Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer i gæve gutter... 

Ja så har Varmemesteren sq været a sted igen.... ;) Denne gang var det dejlige @lucyblack der sku besøges igen igen igen igen igen igen igen igen........ For ja det er en af de piger jeg også ser privat. Mega sød, behagelig og dejlig pige.. Også privat..

Det der faktisk startede det hele var at @Kim Petersen, @Hunting for beaver og @frenchlover1 havde været forbi hende.. Og sikke nogle reviews de har lavet.. Taget sq hatten af for at i formulere jer så godt.. Det er jeg ikke sikker på at jeg helt kan hamle op med.. Jeg vil prøve ihvertfald.. 

Men vi aftalte vi sku mødes idag, fredag, kl 12.. Det er en af de få gange jeg har været nervøs ved at sku besøge en pige IGEN.. For vi havde aftalt på forhånd hvad der sådan nogenlunde skulle ske.. At det der er aftalt så næsten aldrig holder, det er så en anden side af sagen. 

Jeg kommer op til hende i hendes pæne lejlighed som et ligger et super dejligt sted med en lækker udsigt ud over byen. Da jeg kommer ind a døren står der bare det smukkeste, sødeste, lækreste pige barn og tager imod mig.. Iført en hvid korsage med halvskåle, hvid g-streng som sidder rigtigt (udenpå strømpe holder båndene) så de var til at ta a uden alt for meget besvær.. Inden jeg nærmest har fået sko og jakke a har jeg hendes læber mod mine og vi kysser intenst. Hendes ben klynget rundt om mig da jeg er næsten halv andet hoved højere end hende.. Får sko og jakke a og fået "taget lidt på varerne".. Fuck hun har bare en dejlig krop.. Får kringet de der lækre bryster ud af den halvskål der og leger lidt med hendes brystvorter og får hende tændt rimelig meget.. Stopper, ja jeg er ond, og siger til hende at jeg går lige i bad.. Hun kigger lidt ondt på mig og spørger om jeg vil ha en kop kaffe.. Imens jeg går i bad laver hun den kop kaffe, jeg kommer ind til hende inde i sengen hvor hun har stillet den på bordet ved siden af sengen.. Vi sidder og snakker lidt, kysser lidt, jeg driller hende lidt.... Hun nyder det bare i fulde drag.. 

Hmm... Hvad der så skete...... Tjaaaa... Det må jeres fantasi så lege med.. For resten bliver desværre mellem hende og jeg. 

Det jeg kan nævne, og grunden til overskriften, det er at det er IKKE sidste gang jeg prøver at bruge et kondom som penisring.. Vi har også gjort det de andre gange vi har været sammen. Men denne gang bad jeg hende om at lægge den dobbelt.. Jeg har da ALDRIG og som i OVERHOVEDET ALDRIG set min pik være så stor.. FUUUUUUUUCK det var totalt lækkert.. For jeg blev også mere følsom ved det.. Det gjorde ikke at jeg kom hurtigere, tværtimod faktisk.. Så ku jeg holde mig længere.. Den eneste, eller DE eneste ulemper der var ved det.. Det var at da jeg ku mærke jeg kom.. Så troede jeg at kondomet var fyldt... Meeeeen... Næææææ nej.. Det hele var spæret inde nede ved pikroden.. Da vi ved fælles hjælp får pillet "penisringen" a.. Så væltede det bare ud.. Jeg ku slet ikke styre det.. Det lignede en ukrontrollerbar vandpistol.. Det sprøjtede bare udover det hele.. Det grinede vi meget a og godt hun sku vaske.. For det gik udover sengetæppe og dyne og er håndklæde og lidt a hendes tøj.. Den anden ulempe der var ved det.. Er at jeg har fået en blå pik.. Mega blåt mærke på den ene side.. Det gør ikke ondt, men ser mega sjovt ud.. Og når jeg så tænker på hvordan jeg har fået det.... Tjaaaa.. Så er det det blå mærke værd... 

Så alle der IKKE har besøgt @lucyblack.. KAN I SÅ KOMME A STED!!!!!!! Und jer det.. Det er sq det hele værd..

Men pas på hende.. Hun er, som andre har skrevet, en ny diamant der funkler i det københavnske.. 

Jeres Varme.... 

