Hop til indhold
Svendsenaalborg

Toddys corner

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Toddy skrev, 1 time siden:

Hvad betyder left convesation i pb ???

Den  du  har  skrevet  med har  "forladt" samtalen  - det  betyder  at  personen  ikke  længere  kan  jeres  pb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Den  du  har  skrevet  med har  "forladt" samtalen  - det  betyder  at  personen  ikke  længere  kan  jeres  pb

Ok tak, men forlader man en samtale ved første pb??? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Toddy skrev, for 4 minutter siden:

Ja, hvis man har fået en PB fra en man ikke gider. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Toddy skrev, for 5 minutter siden:

Hvis  personen  blot  ønsker  at  aflevere  en besked  eller  hvis du  sender  en  besked  som  modtager  ikke  finder  relevant at svare  på.

Det  er  vist  ganske  normalt  at  lade  være  med  at  svare på  pb  uden  du  behøver  at  ligge  for  meget  værdi  i det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Lol  - derfor  du  aldrig  svarer  mig  !!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Fair nok, prøvede nu blot at være den voksne for en gang skyld :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå men siden vi nu er så mange herinde på shaming Toddy siden, hvad er så jeres favorit julenummer ???

Jeg vil gerne starte med last Christmas

Jeg kan desværre ikke sætte en link ind fra min mobil, men tænker at i kender den:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke for at være lyseslykker :),, men der er allerede en ret fed musik tråd nok helt tilbage fra februar som ret sikkert  også har div jule numre 

Måske du skulle se lidt nærmere på denne evt sammen med en Rom Todddy :D

Knus Din ven Hunter 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 minutter siden:

Ikke for at være lyseslykker :),, men der er allerede en ret fed musik tråd nok helt tilbage fra februar som ret sikkert  også har div jule numre 

Måske du skulle se lidt nærmere på denne evt sammen med en Rom Todddy :D

Knus Din ven Hunter 

Fuck jeg har sgi dårlig tid!!! 

Prøver jo at overbevise alle om at jeg er en sød fyr!! "IGEN" :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Det  lyder  dejligt  - venter  i spænding  og  håber  du  ikke  har  strammet  båndet  for  stramt, når  du  skal  ........I mit  selskab 

Av tak for påmindelse.

Lige et øjeblik, skal lige ud at tjekke.........puha ingen skade sket, snuden er IKKE smølfeblå endnu. Må hellere løsne et lille nøk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 44 minutter siden:

Nå men siden vi nu er så mange herinde på shaming Toddy siden, hvad er så jeres favorit julenummer ???

Jeg vil gerne starte med last Christmas

Jeg kan desværre ikke sætte en link ind fra min mobil, men tænker at i kender den:D

Utroligt- men alligevel 

Indsæt fra min mobil.  

Redigeret af Krølle Bølle Jr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok har i alle efterhånden fået luftet jeres utilfredshed med mine kommentarer i Tanjas kalender???

En skred, da jeg gjorde ham opmærksom på noget, som jeg ikke fandt passende

Men hvad med jer andre???

Jeg er en ret så tålmodig mand, men selv jeg har grænser.

Jeg er i den grad blevet haglet igennem, fordi at jeg fandt glæde i Tanjas kalender og det er ok.

Det er ikke første gang, at jeg er kommet i modvind, men måske skulle i, som i DEN grad finder mine små skriv irriterende, spørge jeg selv om hvorfor det generer jer så meget 

Med venlig hilsen og ønsket om en god jul :D

Toddy

Del dette indlæg

Link til indlæg
MornFed skrev, for 18 minutter siden:

Beklager hvis den “skedne” person var mig, men kartoflerne kogte over:o

Næææ du er da mere end velkommen og her er der ingen der skal beklage sig, eller undskylde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 28 minutter siden:

Ok har i alle efterhånden fået luftet jeres utilfredshed med mine kommentarer i Tanjas kalender???

En skred, da jeg gjorde ham opmærksom på noget, som jeg ikke fandt passende

Men hvad med jer andre???

Jeg er en ret så tålmodig mand, men selv jeg har grænser.

Jeg er i den grad blevet haglet igennem, fordi at jeg fandt glæde i Tanjas kalender og det er ok.

