Hop til indhold
Mr_T

Undren. Hvorfor er der så få anmeldelser af de danske GPere.?

Recommended Posts

Liv skrev, for 59 minutter siden:

Nu har jeg ingen idé om, hvad østpiger har på programmet, men selv knalder jeg overraskende lidt i forhold til alt det andet jeg tilbyder ;) 

Nu bliver jeg lidt mystificeret: Hvad mener du med, at du "selv knalder jeg overraskende lidt i forhold til alt det andet jeg tilbyder"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 29 minutter siden:

Nu bliver jeg lidt mystificeret: Hvad mener du med, at du "selv knalder jeg overraskende lidt i forhold til alt det andet jeg tilbyder"?

Vi er vist ude i en totalt afsporing nu.... Jeg mener, at jeg har mange ting på programmet, alm blid sex fylder meget lidt, da hovedparten af mine gæster vælger andre ting fx massage, smæk eller rollespil. Ting der kræver noget mere kommunikation end et knald gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Vi er vist ude i en totalt afsporing nu.... Jeg mener, at jeg har mange ting på programmet, alm blid sex fylder meget lidt, da hovedparten af mine gæster vælger andre ting fx massage, smæk eller rollespil. Ting der kræver noget mere kommunikation end et knald gør.

Jeg ved godt, at du er en alsidig dame, og hvis du mener, at vi er ved at afspore, holder vi da bare her,.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 19.1.2020 at 20:38:

Derudover bliver mange af os “tætte” med vores gæster, så føles det måske grænseoverskridende at beskrive møderne.

Spot on ... 
Jeg har det netop sådan, at det føles grænseoverskridende at skrive en anmeldelse ..
Og det er lidt ironisk ... 
Når vi ikke skriver anmeldelser, så er det faktisk fordi, vi er glade for jer ... og netop fordi det er en intim og personlig oplevelse ... 
Den kan ikke "kopieres" så også derfor giver en anmeldelse ikke mening ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 2 timer siden:

Spot on ... 
Jeg har det netop sådan, at det føles grænseoverskridende at skrive en anmeldelse ..
Og det er lidt ironisk ... 
Når vi ikke skriver anmeldelser, så er det faktisk fordi, vi er glade for jer ... og netop fordi det er en intim og personlig oplevelse ... 
Den kan ikke "kopieres" så også derfor giver en anmeldelse ikke mening ... 

Jeg har det på samme måde, men anmelder alligevel, hvis kvinden selv siger ja. Hvis det kan fremme hendes karriere, og jeg synes hun har fortjent det, så skriver jeg, selvom det kan føles akavet og meget svært at sætte præcise ord på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad også godt læse flere anmeldelser om de danske gp’er❤️ Synes det er synd at der ligger SÅ meget fokus på de udlandske piger herinde...Ved godt de fylder en del i dk efterhånden...læser også anmeldelser ja men kun dem, omhandlende de danske piger..Elsker de danske “helt nede på jorden” gp’er! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, den 22.1.2020 at 22:19:

Gad også godt læse flere anmeldelser om de danske gp’er❤️ Synes det er synd at der ligger SÅ meget fokus på de udlandske piger herinde...Ved godt de fylder en del i dk efterhånden...læser også anmeldelser ja men kun dem, omhandlende de danske piger..Elsker de danske “helt nede på jorden” gp’er! 

Også mig. Medmindre de danske GPere og telefondamer sidder fortvivlet hele dagen ved telefonen og venter på opkald, fordi der ikke er nogen som ringer, så må der dagligt være en masse erfaringer og oplevelser derude baseret på danske kvinder. :D vi kender toppen af poppen, men der er jo ligesom meget mere end tre aktive, danske GPere.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Tip toe skrev, for 2 timer siden:

vi kender toppen af poppen, men der er jo ligesom meget mere end tre aktive, danske GPere.

jaaaaa...vil nu ikke ligefrem betragte dem som værende toppen af poppen, men mere fremstillet som værende hvad der er populært her på EG, hvilket i sig selv giver et mega skævt billede af de Danske piger, desværre en fremstilling som ikke fremmer forståelsen på området....og jo, der er rigtig mange dejlige aktive Danske piger som vælger ikke at fremstille sig selv i den globale net baserede verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
sneræven skrev, den ‎20‎-‎01‎-‎2020 at 22:36:

Den kan ikke "kopieres" så også derfor giver en anmeldelse ikke mening ... 

nej selvfølgelig ikke, men nu kommer det jo an på hvordan oplevelsen bliver fremlagt, personligt er jeg da hamrende ligeglad om du er ved at vælte omkuld af begejstring....hvad kan andre bruge det til ??? hvordan bruges div anmeldelses forum's såsom trustpilot/tripadvisor osv??? interessant her er  kun konkrete oplysninger som man kan forholde sig til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

.Nu har jeg genbesøgt denne tråd som jeg startede. 

For det første, vil jeg godt sige mange tak for gode bud på, hvorfor de danske GPere er så lidt anmeldt  og heldigvis er der kommet mange gode anmeldelser af jer Aller dejligste danske Quinder siden. Tror dog ikke helt at det min tråds skyld:P

Som forventet blev der hurtigt snakket priser, sikker sex og fan boys, men er vild med tonen og at afsporing var minimal.. Så tak:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...