Zlatan - det er ikke Malmø som har lavet Zlatan, det er Zlatan der har lavet Malmø. En indstilling jeg godt kan lide. MFF er mit hold, men hvad fanden bilder folk sig ind? Jeg er FCKer (dog langt mere Liverpoolfan), og så er det jo godt vi kan strides på mere høvisk maner end visse andre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 19. December, 2019 Gad vide om polletiet herinde kan finde på at bede trådstarter om at holde sig til emnet? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. December, 2019 Bananas skrev, for 14 minutter siden: Sig det til Zlatan du Det tør jeg sgu' ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. December, 2019 Gerrard skrev, for 12 minutter siden: Gad vide om polletiet herinde kan finde på at bede trådstarter om at holde sig til emnet? Bolletiet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17683 Skrevet 19. December, 2019 Gerrard skrev, for 13 minutter siden: Gad vide om polletiet herinde kan finde på at bede trådstarter om at holde sig til emnet? Et godt emne bølger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 19. December, 2019 Gerrard skrev, 1 time siden: Men igen, jeg tænker ikke på anbefalinger og slibrige detaljer. Men helt fundamentalt det enkle behov at få afløb for en særlig glæde. Jeg glæder mig jo også på andres vegne, når de fortæller om en særlig oplevelse, selv om jeg ikke selv ville følge i deres spor. Fik fx en anbefaling af en ny bog om Niklas Bænkner. Og selv om jeg er fodboldidiot, så orker jeg ikke at læse om hans eskapader. Til gengæld kan jeg anbefale Jeg er Zlatan. Men den er også skrevet af en af Sveriges førende litterater Jeg har ikke læst nogen af bøgerne, må jeg tilstå. Men som en person, der er meget introvert har jeg ikke behov format fortælle om mine oplevelser med glædespigerne. Eller ret meget andet om mig selv. Tværtimod. Jo ældre jeg bliver jo mere udtalt er dette blevet. Det må jeg bare erkende, at sådan er jeg. Mere ekstroverte vil sikkert undre sig over dette, men sådan er jeg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17683 Skrevet 19. December, 2019 Selv er jeg ambivert. Har ikke noget imod at snakke med mennesker, men er meget selektiv. Og elsker mig eget selskab. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. December, 2019 Gerrard skrev, for 6 timer siden: Når man forhåbentlig af og til har femstjernede oplevelser med en vidunderlig kvinde, så opstår det naturlige behov for at delagtiggøre omgivelserne, herundernærmeste venner og familie i begivenheden. Men jeg tror, jeg har det som de fleste mænd herinde; også singlerne som undertegnede, at det stadig er så tabubelagt et område at vi som regel bider trangen i os. Det er absolut bedre end ingenting at kompensere med en rosende anmeldelse herinde, men helt det samme er det jo ikke. Min omgangskreds er ellers mestendels tolerant og frisindet, så det hænder da, jeg ikke kan holde min store kæft. Hvordan har I andre det på det punkt? Jeg kender til den følelse... og det er endnu værre for mig da jeg jo ikke kan skrive en anmeldelse af mine oplevelser . Havde meget lækre oplevelser i går, og er stadig helt fyldt op - jeg bobler indeni af lyst og behov for at dele. Tog et billede som minde.. Det har jeg også trang til at dele... Jeg nyder og glædes over de ekstra gode oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. December, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Jeg kender til den følelse... og det er endnu værre for mig da jeg jo ikke kan skrive en anmeldelse af mine oplevelser . .... og hvorfor kan du ikke det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. December, 2019 Borende X skrev, Lige nu: .... og hvorfor kan du ikke det? Der er ingen steder hvor gp'er kan anmelde/beskrive en oplevelse mig bekendt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg