Hop til indhold
Nille

Kunsten at prutte

Recommended Posts

Gæst

Hmm hvis i går og "prutter" om prisen ved frisører, massører og diverse... så er det vel også ok, nogle mænd gør det hos Jer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm hvis i går og "prutter" om prisen ved frisører, massører og diverse... så er det vel også ok, nogle mænd gør det hos Jer ;)

Liderligfyr..

Nu ikke vende det hele om, der er altid gode aftaler på sådanne steder for gode stamkunder, såsom os der lige præcis smider penge de steder og mange piger, mange gange om måneden. I mænd klager jo heller ikke når pigerne er piftet lidt mere op end sædvanlig vel, med lækker hår, negle, nyt lingeri osv ;)

Men du skal da være velkommen til at forsøge lykken, tror dog kun pigerne åbner en dør for dig og det er ikke til hygge rummet. Det handler om pli og der er intet pli i at prutte om prisen hos en af tøserne, ville være det samme som at sige hun ikke er det værd... Not good!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du kommer nu aldrig til at se mig prutte om priserne i et bordel :) enten passer prisen, til det jeg synes oplevelsen er værd ellers er der jo masser andre steder ;)

men prutter nu heller ikke ved massør eller frisør..... her gælder samme princip! prutten er dyrere ting som biler og vaskemaskiner :!:

alt andet er jo nemt at finde den bedste pris/ kvalitet i disse internettider

men derfor smilede jeg nu alligevel over, i selv prutter om tjeneste ydelser når det er no go ved jer ;) men fred være med det

så må det forresten være ok en stamkunde gør det, han kommer jo igen og igen ligesom jer ved frisøren :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kommer nu aldrig til at se mig prutte om priserne i et bordel :) enten passer prisen, til det jeg synes oplevelsen er værd ellers er der jo masser andre steder ;)

men prutter nu heller ikke ved massør eller frisør..... her gælder samme princip! prutten er dyrere ting som biler og vaskemaskiner :!:

alt andet er jo nemt at finde den bedste pris/ kvalitet i disse internettider

men derfor smilede jeg nu alligevel over, i selv prutter om tjeneste ydelser når det er no go ved jer ;) men fred være med det

så må det forresten være ok en stamkunde gør det, han kommer jo igen og igen ligesom jer ved frisøren :)

Prøver igen liderligfyr.. Når jeg sender 10-15 piger ned til samme frisør eller tilkalder en massør til stedet og sætter en forkælelses dag af til pigerne, som i stedet for at betale 300 kr pr næse, betaler 200 kr gange 10 piger, så er der vel noget om snakken, at man prutter om prisen. Ligeså vel som at kommer du til stedet og beder om Dansk, er det respektløst at prutte dig til 500 kr, men kommer du og vil have 2-3 timer, er der nok ikke nogen der falder bagover ved at sige vi runder en pris ligeud..bum bummelum 4000-6000 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...