Toddy 1422 Skrevet 19. December, 2019 Hvad betyder left convesation i pb ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. December, 2019 Toddy skrev, 1 time siden: Hvad betyder left convesation i pb ??? Den du har skrevet med har "forladt" samtalen - det betyder at personen ikke længere kan jeres pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. December, 2019 Nemtøs skrev, for 10 minutter siden: Den du har skrevet med har "forladt" samtalen - det betyder at personen ikke længere kan jeres pb Ok tak, men forlader man en samtale ved første pb??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. December, 2019 Toddy skrev, for 4 minutter siden: Ok tak, men forlader man en samtale ved første pb??? Ja, hvis man har fået en PB fra en man ikke gider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. December, 2019 Toddy skrev, for 5 minutter siden: Ok tak, men forlader man en samtale ved første pb??? Hvis personen blot ønsker at aflevere en besked eller hvis du sender en besked som modtager ikke finder relevant at svare på. Det er vist ganske normalt at lade være med at svare på pb uden du behøver at ligge for meget værdi i det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Ja, hvis man har fået en PB fra en man ikke gider. Lol - derfor du aldrig svarer mig !!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden: Ja, hvis man har fået en PB fra en man ikke gider. Fair nok, prøvede nu blot at være den voksne for en gang skyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. December, 2019 Nå men siden vi nu er så mange herinde på shaming Toddy siden, hvad er så jeres favorit julenummer ??? Jeg vil gerne starte med last Christmas Jeg kan desværre ikke sætte en link ind fra min mobil, men tænker at i kender den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 19. December, 2019 Ikke for at være lyseslykker ,, men der er allerede en ret fed musik tråd nok helt tilbage fra februar som ret sikkert også har div jule numre Måske du skulle se lidt nærmere på denne evt sammen med en Rom Todddy Knus Din ven Hunter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. December, 2019 Hunting for beaver skrev, for 2 minutter siden: Ikke for at være lyseslykker ,, men der er allerede en ret fed musik tråd nok helt tilbage fra februar som ret sikkert også har div jule numre Måske du skulle se lidt nærmere på denne evt sammen med en Rom Todddy Knus Din ven Hunter Fuck jeg har sgi dårlig tid!!! Prøver jo at overbevise alle om at jeg er en sød fyr!! "IGEN" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 19. December, 2019 Forstår ikke men det er jo også blevet lidt sent,, men JEG synes da rigtig godt om Toddy Knus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 19. December, 2019 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Det lyder dejligt - venter i spænding og håber du ikke har strammet båndet for stramt, når du skal ........I mit selskab Av tak for påmindelse. Lige et øjeblik, skal lige ud at tjekke.........puha ingen skade sket, snuden er IKKE smølfeblå endnu. Må hellere løsne et lille nøk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 19. December, 2019 (edited) Toddy skrev, for 44 minutter siden: Nå men siden vi nu er så mange herinde på shaming Toddy siden, hvad er så jeres favorit julenummer ??? Jeg vil gerne starte med last Christmas Jeg kan desværre ikke sætte en link ind fra min mobil, men tænker at i kender den Utroligt- men alligevel Indsæt fra min mobil. Redigeret 19. December, 2019 af Krølle Bølle Jr. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. December, 2019 Ok har i alle efterhånden fået luftet jeres utilfredshed med mine kommentarer i Tanjas kalender??? En skred, da jeg gjorde ham opmærksom på noget, som jeg ikke fandt passende Men hvad med jer andre??? Jeg er en ret så tålmodig mand, men selv jeg har grænser. Jeg er i den grad blevet haglet igennem, fordi at jeg fandt glæde i Tanjas kalender og det er ok. Det er ikke første gang, at jeg er kommet i modvind, men måske skulle i, som i DEN grad finder mine små skriv irriterende, spørge jeg selv om hvorfor det generer jer så meget Med venlig hilsen og ønsket om en god jul Toddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 19. December, 2019 Beklager hvis den “skedne” person var mig, men kartoflerne kogte over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. December, 2019 MornFed skrev, for 18 minutter siden: Beklager hvis den “skedne” person var mig, men kartoflerne kogte over Næææ du er da mere end velkommen og her er der ingen der skal beklage sig, eller undskylde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 19. December, 2019 Toddy skrev, for 28 minutter siden: Ok har i alle efterhånden fået luftet jeres utilfredshed med mine kommentarer i Tanjas kalender??? En skred, da jeg gjorde ham opmærksom på noget, som jeg ikke fandt passende Men hvad med jer andre??? Jeg