Hop til indhold

Manglende pris liste.

Featured Replies

Skrevet

Foerste indlaeg her paa eroguide.

Sidder her og laver en oenske seddel for mit naeste besoeg i Danmark, og der en ting som er lidt irriterende.

Manglen paa pris liste hos mange GP'er her paa Annoncelight. Det er mest dem som er paa "arbejds ferie" her og diverse Thai klinikker, hvorimod de danske piger som regel har et meget detaljeret menu kort.

Det kunne da vaere rart at se om de ydelser man er interesseret i passer til pengepungen foer man spilder deres tid med SMS eller et opkald.

Er der nogen her som har tanker mht. til dette?

Ps. Unskyld de manglende sidste 3 bogstaver i det danske alfabet.

Mvh.

Skrevet

Jeg er enig med dig. 

Jeg kontakter kun meget sjældent piger, som ikke har en prisliste i deres annoncer. 

Skrevet

Du har ret, det er en skam for de piger der ikke sætter priser på deres profil.

Jeg har kontaktet nogle stykker for at se pris nivou. og ja priserne svinger meget.

1time. Kan svinge fra 600 kr. 2100 kr.for stort set samme ydelser. Der er flere der tager 300-500 kr for kiss, men jeg kysser dem aldrig og jeg siger aldrig.

Skrevet
Udenlands_Dansker skrev, for 2 timer siden:

Det kunne da vaere rart at se om de ydelser man er interesseret i passer til pengepungen foer man spilder deres tid med SMS eller et opkald.

Som minimum burde de oplyse prisen pr. ½, 3/4 og/eller hele time - så kan man som regel nogenlunde udregne prisniveauet incl. extraydelser, inden man retter henvendelse og spørger konkret ind til det.

Skrevet

enkelt - uden priser ingen kontakter - uden ydelser men kun tidspriser så forventer jeg at alt er inklusive i tidsprisen, og det spørger jeg ind til ved kontakt....ofte blver det ved kontakten for en time til  2500 kroner og ekstra for et blæs og ekstra for..........

Skrevet
Udenlands_Dansker skrev, for 3 timer siden:

Ps. Unskyld de manglende sidste 3 bogstaver i det danske alfabet.

Mvh.

Hvis du bruger PC:

Å = alt+0197
å = alt+0229
Æ = alt+0198
æ = alt+0230
Ø = alt+0216
ø = alt+0248

I øvrigt mener jeg ikke at det er i vejen at vide hvor meget penge man skal tage med.

Hilsen fra en som prøver at skrive lidt på dansk fra et ikke-danskt keyboard.

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, 1 time siden:

Hvis du bruger PC:

Å = alt+0197
å = alt+0229
Æ = alt+0198
æ = alt+0230
Ø = alt+0216
ø = alt+0248

I øvrigt mener jeg ikke at det er i vejen at vide hvor meget penge man skal tage med.

Hilsen fra en som prøver at skrive lidt på dansk fra et ikke-danskt keyboard.

Hej Bananas

Jeg har vaennet mig til at bruge ae oe og aa naar jeg skriver, saa det er langt hurtigere end at alt funktionen.

Mvh

Skrevet
Bananas skrev, for 12 timer siden:

Hvis du bruger PC:

Du mener "Hvis du bruger Windows."

Hvis man bruger Win er det dog lettere at indstille dansk tastatur. Så kan man fra system tray skifte til det, når man har brug for det, og skifte tilbage, når det ikke længere skal bruges - begge dele med et simpelt klik.

Skrevet
Bebop skrev, for 8 minutter siden:

Du mener "Hvis du bruger Windows."

Hvis man bruger Win er det dog lettere at indstille dansk tastatur. Så kan man fra system tray skifte til det, når man har brug for det, og skifte tilbage, når det ikke længere skal bruges - begge dele med et simpelt klik.

I Sverige er PC ensbetydende med Windows. Det andet kaldes for "sekten";), alternativt Mac.

Du har self ret med det danske tastatur, men jeg glemmer tit at skifte tilbage, og så bliver jeg irriteret. Har vænnet mig til at bruge alt nu, og det går efterhånden nogenlunde hurtigt. Langt værre er det at behøve tjekke Ordnet.dk for jeres mærkelige ord hele tiden:(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.