Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Dominans

Recommended Posts

Guest Rust in Peace

I annoncer støder jeg på en del dominaer, og endnu flere alm gp’er har dominans på menuen. Jeg kan ikke lade være med at tænke om der rent faktisk er en del piger der selv tænder på dette, eller om de blot tilbyder det fordi markedet for det er tilstrækkeligt attraktivt.

Min tanke kommer, fordi jeg aldrig i privaten har oplevet piger, der har tændt på dette - det har i givet fald altid været med modsat fortegn, hvor det er pigen der nyder at blive domineret. Men mine dates kan nok ikke udgøre et empirisk grundlag alene. 

Hvad har i af erfaringer - er dominans til mænd også noget der styres af lyst fra pigernes side, eller er det primært et produkt i den monetære verden eller for at gøre manden tilfreds?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  tilbyder ikke  dominans, men  jeg  har  en  enkelt  mand  som  jeg  dominere.  Han  er  noget  særligt  for  mig.  Vi  har  mødtes  et  par  gange men  over  1 år  siden  at vi  har  set  hinanden  fysisk. 

Jeg  dominere  ham  i skrift  og  giver  ham  opgaver. Fordi  jeg  kan  bruge  min  fantasi  og  prøve  forskellige  grænser  af  med  ham  er  det  frækt  og  særligt for  mig.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er alm gp samt domina. 

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg tilbyder ganske simpelt kun de ting jeg selv tænder på. Ergo tænder jeg på at dominere mænd og jeg elsker sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Rust in Peace skrev, for 15 minutter siden:

fordi jeg aldrig i privaten har oplevet piger, der har tændt på dette

hmm måske har du været "uheldig" - Hvis det betyder meget, nej noget for dig at du skal domineres eller dominere så vær tydeligt om det - xselv mødte jeg for to år siden en en skøn kvinde et par år yngre end mig - Hun var tydeligt med at jeg skulle klappe hende lidt fats i røbven ogv "tvinge hende" til at give mig oralsex - og så (hendes egne ord) straffe hende med min pik - men først når jeg havde tømt mig i hendes mund - så ville jeg holde længere når jeg straffede hende...Og hun var trods en alder der havde passeret 50 - kronisk liderlig - Og elskede at jeg smækkede hende og tog hende og tvang hende...at vi så ikke havde så fandens mange andre interesser, gjorde t forholdet løb ud, nu har hun en kæreste der deler hendes interesser for dyr og natur - skovture hele året ......(Vi kneppede også i Asserbo plantage) 

Så Rust - de skønne der vil domineres findes!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Der er mange kvinder der tænder på det, af hvad jeg har set. Ikke blot på pengene i det, selvom det koster ekstra. 

Jeg er så grøn i forhold til det at jeg faktisk kun har prøvet det én gang med en gæst, og det gik slet ikke så vi endte med noget GFE istedet for. Mangler lidt oplæring :P 

men jeg havde været i et forhold hvor jeg var ret psykisk dominerende. Ikke fordi det som sådan var noget jeg talte om. Men min eks ville gerne dominere mig, det er ikke min ting og han var slet ikke dominerende af natur. så jeg gav ham ekstremt meget modstand - så meget at det overordnet nok mest var mig der dominerede ham. Det var egentlig lidt synd for ham ... :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et af mine seneste besøg var hos Kamille hos Pure-passion i Valby. Jeg følte virkelig at hun var vild med at dominere - især fysisk, og det blev gjort med en intens følelse af lyst og empati hvor vi virkelig kunne mærke hinandens liderlighed. Jeg vidste ikke at jeg havde en så submissiv side, men selvom det var rimelig hardcore følte jeg mig helt tryg i hendes stærke hænder, og jeg var bare vild med at hun nærmest tog hele initiativet med hvad vi skulle (og gik til den).

Anmeldelse: https://www.eroguide.dk/forum/topic/113548-kamille-fra-pure-passion-jeg-kom-ned-med-nakken-og-fik-kærligheden-at-føle/?tab=comments#comment-1063490

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 3 timer siden:

men jeg havde været i et forhold hvor jeg var ret psykisk dominerende. Ikke fordi det som sådan var noget jeg talte om. Men min eks ville gerne dominere mig, det er ikke min ting og han var slet ikke dominerende af natur. så jeg gav ham ekstremt meget modstand - så meget at det overordnet nok mest var mig der dominerede ham. Det var egentlig lidt synd for ham ... :mellow:

Hehe.. Det kan jeg sq li.. Den uskyldige lille pige der har overtaget.. :lol:

Men når det så er sagt. Så bør man ikke ikke lægge op til eller prøve at være noget hvis man ikke kan holde "overtaget" i det hele.. :)

Tilbage til tråden.................... 

@Rust in Peace i den tid jeg har været i bdsm verden.. Der har jeg haft en domina. Simpelthen for at se det hele fra modpartens side.. For at vide hvad det er jeg faktisk udsætter min Sub for.. Og jeg kan kun sige at jeg gør det gerne igen når jeg mentalt er ovenpå igen.. For det kræver noget af ens psyke når man begiver sig ned a den vej.. Men fedt var det.. Men jeg har så fundet ud af ved at prøve det, at jeg befinder mig bedst på Dom siden. 

Så ja jeg tror der er mange kvinder som tilbyder dominans delen, tænder på det.. Og som @Emmalie skrev, ikke kun pengene, men hele setupet.

Men en ting jeg har gået og tænkt lidt over.. Og den er henvendt til dig @Frække Tanja når du nu har skrevet i tråden her.. Er det også i dit private sexliv du tænder på det?? Eller er du underdanig der?? :)Og du skal IKKE svare hvis det hører privatlivet til.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De findes, altså kvinder der tænder på, at dominere, har kendt nogle stykker gemmen snart 40 år i den dejlig SM verden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

At dominere en mand er det fedeste. Det giver et vildt rush :)

Det er noget man skal læres op i. Ikke alle kan.  Selvom man " har det i sig " så er det altså ikke nok.  Og da slet ikke hvis man tager penge for det. Det er et håndværk i sig selv. Udover at der er så meget andet i det . 

Er min erfaring. Og opfattelse  :) 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 6 timer siden:

Men når det så er sagt. Så bør man ikke ikke lægge op til eller prøve at være noget hvis man ikke kan holde "overtaget" i det hele.. :)

@Rust in Peace i den tid jeg har været i bdsm verden.. Der har jeg haft en domina. Simpelthen for at se det hele fra modpartens side.. For at vide hvad det er jeg faktisk udsætter min Sub for.. Og jeg kan kun sige at jeg gør det gerne igen når jeg mentalt er ovenpå igen.. For det kræver noget af ens psyke når man begiver sig ned a den vej.. Men fedt var det.. Men jeg har så fundet ud af ved at prøve det, at jeg befinder mig bedst på Dom siden. 

Så ja jeg tror der er mange kvinder som tilbyder dominans delen, tænder på det.. Og som @Emmalie skrev, ikke kun pengene, men hele setupet.

Men en ting jeg har gået og tænkt lidt over.. Og den er henvendt til dig @Frække Tanja når du nu har skrevet i tråden her.. Er det også i dit private sexliv du tænder på det?? Eller er du underdanig der?? :)Og du skal IKKE svare hvis det hører privatlivet til.. 

Jeg er aldrig underdanig. Det tænder mig egentlig ikke. Et par klap i røven, dog ikke hårdt kan være frækt og en hånd på halsen under hårde stød er os frækt. Men kun med den rigtige se partner. 

Af denne grund tilbyder jeg det ikke på job, da jeg kun til tider finder det frækt. Hvor jeg alle dage tænder på at være den dominerende :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 46 minutter siden:

Jeg er aldrig underdanig. Det tænder mig egentlig ikke. Et par klap i røven, dog ikke hårdt kan være frækt og en hånd på halsen under hårde stød er os frækt. Men kun med den rigtige se partner. 

Af denne grund tilbyder jeg det ikke på job, da jeg kun til tider finder det frækt. Hvor jeg alle dage tænder på at være den dominerende :wub:

Jeg spørger også kun fordi jeg har oplevet kvinder som enten sidder i en høj stilling eller som er hende der styre hjemmet.. Og når det så kommer til sex, så er hun den mest underdanige kvinde man kan finde.. 

Så mit spørgsmål kom kun ud fra at det ku være du ikke var den dominerende der hjemme. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, 1 time siden:

Det er noget man skal læres op i. Ikke alle kan.  Selvom man " har det i sig " så er det altså ikke nok.  Og da slet ikke hvis man tager penge for det. Det er et håndværk i sig selv. Udover at der er så meget andet i det . 

Og det er jo også lige præcis det som @Emmalie skrev ang hendes kæreste.. For det er ikke nok at man er dominerende fysisk.. Man er sq også nød til at ha psyken med.. Og jeg kan SAGTENS forestille mig at det kræver MEGET MERE når der er penge med i det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 5 minutter siden:

Jeg spørger også kun fordi jeg har oplevet kvinder som enten sidder i en høj stilling eller som er hende der styre hjemmet.. Og når det så kommer til sex, så er hun den mest underdanige kvinde man kan finde.. 

Så mit spørgsmål kom kun ud fra at det ku være du ikke var den dominerende der hjemme. :)

Ja sådan er det normaltvis. Men intet ved mig er normalt :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Varmemester skrev, for 7 timer siden:

Jeg har prøvet at blive domineret 3 gang, de 2 første uden nogen særlig succes, men den tredje.. holy Christ:P, det var de fedeste jeg nogen sinde har prøvet, og tro mig jeg har været meget omkring i mit sexliv, troede egentlig ikke rigtigt det var mig, men kors hvor jeg tog fejl. når det så er sagt tror jeg også det både kræver kemi og en stor grad af tillid af bevæge sig ned af den vej, nu skal jeg ikke sige i hvilken hårdhedsgrad jeg blev behandlet, der har jeg ingen erfaringsgrundlag for at udtale mig om, men jeg lægger gerne krop til igen :wub:

Den anden vej, som Dom, er ikke en option, har prøvet, men kan simpelt hen ikke, uanset hvor frivilligt det end er, få mig selv til at lægge hånd, endsige pisk på en kvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Frække Tanja skrev, for 11 timer siden:

Jeg er alm gp samt domina. 

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg tilbyder ganske simpelt kun de ting jeg selv tænder på. Ergo tænder jeg på at dominere mænd og jeg elsker sex. 

Det kom bag på mig, troede kun du var til vanilje?, ikke at jeg har besøgt dig, men udfra annoncer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, Lige nu:

Det kom bag på mig, troede kun du var til vanilje?, ikke at jeg har besøgt dig, men udfra annoncer?

Der står da os i mine annoncer jeg tilbyder dominans samt anam til ham :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Misjo1 du har LIGE PRÆCIS fat i det rette det.. Det kræver SÅ MEGET tillid..

Når jeg bevæger mig ned ad den vej. Om det så er på den ene eller den anden side af pisken.. Så er der 3 ting som der bare SKAL være.. 1: Gensidig tillid. 2: Gensidig respekt. 3: Gensidig forståelse.. Hvis de 3 ting ikke er der.. Så kan jeg ikke gi mig fuldt ud.. Jeg tør simpelthen ikke.. Og de ting får man desværre bare ikke ved første blik.. Ihvertfald ikke for mig.. 

Nu du nævner det med at du IKKE kan finde på at lægge hverken hånd eller pisk på en kvinde.. Så er det sq heller ikke noget jeg gør UDEN at det er aftalt eller at det er et spil.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

@Misjo1 du har LIGE PRÆCIS fat i det rette det.. Det kræver SÅ MEGET tillid..

Når jeg bevæger mig ned ad den vej. Om det så er på den ene eller den anden side af pisken.. Så er der 3 ting som der bare SKAL være.. 1: Gensidig tillid. 2: Gensidig respekt. 3: Gensidig forståelse.. Hvis de 3 ting ikke er der.. Så kan jeg ikke gi mig fuldt ud.. Jeg tør simpelthen ikke.. Og de ting får man desværre bare ikke ved første blik.. Ihvertfald ikke for mig.. 

Nu du nævner det med at du IKKE kan finde på at lægge hverken hånd eller pisk på en kvinde.. Så er det sq heller ikke noget jeg gør UDEN at det er aftalt eller at det er et spil.. 

Kan ikke, ingen gang når det er aftalt, det ligge så fjernt fra mig, at jeg simpelthen ikke kan, og dog, i min tid som dørmand har jeg en enkelt gang klappet til en kvinde, men først efter at hun havde smadret en flaske i hoved på mig;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, Lige nu:

Kan ikke, ingen gang når det er aftalt, det ligge så fjernt fra mig, at jeg simpelthen ikke kan, og dog, i min tid som dørmand har jeg en enkelt gang klappet til en kvinde, men først efter at hun havde smadret en flaske i hoved på mig;)

Hahaha.. Ikke en gang i min tid som dørmand og festival vagt har jeg klappet nogen.. :lol: Heller ikke selvom han/hun har slået først.. Der har jeg altid haft min højde og mine ord i min magt til at få dem til at slappe af.. :)

Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, Lige nu:

A´nam, det er sku da Jysk og betyder en godte:D

Det rigtigt.. Burde jeg sq da ha vidst som jyde... :lol: :lol: Satans som 9år på øen lige pludselig kan mærkes.. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...