er en ret så tålmodig mand, men selv jeg har grænser. Jeg er i den grad blevet haglet igennem, fordi at jeg fandt glæde i Tanjas kalender og det er ok. Det er ikke første gang, at jeg er kommet i modvind, men måske skulle i, som i DEN grad finder mine små skriv irriterende, spørge jeg selv om hvorfor det generer jer så meget Med venlig hilsen og ønsket om en god jul Toddy God Jul kære Toddy ,, og bliv bare ved med at være dig selv hvorfor skulle du dog også ændre dig Diverse haters må da bare vende det døve øre til eller begynde at tænke lidt mere posetivt sådan generelt set Sov godt Buddy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 19. December, 2019 Toddy skrev, for 5 minutter siden: Næææ du er da mere end velkommen og her er der ingen der skal beklage sig, eller undskylde Tak som byder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 19. December, 2019 Ja jeg må også sige at jeg nyder dine sjove indlæg.. Aldrig har jeg set en skrive med så meget ironi og sarkasme i sine beskeder.. Jeg sidder tit og griner af dine små indlæg.. Det er som regel dine korte beskeder der har en dobbelt betydning @Toddy... Så bliv du ENDELIG VED... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. December, 2019 Varmemester skrev, for 6 minutter siden: Ja jeg må også sige at jeg nyder dine sjove indlæg.. Aldrig har jeg set en skrive med så meget ironi og sarkasme i sine beskeder.. Jeg sidder tit og griner af dine små indlæg.. Det er som regel dine korte beskeder der har en dobbelt betydning @Toddy... Så bliv du ENDELIG VED... Ja og det vil jeg også, men en del modvind, må jo nok forventes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. December, 2019 Hunting for beaver skrev, for 15 minutter siden: God Jul kære Toddy ,, og bliv bare ved med at være dig selv hvorfor skulle du dog også ændre dig Diverse haters må da bare vende det døve øre til eller begynde at tænke lidt mere posetivt sådan generelt set Sov godt Buddy Love you, men tror ikke at alle er enige med dig. Ikke at det betyder så meget for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 19. December, 2019 Toddy skrev, for 11 minutter siden: Ja og det vil jeg også, men en del modvind, må jo nok forventes Og hvad så?????? Det er deres valg.. Det skal sq da ikke ændre på hvordan du er.. Toddy skrev, for 10 minutter siden: Love you, men tror ikke at alle er enige med dig. Ikke at det betyder så meget for mig JOOOOOO..... Jeg er.. HELT ENIG med @Hunting for beaver.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. December, 2019 Varmemester skrev, for 5 minutter siden: Og hvad så?????? Det er deres valg.. Det skal sq da ikke ændre på hvordan du er.. JOOOOOO..... Jeg er.. HELT ENIG med @Hunting for beaver.. Hahaha i er alle nogle dejlige drenge og jeg er SÅ glad for at i støtter mig, men det er ikke første gang at jeg er løbet ind i en shitstorm og det er heeeelt sikkert ikke sidste gang. Jeg nægter bare at bukke mig og tage den i røven, blot fordi at der er nogen, som er uenige med mig, eller ikke mener at min måde at opføre mig på er ok Der kommer jo nok engang, hvor jeg bliver voksen og kedelig, som så mange andre herinde, men seriøst, så håber jeg sgu på at der går mange år Love Toddy 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 19. December, 2019 Toddy skrev, for 8 minutter siden: Hahaha i er alle nogle dejlige drenge og jeg er SÅ glad for at i støtter mig, men det er ikke første gang at jeg er løbet ind i en shitstorm og det er heeeelt sikkert ikke sidste gang. Jeg nægter bare at bukke mig og tage den i røven, blot fordi at der er nogen, som er uenige med mig, eller ikke mener at min måde at opføre mig på er ok Der kommer jo nok engang, hvor jeg bliver voksen og kedelig, som så mange andre herinde, men seriøst, så håber jeg sgu på at der går mange år Love Toddy Aaaaaamen altså.... Hvorfor er det dog at man skal være voksen og kedelig???????? Lad de andre om det.. Som jeg plejer at sige.... "Når jeg bliver 72, så har jeg haft en lang barndom.." For jeg har SERIØST ikke lyst til at blive en tørjetriller som andre herinde.. Det lader jeg dem om.. Jeg er mig og ingen anden.. Og AK OG VE den som forsøger at ændre mig.. For det bliver en kamp.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. December, 2019 Varmemester skrev, for 8 minutter siden: Aaaaaamen altså.... Hvorfor er det dog at man skal være voksen og kedelig???????? Lad de andre om det.. Som jeg plejer at sige.... "Når jeg bliver 72, så har jeg haft en lang barndom.." For jeg har SERIØST ikke lyst til at blive en tørjetriller som andre herinde.. Det lader jeg dem om.. Jeg er mig og ingen anden.. Og AK OG VE den som forsøger at ændre mig.. For det bliver en kamp.. Haha ja som nogen, nok har fundet ud af, så er jeg nok også lidt svær at ændre på. Men ærligt talt så har man vel lov til at være sig selv!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg