Guest Nemtøs Skrevet 18. December, 2019 Varmemester skrev, for 1 time siden: Jeg spørger også kun fordi jeg har oplevet kvinder som enten sidder i en høj stilling eller som er hende der styre hjemmet.. Og når det så kommer til sex, så er hun den mest underdanige kvinde man kan finde.. Så mit spørgsmål kom kun ud fra at det ku være du ikke var den dominerende der hjemme. At lade sig dominere handler ikke i min optik at være underdanig - slet ikke. I mit private netværk bliver jeg opfattet som værende dominerende i min personlighed. At ligge denne side af sig selv på hylden og lade sig dominere og bruge som en tøs/slave er en særlig leg der kræver tillid. De mænd /kvinder som tror de kan iføre sig et par læderbukser og en pisk og derefter tro at de er herre/domima har ikke fattet en disse af den leg. Jeg har været tøs/tæve igennem snart 10 år og betegner ikke mig selv som underdanig på nogen måder, at være lydig og tilgængelig som tøs - yes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 18. December, 2019 Nemtøs skrev, for 16 minutter siden: At lade sig dominere handler ikke i min optik at være underdanig - slet ikke. I mit private netværk bliver jeg opfattet som værende dominerende i min personlighed. At ligge denne side af sig selv på hylden og lade sig dominere og bruge som en tøs/slave er en særlig leg der kræver tillid. Jeg har været tøs/tæve igennem snart 10 år og betegner ikke mig selv som underdanig på nogen måder, at være lydig og tilgængelig som tøs - yes. Jeg vil tildels gi dig ret.. Det kommer jo også an på hvad og hvor meget man ligger i ordet "underdanig". For i min optik så er kvinden underdanig når hun "iføre" sig rollen som tøs/slave (=Sub).. Det er jo ikke det samme som at hun er det i sin dagligdag. Slet ikke faktisk. Nemtøs skrev, for 19 minutter siden: De mænd /kvinder som tror de kan iføre sig et par læderbukser og en pisk og derefter tro at de er herre/domima har ikke fattet en disse af den leg. Det vil jeg gi dig FULDSTÆNDIG RET.. For der er flere der mener de er Dom bare fordi de kan klappe en røv rød.. Og de typer der bare tror det hele handler om at "slå røven a tøsen" har IKKE fattet en skid.. Og det gør så ondt i mit hjerte når jeg har mødt unge piger som har været i hænderne på sådan en tos. Og de så ikke tør bevæge sig ned a den vej igen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. December, 2019 Varmemester skrev, for 1 minut siden: Jeg vil tildels gi dig ret.. Det kommer jo også an på hvad og hvor meget man ligger i ordet "underdanig". For i min optik så er kvinden underdanig når hun "iføre" sig rollen som tøs/slave (=Sub).. Det er jo ikke det samme som at hun er det i sin dagligdag. Slet ikke faktisk. Det vil jeg gi dig FULDSTÆNDIG RET.. For der er flere der mener de er Dom bare fordi de kan klappe en røv rød.. Og de typer der bare tror det hele handler om at "slå røven a tøsen" har IKKE fattet en skid.. Og det gør så ondt i mit hjerte når jeg har mødt unge piger som har været i hænderne på sådan en tos. Og de så ikke tør bevæge sig ned a den vej igen.. Lige netop derfor at jeg ikke skilter tydeligt med at jeg leger som tøs, da jeg ikke ønsker at havne i hænderne på den type som du beskriver. Underdanig er blot så negativ ladet ord. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 18. December, 2019 Nemtøs skrev, Lige nu: Lige netop derfor at jeg ikke skilter tydeligt med at jeg leger som tøs, da jeg ikke ønsker at havne i hænderne på den type som du beskriver. Underdanig er blot så negativ ladet ord. Og lad for HIMLENS SKYLD være med det.. For det VIL tiltrække sådanne typer.. Den eneste (jeg er stødt på og i ) er @Tekla.. Men hun er så også en kvinde som KAN KLARE DET.. Se lige der har vi så forskellen på vores tankegang.. For i mit hoved er det IKKE et negativt ladet ord.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg