Varmemester 2046 Skrevet 20. December, 2019 Toddy skrev, for 5 timer siden: Haha ja som nogen, nok har fundet ud af, så er jeg nok også lidt svær at ændre på. Men ærligt talt så har man vel lov til at være sig selv!! For dælan mand.. Du kan sq da ikke være andre... Så lad være med at la dig gå på a det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. December, 2019 Nemtøs skrev, for 10 timer siden: Lol - derfor du aldrig svarer mig !!!!! Æhhhh, jeg har altid svaret dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Æhhhh, jeg har altid svaret dig Jeg driller dig blot - Glædelig jul til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 20. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden: Æhhhh, jeg har altid svaret dig Nemtøs skrev, for 7 timer siden: Jeg driller dig blot - Glædelig jul til dig Kan i to ikke lade være med at afspore tråden???? Og så ta det der i privaten eller lave jeres egen tråd?????????? Nu er det her en tråd der handler om vores gode ven @Toddy... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. December, 2019 Varmemester skrev, for 14 minutter siden: Kan i to ikke lade være med at afspore tråden???? Og så ta det der i privaten eller lave jeres egen tråd?????????? Nu er det her en tråd der handler om vores gode ven @Toddy... Ahahahahaha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. December, 2019 Tror sgu jeg giver en kop kaffe 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 20. December, 2019 Toddy skrev, for 2 minutter siden: Tror sgu jeg giver en kop kaffe Ja tak.. Helt sort.. Så smager den a mest... (det sagde hun også igår.... Hvis du forstår sådan en lille en.. ) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. December, 2019 Varmemester skrev, for 3 minutter siden: Ja tak.. Helt sort.. Så smager den a mest... (det sagde hun også igår.... Hvis du forstår sådan en lille en.. ) Helt sort, som fra nummer til mund 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 20. December, 2019 Toddy skrev, Lige nu: Helt sort, som fra nummer til mund Så for SATAN da.. Nu fik jeg så lige billedet a den STORE MØRKE KVINDE der sætter sig overskrævs på mit ansigt så jeg ikke kan få luft, og bare råber..... "LICK IT BAABYYYY".... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. December, 2019 Varmemester skrev, for 3 minutter siden: Så for SATAN da.. Nu fik jeg så lige billedet a den STORE MØRKE KVINDE der sætter sig overskrævs på mit ansigt så jeg ikke kan få luft, og bare råber..... "LICK IT BAABYYYY".... Åhhh ja sådan en rigtig big black mamma En af de fantasier jeg længe har haft 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 20. December, 2019 Toddy skrev, for 5 minutter siden: Åhhh ja sådan en rigtig big black mamma En af de fantasier jeg længe har haft Ok.. Det er så EN af mine skræk fantasier.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. December, 2019 Varmemester skrev, for 10 minutter siden: Så for SATAN da.. Nu fik jeg så lige billedet a den STORE MØRKE KVINDE der sætter sig overskrævs på mit ansigt så jeg ikke kan få luft, og bare råber..... "LICK IT BAABYYYY".... Ku du ikk lade være med at afspore tråden, den handler om Toddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 20. December, 2019 Toddy skrev, for 20 minutter siden: Tror sgu jeg giver en kop kaffe ja tak count ,me in ,,, men helst med lidt fløde ellers så render jeg på lokum resten af aftenen ,,, ha ha ha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 20. December, 2019 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Ku du ikk lade være med at afspore tråden, den handler om Toddy Nope.. For @Toddyinvitere på kaffe og kommer med en supplerende kommentar som jeg så reagere på TIL HAM (ikke til en anden der har kommenteret) med hvad det satte gang i i mit hoved.. Bandit.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 20. December, 2019 Varmemester skrev, for 9 minutter siden: Nope.. For @Toddyinvitere på kaffe og kommer med en supplerende kommentar som jeg så reagere på TIL HAM (ikke til en anden der har kommenteret) med hvad det satte gang i i mit hoved.. Bandit.. hvis Toddy kunne arrangere et lille set-up med nogle damer, så er jeg ret sikker på at vi er flere som gerne tropper op med stang og fløden ,, hvis i forstår sådan en lille en ,, haps hva faen det er jo fredag og naboen er allerede gået i seng ,,,party time 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 20. December, 2019 Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden: hvis Toddy kunne arrangere et lille set-up med nogle damer, så er jeg ret sikker på at vi er flere som gerne tropper op med stang og fløden ,, hvis i forstår sådan en lille en ,, haps hva faen det er jo fredag og naboen er allerede gået i seng ,,,party time Ja når katten er ude danser musene på bordet.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. December, 2019 Jeg er ikke så god til at score, så det her er gerne svaret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. December, 2019 Varmemester skrev, 1 time siden: Kan i to ikke lade være med at afspore tråden???? Og så ta det der i privaten eller lave jeres egen tråd?????????? Nu er det her en tråd der handler om vores gode ven @Toddy... Hvad snakker du om?? Kunne aldrig finde på at afspore nogens tråd? Jeg synes blot der er så mange skønne mænd som har brug for lidt ekstra ros. Jeg nævner dem senere måske i denne her tråd - måske i andre tråde... og ja skønne kvinder med skarphed og intelligents vil jeg ikke glemme. Lige for at nævne mig selv - giv mig lige lidt opmærksomhed i denne her tråd eller i en anden eller bare et eller andet sted. Hurraaaaa for at vi kan skabe os lige så åndssvagt vi har lyst til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 20. December, 2019 Toddy skrev, for 12 minutter siden: Jeg er ikke så god til at score, så det her er gerne svaret Hahaha... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. December, 2019 Nemtøs skrev, for 9 minutter siden: Hvad snakker du om?? Kunne aldrig finde på at afspore nogens tråd? Jeg synes blot der er så mange skønne mænd som har brug for lidt ekstra ros. Jeg nævner dem senere måske i denne her tråd - måske i andre tråde... og ja skønne kvinder med skarphed og intelligents vil jeg ikke glemme. Lige for at nævne mig selv - giv mig lige lidt opmærksomhed i denne her tråd eller i en anden eller bare et eller andet sted. Hurraaaaa for at vi kan skabe os lige så åndssvagt vi har lyst til. Det er skam da helt ok Nemtøs. Her er der da plads til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 21. December, 2019 Hehe Toddy har selskab idag og derfor ikke så meget tid til at servere kaffe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 22. December, 2019 Toddy skrev, for 12 timer siden: Hehe Toddy har selskab idag og derfor ikke så meget tid til at servere kaffe Dejligt er det så konen eller kæresten eller bare dem begge 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 22. December, 2019 Hunting for beaver skrev, for 5 timer siden: Dejligt er det så konen eller kæresten eller bare dem begge 2 Har ingen af delene "måske heldigvis", men en af mine veninder kom forbi for at udveksle gaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 23. December, 2019 Toddy skrev, for 11 timer siden: Har ingen af delene "måske heldigvis", men en af mine veninder kom forbi for at udveksle gaver ok bare en "veninde",,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg