Hop til indhold
Mr_T

Undren. Hvorfor er der så få anmeldelser af de danske GPere.?

Recommended Posts

Guest Trinetease
Zaq skrev, for 1 minut siden:

Men det er ikke hvor mange gange at jeg kan komme der er vigtigt for mig, det er kemien mellem mig og gp'en undskyld hvis du har den forståelse af mig, det er ikke sådan ment. Der kan du spørge dine danske kolleger der kender mig, de vil sige at jeg behandler gp' er som var det min kæreste eller bedre.

Jamen du har forklaret det med kemien og servicen. Og den mener du er bedre hos udenlandske piger. 

Du må købe din sex lige præcis hvor du vil. Jeg bliver bare sårn lidt Mmmmh...når du giver service og kemi grunden. For kemi og service er bestemt ikke nationalitets bestemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Zaq skrev, for 1 minut siden:

Og på PG på Frederiksberg har jeg også oplevet det

Jeg er også på PG og har aldrig oplevet det. 

Men jeg vil helt sikkert spørge rundt omkring nu, for det er vitterligt første gang jeg høre om det.....altså ekstra for at komme flere gange på 1 time hos en dansk pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Jamen du har forklaret det med kemien og servicen. Og den mener du er bedre hos udenlandske piger. 

Du må købe din sex lige præcis hvor du vil. Jeg bliver bare sårn lidt Mmmmh...når du giver service og kemi grunden. For kemi og service er bestemt ikke nationalitets bestemt.

Jeg siger ikke at der er bedre hos udlandske, men jeg har fået noget som jeg aldrig har oplevet hos en dansk pige, der er bare gået videre, jeg kan ikke gå i detaljer for så ved folk hvem jeg tænker på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er også på PG og har aldrig oplevet det. 

Men jeg vil helt sikkert spørge rundt omkring nu, for det er vitterligt første gang jeg høre om det.....altså ekstra for at komme flere gange på 1 time hos en dansk pige. 

Hvis det kan gøre dig glad, så er min yndlings gp'er, dansk og er @SEXY JASMIN HERLEV som i mine øjne har hele pakken og dækker mine behov fuldt ud og lidt til.

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 1 time siden:

Så må man jo forhøre dig om det, måske vil de typiske have at du går op til en time, ellers koster det mellem 200 -400 ekstra, men sådanne er det typisk også hos danske piger.

Jeg siger ikke at jeg fortrækker udenlandske piger på ingen måde, for mig at se er skandinavisk piger de lækreste på denne jord.

Er ret vild med piger fra norge

Men du skriver jo, at flere udløsninger koster ekstra ved de danske piger. 

Så skriver jeg at det gør det også ved de udenlandske. Så på det punkt er der vel ingen forskel, i forhold til hvilken nationalitet man bør vælge ud fra pengepungen. 

Jeg er også oftest til de danske piger, men der er for mange favoritter, til at jeg orker at skrive dem her :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

….ærgerligt at endnu en tråd bliver afsporet med et kikset forsvar af de Danske jenter...prøv at skubbe til pick uppen, TS oplæg er "Undren. Hvorfor er der så få anmeldelser af de danske GPere.?"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Røvslikker skrev, 1 time siden:

….ærgerligt at endnu en tråd bliver afsporet med et kikset forsvar af de Danske jenter...prøv at skubbe til pick uppen, TS oplæg er "Undren. Hvorfor er der så få anmeldelser af de danske GPere.?"

 

Hvad er det som er urelevante indlæg i tråden ? 

Der er flere øst-piger, derfor flere anmeldelser af dem. Og der er færre danske piger alene af den grund, at det er for svært at klare sig pga ydelser og priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 27 minutter siden:

Hvad er det som er urelevante indlæg i tråden ? 

Der er flere øst-piger, derfor flere anmeldelser af dem. Og der er færre danske piger alene af den grund, at det er for svært at klare sig pga ydelser og priser.

Der er ingen grund til at jeg bliver nød til at forsvare mig, jeg fortæller om mine erfaringer, jeg fortæller helt objektivt af hvad jeg synes er et problem, det kan jeg da have ret i, ligesom du har dine synspunkter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Zaq skrev, for 5 minutter siden:

Der er ingen grund til at jeg bliver nød til at forsvare mig, jeg fortæller om mine erfaringer, jeg fortæller helt objektivt af hvad jeg synes er et problem, det kan jeg da have ret i, ligesom du har dine synspunkter

@Zaq Svaret var til Røvslikker ikke til dig. Og du skal da ikke forsvare noget - det er jo bare en debat. Du argumentere for din mening, og jeg argumentere for min. EG ville da være mega kedelig hvis alle var enige :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 18 minutter siden:

@Zaq Svaret var til Røvslikker ikke til dig. Og du skal da ikke forsvare noget - det er jo bare en debat. Du argumentere for din mening, og jeg argumentere for min. EG ville da være mega kedelig hvis alle var enige :-) 

Det er jeg enig i det ville være kedeligt, har jeg forstået dig rigtig hvis jeg bestiller en tid hos dig på bordel, så giver du blow uden, og jeg kan komme til at jeg er blå i hovedet. Og jeg betaler kun din time pris ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Zaq skrev, for 3 minutter siden:

Det er jeg enig i det ville være kedeligt, har jeg forstået dig rigtig hvis jeg bestiller en tid hos dig på bordel, så giver du blow uden, og jeg kan komme til at jeg er blå i hovedet. Og jeg betaler kun din time pris ?

 

For sidste gang - Jeg tilbyder ikke fransk uden..... det har jeg jo skrevet til dig før. Som GP tilbyder jeg langt fra det du søger.

Men jeg gentager gerne - Jeg kender ingen danske piger som tager tillæg for at du må komme flere gange. Tillæg er iøvrigt i min butik en uskik jeg slet ikke benytter mig af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Trinetease skrev, 1 time siden:

Hvad er det som er urelevante indlæg i tråden ? 

Der er flere øst-piger, derfor flere anmeldelser af dem. Og der er færre danske piger alene af den grund, at det er for svært at klare sig pga ydelser og priser.

….hvor relevant er det om hvor mange gange man kan komme, eller om du tilbyder fransk uden, i forhold til spørgsmålet "Hvorfor er der så få anmeldelser af de danske GPere.?"

….men hvorfor spilles kortet "øst piger" deres priser samt ydelser, altid ud når Danske piger bringes på banen, det er kun at sparke sig selv over benet....rigtig mange Danske piger har tilpasset sig markedet, fundet alternativer til bordeller som er er overstået kapitel, kik bare på udbuddet i form af Thaier/shemales/knep og smut osv, som endnu mere er en udvikling som giver et bredere udbud....rigtig mange Danske piger har fundet et setup som passer lige netop til den enkelte, bla er mange gået 100% PD...og nej ikke alle er enige, kunsten er at acceptere at man er uenig, der hoper kæden af for mange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Røvslikker skrev, for 3 minutter siden:

….hvor relevant er det om hvor mange gange man kan komme, eller om du tilbyder fransk uden, i forhold til spørgsmålet "Hvorfor er der så få anmeldelser af de danske GPere.?"

….men hvorfor spilles kortet "øst piger" deres priser samt ydelser, altid ud når Danske piger bringes på banen, det er kun at sparke sig selv over benet....rigtig mange Danske piger har tilpasset sig markedet, fundet alternativer til bordeller som er er overstået kapitel, kik bare på udbuddet i form af Thaier/shemales/knep og smut osv, som endnu mere er en udvikling som giver et bredere udbud....rigtig mange Danske piger har fundet et setup som passer lige netop til den enkelte, bla er mange gået 100% PD...og nej ikke alle er enige, kunsten er at acceptere at man er uenig, der hoper kæden af for mange.

Netop - der hopper kæden nemlig af for rigtigt mange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 2 timer siden:

….ærgerligt at endnu en tråd bliver afsporet med et kikset forsvar af de Danske jenter...prøv at skubbe til pick uppen, TS oplæg er "Undren. Hvorfor er der så få anmeldelser af de danske GPere.?"

Undskyld, men trådstarter efterlyser jo forklaringer på, hvorfor der er så få anmeldelser af danske piger, og tråden kommer jo netop med flere bud på forholdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Undskyld, men trådstarter efterlyser jo forklaringer på, hvorfor der er så få anmeldelser af danske piger, og tråden kommer jo netop med flere bud på forholdet.

hhmmm… der er rigtig gode bud i tråden, men har desværre udviklet sig til ren afsporing ….ellers et rigtig godt emne at få belyst til bunds :)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 2 minutter siden:

hhmmm… der er rigtig gode bud i tråden, men har desværre udviklet sig til ren afsporing ….ellers et rigtig godt emne at få belyst til bunds :)

Hvor er det, helt nøjagtigt, at du ser afsporingen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 20 minutter siden:

….men hvorfor spilles kortet "øst piger" deres priser samt ydelser, altid ud når Danske piger bringes på banen....

Det er jo bl.a. fordi danske piger er i defensiven, og når trådstarter stillet spørgsmålet, må en stor del af svaret være "østpigerne!

Røvslikker skrev, for 23 minutter siden:

....rigtig mange Danske piger har tilpasset sig markedet

Det er så ikke mit indtryk. De er snarere gået ud af markedet. Ingen dansk pige kan nemlig sænke sine priser med tæt på 50% for at kunne konkurrere med østpigerne. Og her ligger, som tidligere skrevet, en god del af forklaringen på, at antallet af danske piger falder – og såmænd dermed også anmeldelserner.

 

Røvslikker skrev, for 27 minutter siden:

kik bare på udbuddet i form af Thaier/shemales/knep og smut osv, som endnu mere er en udvikling som giver et bredere udbud...

ja, måske et bredere udbud, men det kommer vel ikke den danske pige til gode, at thaierne ekspanderer? For mig at se, er det ikke udvikling, men afvikling af den danske pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

De er snarere gået ud af markedet. Ingen dansk pige kan nemlig sænke sine priser med tæt på 50% for at kunne konkurrere med østpigerne. Og her ligger, som tidligere skrevet, en god del af forklaringen på, at antallet af danske piger falder – og såmænd dermed også anmeldelserner.

Det skal vi da heller ikke, som jeg ser det er det to helt forskellige koncepter og medmindre vi taler om de østpiger der selv (evt med hjælp fra rare danske mænd) har fundet her op og kører samme priser og arbejdstider som danske piger, så er der ikke tale om konkurrenter. Vi skal hellere forklare, hvad vi hver især tilbyder og er særligt gode til. God tid, service og kommunikation fx. Dermed ikke sagt, at ingen af de udenlandske kan det samme. Der er gode piger i begge “lejre”.

Årsagen til de få anmeldelser af danske piger, tror jeg hænger sammen med at vi er færre, men også at vi er her hele tiden, for nogle er det ikke lige så spændende som de udenlandske der hele tiden skifter. Derudover bliver mange af os “tætte” med vores gæster, så føles det måske grænseoverskridende at beskrive møderne. Hvis man kun besøger den samme eller få piger, har man måske heller ikke trang til at skrive om samme pige flere gange. En del af især de lidt ældre gæster er ikke helt skarpe med computer, smartphones og sprog. De besøger piger, hvor det er let at lave en aftale på et sprog de forstår fx på bordel eller private piger med annonce i EB. Og den type gæster skriver altså ikke anmeldelser....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes jo selve svaret på ts spørgsmål er helt klart. Det er fordi de danske kvinder har tabt markedsandele. Når jeg tænker tilbage på Venuslogen var anmeldelser af udenlandske kvinder nærmest en sensation. Så det er vel en udvikling, der er sket på kun 10 år.

Og fri mig for påstande om, at folk ikke tør anmelde danske kvinder, fordi de får ballade. Det nægter jeg at tro på. Så for mig er diskussionen, der har været i tråden om Trekantområdet mere interessant. Nemlig, hvad bør der gøres for at danske gp'er ikke bliver rødlistet?

For en truet art er de jo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 5 minutter siden:

Det skal vi da heller ikke, som jeg ser det er det to helt forskellige koncepter og medmindre vi taler om de østpiger der selv (evt med hjælp fra rare danske mænd) har fundet her op og kører samme priser og arbejdstider som danske piger, så er der ikke tale om konkurrenter. Vi skal hellere forklare, hvad vi hver især tilbyder og er særligt gode til. God tid, service og kommunikation fx. Dermed ikke sagt, at ingen af de udenlandske kan det samme. Der er gode piger i begge “lejre”.

