Hop til indhold
Guest Emmalie

En helt særlig julegave skal findes..

Recommended Posts

@Emmalie, du er da en ener.

Og en tålmodig en af slagsen.

Sådan en, der igen og igen svarer pænt , selv når du for fjerde gange får forslaget om lydbøger, og du tre gange tålmodigt og pænt har skrevet, at din bedstemor allerede har Mofibo og bruger, e-reolen, og som følge af sit dårlige syn får kæresten til at hjælpe med at starte og stoppe oplæsningen.

Tak for dine fine skriv og kærlige tanker.

Nu ved jeg, som har det meste allerede, hvad mit største julegaveønske er, nemlig at jeg en dag må få et barnebarn som dig @Emmalie.

Knus fra

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 44 minutter siden:

@Emmalie, du er da en ener.

Og en tålmodig en af slagsen.

Sådan en, der igen og igen svarer pænt , selv når du for fjerde gange får forslaget om lydbøger, og du tre gange tålmodigt og pænt har skrevet, at din bedstemor allerede har Mofibo og bruger, e-reolen, og som følge af sit dårlige syn får kæresten til at hjælpe med at starte og stoppe oplæsningen.

Tænkte detsamme, især når nogen for fjerde gang siger at "hvis hun ikke kan læse så måske lydbøger", var jeg i færd med at skrive: Kan du heller ikke læse? Men jeg gjorde det ikke.:)

Selv tog jeg min gamle mor med på opera en gang om måneden i hendes sidste år, men Fynbomandens forslag er virkelig personligt og godt. Det ville jeg selv sætte pris på fra mine børnebørn.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Tænkte detsamme, især når nogen for fjerde gang siger at "hvis hun ikke kan læse så måske lydbøger", var jeg i færd med at skrive: Kan du heller ikke læse? Men jeg gjorde det ikke.:)

:lol: Samme tanker herfra:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 13 timer siden:

Så kommer et lidt mere personligt indslag fra mig her, men jeg har oplevet at dette er et super åbent Forum, med mange forskellige mennesker der højst sandsynlig kan hjælpe mig med dette ærinde :) 

Jeg har en bedstemor som er mit livs menneske, hun er det menneske jeg ser op til og tænker på i situationer hvor noget bliver svært. Hun har altid boet i en anden landsdel af Danmark, men jeg har brugt meget tid hos hende gennem årene alligevel. Nu er hun så blevet en noget ældre dame, og grundet en kræftsygdom der ramte hende for 1-2 år siden, og den efterfølgende kemo-behandling, er der ikke mulighed for at se hinanden så ofte. 

Jeg vil gerne give hende en julegave, men jeg aner ikke hvad. Hun kan ikke se længere, men hun hører sådan okay. Før i tiden elskede hun at læse, hvilket blev centrum for en del hjemmelavede gaver, men grundet afstanden og hendes dårlige syn kan denne idé ikke genbruges. 

Hun mangler ikke noget, og hvis hun gjorde ville hun købe det selv. Så standard materielle gaver er ikke så aktuelle. Oplevelsesgaver ala gavekort til ophold og rejser vil hun ikke være i fysisk stand til at indløse. 

Har i nogen idéer? <3 

Hvis i tidligere har haft glæde af at læse sammen, hvad så med om du læste en bog højt, for hende og optog det på et passende medie, så kunne hun blot afspille det, når hun ønskede at høre din stemme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 11 minutter siden:

Hvis i tidligere har haft glæde af at læse sammen, hvad så med om du læste en bog højt, for hende og optog det på et passende medie, så kunne hun blot afspille det, når hun ønskede at høre din stemme

Fynbomandens er faktisk bedre, syntes jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...