Hop til indhold

Recommended Posts

@bepop har prøvet, kontakt formularen. Samme tlf nr indgår også på hendes side, hvor der står man skal kontakte hende på whatsapp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

hårband

Du mener vel hårelastik? Det plejer at være din anbefaling (ud over røvdouche).

Hunting for beaver skrev, for 4 minutter siden:

prøv at klikke her på dette link  @lucyblack så kan man bla se hendes mobil nr.

Ja, det er hendes profil, som jeg skriver ... Og det eneste telefonnummer, jeg har set?  Men @Bruger1234 har problemer med om nummeret dur.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 26 minutter siden:

Det om nosserne var nemt nok at få a.. Det var lidt værre med det der var lagt dobbelt rundt om pikken. 

OK - men næste gang - så prøv med et hårbånd/-elastic rundt om pikken og så det sidder i et 8-tal rundt om nosserne også ;-)
Min personlige favorit er dog 3 - 4 hårbånd/-elastic i passende størrelse (ikke for stramt og ikke så løst at de falder af) rundt om nosserne - så de rigtig kan hænge og daske mod pigens røvhul - erindrer at Lady Gitte blev noget opstemt af den behandling ;-)

Man kan også lave en indstillelig penisring vha. de små bamser med fjeder

image.thumb.png.f92bbe6d08a8099d3947e76699b8b436.png

 

og snore som børn bruger i flyverdragter - fås også i andre udformninger end som bamser

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik hurtig og sød kontakt med Lucy via Whatsapp i går. Men hun sagde at de kommende dage ville blive travle for hende, så man ikke skulle forvente samme hurtige tilbagemelding.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 40 minutter siden:

Du mener vel hårelastik? Det plejer at være din anbefaling (ud over røvdouche).

Ja, det er hendes profil, som jeg skriver ... Og det eneste telefonnummer, jeg har set?  Men @Bruger1234 har problemer med om nummeret dur.

Ok anmod via dette mobil nr direkte via whats app. 

Dog skal man måske lige skrive en kortere PM til hende med infoen om ens nr sådan så hun ved hvem som anmoder hende,, det gjorde jeg og virkede upåklageligt,, dog var tiden inden hun svarede mig nærmest ulidelig 

Men lucky me,,  så kontaktede hun mig korere tid efter,, 

Held og lykke drenge og husk lige at være søde at skrive lidt om jeres oplevelser med hende :)

Pft Hunter 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Gerrard skrev, for 52 minutter siden:

Jeg fik hurtig og sød kontakt med Lucy via Whatsapp i går. Men hun sagde at de kommende dage ville blive travle for hende, så man ikke skulle forvente samme hurtige tilbagemelding.

Sådan går det jo i en markedsøkonomi, når en udbyder sælger en vare, der bliver vurderet til at være af ekstraordinær kvalitet af køberne. Dermed stiger efterspørgslen. Da udbuddet ikke kan stige i samme takt (der er jo kun et vist antal timer i døgnet), og prisen for ydelsen forbliver den samme, så vil der opstå en mangelsituation, med deraffølgende kødannelse og ventetid. Så det er jo naturligt nok, at den kære kvinde har travlt i øjeblikket og må slække lidt på serviceniveauet i periferiydelserne som WhatsApp og lignende. MEN jeg stiller mig da selv op i køen og venter mere eller mindre tålmodigt på, at det bliver min tur til en tur in the Sky with Diamonds. Bare det snart var torsdag aften :) 

Men lets cool off og nyde ventetiden med en kold afvaskning. Jeg tog et kold bad i morges ;)

Lucy.jpg.434f070bf06722f362dd65429aa7aaf9.jpg

 

Lucy in the Sky with Diamonds .... så ja, jeg synes KLART Lucy Diamond er et bedre navn end @lucyblack 

 

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan går det jo i en markedsøkonomi. 

Jeg forstod nu også på hende, at hun har travlt med at gøre elskovsreden endnu hyggeligere.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, for 1 time siden:

Jeg fik hurtig og sød kontakt med Lucy via Whatsapp i går. Men hun sagde at de kommende dage ville blive travle for hende, så man ikke skulle forvente samme hurtige tilbagemelding.