  • Synes godt om 8
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lucy Diamond

Lucy Gold

Lucy Black

og nu også Lucy Blue Dick

Kært barn har mange navne,

Tak for inspirerende anmeldelse. Jeg kan mærke, at mit besøg nr. 2 hos hende måske er på vej til at blive et, hvor mine forventninger kan blive så tårnhøje, at jeg ikke slet ikke tør tage afsted :-( ... en underlig fornemmelse!

Nå, men pøj pøj, og god bedring, ’Mester blåpik’ ;-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

KONGE skriv ,,,, ganske enkelt og hvor har du dog en rigtig god humor kære varmedreng ;)

men shit hvor er hun altså kinky, hun brugte også et kondom men på mine nosser og kun et enkelt men det var så rigeligt pirrende nok

Går sku rundt her nu og glæder mig til næste gang jeg får lov at møde prinsessen igen,,

Prinsesse Lucy <3

Knus Hunter S.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 14 minutter siden:

KONGE skriv ,,,, ganske enkelt og hvor har du dog en rigtig god humor kære varmedreng ;)

men shit hvor er hun altså kinky, hun brugte også et kondom men på mine nosser og kun et enkelt men det var så rigeligt pirrende nok

Går sku rundt her nu og glæder mig til næste gang jeg får lov at møde prinsessen igen,,

Prinsesse Lucy <3

Knus Hunter S.

Jeg havde også et rundt om nosserne samtidig med det andet.. Det er bare en rar følelse.. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 8 minutter siden:

Jeg havde også et rundt om nosserne samtidig med det andet.. Det er bare en rar følelse.. :wub:

Jeg med alderen har jeg fundet ud af at værdsætte mine boller, de er ganske enkelt blevet meget mere sensitive, og følsomme noget som Lucy <3også har opdaget,, :)

 

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 8 minutter siden:

Jeg med alderen har jeg fundet ud af at værdsætte mine boller, de er ganske enkelt blevet meget mere sensitive, og følsomme noget som Lucy <3også har opdaget,, :)

 

Ja hun opdager ALT. Og finder lige pludselig ud af ting man IKKE selv vidste var godt.. <3

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok troede seriøst at der stod Blå pille i den overskrift, og at du altså var blevet nød til at gardere dig i hendes fine selskab, og så var det "bare" dit lem som du mente, ;):rolleyes::D

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 5 minutter siden:

Ok troede seriøst at der stod Blå pille i den overskrift, og at du altså var blevet nød til at gardere dig i hendes fine selskab, og så var det "bare" dit lem som du mente, ;):rolleyes::D

Jep.. Resultatet af et besøg hos lovely @lucyblack.. :wub: :wub:

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Varmemester skrev, 1 time siden:

Ja hun opdager ALT. Og finder lige pludselig ud af ting man IKKE selv vidste var godt.. <3

Det er netop det mest utrolige ved den vidunderlige Lucy Black: Hun kender en mands krop og dens reaktioner langt bedre end manden selv kender den.

Lucy trykkede på nogle knapper hos mig som jeg ikke vidste at jeg havde, og de er meget bedre end de knapper som jeg kendte i forvejen.

Det er svært at undgå at blive crazy med Lucy...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 1 minut siden:

 

Det er svært at undgå at blive crazy med Lucy...

Det er FUUUUUCKING svært.. :wub: :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Varmemester skrev, 1 time siden:

Jep.. Resultatet af et besøg hos lovely @lucyblack.. :wub: :wub:

Hej Varmedreng . Er det bamsemad? Er der honning i krukken???

Redigeret af Bamsen
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 5 minutter siden:

 

Hej Varmedreng . Er det bamsemad? Er der honning i krukken???

Nope.. Hop du bare i hi.. :P :lol: :lol:

Nej det bestemmer du jo selv.. Hvis billederne fanger dig.. Så er det sq da bare med at komme a sted.. ;) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Nope.. Hop du bare i hi.. :P :lol: :lol:

Nej det bestemmer du jo selv.. Hvis billederne fanger dig.. Så er det sq da bare med at komme a sted.. ;) :)

Hej varmedreng . Er på vej i Hi , Moderator er efter mig :angry:. Bamser er meget trætte på denne tid af året ,.

Men hun ser sgu dejlig ud. Måske lidt forårsguf , når bamsen er vågnet og skal på togt igen.

Hvis bamsen ikke er blacklistet her i ERO......Man ved aldrig , der er jo lidt lavt til loftet herinde

Men en dejlig pige ud fra de herres beskrivelser. Håber hun bliver her i DK:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 3 timer siden:

Hej varmedreng . Er på vej i Hi , Moderator er efter mig :angry:. Bamser er meget trætte på denne tid af året ,.