Det er ikke første gang, at jeg er kommet i modvind, men måske skulle i, som i DEN grad finder mine små skriv irriterende, spørge jeg selv om hvorfor det generer jer så meget 

Med venlig hilsen og ønsket om en god jul :D

Toddy

God Jul kære Toddy 

,, og bliv bare ved med at være dig selv hvorfor skulle du dog også ændre dig 

Diverse haters må da bare vende det døve øre til eller begynde at tænke lidt mere posetivt sådan generelt set 

Sov godt Buddy 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 5 minutter siden:

Næææ du er da mere end velkommen og her er der ingen der skal beklage sig, eller undskylde :D

Tak som byder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg må også sige at jeg nyder dine sjove indlæg.. Aldrig har jeg set en skrive med så meget ironi og sarkasme i sine beskeder.. Jeg sidder tit og griner af dine små indlæg.. Det er som regel dine korte beskeder der har en dobbelt betydning @Toddy... Så bliv du ENDELIG VED... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 6 minutter siden:

Ja jeg må også sige at jeg nyder dine sjove indlæg.. Aldrig har jeg set en skrive med så meget ironi og sarkasme i sine beskeder.. Jeg sidder tit og griner af dine små indlæg.. Det er som regel dine korte beskeder der har en dobbelt betydning @Toddy... Så bliv du ENDELIG VED... :)

Ja og det vil jeg også, men en del modvind, må jo nok forventes :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 15 minutter siden:

God Jul kære Toddy 

,, og bliv bare ved med at være dig selv hvorfor skulle du dog også ændre dig 

Diverse haters må da bare vende det døve øre til eller begynde at tænke lidt mere posetivt sådan generelt set 

Sov godt Buddy 

Love you, men tror ikke at alle er enige med dig.

Ikke at det betyder så meget for mig B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 11 minutter siden:

Ja og det vil jeg også, men en del modvind, må jo nok forventes :rolleyes:

Og hvad så?????? Det er deres valg.. Det skal sq da ikke ændre på hvordan du er.. 

Toddy skrev, for 10 minutter siden:

Love you, men tror ikke at alle er enige med dig.

Ikke at det betyder så meget for mig B)

JOOOOOO..... Jeg er.. HELT ENIG med @Hunting for beaver.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 5 minutter siden:

Og hvad så?????? Det er deres valg.. Det skal sq da ikke ændre på hvordan du er.. 

JOOOOOO..... Jeg er.. HELT ENIG med @Hunting for beaver.. 

Hahaha i er alle nogle dejlige drenge og jeg er SÅ glad for at i støtter mig, men det er ikke første gang at jeg er løbet ind i en shitstorm og det er heeeelt sikkert ikke sidste gang.

Jeg nægter bare at bukke mig og tage den i røven, blot fordi at der er nogen, som er uenige med mig, eller ikke mener at min måde at opføre mig på er ok

Der kommer jo nok engang, hvor jeg bliver voksen og kedelig, som så mange andre herinde, men seriøst, så håber jeg sgu på at der går mange år:D

Love Toddy :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 8 minutter siden:

Hahaha i er alle nogle dejlige drenge og jeg er SÅ glad for at i støtter mig, men det er ikke første gang at jeg er løbet ind i en shitstorm og det er heeeelt sikkert ikke sidste gang.

Jeg nægter bare at bukke mig og tage den i røven, blot fordi at der er nogen, som er uenige med mig, eller ikke mener at min måde at opføre mig på er ok

Der kommer jo nok engang, hvor jeg bliver voksen og kedelig, som så mange andre herinde, men seriøst, så håber jeg sgu på at der går mange år:D

Love Toddy :P

Aaaaaamen altså.... Hvorfor er det dog at man skal være voksen og kedelig???????? Lad de andre om det.. :lol:

Som jeg plejer at sige.... "Når jeg bliver 72, så har jeg haft en lang barndom.." :lol: For jeg har SERIØST ikke lyst til at blive en tørjetriller som andre herinde.. Det lader jeg dem om.. Jeg er mig og ingen anden.. Og AK OG VE den som forsøger at ændre mig.. For det bliver en kamp.. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 8 minutter siden:

Aaaaaamen altså.... Hvorfor er det dog at man skal være voksen og kedelig???????? Lad de andre om det.. :lol:

Som jeg plejer at sige.... "Når jeg bliver 72, så har jeg haft en lang barndom.." :lol: For jeg har SERIØST ikke lyst til at blive en tørjetriller som andre herinde.. Det lader jeg dem om.. Jeg er mig og ingen anden.. Og AK OG VE den som forsøger at ændre mig.. For det bliver en kamp.. :lol:

Haha ja som nogen, nok har fundet ud af, så er jeg nok også lidt svær at ændre på.

Men ærligt talt så har man vel lov til at være sig selv!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...