Præcis Lucy er ikke til de der stress møder mange ind på en dag ad gangen agtigt,, hun vil hellere være helt på og nærværende når hun møder os heldige drenge :):rolleyes::D

Så derfor respekter at hun allerede nu er blevet godt hypet og en smule sværere at skabe kontakt med, ja ved det godt ikke skide rart når man er MAX liderlig. Når det er sagt så ER hun 100 % vente tiden værd, hvis man altså kan prøve at holde fokus lidt andre steder end syd for navlen, hvis i lige forstår sådan en lille :)

Desuden så er jeg ret sikker på hun nok ikke glemmer dem som prøver at kontakte hende og vil gøre alt som er muligt for hende for at skabe kontakten når hun har overskuddet til dette,, men husk på hun er 100 % independent, og har ingen hjælpere fx tele damer oma. så hun har jo selvfølgelig travlt til tider 

Takker igen til TS. for at oprette endnu en dejlig tråd vedr. LUCY,, <3

Lad os bare hygge os UDEN at afspore tråden, det har hverken TS eller Lucy fortjent,,, 

Ha den bedste mandag derude venner :)

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg må sige at jeg fortryder BESTEMT IKKE at jeg hjalp @lucyblack igang i september med min anmeldelse af hende den gang.. For det gjorde allerede den gang efterspørgslen af hende stor.. Og nu hvor hun er ved at slå rødder her i Kbh. Ja så er det sq kun skønt at flere brødre hyper hende.. For hun er sq en ny skøn diamant der er landet og BLIVER... :wub: :wub:

Ja man skal passe på.. For der kan NEMT snige sig en forelskelse ind.. Men WTF... Hun er det hele værd.. :wub: :wub:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Varmemester skrev, for 19 timer siden:

Den anden ulempe der var ved det.. Er at jeg har fået en blå pik.. Mega blåt mærke på den ene side.. Det gør ikke ondt, men ser mega sjovt ud.. Og når jeg så tænker på hvordan jeg har fået det.... Tjaaaa.. Så er det det blå mærke værd... 

Så alle der IKKE har besøgt @lucyblack.. KAN I SÅ KOMME A STED!!!!!!! Und jer det.. Det er sq det hele værd..

Men pas på hende.. Hun er, som andre har skrevet, en ny diamant der funkler i det københavnske.. 

Jeres Varme.... 

HAHAHA - man bliver jo helt blå i hovedet af misundelse :)

I den korrespondance jeg har haft med @lucyblack har hun godt nok nævnt, at hun er vild med blå øjede mænd. Ja, altså jeg er sikker på hun mener blåøjede som i farven blå og ikke i den betydning det også har fået i det danske sprog :). MEN hun går all the way in her little blue world ser det ud til, når hun sådan afleverer dig med en af de blå i buskerne bagefter.

Jeg håber "værktøjet" er ved at genfinde den hudfarvede hudfarve igen @Varmemester. Man bliver NÆSTEN blå af misundelse, men da jeg personligt ikke er til farver udover dét jeg kan klare i min sort-hvide verden, så bliver dét I lavede ikke et forsøg jeg vil forsøge at eftergøre. Men I er jo åbenlyst besat af blåt, så her en hyldestsang til jer to lovebirds :wub:.... og måske kunne @lucyblack overveje at skifte kunstnavn til LucyBlue .... 

 

 

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

@fynbomanden, nope.. Den er stadig blå.. Men VIRKER.. :lol: Så det er sq helt fint.. :)

Hahaha.. Ja blåøjet har liiiiidt en anden betydning end det @lucyblack mener.. :lol: Men nu har jeg heller ikke blå øjne.. Mine er grågrønne.. :lol:

Aaaaaahhhh.. Når man nu VED hvad blue betyder i den hensigt.. Så var der sq ikke noget sørgmodigt over det gensyn.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Well - hvis du giver mig målene, så strikker jeg sgu sådan en her til dig @Varmemester. Jeg lover at lave den så stram, at du ikke behøver lege med ekstra gummibånd eller andre mere eller mindre hjemmelavede remedier, og så holder den også klokkeværket varmt og på plads uden stram opbinding. Måske var det en forretningsidé til @lucyblack, så hun kunne sælge dem til klienterne :) :) ?!