Men hun ser sgu dejlig ud. Måske lidt forårsguf , når bamsen er vågnet og skal på togt igen.

Hvis bamsen ikke er blacklistet her i ERO......Man ved aldrig , der er jo lidt lavt til loftet herinde

Men en dejlig pige ud fra de herres beskrivelser. Håber hun bliver her i DK:P

op med humøret gamle ven , men du kan nu roligt besøge Lucy du vil IKKE fortryde det.

HIP HIP HIP HURRA FOR BAMSEFAR  SOM ER SÅ SØD OG RAR :)

en af de mange ting som netop tiltaler mig med yderligere besøg i fremtiden  er der allerede flere af vores fælles brødre som har beskrevet stikord : og kunne sagtens sætte ordet ÆGTE foran alle ,,,

Nærvær, Empati, Liderlighed, Passion, Overraskelser og meget meget andet godt og dejligt 

Kære bamsefar ved godt at du er glad for andre piger , og at listen iøvrigt er rigtig lang for hvem man nu kan besøge i KBH., men igen jeg synes stadigvæk at jeg valgte rigtigt på bla opfordring af andre gutter herinde fra fx Varmedreng og Kim P.,,at møde op hos Lucy og så bare give mig hen , må jo nærmest være det helt rigtige ord....

Jeg har kun sjældent oplevet en kvinde som hende som forstod mig og min lidt platte humor, anderledes tilgang til livet sådan generelt set, og som i den grad forstår at nyde og blive pleaset og samtidig nyder at please mig

Den næste gang jeg besøger hende skal hun sku ha lov til at se Jægeren fra hans bedste side, vi snakker mig overalt på hende kysse slikke OG massere hende om vi så også lige skal lave lidt tissemand i tissekone sjov, ja mon ikke at vi finder på et eller andet nyt og spændende, jeg lader ihvertfald bare Lucy forføre mig. Jer er top parat til det næste møde især fordi jeg bliver skide liderlig af at læse jeres andre skriv om hende,, hun fortjener om nogen hunters bedste side nemlig min BFE,,,noget som jeg har opbygget igennem alle årene , men som :) @underdog40 :) lærte mig at sætte de rette ord på,,,;)  and  thx for that BRO ;)

 

Knus jeres Hunter

 

 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Bamsen skrev, for 5 timer siden:

Men hun ser sgu dejlig ud. Måske lidt forårsguf , når bamsen er vågnet og skal på togt igen.

Ja, Lucy ser dejlig ud på billederne som dog slet ikke yder hende retfærdighed. Hun er endnu mere pragtfuld når man ser hende i virkeligheden. Og hun har en fantastisk personlighed som gør at man straks føler sig godt tilpas i hendes selskab. Når man så også tænker på den uovertrufne sex som hun giver, så er det meget svært at forestille sig en bedre cocktail...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan får man fat på Lucy? Hendes tlf nr synes ikke at virke?

Redigeret af Bruger1234

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruger1234 skrev, for 14 minutter siden:

Hendes tlf nr synes ikke at virke?

Hvilket nummer? Det på hendes eroguideprofil? Den profil har også link til en død annonce ...

Kontaktformularen på hendes annonce, måske?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 8 timer siden:

Jeg havde også et rundt om nosserne samtidig med det andet.. Det er bare en rar følelse.. :wub:

Jeg vil nok anbefale et hårbånd istedetfor - det er blødere, ikke så stramt - og nemmere at pille af igen ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruger1234 skrev, for 19 minutter siden:

Hvordan får man fat på Lucy? Hendes tlf nr synes ikke at virke?

Hvis du bruger det nummer som står på hendes profil herinde. Så skal du bruge watsapp. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 minutter siden:

Hvilket nummer? Det på hendes eroguideprofil? Den profil har også link til en død annonce ...

Kontaktformularen på hendes annonce, måske?

Ja undskyld  for at blande mig, men prøv at klikke her på dette link  @lucyblack så kan man bla se hendes mobil nr.

Venligst Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil nok anbefale et hårband istedetfor - det er blødere, ikke så stramt - og nemmere at pille af igen ;-)

Det om nosserne var nemt nok at få a.. Det var lidt værre med det der var lagt dobbelt rundt om pikken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...