Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Dominans

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Varmemester skrev, for 1 time siden:

Jeg spørger også kun fordi jeg har oplevet kvinder som enten sidder i en høj stilling eller som er hende der styre hjemmet.. Og når det så kommer til sex, så er hun den mest underdanige kvinde man kan finde.. 

Så mit spørgsmål kom kun ud fra at det ku være du ikke var den dominerende der hjemme. :)

At  lade  sig  dominere  handler  ikke  i min  optik  at  være  underdanig  - slet  ikke. 

I mit private  netværk  bliver  jeg  opfattet  som  værende  dominerende  i  min  personlighed.  At  ligge  denne  side  af  sig  selv  på  hylden  og  lade  sig  dominere  og  bruge  som  en  tøs/slave  er  en  særlig  leg  der  kræver  tillid. 

De  mænd /kvinder  som  tror  de  kan  iføre  sig  et  par  læderbukser og  en  pisk  og  derefter  tro at  de  er  herre/domima  har  ikke  fattet  en  disse  af  den  leg. 

Jeg  har  været  tøs/tæve  igennem  snart  10 år  og  betegner  ikke  mig selv  som  underdanig  på  nogen  måder, at  være  lydig og  tilgængelig  som  tøs  - yes.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 16 minutter siden:

At  lade  sig  dominere  handler  ikke  i min  optik  at  være  underdanig  - slet  ikke. 

I mit private  netværk  bliver  jeg  opfattet  som  værende  dominerende  i  min  personlighed.  At  ligge  denne  side  af  sig  selv  på  hylden  og  lade  sig  dominere  og  bruge  som  en  tøs/slave  er  en  særlig  leg  der  kræver  tillid. 

Jeg  har  været  tøs/tæve  igennem  snart  10 år  og  betegner  ikke  mig selv  som  underdanig  på  nogen  måder, at  være  lydig og  tilgængelig  som  tøs  - yes.  

Jeg vil tildels gi dig ret.. Det kommer jo også an på hvad og hvor meget man ligger i ordet "underdanig". For i min optik så er kvinden underdanig når hun "iføre" sig rollen som tøs/slave (=Sub).. Det er jo ikke det samme som at hun er det i sin dagligdag. Slet ikke faktisk. 

Nemtøs skrev, for 19 minutter siden:

De  mænd /kvinder  som  tror  de  kan  iføre  sig  et  par  læderbukser og  en  pisk  og  derefter  tro at  de  er  herre/domima  har  ikke  fattet  en  disse  af  den  leg. 

Det vil jeg gi dig FULDSTÆNDIG RET.. For der er flere der mener de er Dom bare fordi de kan klappe en røv rød.. Og de typer der bare tror det hele handler om at "slå røven a tøsen" har IKKE fattet en skid.. Og det gør så ondt i mit hjerte når jeg har mødt unge piger som har været i hænderne på sådan en tos. Og de så ikke tør bevæge sig ned a den vej igen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil tildels gi dig ret.. Det kommer jo også an på hvad og hvor meget man ligger i ordet "underdanig". For i min optik så er kvinden underdanig når hun "iføre" sig rollen som tøs/slave (=Sub).. Det er jo ikke det samme som at hun er det i sin dagligdag. Slet ikke faktisk. 

Det vil jeg gi dig FULDSTÆNDIG RET.. For der er flere der mener de er Dom bare fordi de kan klappe en røv rød.. Og de typer der bare tror det hele handler om at "slå røven a tøsen" har IKKE fattet en skid.. Og det gør så ondt i mit hjerte når jeg har mødt unge piger som har været i hænderne på sådan en tos. Og de så ikke tør bevæge sig ned a den vej igen.. 

Lige  netop  derfor  at  jeg  ikke  skilter  tydeligt  med  at  jeg  leger  som  tøs, da  jeg  ikke  ønsker  at  havne  i hænderne  på  den  type  som  du  beskriver.  

Underdanig  er  blot  så  negativ  ladet  ord.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Lige  netop  derfor  at  jeg  ikke  skilter  tydeligt  med  at  jeg  leger  som  tøs, da  jeg  ikke  ønsker  at  havne  i hænderne  på  den  type  som  du  beskriver.  

Underdanig  er  blot  så  negativ  ladet  ord.

Og lad for HIMLENS SKYLD være med det.. For det VIL tiltrække sådanne typer.. Den eneste (jeg er stødt på og i :wub:) er @Tekla.. Men hun er så også en kvinde som KAN KLARE DET..

Se lige der har vi så forskellen på vores tankegang.. For i mit hoved er det IKKE et negativt ladet ord.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...