Eller måske bare en julegaveidé til folk med dine ønsker :) -- TAKE CARE, og jeg håber farven bliver hudfarvet igen.

Blue.jpg.d669d1aa70ccf6e590563e0ac9f0035f.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 3 timer siden:

Well - hvis du giver mig målene, så strikker jeg sgu sådan en her til dig @Varmemester. Jeg lover at lave den så stram, at du ikke behøver lege med ekstra gummibånd eller andre mere eller mindre hjemmelavede remedier, og så holder den også klokkeværket varmt og på plads uden stram opbinding. Måske var det en forretningsidé til @lucyblack, så hun kunne sælge dem til klienterne :) :) ?!

Eller måske bare en julegaveidé til folk med dine ønsker :) -- TAKE CARE, og jeg håber farven bliver hudfarvet igen.

Blue.jpg.d669d1aa70ccf6e590563e0ac9f0035f.jpg

Hmm.. Den er jo helt blå... :lol: Min ser kun sådan her ud (i slap tilstand skal lige siges)... :lol:

IMG_20191216_003909.thumb.jpg.a1e660acf3d133bff1a6dd24efcc6578.jpg

IMG_20191216_003922.thumb.jpg.b0f13df80a4882615f78a63968339a32.jpg

Men det gør STADIG IKKE ondt.. 

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men tak @Varmemester for anbefalingerne af Lucy Black, hun lyder da som en der klart skal have en tur hellere før end siden ..... 

Hva' så @fynbomanden nu er det vist tid til at starte eroguides helt egen strikkeklub hahaha 

 

 

Redigeret af PeterN
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg hvorfor pigerne føler sig krænkede over dick-pics. #Metoo :D

Den pikkemand ligner jo en der har været ude og kæmpe for Gud og fædreland.....og tabte :)

  • Synes godt om 2
  • Haha 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 4 timer siden:

Nu ved jeg hvorfor pigerne føler sig krænkede over dick-pics. #Metoo :D

Den pikkemand ligner jo en der har været ude og kæmpe for Gud og fædreland.....og tabte :)

Men han stod rank og ret til sidste stråle.. :lol: :lol:

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi everyone, 

I just would like to notify you that i have a new number and its fully functioning. Lookibg firward to hear from you all. Kisses

  • Synes godt om 5
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
lucyblack wrote 1 hour ago:

Hi everyone, 

I just would like to notify you that I have a new number and its fully functioning. Lookibg forward to hear from you all. Kisses

Ps. Sorry for the typing mistakes.

Redigeret af lucyblack
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
lucyblack skrev, for 5 minutter siden:

Ps. Sorry for the typing mistakes.

No problem. Even your typing mistakes are lookibg great ;)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, Lige nu:

No problem. Even your typing mistakes are great;)

I wish it would be like this. 

But unfortunately im just very bad at typing fast. 

And the fact that i dont see that well doesn't help. 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
lucyblack skrev, 1 time siden:

And the fact that i dont see that well doesn't help. 

 

I wish I had Your bad eyesight when I looked at the pictures of @Varmemesters dick. I almost got a stroke. It looks exactly how I imagine a dick would look like after a shark-attack followed by ten rounds with a young and angry Tyson on steroids :) 

Redigeret af underdog40
  • Synes godt om 1
  • Haha 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

I wish I had Your bad eyesight when I looked at the pictures of @Varmemesters dick. I almost got a stroke. It looks exactly how I imagine a dick would look like after a shark-attack followed by ten rounds with a young and angry Tyson on steroids :) 

Yes those dick-PIC. are really not for kids to watch B)

I dont really know WTF. our own " HOT BOY " aka <3 varmedreng <3 just thought about when he posted that in here ;) 

, maybe he just thought that it were in a PM correspondance maybe with Lucy, but is just a carefully guess.....:rolleyes::D

regards Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.  Er Lucy ude og rejse. Syntes ikke hendes annonce er online længere ? 
Anyone der ved noget.  Tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iceman skrev, for 9 timer siden:

Hej.  Er Lucy ude og rejse. Syntes ikke hendes annonce er online længere ? 
Anyone der ved noget.  Tak. 

@Varmemesterhar heller ikke givet lyd fra sig i noget tid og så kan du jo lægge 2 og 2 sammen:ph34r:

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...