Årsagen til de få anmeldelser af danske piger, tror jeg hænger sammen med at vi er færre, men også at vi er her hele tiden, for nogle er det ikke lige så spændende som de udenlandske der hele tiden skifter. Derudover bliver mange af os “tætte” med vores gæster, så føles det måske grænseoverskridende at beskrive møderne. Hvis man kun besøger den samme eller få piger, har man måske heller ikke trang til at skrive om samme pige flere gange. En del af især de lidt ældre gæster er ikke helt skarpe med computer, smartphones og sprog. De besøger piger, hvor det er let at lave en aftale på et sprog de forstår fx på bordel eller private piger med annonce i EB. Og den type gæster skriver altså ikke anmeldelser....

Du skriver som sædvanlig mange kloge ting.

Jeg er ikke helt enig med dig i, at østpiger, der kommer herop ikke er direkte konkurrenter. Det kan gerne være, at "de" kører samme priser og arbejdstider, men hvor mange drejer det sig om? Mit indtryk er derimod, at østpiger har priser, der ligger 20-25% under danske piger.

Det kan købere – for vi er vel enige om, at det er købers marked? – ikke sidde overhørigt, og med den velkendte danske glæde for discountkulturen er der allerede her et "markedssug" over mod østpigerne.

Du har helt ret i, at danske piger er blevet færre, og jeg er ikke i tvivl om, at det er østpigerne/latinaerne, der er hovedårsagen. Og du har også ret i, at gentagne møder med stamgæster ikke altid bør afføde oplevelsesberetninger, medmindre man har noget nyt eller ekseptionelt at videregive. Det var nok en fejl, jeg begik, da jeg i sin tid anmeldte "Darlingen" flere gange herinde. Det resulterede i en surmulen og ligefrem vrede fra navnlig gamle VL-elementer. Men lad nu denne gamle sag ligge.

Min konklusion er desværre, at de få anmeldelser afspejler de faktiske forhold: Den danske pige har tabt til østpigernes stormløb mod Danmark, og det varer næppe længe, før den danske pige er noget, man kun kan finde på et museum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 20 minutter siden:

Jeg er ikke helt enig med dig i, at østpiger, der kommer herop ikke er direkte konkurrenter

Måske tager jeg fejl, men jeg tænker at de mænd der besøger de mest pressede af østpigerne, ikke er i min målgruppe anyway, så jeg går ikke glip af noget ;) Det er muligt at jeg ser anderledes på det, fordi jeg ikke har været med i “de gode dage i branchen” ;) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 6 minutter siden:

Måske tager jeg fejl, men jeg tænker at de mænd der besøger de mest pressede af østpigerne, ikke er i min målgruppe anyway, så jeg går ikke glip af noget ;) Det er muligt at jeg ser anderledes på det, fordi jeg ikke har været med i “de gode dage i branchen” ;)

Nu kender jeg jo lidt til dig og ved, at du har mange gode stamkunder. Og jeg er sikker på, at du sætter pris på dem – og omvendt.

Men nye kunder på markedet og husholderisk indstillede danskere vil nok søge over mod østpigerne, da de på papiret er billigere. Jeg kunne forestille mig, at det især var gældende for yngre elementer, da mere velaflagte oppe i alderen – som f.eks mig selv – har økonomisk råderum til at besøge danske piger, hvor vi ved, at vi får "smæk for skillingen".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Nu kender jeg jo lidt til dig og ved, at du har mange gode stamkunder. Og jeg er sikker på, at du sætter pris på dem – og omvendt.

Men nye kunder på markedet og husholderisk indstillede danskere vil nok søge over mod østpigerne, da de på papiret er billigere. Jeg kunne forestille mig, at det især var gældende for yngre elementer, da mere velaflagte oppe i alderen – som f.eks mig selv – har økonomisk råderum til at besøge danske piger, hvor vi ved, at vi får "smæk for skillingen".

Ja måske, men der er også yngre gæster, der går op i sikker sex, blow med gummi og god kommunikation. Det sidste især, hvis vi ikke kun taler om blid sex. Nu har jeg ingen idé om, hvad østpiger har på programmet, men selv knalder jeg overraskende lidt i forhold til alt det andet jeg tilbyder ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...