Hop til indhold
Svendsenaalborg

Toddys corner

Recommended Posts

Toddy skrev, for 5 timer siden:

Haha ja som nogen, nok har fundet ud af, så er jeg nok også lidt svær at ændre på.

Men ærligt talt så har man vel lov til at være sig selv!!

For dælan mand.. Du kan sq da ikke være andre... Så lad være med at la dig gå på a det.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nemtøs skrev, for 10 timer siden:

Lol  - derfor  du  aldrig  svarer  mig  !!!!!

Æhhhh, jeg har altid svaret dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Jeg  driller  dig  blot  - Glædelig  jul  til dig  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Jeg  driller  dig  blot  - Glædelig  jul  til dig  

Kan i to ikke lade være med at afspore tråden???? Og så ta det der i privaten eller lave jeres egen tråd?????????? 

Nu er det her en tråd der handler om vores gode ven @Toddy... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 14 minutter siden:

Kan i to ikke lade være med at afspore tråden???? Og så ta det der i privaten eller lave jeres egen tråd?????????? 

Ahahahahaha :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 2 minutter siden:

Tror sgu jeg giver en kop kaffe

GetImage.jpeg

Ja tak.. Helt sort.. Så smager den a mest... :) (det sagde hun også igår.... Hvis du forstår sådan en lille en.. :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 3 minutter siden:

Ja tak.. Helt sort.. Så smager den a mest... :) (det sagde hun også igår.... Hvis du forstår sådan en lille en.. :lol: :lol:

Helt sort, som fra nummer til mund :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, Lige nu:

Helt sort, som fra nummer til mund :rolleyes:

Så for SATAN da.. Nu fik jeg så lige billedet a den STORE MØRKE KVINDE der sætter sig overskrævs på mit ansigt så jeg ikke kan få luft, og bare råber..... "LICK IT BAABYYYY".... :blink: :wacko: :blink: :wacko: :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 3 minutter siden:

Så for SATAN da.. Nu fik jeg så lige billedet a den STORE MØRKE KVINDE der sætter sig overskrævs på mit ansigt så jeg ikke kan få luft, og bare råber..... "LICK IT BAABYYYY".... :blink: :wacko: :blink: :wacko: :blink:

Åhhh ja sådan en rigtig big black mamma :wub:

En af de fantasier jeg længe har haft :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 5 minutter siden:

Åhhh ja sådan en rigtig big black mamma :wub:

En af de fantasier jeg længe har haft :rolleyes:

Ok.. Det er så EN af mine skræk fantasier.. :wacko: :blink: :wacko: :blink: :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Varmemester skrev, for 10 minutter siden:

Ku du ikk lade være med at afspore tråden, den handler om Toddy :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Ku du ikk lade være med at afspore tråden, den handler om Toddy :mrgreen:

Nope.. For @Toddyinvitere på kaffe og kommer med en supplerende kommentar som jeg så reagere på TIL HAM (ikke til en anden der har kommenteret) med hvad det satte gang i i mit hoved.. :P :lol: Bandit.. :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 9 minutter siden:

Nope.. For @Toddyinvitere på kaffe og kommer med en supplerende kommentar som jeg så reagere på TIL HAM (ikke til en anden der har kommenteret) med hvad det satte gang i i mit hoved.. :P :lol: Bandit.. :ph34r:

hvis Toddy kunne arrangere et lille set-up med nogle damer, så er jeg ret sikker på at vi er flere som gerne tropper op med stang og fløden ,, hvis i forstår sådan en lille en ,, haps 

hva faen det er jo fredag og naboen er allerede gået i seng ,,,party time :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

hvis Toddy kunne arrangere et lille set-up med nogle damer, så er jeg ret sikker på at vi er flere som gerne tropper op med stang og fløden ,, hvis i forstår sådan en lille en ,, haps 

hva faen det er jo fredag og naboen er allerede gået i seng ,,,party time :D

Ja når katten er ude danser musene på bordet.. :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Varmemester skrev, 1 time siden:

Hvad  snakker  du  om?? Kunne  aldrig  finde  på  at  afspore  nogens  tråd?

Jeg  synes  blot  der  er  så  mange  skønne  mænd  som  har  brug  for  lidt  ekstra  ros.  

Jeg  nævner  dem  senere  måske  i denne  her  tråd  - måske  i andre  tråde... og  ja  skønne  kvinder  med  skarphed  og  intelligents  vil  jeg  ikke  glemme. 

Lige  for  at  nævne  mig  selv  - giv  mig  lige  lidt  opmærksomhed  i denne  her  tråd  eller  i en  anden  eller  bare  et  eller  andet  sted. 

Hurraaaaa  for  at  vi  kan  skabe  os  lige  så  åndssvagt  vi  har  lyst  til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

Hvad  snakker  du  om?? Kunne  aldrig  finde  på  at  afspore  nogens  tråd?

Jeg  synes  blot  der  er  så  mange  skønne  mænd  som  har  brug  for  lidt  ekstra  ros.  

Jeg  nævner  dem  senere  måske  i denne  her  tråd  - måske  i andre  tråde... og  ja  skønne  kvinder  med  skarphed  og  intelligents  vil  jeg  ikke  glemme. 

Lige  for  at  nævne  mig  selv  - giv  mig  lige  lidt  opmærksomhed  i denne  her  tråd  eller  i en  anden  eller  bare  et  eller  andet  sted. 

Hurraaaaa  for  at  vi  kan  skabe  os  lige  så  åndssvagt  vi  har  lyst  til. 

Det er skam da helt ok Nemtøs.

Her er der da plads til alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 5 timer siden:

Dejligt er det så konen eller kæresten eller bare dem begge 2 :D

Har ingen af delene "måske heldigvis", men en af mine veninder kom forbi for at udveksle gaver :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...